Triple Boost pants for men to make bulge look bigger launched | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Saturday, 29 March 2014

Triple Boost pants for men to make bulge look bigger launched

You know the way women artificially enhance their cleavage by wearing push-up bras? Well, something similar has been created for men. It's the Tripple Boost pants for men which features padding in the crouch area and removable air cookies designed to enhance the appearance of a man's package. (See before and after pic above).

It was created by Ann Summers and comes in black, ivory and red and will be launched on April 1 2014. So from April this year, don't be fooled ladies, that bulge you see may just be a cover for a mini me...lol. But do men really need this?

98 comments:

GEORGE GEORGE said...

Buh wait o. Dis linda go dick wella o... Lol

Anonymous said...

Yeah we need it #bright bravo#

@edDREAMZ said...

Mehn, God knw say person like me no fit wear this type of thing unless dey want make person just die for nothing..... The thing to tight abeg....
.
.
.
***CURRENTLY IN JUPITER***

Jenyking Ekemezie said...

Hmmmmnnnn Now this is really deceptive..
Just like ladies wearing Foam Bra's..
Men now has their.. Whot a fake world.

Jenyking Ekemezie said...

Yesterday was my Convocation, I thank God for everything he has done for me as a student of Unn,it was never easy in the den but today am a super Lioness.
Linda Better congratulate me and thank God for Me....

Anonymous said...

Na wah o..the after pix luks scary

Anonymous said...

but when he takes off the boxer,then what happens?that one get as e b o.lol

Phemmy paul said...

Rubbish!!!!!

@edDREAMZ said...

Push up bra.. Hahahahah.... A form of hope for some dudes..... Well am already endowed.... Very funny though...
.
.
.
***CURRENTLY IN JUPITER***

Alloy Chikezie said...

What's the use when on like womens push up, bra that can make the bobby more visible, your trousers will cover the thing


Your comment will be visible after approval

Olaleye Adisa said...

Hmmm, good idea. But I don't think is for person like me with NATURAL load already. ⌣̊┈̥-̶̯͡»̶̥♡thanks ⌣̊┈̥-̶̯͡»̶̥ 

Anonymous said...

Hmmmm! Do men really need dis?

Anonymous said...

Gay guys knows what's up. Onyx should know berra

Cagey Berry said...

Lmao!!! Let the competition begin..

Anonymous said...

Linda update us na, cameroun police that caugth two bokoharam.

Anonymous said...

no i dn't need it.#THAT AKWA IBOM BOY

IBK said...

Nawa as if the user won't know d real 'package size' and the 'beholders' won't face d 'naked truth' later...wat a serious collabo wearing this with 'meggings'

Anonymous said...

Loool.rltf.world don spoil

Angie Cape said...

May impress the ladies that are still searching.
Mine's no artificial....; the real deal and it's mine alone...

*My R1.50c comment *

Leecia said...

U go fear,NW I go check well b4 anything.

dj fx said...

Smh...

Anonymous said...

Who is FOOLING Who? (Corper Godstime)

Anonymous said...

We don't need it!!!! Sorry!!! Men ain't as fake as women!!!

Anonymous said...

Beautiful nonsense

Titilope Salami said...

Orisirisi..men werin una wan use dis 1 do nah?

haters-slayer said...

O.M.G

adewumi olamide said...

I see no nid 4 this,jes naturally endowed.

Anonymous said...

Getting one for my husband to ignite d mood

hilary obiorah said...

To what end? At the end you remove your boxers and it is still the same tiny winnie thingy.

Anonymous said...

i so want one.... MAHEEDA WANTS YOU TO KNOW HOW TO GIVE BLOW JOB!!! See it here

Anonymous said...

hmmmmmm, wonders!!!!!!!!!!!! so if u have long jo** you shldnt be caught wearing this. lwkm

Amarachukwu. said...

Just passing.

Osarhiemen Agbonkonkon said...

"..But do men really need this ?..."...I tire o.

Anonymous said...

