Rukky Sanda, Majid Michel, Yvonne Nelson at Gold Diggin premier | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Saturday, 4 January 2014

Rukky Sanda, Majid Michel, Yvonne Nelson at Gold Diggin premier

 
Rukky Sanda's movie Gold Diggin premiered yesterday January 3rd at Genesis Deluxe Cinemas at the Palms, Lekki. Yvonne Nelson, Majid Michel, Tana Egbo, Beverly Osu, Ene Lawani and others attended. See more photos after the cut...


d

136 comments:

Unknown said...

Majid alwys glowing ur hotttttttt,

Bonita Bislam said...

Yvonne luks super hot n all of em r jst dazzlin

Unknown said...

Lovlyn ..Ruky I sight ur outfit n ur hair style..me likey..........last 2. Comment.lol

BEN said...

No Beverly osu's pic??

Unknown said...

1st to comment!dis year shall definitely be a great year!dancing# skelewu#

Unknown said...

ok dat gud osu i hail u

Anonymous said...

Lovely pe0ple every where. Mm looking good.

Unknown said...

Gold diggin!a must watch movie 4 me!loved u rukky sanda in the movie in her shoes

Unknown said...

Lips sealed...

slimzyose said...

@ Rukky don't knw y u won't stop bleaching,ur skin colour does nt blend,like wat u're wearing tho,bt pls stop bleaching,cancer is real n @ hand...majid I luv u 2 pieces

BONARIO NNAGS said...

May the future of our country be as fair as Rukky Sandals. IJN

~BONARIO~says so via NOKIA3310

Anonymous said...

As such as I like the cloth on rukky, that's too much feather and sequins. It would be good for after party (in joan rivers voice)

♥ ȊƦȋƺȟ ƘƦȋϻ ♥ said...

Lukin gud peepz

Anonymous said...

#Yvonne_nelson
~D great anonymous!

Unknown said...

Yvonne Nelson u wer screaming fake boos d last time we notice ur existence! Now where are ur boos I mean ur own original boooos ......*Oh my comments were hacked? OMG*

Anonymous said...

This Rukky Sanda sha, getting uglier by d day.

Olagold said...

Yvonne nelson jus luks as stunning as ever, i jus luv majid micheal.

Unknown said...

Rukky though!hmmmmm

Anonymous said...

In the third pic the ladies look like witches. Rukky sanda is it everyday that you shun out films, no wonder they are of bad quality

Anonymous said...

It seems dere r no black gals anymore yvonne is too slim n too bleach, rukky is trying kip it up gal n take am easy wit d bleaching too(meemee).

MissBusyBody said...

Rukky Sanda looking very Hollywood...Nice one

Unknown said...

See wetin make up nd bleaching don turn beautifully born ladies into ___I no go marry fair ppl

Fuck your opinion said...

All I see r Association of bleaching cream colleagues. Expect majid.lol

Mich said...

Yvonne Nelson's body is to die for.

Anonymous said...

Linda, e no gud oooo, na pple wey u knw u dey post deir comments or dem dey pay u 2 post am??? U no dey eva post my comment..... If u like troway dis 1 too as usual.....

Unknown said...

bleachers association.....Yvonne z as skinny as me !!!we rock jare !!

Anonymous said...

Nelson bi lyk skeleton *hehehehehe

Unknown said...

na yvonne get d premiere?
rolls eyez
there are more pics of her than rukky sanda.
partiality on display
mtchewww

HATERS-SLAYER said...

just passing.

Anonymous said...

Yvonne nelson s lukin rily skinny

Unknown said...

Nice pix,they ar al looking awesome.
Sister linda first 2 comment o.

harnikky said...

Congrats to her buh i fell she's kinda white, too white! Nice pics.

fifteen said...

I never watch all dis guy movies o, but I know say d guy don kiss all of them.

pwitie B said...

All photos not nice

Unknown said...

All looking gorgeous and bleaching

st:eve said...

Yvonne nelson pls pls pls,u look like as if u hv sickness,pls mercy 4 urself add litle flesh u look so sicky nd ugly

Unknown said...

Tooo much and bleaching they all look like ghosts

Anonymous said...

Yvonne nelson pls pls pls,u look like as if u hv sickness,pls mercy 4 urself add litle flesh u look so sicky nd ugly

Obeisun Deborah said...

AFRICAN BEAUTIES! Thumbs up

adeola said...

nice one

Ann Marie said...

Yvonne Nelson looks sick. that hair do doesn't suit her

Bold Kid said...

Majid is finer dan sm of d gurls...LOL

Lyly said...

This majid no dey wear better cloth for his life!!..hiannn!

Eyeshadow said...

Ghost mode...kai Rukky sanda aka yoruba bleacher

Anonymous said...

Rukky d bleacher! Today ur light, d next minute ur dark. Disgusting

Anonymous said...

And dey say yvonne nelson dosent use bleachin cream... Hmmmmm na so

Anonymous said...

