Wait, Is Ex-MBGN Anna Banner dating Flavour? | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Thursday, 16 October 2014

Wait, Is Ex-MBGN Anna Banner dating Flavour?

Most Beautiful in Nigeria 2013 Anna Banner Ebiere has been posting pics and writing sweet things about Flavour for a while now but I've ignored it until now because I thought they were 'just friends' and it was only 'attention seeking moves'. But there may be more going on between these two than we first thought. I asked an industry source who said they're not dating but maybe they are also clueless? Flavour welcomed a daughter with Sandra Okagbue last month and Anna used to date singer, Trafic. Are they together for real? Will find out!

186 comments:

Anonymous said...

It's none of my bizness

BONARIO NNAGS said...

That's their cup of coffee.
We've more important issues than where Flavour plugs his charger.

~BONARIO~says so via NOKIA LUMIA

Anonymous said...

Chai! Amebo @ it's peak.

Anthony Dugbo said...

Its official! I was for you to carry out your own investigation.

Anonymous said...

Linda, what do you mean by 'attention seeking moves?' that sounds rather rude. You really need a writer asap

Peejay said...

Lindiway!! Inspector Gadget of life. Lol. Oya find out and share the aproko.

jacob louis said...

Aunty Lunda Olofofo.. na everythin u dey c?

Theophilus Momoh said...

Aproko Linda I trust you

#######Godpunishdevil########

jbankzE said...

Na her biznx coz I no care abeg.....

~@iamjbankz SA to President Jonathan 2015~

Anonymous said...

nice combination@jp

Anonymous said...

Small girl dat won't hear word.... draws you closer to God indeed when he is sexing everywhere..ebiere no get mama?

SANDRA said...

We'll find out soon, very soon.

Anonymous said...

I'm surprised you didn't carry this news a long time ago.
Anyways, I read about it somewhere..
I read from a blog and this blog claimed to have infos from close sources and these close sources were correct because there were proof...
Well, the day Sandra put to bed, Anna, posted on her IG, she was sad and all that.
But somehow, Flavor must have talked to her then she forgave him and is ready to accept his flaws.
You know what they say, in every rumor there's always a truth,
But what I don't seem to understand about Nigerian women... Why still date or love a man whose got a baby mama?????
None of my business...
#walksOut

Anonymous said...

Flavour is single free to date anybody even me. His dick is like sharp objects

Anonymous said...

Even flavour keeps posting pics of her. They love each other n dey are dating. Duhh

Anonymous said...

I love flavour dick sooooooooo much, he knows how to use it very well. Babes please go to flavour if u want to get satisfy

Anonymous said...

Wrong English, add "s"

Anonymous said...

But lowkey,this flavor guy self don reach for marraige...all these baby boy life suppose don tire am

Anonymous said...

sure lindodo is ur work to find out amebor

Favoured said...

honestly ds is plain dumb.....y do all dz pple live dia life on d social media? cldn't she ve sent dat to his private line?...must she write ds for d world 2 c....gosh!..i get so infuriated wen i c stuff lik ds....& shez bn d one gushin about him...get a grip girl,plz!...not hatin,just sayin!

Jessica law said...

It may be true linda Flavour have turn to national cake lately.u know wat I mean!

Anonymous said...

Does she have a problem with adding 's' bikonu??? She shud shift jare,old news. Flavour flavour...hmmmm

ity said...

if na true dem go born albino tire!

christie benjamin said...

GOOD 4 THEM BOTH. *******QUEENMAYA********

onyinye Gloria said...

She no get sense at all

christie benjamin said...

GOOD 4 THEM BOTH. *******QUEENMAYA********

Anonymous said...

Her business...

joy Egbunu said...

Her English tho. Hian!

Anonymous said...

Linda they are oooo. Na now you know? Lol

Anonymous said...

Me self I wonder bcos I saw something abt dem on NL saying they are dating.......happyprudence

Anonymous said...

wait o, is dis d same girl in d last super story series( too blind to see)?
Anyways she's really beautiful.........flavour na sharp guy.

Anonymous said...

Who cares!

snowflix said...

Flavour umu nwaanyi.... #onelovefromSnow#

chinwe assumpta said...

D look good shaa

Goziem Oh LORD said...

U better find out oooo?

Goziem Oh LORD said...

