Ladies, take a moment to swoon. Drake shares sexy pic | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Saturday, 24 October 2015

Ladies, take a moment to swoon. Drake shares sexy pic

Drake, Drake, Drake! *Sigh*

69 comments:

@lwkmd_naija - follow on instagram/twitter said...

Better than bankyw

okereke miriam said...

Ok seen














Lib freak

Davido's driver said...

It's not by packs... Can he last up to an hour ???

anita gold said...

Whey the egg plant?

Godwin Okwuelum said...

Nice video: Agege night club where girls dance naked & sex on stage.18+

anita gold said...

Whey the egg plant?

Ngene Olivia said...

My love for Drake!
So damn sexy














#It WiLL oNLy gEt beTTer
#iT MuSt eNd IN pRAisE

BONARIO NNAGS said...

He tried, but I can do better. LOL


~BONARIO~says so via NOKIA LUMIA

AbokiDaWarriBoy said...

Mtcheeew see his confuse abs! Breath out biko!

Anonymous said...

Drake's body is sexy....his face? Not so much. Linda, I see u and drake hooking up next year.


Anyone has a sewing machine that they do not need or use? Please help a sister and bless me with it....pleeeeaaaasssse! I'm in lagos. May God reward u in a million folds. My email address is istandongold@gmail.com

AC£S said...

TONY LIVINUS said...

Lol....Linda tho!

SMURF said...

I know ones he had buff, na shirtless picture all the way.

STUCH BEDDINGS 07030983212 said...

Lol

Order for your beautiful bedspreads @ 5671CDBE. Delivery available nationwide.

fase oluwafunmilayo said...

Linda is something else sha! What's so special about this???

Lucy Ebito said...

Ds kinda body is sweet to cuddle

Teemah Salau said...

Drake Maka y???? Bet why na

okechukwu nnoduechi said...

GOOD TO SEE









AUNTY LINDA......

NaijaDeltaBabe said...

Nothing to swoon on here joo

Anonymous said...

Lawd have mercy!!!I want that body on top of me.

Monqra said...

Kikikikikikiki laughs in Swahili banky come and see...

Sharon john said...

There is nothing special about his body ..

Anonymous said...

LINDA LINDA LINDA LINDA......hOW MANY TIMES DID I CALL YOU......I cover you with the blood of JESUS!!!!

Miriam Ezeka said...

Haha if u are swooning, dont loss ur head o. Lol. He's fit.




18+: SHOCKING VIDEO - Housemaid caught sexually molesting a toddler

BALOGUN SIKIRU AYOTUNDE said...

Eerrrm....

BALOGUN SIKIRU AYOTUNDE said...

Errrmm

JACINTA MBACHU said...

Linda u like am abi?

ary said...

Swoon for wetin?! The Okoye twins have got em

christie benjamin said...

Not a fan of Drake's sweaty body....

Amaka Ngenegbo said...

Yeah he's goodlooking alright!














#TeamBlessed#

Amaka Ngenegbo said...

Lol......ask Linda















#TeamBlessed#

Juliet Iwuno said...

Feeling Hawt! Hawt!! Hawt!!! Linda take note!

AbokiDaWarriBoy said...

Lol.. biko don't forget to send it to LIB wen you do better,we will be waiting.

James kalu said...

Drake ma niggar....still better than banky. Linda take note

seyi crown said...

Hmmmm





Seyilicious

Anonymous said...

Yum! ChampagnePapi looking scrumptious.

DADDYSWIFE said...

Dry body
#nothankyoui'dratherbeselfmade

Anonymous said...

5 intresting facts about drake http://www.orangerepublick.com/2015/10/5-intresting-facts-about-drake.html

Igweze Alison said...

Hi Drake I'm Alison Igweze and I dnt know you were this Hot!!!!!!!

Alison Igweze

Samira Hall said...

By far!

timileyin blessing said...

Seen. TIMILEYIN BLESSING

Harbee Oluseye said...

Hmm...Linda, are u sure this pix is recent??. Looks cool tho

larry ralphearl said...

Oh oh!

iphy said...

Seen.....

iyke igbozendu said...

I dnt thnk serens williams will like this

shandy jummy said...

Cool

Anonymous said...

http://Job4Living.com/?ref=132445 need some extra cash register here cost you nothing

Anonymous said...

What's the big deal

Anonymous said...

What's so special about it huh.

Anonymous said...

Girls can delude themselves o! Please where is the hotness? Mtschew, your just tripping cause the dude is made

Mayreeh M said...

My bae

Jasmine Joseph said...

Linda u and ur drake, the guy try small

Jasmine Joseph said...

Linda u and ur drake, the guy try small

Cheryl said...

This hot afternoon , drake take ur time!

Anonymous said...

Tell Linda. She is obviously needing some, she is starving

ROYAL PRIESTHOOD said...

Dry bone's shall rise and dis is off it. I wish him all d best.

Lucy Ebito said...

See as this one dey wait for man shirtless picture. SMH

Edem victor said...

But banky just started na


OKORO UPGRADED

chioma oranebo said...

With his dwarf face nt looking bad sha...still like ur songs*no hard feelings*

Anonymous said...

Sharp

Santiago said...

Sharp

Datoyo Akpabio said...

Linda's Drake.lol

Anonymous said...

Aashewo Linda...what is drake drake drake

amakaluvlyG said...

lol dis davido driver self...aunty Linda him no free show u egg plant shey no worry calm down....# inspired by Linda

Anonymous said...

Nobody ain't ton call dat stripping or shi I, buy if a chick bares it all, y'all rain insults n hateful comments#slutshaming

Anonymous said...

Okay seen.
Back to reading dnb stories and trying not to cry!!!

Jennifer Douglas said...

Ok o

olivia kings said...

Wow,looking like my hubby's body

Anonymous said...

Hi,send me ur fone number via here

Recent Posts