Left for me they don't need it

aguwa godwin said...

Hahahhahahahaha!everything must not be for ladies alone.....hahhhahaha.Ђδw much is it gonna be sold for..if its more than #1,500...forget it.

Anonymous said...

hian!!! lekwanu ihe a o! nsogbu dikwa

PHIL

aguwa godwin said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

LMAO!!! Wahala dey o. The competition is on. **kween**

Anonymous said...

Hehehe

BONARIO NNAGS said...

I don't need this at all. When you're big you're big.
If you know what I know,u go like meooo!

~BONARIO~says so via NOKIA3310

Anonymous said...

Now EVERYMAN is claiming to be naturally endowed.. The pant should be called ' That Ego deflecter ' SMH

Anonymous said...

YES,WE NEED IT.AS FAR AS WOMEN NEED BRA. DATS WAT I THINK

Rubysugs said...

This isn't a bad one sha..lolllllllllll...www.rubysugs.wordpress.com

NORABERRY said...

Very funny... Men too??

Membere Faith said...

Nice one,it really looks nice guys shld try it out

Anonymous said...

Greetings frms Mars bro Jupiter too dry, no light. Na swift modem u dey use?

Anonymous said...

Wow!

Anonymous said...

U no see say d guy red? Plus his name ed d Dreamer lmao..

@MeetdrealEvans said...

Bonario thumbs up for you, Lwhen u re big u're big" d pple d needs it knws dem selves...

Anonymous said...

the world is wacked....and someone ll actually buy this stuff...

Anonymous said...

Lol...what does it profit a john thomus to look like a nepa pole outwardly when for real its like a pencil

Anonymous said...

Plss wia can i buy? Will buy 100 packs for Wanda Coal....

Anonymous said...

All these guys- Bona and the rest claiming to be naturally endowed, make una snap the thing send us make we see. #liars

jbankzE said...

Wats ma own in diz na......if I no Touch d inside of a Car,I won't bother tryin 2 test it (if u kw wat I mean) guys wif Hama size dnt need itninfact if ur bf no Pant fr u coz U wil look sexy dressd like Scott Disick

Anonymous said...

Small 'D' talking

Anonymous said...

Haha ha just like my hussy big outside but was in shock when I saw the inside at first I almost run. Lol

VON DA BOSS said...

Linada be like your like be d*****k oo abi your boo get small dick? Lol just making the blog nicer

Anonymous said...

I think guys realy nid dis. Oh, But I'm sad dat I cnt contine wit my game "guess d dick size"

Anonymous said...

Hahahahahahal lilyoooo u will not kill me wetin we go call dis one ,man pennis go come d like breast nawaooo.

Anonymous said...

Cute guy, hope u dont want to buy.

Apple said...

Hmm. wahala dey oh, we won't know who has big gbula again. lol

Anonymous said...

Hehehe, All d guyz re shoutn am endowed. Plss make una no vex send ur ex gf's numbers,cos na only she go tell us d truth. Abeg Linda wetin u carry come. (fab) ***

Anonymous said...

Bona, u dnt knw hw much I'd love 2 try urs

Anonymous said...

Right??

Anonymous said...

Rubbish

A.A.O said...

Jenyking so you even went to school with ur CHICKEN'S BRAIN? Olodo oshi!

Goretti said...

Pls guys dis is a big NO....firstly I don't dim it a pleasnt sight nd secondly tight pants can lead to impotency

Anonymous said...

Congrats, welcome 2 d Labour market. d hustle & bustle is abt to get so real 4 u nw. Lol!

Uugoluv gracy said...

Woow! Just wish d second pix is real. Lolz

Blazing said...

Kai! I want to cry.

Lynna Jade said...

Women dey use bum pad so men need this one too!

IshOlawale The Unstoppable said...

Habatically.......Ladies....That is to say appearance won't be reality anymore so when you see men with big hmmmm....it might be boost pant you seeing o.

Anonymous said...