U better find out oooo

Anonymous said...

lol it is called over serious and fake relationship.

Anonymous said...

How did she win MBGN with all the grammatical error

Anonymous said...

I am saying Novena for that girl Anna ebiere. May God help her from her hallucinations. That Flavour na player. Meanwhile is he secretly gay!

Neks said...

obviously they are, she's been trying to let us know for too long. They gonna make a lovely couple.

Anonymous said...

Mumu thing engrish she nor sabi write. Its a possibility sha. But them nor just fit each other. Flavour be like gay she na 3quater class. But it ain't norborry's binness #strollsAway# e go soon give u belle tell u say I ain't ready for a serious relationship right now.

Bob Adegbotolu said...

Linda trust u to find out.But all dis celebrities /showbiz personalities luv stunt moves.

Anne said...

They may and may not be dating, we all know anything can happen especially in our entertainment industry. Aproko Linda, pls find out for us.

achor rayychael said...

Anosa soon to b baby mama

Anonymous said...

Maybe they are just friends with benefit. I wonder why such a fine girl will want to waste her time with a player like Favour.

APPLE said...

Nigerian girls are so cheap and desperate. Throwing themselves at men! Why not wait for the man to flaunt you??!! You go flaunting a man that sleep's around. SHAME ON YOU GIRLS!

Anonymous said...

Fine girl but the gbagauns too plenty for such a damsel

Shina Shine said...

None of my business tho

BORN TO SHINE!!!

Stella Selorm Martins said...

Please find out sharp sharp, but if its true that's hurtful to his new baby mama o choii

Chinenye Nwaora said...

I can smile love in the air,anyway both look good together shall.#isnoneofmybusiness

Debbie Chelsea said...

*in Omowumi's voice* if u ask me nah who i go ask?...Lindodo do ur research biko..lol

damsel lohi said...

Lindiway u gbagun 4 d first paragraph,Anna and flavour can do whatever they want,if she likes she can be baby mama 2,me I dnt care.

Anonymous said...

Chai, so Linda din't knw dey are dating. I even read dat Anna was devastated when she read d news bou Flavour's baby mama but maybe flavour has told her some sweet nonsense that calmed her and some people even said Anna is so in love that she thinks d relationshop is alter bound.... Flavour drew her closer to God, iffa hear
Btw, d pic looks like they jst finished doin d deed

Zenki Moye Brown said...

Maybe flavour is her elder broda. hahahahahaahahahaa....Abeg Linda leave pple alone

phinite said...

She's bin shouting it wit words n pix na, it hav teyyyyy.

Chinny baby said...

Anna,flavor will not marry outside ibo..have fun and enjoy while it lasts

Collin said...

Their business

Anonymous said...

If she is dating flavour den she has no sense at allllll.

yaya neji said...

Naso dem D̶̲̥̅̊ε̲̣̣̣̥γ̲̣̣̥ strt so e go soon nack her small belle

Anonymous said...

Dis guy just had a baby com'on give ur self brain.dis is wat toke cals relationship by force.

ASAMPOKOTO said...

She should PLS go back to school too

Anonymous said...

Can u imagine, child abuse, flavour go and look for ur mate

Anonymous said...

Can't U see he tattooed Anna on his chest. All I have to say is from Beverly Heels, to Beautiful Onyinye, to Sandra and now this one that stays loving him all over instagram. The Flavour that we all know is a player..Lol. Girl shine ya eyes!

But how come Flavour doesn't acknowledge his child. He has said absolutely nothing about his child from Sandra or is he in denial? I tire for all this yeye guys!

GLORIA HALLIDAY said...

Washiiiiiiii...

Anonymous said...

It is easy to know all the girls Flavour is banging. Go through all his 60 followers on instagram that says it all. Thank me after you've confirmed.

GLORIA HALLIDAY said...

Washiiiiiiii...

Anonymous said...

Lol Linda!!! I realized that gossip now pays cos of you. well it sure pays your bills and makes you one of the influential ladies in town." Will find out!" actually means you will start nosing around both of them

Anonymous said...

Yes, very soon he will welcome another one frm anna ebi-ere... A guy who said marriage is not in his agenda 4 like 7yrs 2 come, what are diz stupid ladies looking 4 frm him? D answer is simple! (Pregnancy) maybe 2 hook him up, but they will only end up making themselves baby mamas everywhere. Pls ladies, go 4 responsible guys who are ready 2 settle down nd stop trying 2 pin down guys who can not be pinned! Chikina!

