Photo: Wizkid shows off his diamond jewelry collection | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Friday, 22 August 2014

Photo: Wizkid shows off his diamond jewelry collection

How big boys roll...:-)

116 comments:

Tunie. said...

Diamonds are forever...I love them...Wizzy na your time...

Anonymous said...

Vain.

jennyA said...

Na only dat amount e get, make e pack dat 4 pieces for one side.

wilheminna moses said...

Lol..... Very childish

Bishop Dammy said...

Sure you would see this! Get ready to be divinely touched/converted as you'd end up in church! Stay blessed. Act 8:22. BishopDammy#

Dechrystalmakeovers said...

More grease to ur pocket... trust u have investments tho to avoid stories dt touch in future... beautiful diamonds

confessor said...

Nice! Buh don't come back here 15yrs later saying u av kidney failure and we sld help u cos d govt abandoned oo...
As Mr ojb use him own marry 3 wives

Habeeb Dolapo said...

The don't lie Wiz and they are forever. #sucess #teamwizkid #yaga

APPLE said...

Childish.

emsags said...

Okay noted,his got diamond

Queen reign said...

Show off...

queenreigneth@gmail.com

hilary obiorah said...

Expect Davido to do his soon!

Anonymous said...

Wizkid onye ashi!!!!!

Anonymous said...

tz ur time to shine#

Oluwasegun O. said...

That is his own EBOLA. It's very contagious. Edumare Sign soro mi o

odobo grace said...

And then, how does that affect the price of crayfish?

chidera robert said...

Big boys things

Y Sony said...

His mate are there grabbing Awards and making good music, yet his education is not completed neither him making good music any longer. As well is has got no investment . I want to see what he would eat when his music dies. #yeyeboi.

ed DREAMZ said...

a.k.a EDWIN CHINEDU AZUBUKO said...
.
Living large.....
.
.
***CURRENTLY IN JUPITER***

Nabella Oluchi said...

Nice

Anonymous said...

vanity

BONARIO NNAGS said...

Good for him.
Lindiway seems today is a slow news day.

~BONARIO~says so via NOKIA LUMIA

GALORE said...

yeye dey smell

no go release HIT song.....dey dere dey compete wt @Davido wen come from Rich home.....u ds " ajekpaco" u don forget ur Garri soakin humble background so soon....if u broke now...u no get BabaOlowo wen go re-imburse u....mind u, am not hating, am only tellin u d truth...stop already with ds "shalow" showoff



@Galore

uju chukwujekwu said...

Wizkid,it high time u start saving for future abeg.enof of dis show off

AAA Events said...

visit www.aaaeventsanddesign.blogspot.com

Anonymous said...

The life of a kid.

mary prynce said...

Good for you...

Steveosky 4 Real. said...

Kiddies time on LIB.

Anonymous said...

Nigerian celebrities and their mentality. why the unnecessary show off. People are out their in dire need of common malaria drugs, children hulking on Nig roads , pregnant women doing alabaru in mile 12..... all u celebs love to do is flash ur wealth on the common man's face. Why not try to do something meaningful with the wealth God has given to you.

Jenyking Ekemezie said...

For his small mind nah, showing off diamond jewelries portrays big boy.

jenyking commenting via #Etisalat

kelvin happiness said...

Big up bro...nice shit, d only guy dah does everytin right in my eyes..........

tinuoye tobi said...

nice one

fly guy said...

na 2 snatch am 4rom im neck

Bold Kid said...

This guy brags a lot.

Henry Ifejika said...

Vanity upon vanity

glowy sofiscated said...

Ok nau

Pls visit my shoe blog

www.gkowysofiscated.blogspot.com

Anonymous said...

mtsheeeeew! pls grow up n stop acting like a kid

Sweet Mary ...@mzz_mary1 said...

God pls make me a big gurl cos I wanna roll wit d bigger boys

Anonymous said...

