What is wrong with this photo? | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Thursday, 19 March 2015

What is wrong with this photo?

See anything odd?

161 comments:

Unknown said...

Pant On The Sand??
.
.
.
.NOTE: Raise Your Words, Not Your Voice. It Is Rain That Grows Flowers, Not Thunder..

keisha said...

Female panties

Karlsson said...

Depends on what U re seeing Linda
Ubanagum

Unknown said...

The dressing is odd for a beach

Anonymous said...

Panties beside the guy? Lol

Dinheiro Naija said...

KarkUp like Office pose...but bro don forget say na beach...LOL

Unknown said...

Everytin

Unknown said...

Naaaa, Linda you to dey see sef.

www.udokajane.blogspot.com

ANYA IKENGA said...

ONYE nwe panti no n'ilo?

Unknown said...

I saw Nothing odd oh.

*finds spectacles *

Bunny said...

Is that a pant I see?

Unknown said...

Everytin and everytin is wrong wit d pic Linda u wil hav asked us to spot d difference dear.

Unknown said...

The handkerchief?

Unknown said...

Lol....what's dat on the ground??

NaijaDeltaBabe said...

White pant

Unknown said...

Beach corporate wear..., comment should be visible immediately b4 and after approval

Unknown said...

a.k.a EDWIN CHINEDU AZUBUKO said...
.
My phone screen is not that big so am really not seeing anything.....
.
.
***CURRENTLY IN JUPITER***

Anonymous said...

Pata

Zamani said...

Hmmn...white p******. Pls visit rellanaija.blogspot.com

Unknown said...

Didn't see anything

Unknown said...

pata on the ground

Anonymous said...

He's wearing a coperate outfit on the beach and there's a white pant on the sand hahaha

AbokiDaWarriBoy said...

White pant beside him,hummmmmm after quickie @ d beach,selfie take over,funny enough he looks responsible,i hail o.

vanessa said...

White pant

Mab said...

The white tingy behind him

Anonymous said...

That na pant?

Unknown said...

I can see pant

Anonymous said...

See them panties. Bet all these celestial gals had it rough the day b4

Unknown said...

Nothing is wrong with the picture!
Linda say a 'hbd' to me.

Unknown said...

Pant dey near the guy.

Unknown said...

I think the white tin on the ground looks like pant

BONARIO NNAGS said...

Lol the panties on the floor.
Phew! Lagos nawao!

~BONARIO~says so via NOKIA LUMIA

Anonymous said...

The white pant but that ain't odd..lol

Unknown said...

Some1 left behind her pata.... lindodo will not kill me sha

Unknown said...

No footsteps...did he fly?

Miracle Onuoha said...

Fully dressed to the beach? 😤

Unknown said...

Bright, shining white panties on the floor.

Unknown said...

The white pant on the ground. Lmao....





Busy Fingers.

Unknown said...

Linda most u talk everything your eyes see... maybe na her girl get am you know

Unknown said...

White pant...hahaha.

Unknown said...

Somebody don pound girl toto sotey d girl forget her white pant.

Anonymous said...

That's a pant beside him! Choi! Maybe the owner of the pant took the picture after some "action"

Anonymous said...

Choi!!! Dat tin looks like a pata(pant) lmao......

Shinaayomi said...

Good looking

Unknown said...

NO...






Moye says so via BB Passport...Courtesy LIB....

Shinaayomi said...

Good looking

Anonymous said...

The white pant on the sand!

Anonymous said...

The pata on the floor kwa?

Unknown said...

No

Unknown said...

D guy forget em dirty pant for ground.....

Anonymous said...

The white panties on the sand!

Anonymous said...

i see white pata nla

Anonymous said...

This guy must be an APC member. How can he dress like some going for an interview to the beach. The right dressing for the wrong place.

Unknown said...

Eerrmm.....

Anonymous said...

Something


Gay Life of an Anonymous Writer

Onyinye said...

Hahahahahaha...the dude wore corporate to da beach..

Unknown said...

