Avril Lavigne suffers nip-slip...and she aint even know it..:-) (photos) | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Friday, 23 October 2015

Avril Lavigne suffers nip-slip...and she aint even know it..:-) (photos)

The 31 year old who recently ended her second marriage stepped out in Beverly Hills this week wearing a black sheer skeleton-printed mini-dress and Converse low-tops...but failed to notice that her slip beneath fell and exposed her right boobs. See up-close pic after the cut...



53 comments:

Davido's driver said...

Why is it so red?

SMURF said...

What the hell is she wearing b4? She deserves a nip slip

jamal cojo said...

Wish to suck it...till she be like that's enough

Unknown said...

u'd barely notice linda

Unknown said...

Hmm lol are you sure she doesn't know? Mtchew

Is she not feeling the fresh air in that region...?


That vuvuzela P guy

Sugarvie said...

EPIC WARDROBE MALFXN



#sucre

Unknown said...

Hmm lol are you sure she doesn't know? Mtchew

Is she not feeling the fresh air in that region...?


That vuvuzela P guy

Sugarvie said...

EPIC WARDROBE MALFXN



#sucre

Blog It With Olivia said...

She looks younger than 31



















#It WiLL oNLy gET beTTer
#iT mUsT eNd iN prAiSe

www.glowyshoes.com said...

how aint she want to know it...lol

Glowyshoes's blog

My Facebook

Unknown said...

Choi!

Anonymous said...

I Love her combination. Nice outfit.

#LifeOfaNigerianGeh#

Davido's driver said...

She can't find her bra size ni

Unknown said...

How I love Avril..

Lucia Mmadu said...

Oyibo and their madness

Bonita Bislam said...

Linda who told u she's unaware? You think the oxygen she's inhaling comes only from her nose? That dangling modifier needed to breathe on its own as well.
she's very much aware

Unknown said...

Good for her

Unknown said...

Ouch! Eeyah!

Unknown said...

And as always, Lindiway your microscopic eyes saw it. Linda take note!

Unknown said...

And as always, Lindiway your microscopic eyes saw it. Linda take note!

Unknown said...

lol, a dot on the breast....lolz

Amaka.u.l said...

Ok,seen.

seyi crown said...

I think she noticed







Seyilicious

Unknown said...

Sorry sweet, shit happens.












#TeamBlessed#

Unknown said...

Sorry sweet, shit happens.












#TeamBlessed#

Unknown said...

It can happen to anybody so I say next plzzz!!

Debbie Chelsea said...

Ok

Unknown said...

Seen

Unknown said...

Anyways is fashion. ...

Don fabz said...


Use this link to generate traffic and earn money , 5$ for every unique visitor that click your link, good luck.
http://jobrize.com/index.php?ref=696106

Diamond said...

Sorry to her

Unknown said...

Who says she doesn't know


OKORO UPGRADED

Unknown said...

Mi didn't see anytn cos der isn't anytn 2 luk @ in d first place.

Unknown said...

Hmmmmm. Camera men can b so jobless and look@d way they expose her.

ary said...

All these people who can like to zoom!!

Unknown said...

Lmao

Anonymous said...

31 years and 2 weddings????? I fear, sime people have no regard for marriage "covenant" ooo

Anonymous said...

see her one naira groundnut

Unknown said...

How is it possible for her not to know,she knew jare,next news. TIMILEYIN BLESSING

aproko manager said...

Eyah

NaijaDeltaBabe said...

She knows joo

Unknown said...

I think is a new trend now to show nip.
I like the combination sha

mz tee said...

Its fake

Juleslouis said...

Wow! She looks 25!

Unknown said...

Chai! Diaris God ooo

Unknown said...

Chai! Diaris God ooo

Anonymous said...

Because your father gave it a bite like the nasty insect he is

Unknown said...

thank Goodness she's divorced now,was heart broken when she got married.I love her scarra

Anonymous said...

She knw joor

Unknown said...

Can't u see she just left her second marriage... I guess her ex husbands have done their jobs well

Anonymous said...

This is an infringement on her right to privacy

Anonymous said...

And u realize U are being a pervy creep right? May God save all women from rapist sha

Anonymous said...

It could happen to anyone. I love her anyway

Recent Posts