All these guys are now naturally endowed *akuko* wen e set now,they'll be like 'its not by the size of the tin but by how well you perform with it' ℓ☺ℓ...

micheal kobi said...

Its only gona worsen evriting.....what happens when she finds out?.... Total turn-off + jst 4get abt d gal..........SO abeg launch NOT

NK said...

There is no need 4 dis.... Small dick na small dick

Anonymous said...

So when it's time to have sex and u take it off,what den?...me no even need am sef...I mean who wants people to see his bulge wen he's walking through d street
*vanchuks*

Anonymous said...

"as a student of Unn" so after all ur years, u don't knw hw 2 write "UNN"?? Olodo

Favour said...

The thing come fat oo. But we dont measure the size wen it is sleeping

BONARIOS BABY said...

Your endowed fire u really wish,go sit 1 place with that broom u call endowed mtchewww

Anonymous said...

Dis bonario sef can form paparaZii.. Mtchew u dah didn't send ur real pics to linda.. I sw ur pics went to ur village last year nd u whr on black boxers.. I saw ur omokekere ther so stp blabing


Taiwo esther1

Anonymous said...

Hmmm..!
I must say that MEN really need this, even though u hv Big/Small Di*k.
Cos some times Most me put On Boxer-Shorts b4 trousers and hit the street without minding the awkward shape that is right there. So,i believe if ur thin is Big u need it to hold body and stop embarassing Men with the shape of ur Machine....
> 2LITY <

Anonymous said...

OMG you've gotta be kidding me, so you're a graduate? I'm soooooo happy for you!

Anonymous said...

If all of u here are endowned then who needs it?fake pple even d ones like pen cover will say he is naturally endowed mtchewWww

Anonymous said...

ask them o!!!

Anonymous said...

Nsogbudi, ezigbonsogbudi! I don't really think dis hv any value on man bcos wen u wear ur trouser it wil cover it up besides someone dat has big dic doesn't feel much comfortable wen walking talk more of artificial one. Lolo1

Anonymous said...

It make sense

Anonymous said...

Well, women have been deceiving men since time immemorial with their bras, makeups, high heel shoes etc. It's about time guys pay them back!

Dave Olu said...


Linda like dick no be small ...see the way she addressed Nick and Mariah issue sef ....she gave me a boner hehehehe! Hell f*****g NO, i aint rockin dat shit, the size of ma d**k will burst the air off, so y da heck do i need it....e bere lowo Shade, Tosin, Amanda *evilgrin*

#daveydave

visit www.loggtv.tv for more entertainment news

Anonymous said...

Bonariooooooo baby I missed #kiss# chimo where did u go to?

Anonymous said...

Lolz! All d guyz in house r claiming dey hv hv big c**k nw, even people wey dia own kno fit cross borda, LWKMD!!! Anyways I dnt tink guys need dat tho..

Emjay Baba said...

Linda like big dicks sha, well once u r big, u r big

Emjay Baba said...

Linda like big dicks sha

Anonymous said...

Push up bras and padded bras I undastand, they expose some cleavage and make d breasts appear fuller, but for dese dick pads or wateva, I really don't see d point, if itz fake abs, undastandable, but fuller belows, datz insane! Am I suposed to be sizing up d guy's below wen I see him? Datz if I c anything..I suggest d guys wear leggings, abi meggings to give us a clearer view...jobless designer!

Adekunle Kazeem said...

What problem is this solving. Rubbish, men don't give damn. We like being real.

Anonymous said...

Stupidity this is....anyway,people like me that have a size 8+ will not be selfish, we will leave it to the rest of the world..lol THE GREMLIN HAS SPOKEN!

Anonymous said...

hmmmmmmm! artificial bombom twin brother don show. amaa be careful. gonna wear micro gogle to see the real tin.



via official intercom

Anonymous said...

linda na werrin naa? post my comment naa. abi u use my comment dey cook soup shuuuu!


via official intercom

Anonymous said...

Linda thank you oo...I long for this since. Where do I get mine

Recent Posts