Shine on wizkid. U got talent o jare. Ain't a big of u sha.

Ukoha Ebenezer said...

Ok, seen! NEXT pls.

sarah abuede okodugha said...

okay we have seen it!

Anonymous said...

I was actually just thinking that Wizkid and Davido have not shown us any of their foolish expenses in a while. Good timing.

Zenki Moye Brown said...

GOOD FR U WIZZY
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ZB

Valentine N Egbuna said...

How much kwanu? Abeg Linda leave small boys let them keep making noise.

I'm out. ***CATCH ME IF U CAN***

LIB FINEST said...

THAT'S HOW WE ROLL

SEYI OLOGE said...

Linda, are u his PRO?

Anonymous said...

So what should we do about it? Next please. Meanwhile Let's make extra cash, click and register www.referbizpay.com/?ref=7508

Anonymous said...

MONEY TALKS

Anonymous said...

hugly tin.

Anonymous said...

Hmmmmmm

haters-slayer said...

taa shut d fuck up.

Anonymous said...

Don't blame him,he is still a kid. Continue advertising for robbers, SMH 4 u.

ukwumaka theophilus said...

Bad belle plenty abeg. Pray for your time to shine.

Debbie Chelsea said...

K

Cagey Berry said...

No time for show off.

Anonymous said...

horrible

haters-slayer said...

abi? He act his age.doro boss wont show off cus his matured.people dont worry when he grow a little bit old he wont act childish anymore.

Anonymous said...

Excuse me sir you are too old of saying these crap see these old man what you saying i hate when i see old men hating cause its look like they are the ones that thought the younger generation and sure me anywere these old man working he has lots haters and he is here hating on these blessed boy.go and hate on justin bieber na mtchewwww

Anonymous said...

Prostitute

Anonymous said...

Prostitue

Anonymous said...

Nice Collection (Liהda's Maה)

Ugophany said...

Hahahahahaha dat's hw we roll

Anonymous said...

@y sony,u ar very stupid 4 saying dat wizkid should and completed his education. What does education hv to do with success n talent. A country where msc ar rotten on the ground n u ar abusing wizkid somebdy dat can feed ur entire family. Kudos must be given to him base on his age n achievement. Number one surulere

Anonymous said...

Lol.( Oge Umuaka)

Anny said...

Na u den go buy kidney for olori buruku I no u don't like better ting

kofoglitz said...

He is still a kid just as his name goes; (Even if he has a son)so it is understandable if he is shallow...#smh

Shoutozone said...

Big boy thingz nooni

Esty kudos said...

Okay for him . His buz not mine

Kay said...

Vanity!!!

abujakenneth said...

Looks like ebola

Anonymous said...

Bastard

JOJO said...

wizkid i love you...nice purchase ... u get wisdom

JOJO said...

wizkid i love you...nice purchase ... u get wisdom

JOJO said...

WIZKID you are the man,nice purchase...haters go get life

Anonymous said...

Wizzy#AlwaysFlaunting....#ThoseAreFine....*SAPIENT

Anonymous said...

I doubt those are real diamonds, am sure most of you here don't know the price of just a tiny piece e come one long chain plus ring abeg gi that is a diamond look alike prepared in the lab, it is cheaper than the real thing.

ChizzyMira said...

On point. That's if he even has the time to read this.

baby oku said...

Girls best friend...D

Damochedxb said...

Ofcourse, Linda would endorse anything that has to do with showing off material wealth as she herself is the queen of show offs. Smh..

justice richard said...

One Day...... its Gonna Be Ma Turn
JAY→P

shuga Richards said...

Goodlife nd taste has notin to do with being a kid or an adult, Good tin na good tin, if u urself can afford it i swear down u go buy am, he worked for d money, he didnt steal it, allow him do wateva he wants wit his money pls....bizzy body

confessor said...

@hater slayer take d middle,, @ anny aye e ma run, omo ale jati titi olorun..

Anonymous said...