@jessyangels4love

Anonymous said...

Linda are u heart broken with the news??? Shit happens

Anonymous said...

Ok!Linda dey there...they hv been together for a while now.

Anonymous said...

Beauty queens and desperation for fame...... All too naive all because they want to keep up and trust our naija men at taking advantage

Anonymous said...

Flavour ur breaking my hrt... i knw u ll so like mi if u c mi cos am ur ifen'eli but am not opportune to c u... i nid link to met flavour,just to c him I knw afta seeing him he won't let go off mi n i bet u in wks he ll beg mi to marry him

IG: _mztemmyt said...

they fit!!!

Sunshine B said...

Whatever

olu midy said...

hmmmm. two things will actually happens. either she is the one or another baby mama in the making............
The Lumdy Blog Review)

Anuka Chisom said...

Hmmmmmmmm nice!

Anonymous said...

She should check her grammar and insert 's' where necessary

Anonymous said...

A guy that draws you closer to God? Lmaooo! Abeg which guy is she talking about here? Flavour or is it another guy biko? No be only closer to God. With his wayward ways, he def can't be close to God not to talk of bringing you along. Abeggi!

Then again I forgot, this girl na small girl. Isn't she just 19? Lol

Anonymous said...

Story for the gods..

Na today Flavour begin date girls.

Anonymous said...

Don't worry, she go be ciara number 2 soon. Fish brain, support ke cushion ni.....Guys will do anything to penetrate u, she shuld knw dt shez jus a number in flavours naija Most Beautiful gals must hit list. Goodluck to her

Anonymous said...

Anna Banner, ur english sha....

Anonymous said...

O...AKUKO!

Anonymous said...

Linda amebo na work

Sharon said...

I rili wanna know if they are dating cos I'm damn jealous

Anonymous said...

Stupid girl with her horrible english.

FIZZICHILLIO said...

Good for her.. I'm really not surprised cos Naija Beauty pageantry trains you on how to be a good bed hopper without stress!

#Fizz

ed DREAMZ said...

a.k.a EDWIN CHINEDU AZUBUKO said...
.
Flavour havent said anything and yu are busy disturbing urself.... Some gals brain na fish i swear....
.
.
***CURRENTLY IN JUPITER***

sandra ndigwe said...

The F**k? What's gonna be of Sandra?

Anonymous said...

Linda do quick quick find out and give us gist(eke is my hobby)
also give u situation report on the baby mama's status as they are hiding the baby.

sandra ndigwe said...

The F**k? What's gonna be of Sandra?

Anonymous said...

INTERESTING!!! Linda lets get d scoop ASAP

Anonymous said...

They are ugly...just my opinion. Don't kill me.

Anonymous said...

Chai! Linda you carry last for this gist. Yes she is dating Flavour

supamii said...

Obviously

vicky bee said...

Lady LI, issokay we r watchn o....next plz

Anonymous said...

Aproko Linda thumbs up

Anonymous said...

Linda amibo mistress!

Anonymous said...

Na wetin be dis? Na dis kain man she dey write dis kain thing about? Some words get 's', others nor get ; the love just too much, you know.

hilary obiorah said...

LOL!!! I am very sure it is not flavor she is referring, she said the person brings her closer to God, cos if she is not blowing hot air, it definitely is not Flavor, cos 'ukwu' would not let him! At all!!! Flavor wey dey find ukwu sala mbada!!!

Anonymous said...

Lol I knew you were gonna post this

Mordi said...

Nke draw closer to God be as e sound for my ears. By their song we shall know them.

Toyin said...

They look cute together. Would be great if they were indeed together, greater if he's with his baby mama though

Anonymous said...

Pls leave them alone since u decided to keep urs with MrAyeDee secret!

Anonymous said...

No shame for dis ghel mehn...This useless ghel just dey try to grab everyone's man. U still have a long way to go. Be careful bc u have lot of heartbreak in store.

Anonymous said...

Flavour lips are gross and her fat cheeks are too. Try to stay relevant. Aren't u in school?!

Anonymous said...

I CANNOT BUY CLASS. SUCH A WASTE!!!!!! Local celebrity tinz.