Saw a pant, lolzzz





Heaven on Earth

Unknown said...

What tha hell is that Pata doing there?!

Anonymous said...

No be person pant be this.

Anonymous said...

LOL...A WHYT PANT ON D FLOOR..GUESS D PERSON DAT TOOK D PIC IS D OWNER...MAYB DEY HAD A QUICKIE ON D BEACH...
DAT WARRI DUDE DR UFUOMA

Anonymous said...

Is dat pant abi na bra

Anonymous said...

I SEE PANTIES LINDOSKI

Unknown said...

Maybe him wan go preach for mamiwater dem

Anonymous said...

What a nice outfit to wear to the beach..

Anonymous said...

I cant see anytin joor

don kay said...

the panties right beside the nicca .....wooooooooooo

Unknown said...

Is that a white pant?

Unknown said...

Dats a pant or wat??

Anonymous said...

All i see is white pant. lol

Anonymous said...

All i see is white pant. first to comment. hehe

Unknown said...

Pantoze on d ground lools

Anonymous said...

May be the white pant he posed with ???

Anonymous said...

Accountant of the beach.

Anonymous said...

is that a pant on the floor?

Anonymous said...

the Pant....

Anonymous said...

Linda's underwear

Unknown said...

Button up!

Unknown said...

Corporate outfit @ d beach I guesss

Unknown said...

Pls help...I av bn staring @ d foto with No ansa...W@s wrong?

Anonymous said...

I can't see anything

Unknown said...

OMG is d@ a white Pant?....I c it

Unknown said...

White panties beside d man. Abi na face tower

Funkiedipsy said...

Lmao! So corporately dressed @a beach

Anonymous said...

Pant

Anonymous said...

Ha! Linda, no think bad tin, na ordinary nylon dey der.

Anonymous said...

Looks like there was a 50 Shades of Grey display right there...hehe...

Anonymous said...

The pant??

ary said...

The waves that seems to be crashing into the rocks?

Juleslouis said...

Is that panties behind him?

Unknown said...

He couldn't afford the beach so he photoshoped !!! Mugu forgot to wear swimming pants .. Aboki all dressed up like he is @ work , abeg who ever dresses like that to the beach ? I had to zoom in on the pics to see wia he cropped his big head wrongly !!! .....#OYEGO !!! ........ Linda Return my Engagement Ring !!

Unknown said...

Linda's pantie lol

Unknown said...

Wearing shirt and trousers to the beach ..

Unknown said...

Person pant for floor oh God pic taking wahala

Unknown said...

Wearing shirt and trousers to the beach ..

Anonymous said...

Soooo - why is there underwear next to this man please? Like seriously ?? WTF...lol

Anonymous said...

Pant on d ground. ....lol

Unknown said...

Pata funfun

xtr112 said...

Pant go dey na..fucklicants!

Anonymous said...

Na pata i see o

ghost writer said...

D pant behind

Freddie said...

The pata On The Floor?

Anonymous said...

E pant dey ground

Anonymous said...

D pant?

Anonymous said...

Lols.....the white material kinda looks like a female undies

Ld said...

Panties @ 3.o clock....rotfl. Plus, y's d dude dressed for d office, on a beach? Smh...

Anonymous said...

Hmmm looking corporate on d beach

Anonymous said...

Pant

Unknown said...

Why did he have to take a picture near a woman's pant. Was it intentional? giving us a message? na im sabi.

Unknown said...

Nutin

Anonymous said...

Linda! You & pant umu nwanyi???

Unknown said...

Not really


OKORO UPGRADED**

Unknown said...

Na woman pant dey beside am oh... Linda observe

Unknown said...

Who get that white P**t

Unknown said...

Dressing corporate to beach....

Unknown said...

dressing corporate to a beach

x-pert said...

No foot print on the sand (floor). Very odd indeed.

Anonymous said...

Photoshop cos there's no sign of foot steps.

OJAI baby said...

Coperate dressing to the beach

Anonymous said...

Photoshop cos there's no sign of foot steps on the sand.

