Photo: OBJ at GEJ's daughter's wedding | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Saturday, 10 January 2015

Photo: OBJ at GEJ's daughter's wedding

Cute!

159 comments:

Tobiloba Akinyemi said...

All na wash

Tobiloba Akinyemi said...

But nice one nevertheless!!

Anonymous said...

If only gej knows the meaning of babas hanshake

oluwadamilola adewale said...

GEJ might win Ŋ☺ώ A̶̲̥̅₪D̶̲̥̅ if dat appens where do Ʊ want baba to βε̲̣?definately not in his bad book

Julius Tha Freshboi said...

Obj aint really gat beef for Gej... Everything happening between em is political!!

AZ said...

GEJ get any biological children so..

First Class said...

No permanent friends and enemies in politics.

ary said...

Fake smiles everywhere!

oladele salau said...

y is he now bending Down for GEJ
--------------LIB prince--------------
--------------LIB prince-------------
--------------LIB prince--------------

Anonymous said...

this politicians have no shame and i like yoruba people them too get respect chai...........obj lmao.richlyblessed007@gmail.com

obidiakor linda said...

Bow down bitches!!! I want an old man as a president n an Islamic country. GMB d man

wilheminna moses said...

GEJ pls wash ur hand with hypo bleach after that hand shake......dnt trust dis old yoruba man....

Diamond said...

Wowcious

Diamond said...

Wowcious

Funmi Daso said...

Politics! No permanent friend and No permanent enemy. Pls vote Hon Ifeanyi Ugwuanyi as enugu governor. May God bless you all

Bishop Dammy said...

Really cute..God bless the newly wedded couple..Gen 2:18. @Bishop_Dammy

Asepapane Olutayo said...

Nigerian politicians??

billy sule said...

Power sweet oo

omo jasmine said...

Nice

Precious Ada said...

SEEN!!!!!

Same NaijaDeltaBabe said...

Baba be looking good

Ramat Oiza Ibrahim said...

Who would have thought he would attend the wedding after how they always lash each other because of politics. This is an example of exactly how matured people roll.
www.trendyrammy.com

Anonymous said...

Cute? Linda are you ok?

Jules Louis said...

Nice. No permanent friend or enemy in politics. Linda, seems u went for d wedding.

Vicky Darl said...

Hahahahha....don't even understand them

jebs said...

OBJ uhm..

vivian Joseph said...

Baba 2 much man

Ohjay #_# said...

How Nice of him(obj) to have attended the wedding....hml to the couples

ngbede gabriel said...

Hahahaha. Baba him self. Bowing down him self. All by him self

Anonymous said...

Wtf hahaha

mary kabiru said...

Speaking in political language

Same NaijaDeltaBabe said...

Henceforth, I will be posting comments wit both dis and NaijaDeltaBabe acct. Linda, pls take note

Sophia stephen said...

So sweet.



@Sophia Stephen

KSmith said...

Humble baba iyabo, he will turn up if invited unless tight circumstances.

Bonita Bislam said...

Lol after all the shots fired,there's always an opportunity to shake hands.Politicks intrigues me.

AQO said...

OBJ!! He's even bowing. Lol.










Jesus is Lord.

Esther Yemmy said...

Hmmmmmm

adeyinka moses said...

Hmm 9ja politics swit ooh let's kip our arms fold nd watch

Juliet Iwuno said...

Does it change wot d Yoruba man az in mind? Tomorrow now dem go quarrel. Linda take note!

femi fex said...

Aaaawwww you see politics has nothing to do with friendship? That's a good one from OBJ

NWIGWE VICTOR ANAYO said...

Political humility

Valentine Nkume said...

not everything that are in the papers are true #congrats tho

christie benjamin said...

Nice of him...I was expecting to see GMB there. Hehe!!!
¤
¤¤¤GUTS OVER FEAR¤¤¤
¤
¤¤¤QUEENMAYA¤¤¤

CHERRY said...

Cool!

Juliet Godwin said...

Hmmm...this one clear so?

Anonymous said...

All these politicians are slippery maggot and are not be trusted.Behind a closed door they eat in one plate and in the eyes of the public they are enemies. For real,politics is a dangerous and anything is possible in the field of play.

Neks said...

>>>> OBJ prostrating? damn! <<<<

Eze Cee said...

Wait oooo, how many children does this man have, everyday wedding wedding, hope he is not sponsoring ppls wedding

amarachi chukuw said...