Which Beverly? D one we knw,dat gal don go far o. Can't stop loving majid #princess#

Jessa said...

Tana Egbo ke? She don leave her husby ni?

Vikky said...

Linda U̶̲̥̅̊ mentioned Beverly Osu how come she's not in any of d photos?

LILIAN! said...

This nelson just dey lean day by day..abi change d dick wey u dey fuck yvonne nelson!

Unknown said...

Wettin na...everybody don white finish 4 nigeria...dey rgud lookin tho

Unknown said...

They really looks gud#muah

pmandy said...

Ndioma na Ghana un di ok

Unknown said...

Nice outfits,Yvonne Nelson, pls allow ur body breathe. That gown looks awfully tight. But its cool on u tho.

Anonymous said...

Yvonne nelson, are u alrite? Nne pls try and add some flesh abeg

Ruth aniedi said...

Rukky don turn white finish. Na wa o. Congrats on ur movie. more grace on u. Linda pls post my comment o lol

Unknown said...

Choii this Majid Micheal is handsome...................Yvone not looking bad.

zeeplus said...

I love rukky's look.

mary moore said...

Nigeria got beautiful babes tho!

Unknown said...

I luv majid... btw who is d lady. .hian... Yvonne dunno y u dnt wana eat... Mtcheeew

Anonymous said...

Linda pls where's Beverly Osu in these photos? :s

jennies said...

Well done sandra

Anonymous said...

Glad Tonto ran from Rukky,Rukky is fake

bravest hrt said...

Rukky is lukin like a bird dat has just been released from itz cage..her cloth and hair aint working 4 me..yvonne as usual simple n classy

Anonymous said...

Two hairstyles.

Unknown said...

Beautiful pple!!!!!!!!!!

Unknown said...

Beautiful pple!!!!!!!!!!

keneri said...

I tot yvonne is chocol8 in kolour???... I kan,t evn c her.. Goshhhh... Yellow is d kolour... May it nt b orange v.sn....... Gosh......

Anonymous said...

Awe Yvonne looks awesome

berlaMe said...

Dats y dey keep dishing out substandard movies. Wonder wen nollywood wud get better. Rukky sanda naa.

alexis said...

Jeeez! Yvonne nelson rili lost d weight she didn't even hv,hmmmmmm,she shuld stop dia b4 she disappears biko

Anonymous said...

Ruky sanda stole j-Lo's look "hair n outfit" seen on j-lo, and somebody updated on her bbm tat the movie is rubbish, I wanna see the movie tho.

driela1on1 said...

everybody don they bleach ruky sander your fingers no fit kolekt bleaching go to king of bleaching to help you

OMG!WOMAN said...

Ok!

MsTee said...

I think Tonto & Rukky nolonger roll togeda anymore abi y is she never at Rukky's movie premier? they used to be besties na.. oh well...Congrats Rukky.. bigger me i.pray....hehehe!

mamgyz said...

They remind me of littlemanmade, awesome luks on their faces.

mamgyz said...

first to comment wowww. lindi babe abeg post myn oooooooi

ary said...

They are all looking sharp.

ary said...

They are all looking sharp.

beckz said...

Dis Nelson needs help o, linda u no be gud person, u just dey look her dey dry like dat

Berry said...

Rukky you look stunning in your outfit......

shegurl said...

Scary pix..linda post mai comment biko...no be so den teach u 4 regina mundi nah...yea#regina mundi babe

Anonymous said...

Linda! @ on instagram tinnnzzzzz lol

Mimi

Anonymous said...

Yvonne nwa nelson oooooooooooo! Ur breasts have diminished. U've lost enuf weight! U're skinny enuf now e hear? Rukky Sanda ur village nor local government will recognise nor accept you! Ichapugo,chapu na mmadu banye mmuo

Shuga said...

Yvonne is looking anorexic

flikyvicky said...

Pretty ladies… especially yvonne

Anonymous said...

Yvonne nelson has always being my best actress,she is always pretty

mystqueme said...

Majid oh majid.....

Unknown said...

Beautiful people, they are all glowing like a million dollars bucks. Hehehe

iyke4real said...

Hmmmmm, better soup na money kill am

delicious said...

Rukky looks good

Anonymous said...

yevonne nelson seriously need a boob job at this time...

Unknown said...

See Beverly looking like white winch...anyway dey look good. Yvonne abeg no disappear oo. e don do wt d weight loss.

Anonymous said...

yevonne nelson seriously needs a boob job at this time...

Anonymous said...

Na wa o...is der any black actresses and t.v people again...every1 is toning..ℓ̊ mean bleaching...did yvonne nelson get a nose job? Bin suspecting her o

Unknown said...

Yvonne is such a beauty

Anonymous said...

Linda where are d pix of good looking men like daniel Lloyd, ik ogbonna, sexy steel. U celebs just choose to showcase d regular and promote d regular. That's not nice.

Anonymous said...

Yvonne's weight shading is a No,she was finner before.Every one must not be skinny

LAST TO COMMENT said...