Anonymous said...

For such a young age her coochie stinks! Take care of that

Anonymous said...

What happened to Trafic.... He was too real for u...Lmfao!!!

Anonymous said...

Ohhh... They look cute!... All the best joor...

Anonymous said...

They are doing it ooooooo.....Flavour na sharp guy....I know say dat girl na ashawo..

ukbliss said...

Na only u waka come

ukbliss said...

Na only u waka come

olubukola luro said...

Please do n cm nak us gist biko after all
Dia life our entertainment

Nnenne George said...

None of my business though but Aids is real! Guys stop hopping from one woman to another. Wear condom and stop procreating bastards.

Anonymous said...

It's there own cup of tea

KIKIS said...

See her english sef.

charles unagha said...

and yes.......GOSSIP!*wink*....haba linda Lol

Anonymous said...

Flavour baby mama no sweet reach this girl, flavour said so

Anonymous said...

See as she dey proclaim hr lov 4 him lik sey she dey sec.school.gurl u shld allow him flaunt u first.i thot dese beauty queens go get small sense.my anambra broda is a playr.he wl fck u up,dwn,lft,ryt,centre,anyhw n dump ur sorry ass.r u short of admirers?na u go stl com 4 twira dey yarn dust,if him Leave u.I lik u buh u r really falin my nyashoo.He couldnt even retweet,2 shw concrn.Mtcheew.Com mk a borrw u small brain anna.
#NAZZYLICIOUS

Anonymous said...

You are 100% right my dear, they are fucking joor

Anonymous said...

Smh.. Diz gurl shud go nd play wit sand biko. He's got a baby mama already and u still flaunting him lyk dis? U no get sense @all *Flora*

Anonymous said...

Are you jealous?

Anonymous said...

Go and sit down for gutter

Anonymous said...

Jealous

Anonymous said...

Meaning what?

Anonymous said...

Gbam Linda is heartbroken because Flavour slept with her and dumped her

Anonymous said...

Professor

Anonymous said...

I pity his baby mama

Anonymous said...

Flavour will help her wide her puzzy for her

Anonymous said...

Flavour fire dey gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooloooooooooooooooooooooooooooooo

Anonymous said...

Cheap lazy girls does that always

Anonymous said...

Oh shut up! Why don't you become her writer?

Anonymous said...

Lol u just burst my head hahahahaha

Anonymous said...

Anon10:56 Anna boo is dat u?

Anonymous said...

Anon10:52 Anna honey Anna is dat u?

Anonymous said...

They upload each other's pix on ig.. They look cute together though

Anonymous said...

FOR WHO CARES TO LISTEN... ANA. YOU ARE DREAMING, LISTEN FLAVOR IS JUST ENJOYING YOUR PUSSSY NOW AND THAT IS A FACT. WITH PROOF FLAVOR HAS A VERY LOW KEY SERIOUS IGBO GIRL WHO HE IS DATING AND WHO HE WOULD EVENTUALLY MARRY. THIS GIRL IN QUESTION HAVE KNOWN FLAVOR FOR YEARS FROM WHEN HE WAS IN ENUGU. FORGET FLAVOR BUT ENJOY WHILE IT LASTS THOU.

Anonymous said...

Shatap!. Av u checked his IG page. He has more pics of her Dan she has of him . Oh my bad. U don't v IG

Madubuko Jaybee said...

They will soon separate


.
SEE What Bleaching has Done to Maheeda

Anonymous said...

True talk!

Anonymous said...

Y'all should know this by now. Just to increase Flavours twitter followers.
Nigerians!!!! Are you a learner.
Open your eyez wider joor.
If she likes make she dey do wider wider for Flavour d lover boy.
Longest hiss so far!!!! Mcheweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Anonymous said...

Hahahahahahahahahahahaaaaa

BlackLight said...

so of all the beautiful women in nigeria, you people once crowned this big nosed girl the most beautiful? *sigh*

Anonymous said...

Lol at where he plugs his charger. Na for ya house in Abuja naw..

Anonymous said...

Lol Flavour no dey even follow am for instagram...yeye dey smell

Anonymous said...

Linda, you surprise me for not suggesting this is a post coitus pic. The mussed hair, bare face, lack of lipstick, rambling love declaration, and spent look on her face. Hmm. She's sending a message to Sandra.