Hmmmmmmmm!!! K o
For coming sake

Neji Takon said...

Bro Jona as u d enjoy so,d remember election matter o. No b wedding b d masses basic needs now oooooo

AbokiDaWarriBoy said...

Smh.....drama King.

Hypertek IshOlawale said...

i SURPRISE..........!!

etido udofia said...

Some mumu nigerians will be talking panadol 4 dese politicians headache

AbokiDaWarriBoy said...

Cute indeed...yawns....!

AbokiDaWarriBoy said...

Keep making dem feel lyk fine boys linda.God is watching.

Charles Chinedu said...

Na only God know where GEJ de sew all dis hin clothes from....

Amaka.u.l said...

Ok o

etido udofia said...

Some mumu nigerians will be talking panadol 4 dese politicians headache

Anonymous said...

HYPOCRITICAL OBJ DRINK HYPO JUR . GOD BLESS NIGERIA . KILL ALL BAD LEADERS .

v said...

Really cute. Politics should be separated from personal relationships.

dave nwajiuba said...

This pic was badly timed, making it look like OBJ is paying obeisance to Mr. President- that is far from reality!

chocolate said...

Nice 1

Anonymous said...

Vote linda Ikeji as best blogger on travel start.com. ng

EDDY WIZ said...

MR EDDY said.
I can see the camera man from OBJ's head.
^
^
^™THAT EDO BOY.COM~wishes u happy new year.

Anonymous said...

Oga jona l love u but nigerians loves more. Hmmm

Ese said...

Linda please don't be bought over by the highest bidder

Anonymous said...

Vote linda ikeji as best blogger on travel start.com.ng

Anonymous said...

Vote linda ikeji as best blogger on travel start.com.ng

efemena benita said...

Nice pics

Anonymous said...

Vote linda ikeji as best blogger on travel start.com.ng

Princess G said...

That's life outside politicking. HML to the newly Wed.

Zoë said...

I love this.

Richard David said...

GEJ should be very careful with this man call Obasanjo.

C-WHYTE said...

Na wa o!

Shirley Shalokpe said...

Cute ke lol Lindodo

Richard David said...

GEJ should be very careful with this man call Obasanjo

jslimz said...

Mofos

ohachosim monica said...

Political charade...

Cagey Berry said...

Flipshair and strolls away.

ohachosim monica said...

Political charade...

Aleem Abolanle said...

Fake humility from baba Iyabo....GEJ too no fit bow small....mtcheew

@MEETDREALEVANS said...

Baba has come

ezika chijioke said...

In politics no permanent friend or enemy but permanent interest. Nigeria youth dis while we should not fight for any politician. LIB EMPIRE.

Anonymous said...

Mr President!...You are indeed the president Nigeria needs! Left for me, you should be president till all issues in Nigeria are resolved!...your number 1 fan!..ride on!

marcee immanuels said...

Mtcheeew PDP loyalty to

#king kok said...

Life. one day a boy will be a man..it used to be d other way round but obj bends to shake hands with Gej..Well sorry for u Obj, u handed over to a sick man and a retarded deputy..They have turned Nigeria to total rubbish....................................#KingOfKings #6God

Anonymous said...

Smh,issokay! I wont b surprised if buhari is der too!

Anonymous said...

See them,up GEJ

philsss said...

Hmmm... What a reunion and endorsement, Carry go GEJ Till 2019

.
.

The perfect World is a world without Religion

Ngene Olivia said...

OBJ's head shining bright like Diamond

Lol

Ngene Olivia said...

OBJ's head shining bright like Diamond

Lol

Juliet Iwuno said...

Linda, no do abeg. Linda take note!

Anonymous said...

for obj mind he go dey say i go show u pepper come feb 14.

Angie Cape said...

As in eeh.. It's this his extravagancy that's made me dislike him...

Anonymous said...

GEJ man of the people. Who can course whom God has blessed?

femi fex said...

* I have never seen any school built in his name.
* I have never seen any borehole constructed by him.
* There is no record of any scholarship
awarded by him or for him nor through him.

* I have never seen him use his popularity to canvass for any charitable work nor any humanitarian
effort, not even at the height of the polio scourge where other
purposeful and prominent leaders lead the campaign for immunization.

* No single text book has been donated to any school either by him, for him or through him. Little wonder he sentenced a seasoned professor to 100 yrs imprisonment- shame.

* Asides from doing nothing, he has not improved himself
since his exit from office.