Anonymous said...

Lmao... You're such a dick and an asshole! You be seriously big MUGU. Check the picture again before you type mumu comments. Who beg you make you zoom before you see what's wrong with the picture. Serious MUGU.

Anonymous said...

You are a Geek! U don dey reason too Far. Footsteps ko. Shadow ni. The easiest thing to see (White Pant) u miss am. Con dey do Calculation for Footsteps.

People like you for dey very Annoying for University. I.T.K people. Oversabi Inspector.. How I nor sure say na you get dat Big White Pant for the Pic. Geek!!!

udezeobumneme@gmail.com said...

A lot is wrong were do I start frm..

Unknown said...


Breast, hip, butt, penis enlargement without surgery, skin toning, erectile dysfunction, post birth fat burning (for nursing mothers), dark spot removal, hip and bum Rashes Cure, booster solutions add 52E85DB5

Unknown said...

I am declaring celebrations galore for GEJ landslide VICTORY@d Presidential election... Chief Host»TEMILOLA OGUNLEYE. Guests»APC supporter's including lwkmd, BONAR, AbokiDaWarriBoy etc. Special Guests»Anonymous. MC/DJ»Henry Eze Venue»Linda Ikeji Blog. Commentor's» LIB Spectator's. God bless u as u attend and refreshment's in abundance. Cheers!

Davido's driver said...

White rotten pant

Anonymous said...

the change on the sea....different color of water....everybody is blind because they follow the same lane

Anonymous said...

Inter-locking floor at the beach, na wa o

AMIJEZ said...

pant on the ground.

Unknown said...

Is that really what i think it is????Lols...

Madam Hoha said...

This olodo na official beach attendant

Madam Hoha said...

Others see pant, u dey see thingy. I hail ooo

Madam Hoha said...

White garment church don finish ur life. Must u reason to the seventh heaven? upgrade it sense

Madam Hoha said...

With ur description, na u drop dat pant. go carry ur ebola pls

Madam Hoha said...

Dem don pound her, oya go clean her toto. Smelling boy.

Madam Hoha said...

Wear ur papa eye glass and look again .

Anonymous said...

A woman's white pant by the side lol !

Anonymous said...

He is standing on an interlocking tiles on a beach.lol

Anonymous said...

Na photo shop, no be real Beach, interlocking tiles floor in front,sand behind. Lol

AZEEZ RIZQAH said...

Photoshop

Unknown said...

Pant things

www.motherlandjobs.com

Unknown said...

pata kekere :)

Anonymous said...

PHOTOSHOP...NO SHADOW

Unknown said...

Choi na pata be dat ??!!!

Deedee said...

NA PANT BE DAT?

Unknown said...

Linda you and pant.

Unknown said...

Office dressing for a beach...lol

Unknown said...

He dressed officially to d beach...who does dat???

Unknown said...

Sexy Q,who z Distracting u? If no 1 then remove those glasses perhaps u catch a better veiw d stuff down there.

uk certified...dharmi said...

the guy has no shadow?

Unknown said...

Wetin a lady panty dey do for there??? Linda take note!

Unknown said...

Wetin a lady panty dey do for there??? Linda take note!

Unknown said...

Wetin a lady panty dey do for there??? Linda take note!

Unknown said...

Wetin a lady panty dey do for there??? Linda take note!

Unknown said...

Wetin a lady panty dey do for there??? Linda take note!

Anonymous said...

i see a man who brought is office to d beach

Agnes said...

The sand is too neat, almost like someone swept all the litter away. Beach sand never looks like that.

abokigaiya said...

Nigga has no chill...who took d pic d person needs to be ranked on d worlds dumbest list(kpele if its you)

Goodluck Ebele Jonathan said...

I see mammi-water in the middle of the ocean...

Anonymous said...

Hmmmm

Subomi said...

2 things

2byluv'd said...

Hmmm I scrolled through the comments saw that everyone missed it. Apart from the hankie/ panties lying on the floor there's a shark coming towards the guy from the sea.

Recent Posts