Wich one b gold digging premier again,is dat wre gold diggers meet?hahaha

LAST TO COMMENT said...

Wich one b gold digging premier again,is dat wre gold diggers meet?hahaha

damidiva said...

Nice

damidiva said...

Nice

damidiva said...

Nice

Mzjerkinz said...

Yvonne is no longer slim bt long nd lean,evn her faze is nw so bonny.d gurl on d last pix wt majid rocks esp her hair

Anonymous said...

Yvonne n Majid. Mmmmmmm...
...yummy!

Amarachukwu said...

They are looking ok! But the pics are not bright.

Anonymous said...

re u sure yvonne is nt an hiv carrier
truth b told dis one pass watching weight

Tiana said...

Anytin else!?

my opinion said...

For once I'm loving rukky's dress..

Unknown said...

You all are beautiful. . Nice outfit

Anonymous said...

See Filler, caked faces ****hissed****

NELLY said...

Good!

Anonymous said...

Niceee!

Unknown said...

I luv dem

Unknown said...

I can identify a sagged boobs frm afar. Cute faces dou.

Anonymous said...

Rukky ur face has turned into a ghost. I cn't even c it well.#JC

Anonymous said...

Shame on that stupid Iyanya boy. See the fine girl wey hin leave. Kai. If Yvonne na my babe, I go dey happy all the time. She too fine. See straight straight and sexy body. Miss Hot Legs.

Anonymous said...

Iyanya is a fool. Why should anybody break up with such a beautiful girl? Linda, help me tell Yvonne that I want to marry her.

josykay said...

Yvonne has rily tried,can c d nose job..SMH! Dats jst disgusting swit.

nimat ajayi said...

The contouring on yvonnd is fierce, wooh!

Anonymous said...

ladies remember that you won't be young forever.have mercy on this your house called body...this bleaching syndrome is hyped.

Hot Asian said...

hohoho... one man four ladies... greattt


dp bbm aneh unik
koleksi hot jenita janet
download free autocad terbaru komplit
dp bb islami terbaru
kata kata gambar terbaru

Jumyk said...

Pls wн@† happened †o PC (Prince Charming)? Linda, yφυ supposed look foя̩ yφυr commentor oo. They all look ‎​​Ĝ∞∂, me ‎​ℓ̊ likey

Unknown said...

they all look good but Yvonne rocks in outfit,,,always beautiful

Anonymous said...

Yvonne nelson got a nose job..seriously JƱڪτ̲̅ saw her old pix..dis babe was chocolate in color...yvonne we get it now so annoying every1 in ghana wants 2 be skinny..ℓ̊ use 2 love her..nt anymore she clearly D☹и̲̮̣̥̅̊'†̥ love herself....had a nose job, bleached her skin, becoming too skinny..ℓ̊ mean hw can u speak as a motivational speaker 2 teens dat re been bully or feel dey aint beautiful enof 2 love demselves?..wen u clearly aint happy in ur own skin. Proudly Africans my foot..

Anonymous said...

Boosu cat boosu cat where r u goin to?....lol
*the cook*

mimi said...

Amen!!!

Unknown said...

I luv fine girls lyk Yvonne. Majid is always hot. My love Linda i want to see this posted. thanks

Unknown said...

I luv fine girls lyk Yvonne. Majid is always hot. My love Linda i want to see this posted. thanks

Anonymous said...

No lets be honest!i think she is begining to look almost cachectic&sick!she shuld slow down on d slimming down,it aint pleasing to d sight anymore

Anonymous said...

Yvonne u r always pretty.u guyz rock

Soul said...

Majid eeeeeh..... chai. alright. Yvonne, super hot. Always on point. Hair, dress, accessories = good. Tana, gorgeous gal but she should have pulled back her hair. She has a great face and neck to work it. And she's not wearing the right brassiere and undergarments for that dress. Looks sloppy. Then one in purple in the first picture and the one wearing black with the Chanel broach, perfect from what I can see. Now, lemme come to Ms Sanda... the shoes made me have shoegasm but that's all. her hair and dress are faux pas. No no no. That dress is not for her body type. It gave her a weirdly shaped torso. The skirt of the dress is okay though. Then that hair, it made me want to barf. Why? Did she make a pass at her hair stylist's husband? God good. That hair is a total disaster. Phew. P.s - has anyone else noticed that we're gradually losing dark skinned sistas in Africa? #justsaying. Have a good week ahead y'all.

Anonymous said...

Ur sooo correct,she is gradually turning to just bones! The slim is too scary...

Anonymous said...

BIG AMEN!!!

Anonymous said...

This bleaching mehnnn...no be hear. I loved Rukky's movie, In Her shoes. Seen d advert of Gold digging,its a most watch l must say... Yvonne really needs to watch it,else she vanishes!!!

Anonymous said...

TRUE! I WAS AT THE CINEMA DAT DAY. YVONNE NELSON IS DEFO ANOREXIC. I KEPT SAYING SHE'S TOO SKINNY

Recent Posts