N and N said...

Biko jee nodu ani, ibem fa goat mu nwa Ewu. Ndi advisors

N and N said...

He dated u????? And ur bad English? Surprised

Anonymous said...

Some girls sha!!! Someone else just had a baby for him n is hurting and u don't feel for her???? Rem what goes around comes around. Hmmmmmm

Anonymous said...

Like you can do half of a quarter of what she does! Hater :|

grace alexander said...

Gud for them.

faith anah said...

Just passin by sha

Vex said...

Yes, I'm surprised nobody pointed out how badly she writes! Na only face dey win pageants now?

Vex said...

Yea, u wrote 'jealous' because if u go any further, u will prove just how badly u write too! The girl writes badly!

Anonymous said...

I trust you Linda, surf it out, cos Flavour should not be cheating on her baby mama

nene said...

illiterate!!! U can't evn spell English!!!...

nene said...

Continue " Smiling " the love oo ok

Anonymous said...

Yessoo, watz our own?! Mtchewww.....small piken like her,na big tin dey hungry ha

best opinion said...

Anna cannot spell tho? What happened to her S'. Fine girl fish brain

Akeem Stunna Rotimi said...

i know anna personally, they re not dating...

Anonymous said...

Lolz, silly

Anonymous said...

Seriously u r still a baby, u don't know ur mate Anna? So all the guys in this world ,u choose him? And he draw u closer to God? Lolz

Anonymous said...

You sound jealous Linda..

Anonymous said...

its really sad sha. shes just 19years old, a child and exposed. and has fallen into the hands of a well known player. its obvious shes more in love with him than he is with her. hes just using her and i hope she realizes soon before he gets her pregnant. Flavor isn't a bad person but hes definitely not serious about anna.

Anonymous said...

Linda you have carried last o..... since when i don hear the gist sef?

Anonymous said...

Do ur research well. Flavour even flaunts her more. Do u av IG? No u dont

Anonymous said...

This Flavour's lips eh...I know sey e go sabi suck prick well, well

Anonymous said...

She's dating him alright..but is he dating her? #justsaying

Anonymous said...

who wouldn't want to date flavor. haven't you notice that MBGNs preferred musicians these days. Gold diggers.

Anonymous said...

pls does she have a problem wt d S alphabet?how on earth did she get mbgn wt all these wrong tenses/

Wadi said...

ohhh.... she is so 21 lol

nkiru said...

i dont care na their problem

Anonymous said...

Hmmm...she shld enjoy it while it last....
===Pearl===

Anonymous said...

Lmao! Post coitus indeed...confused and love-sick girl! Flavour go reduce ur market.

Subomi said...

Flavour should confirm it first before we comment

Anonymous said...

Eish! English is not so hard. 7.03 said she needs a writer. Where did he say he wanted to be the one? When people have nothing sensible to say they turn to insults, and start shouting hater. By the way, I also think that remark is rude. All negativity will return to you a thousand fold.

Chinasa Jacinta said...

Maybe they are just friends.

Anonymous said...

she can't speak good english? that's sad.

BlackBoyInLagos said...

So WTF are you doing here

BlackBoyInLagos said...

With this plenty story ...and it's still none of your business..... JESUS!!

MY TURN said...

she needs to learn how to write properly first maybe she'll attract a better man then...

Anonymous said...

How old is she again???

Anonymous said...

U wey get sense pass Majek FAshek never still send u. Iti

Oyolima said...

Dear Anna Ebiere Danner

Na wa, Shebi Flavour fit carry strong 🍆blackous as in his dick game must be mind blowing for him to deceive all these women simultaneously. Or are they are daft and desperate? Flavour dey plant seed for Sandy, while he dey raw fuck that akata Onyinye chick in Yanki, Anna, and _______(insert your name). They go promote his music, toast di guy sha, while Flavour dey post pictures of the only bitches he loves --->his dogs😂😂😂. Anna, I hope you know about Sandy, Chika, Femmy, and Onyinye (as in the picture Flavour posted as Nwagodi on his Instagram ). Save your heart dear and protect your health (HIV is real o).You can do so much better!

Anonymous said...

Thanks, his baby mama chaiiio I pity her

joy jin nwasoka said...

This celebrities stories no dey get head.

Recent Posts