Trouble sleep jeje, yanga go wake am #issorait

Anonymous said...

Emmm, anony. Speak English...

Anonymous said...

And so fucking what. Am beginning to hate this guy with passion. Always showing off. Thank God your name described you better #kid

motunrayo olaide said...

Ok seen his shit! Like he called it

Anonymous said...

Wow...nice

.
.... . I Slept With My Driver Just To Have Children For My Husband ...Click www.jaybeenet.blogspot.com to Read

Okoro said...

Young, Rich and Balling !!

Vivian Chekwube said...

Vanity upon vanity

joshua buzugbe said...

hmmmm..wizzy where your album

joshua buzugbe said...

where your album

joshua buzugbe said...

hmmmm..

Anonymous said...

Can people just mind their business

Anonymous said...

mumu

Anonymous said...

Ostentation has no limits....go on buddie!


»_»_• \0/ ^FORTUNEDEXC£L@REDIFFMAIL.COM^ »_»_• \0/

Olorun Loba $$ ... said...

Don't 'hate, keep it to yourself instead ... It works... You have life ...

Theophilus said...

And what does he want the over 75% jobless youths in Nigeria to say???

Shina Shine said...

nice one
enjoy your money. u work for it






BORN TO SHINE!!!!

Anonymous said...

is that all...childs play.#Ere omode.

hawa abdulkareem said...

Let's stop hating......lyk seriously I lyk beta tin....#teamwizy#

Anonymous said...

@confessor lmao!!

Anonymous said...

@confessor lmao!!!

Anonymous said...

So childish when will wizkid grow up

Anonymous said...

If it wz Justin Bieber y'l will sing his praises!!!... #NigerianshateNigerians

Y Sony said...

Excuse me, if you are capable of making a comment, stop being anonymous . See the idiot hungry vulture using anonymous to tackle me with his dirty English base on my comment to wizkid. Chai, God saves you, You shall remain invisible forever even at your glory. #mumu, #m*dman.

Sylvonce said...

All vanity..

PRETTY GIRL said...

Some of y'all are unbelievably bitter...Be happy for the young man or@ least don't try to pull him down, Jeeezz! #Childish or not, he worked for his money#Leave him alone Gaddanmit!

Steveosky 4 Real. said...

Nne oo, be careful what you pray for, coz some of these big boys as u call them. If u hear or know how they make money, am sure u will prefer to have your peace.

Chris said...

Ok. Seen


Tired Of Fake Hairs??? Grab 24 inches Indian or Brazilian 100% Human Hair for just 19k and 16 inches for 15k. Promo ends soon. Other types also available. Ping now 2B6C82C7

Anonymous said...

Empty Vessels make the loudest noise. I re-iterate for the record, do not emulate three major acts in life which are (Musicians, Footballers and Actors/Actresses) Its just a matter of time for this people. We are the consumer and when we stop listening to his music what becomes of him, showing off diamonds is so vain ...

Anonymous said...

First, lets be clear on dome shit...dose aint real diamond. That gold maybe....but diamonds? Hell no, trust me this Wizkid boy aint there yet.
I just hope soooo much dat he's saving and investing. History has proven that people like him end up broke...he shld as R.Kelly, damon dadh and the rest of dem naija artist dat are running low key now. Even D1 of kenny's music just dey try hold it together now(talk of dat half star hotel he went to build, na desperation to save some money!
Wizkid, be wise....u can be competing with Davido all the way, he has a fall back to...You dont!

LEEZ said...

Enjoy...na your money!

Stan Nnaso said...

ENVY U BRO

Join shareasale.com, Earn Cash!

#bloggers

Anonymous said...

Wen u get money

Anonymous said...

vain. just very stupid of him. Like seriously , you should just find a way to better live rather than buying jewelries before i respect you

Anonymous said...

Oqa Wizzy..Drop dis Album and stop Uploadinq Picchas God DamnIt!!!!

Recent Posts