* No book written, no memoirs, no lectures,
nothing. Little wonder he sentenced a seasoned professor to 100 yrs imprisonment- shame.

* The only thing of note he can point to are his numerous interviews on the BBC Hausa station.

* He never champion for a university in his state nor has he ever been involved in any kind of programme to better the lives of the Almajiris in Daura.
* His entire existence has not lead to any meaningful development in Daura, yet they say he can change Nigeria.

Doesn't charity begin at home again?

* No wonder he was referred to as being ''perpetually unelectable''.
* He is not a patron to any organization, group or association.
* No professional body in Nigeria has ever invited him for their lecture, convention or gala night.
* The only time any known form, body or human assemblage ever chose him to do
anything for them was when the Boko Haram terrorist sect nominated him as their spoke person in the proposed talks with the Fed. Govt. He recently joined twitter bcos of elections.

At 72 what does he have to offer?
I need change, we all need change but Gen Buhari isn't the answer!
If Buhari presidential election, na big slap on Naija Youths. Pls Share

Anonymous said...

Honestly! Na bye bye he dey do am

Lyndarh said...

This is what they call politics. its indeed a game...

Anonymous said...

Politics sha

Anonymous said...

Yoruba people very dangerous! chameleons. GEJ be careful watch ur back

angelite said...

Guy u wil make heaven. God bless u

Julius Tha Freshboi said...

<---- what is this one saying??

onah EMMANUEL EROCHUKWU said...

And this become gist ➡LindaIkejiBlogClassRep_♥♥

Anonymous said...

Someone said this on channels tv 'sunrise' ds morning...at least credit d person..

ochuko arhiakpore said...

May your days be long,methusaleh will envy you.God bless you femi fex

GEJ till 2019

.👏BIG BROTHER SAYS SO.👏

Anonymous said...

GUYS WHAT IS THIS CELEBRATION OUR PRESIDENT CANNOT MINIMIZE AT THIS TIME WHEN PARENTS ARE NOT SURE WHAT THEIR CHILDREN WILL EAT OF DRINK OR IF THEY WILL BE BOMBED TOMORROW.
CAN HE NOT BAN ANY CELEBRATION TILL NIGERIA HAS PEACE? I AM SORRY BUT I AM SO DISGUSTED AT THIS MAN THAT I WANT TO THROW UP. NIGERIA WE ARE FINISHED.
GET THIS MAN OUT.
THE REST ARE NOT ANY BETTER BUT CHANGE DESTABILIZES THEM.
OUR FATHER IN HEAVEN HELP US!

Fred ocheli said...

learn how to animate in 2 or 3D in six weeks. email chimatic@gmail.com for more info. See video http://youtu.be/sgnhTnzCnHE

Anonymous said...

MAFIA MOVES

carlos iyke said...

He was invited so he honored the invitation.
$.
$.
@Mr Endowed via Lumia phone

Ifeyinwa Okeke said...

Politics! Smh.

Favour belle said...

Lwkmd....you two are funny. Chai see bad mouth

Anonymous said...

Fex or what do you call yourself? Be prepared to suffer hbp when Buhari beats your Jonathan next month.

Obed Nwafor said...

Make,I just shake u Jonah,its just a hand shake.

chukson simon said...

Hello Good citizens of this great country Nigeria. I so much love this country even while I dnt ve a gud job n been done with my 1st degree for over 4yrs nw. Plz let's b smart, I see d breeze of the Buhari campaign is changing d minds of som nigerians. Well plz for Gods sake don't let Buhari succeed in his plans. You dnt knw dis evil Boko haram freak. When he gets power he will unleash hell n by den it ll b too late. I have facts and visions of his reasons for power by all means. Be warned!! 29311CDA. I welcome questions.

Sena Job said...

He went cos he was invited

chukson simon said...

Hello Good citizens of this great country Nigeria. I so much love this country even while I dnt ve a gud job n been done with my 1st degree for over 4yrs nw. Plz let's b smart, I see d breeze of the Buhari campaign is changing d minds of som nigerians. Well plz for Gods sake don't let Buhari succeed in his plans. You dnt knw dis evil Boko haram freak. When he gets power he will unleash hell n by den it ll b too late. I have facts and visions of his reasons for power by all means. Be warned!! 29311CDA. I welcome questions.

dolapo ojietohamen said...

Me politics mbanu

Anonymous said...

Linda, your caption, "Cute" is not appropriate. It should be "false".

chux said...

Fex is a pdp member masquerading as an unbiased critic.... if goodluck jonathan has a quarter of GMB tenacity we would be better off. The value of our oil is now underwater still we buy fuel at #97 even after the removal of subsidy, electricity bills are outrageous, our president said private jets are the measure of a country's wealth... lol and behold our presidential fleet has 11 private jets, he couldn't curb his wife's excesses how does he intend to handle corruption, insecurity etc.... libers should I continue?

Anonymous said...

U sure say ur name na Femi so...i thought it.pls go confirm frm ur parents.do u actually know wat change is all about?

chux said...

Its horrible.. and she look like an adult too u sure sey no b 6 year old pikin thief im aunty pics use????

Anonymous said...

Abeg help me my brother!

Anonymous said...

Extravagance! And if u dont like him, waka pass! Nobody send u!

Anonymous said...

Hahahaha @ old Yoruba man hand shake.

theresa urateh said...

Hehehe. Politics! No permanent no permanent enemy!

Anonymous said...

I can't make sense out the nonsense bitch said. With your nonsense face linda. Ashawoooo

APPLE said...

Kai politicians!!!!!

Sparkle said...

Lool. Thot i was the only one wondering o.

Chikaodili Ndife said...

Exactly, all they need is a common interest

chigozie lucia said...

Lmao! Chineke nna! Nawaoooo, them go gv u prize for dis tin wey u write so, una get time sha, free this political higa haga ish, feb will tak care of it self

djdibals said...

Nawao.....politics sef....so ol d blasts na wash...

ekwueme victor said...

Bow down Bitchies.....Up GEJ 2015.

Bibian Obunse said...

Story o!

Anonymous said...

Anon 6:59 you are an asshole, God one felix

femi fex said...

Get a life anonymous

Anonymous said...

saying shit

udeze obumneme said...

One love.

Christopher suberu said...

Was trying to figure out why OBJ would bend for GEJ, then anonymous gave me the answer: bye bye.

Lyndarh said...

@Chukson you dont know what you are saying. Boko haram came up in GEJ tenure and the are still breathing infact the bombing nd killing has become a way of life what is GEJ duing about it? how worse can it be again? All d funds dey recovered and squandered? PDP is d worse political party, its filled with robbers let them Go. Dem just they brain wash una abg let the next person enter. we have had enough of GEJ 6yrs fa then they want another 4yrs what makes you think things can change with them. dobt be fooled they just wanna continue their agender.

Anonymous said...

Which fool gave birth to this fooleth?

Emmanuel-king Lawal said...

Where is madame patience?

Jenny zee said...

U sound like who has mental issues sorry to say , u want an Islamic country? U r sick

Eze Cee said...

Shut up my friend, no be 3rd class u carry graduate, how u won find work

Yemi Ijeoma said...

OBJ one of d root of Nigeria's problem.

femi fex said...

Yemi

bernice ibiam said...

Linda u self, wats cute abt dis Biko

tberry said...

She's obviously depressed

Anonymous said...

2 ex aso rockers shaking . Lwkmdfhooo

Richard Afon Yinkå Ray said...

I don't know what this old man upto, jumping all around like rat.

chukson simon said...

@lyndarh. Just answer this few questions. When did boko haram started this nonsense? What do u think is their primary objective? You think its to turn nigeria to an islamic country? No! The ideology behind bokoharam is to destabilize the Goodluck Jonathan administration and make sure he gets the blame for that. Don't get me rong. I am no Goodluck Jonathans brother nor do I believe in the PDP. But we dnt ve anyting better than what we have in GEJ. Don't be fooled by Buhari. He will be flawed at the polls.

Prince Legacy said...

Argueing abt d relationships of politicuans islike arguien abt d relationship of footballers playin diff.clubs.....no enemity....interest only

Prince Legacy said...

Argueing abt d relationships of politicuans islike arguien abt d relationship of footballers playin diff.clubs.....no enemity....interest only

Abbah Joseph said...

But she go sch soo. Libers una too get mouth lmao jesux una finish her

Henry Avbuere said...

Nawao Jonathan is hobnobbing with ORDINARY MOTOR PARK TOUT. In nigeria politics the more you look the less you see.

ElsieNene said...

LOL Obasanjo shaa. smh!

Anonymous said...

I see the spirit of Humility.

#tokjohn

Anonymous said...

I see the spirit of Humility.

#tokjohn

Subomi said...

is he bowing for the president ?

ebonyz... said...

All na wash

Recent Posts