Sound Sultan finally gets his 2k retweets, releases the song | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Saturday, 9 May 2015

Sound Sultan finally gets his 2k retweets, releases the song

The singer finally got his 2k retweets but not before Nigerians dragged him *sigh*. He has released the song. Listen to it after the cut...


50 comments:

@lwkmd_naija - follow on instagram/twitter said...

Congrats bro

Davido's driver said...

Eya

Davido's driver said...

..and why did u delete ectera/dangote post ?

Creamy Cherry said...

Oh yeah we don hear *rme*

Anonymous said...

All thanks to Linda.

johnnie said...

We don't respect our celebraties at all.

Pidgin Mistress said...

Lol, bad belle Nigerians.

ROYAL PRIESTHOOD said...

At last

Dominic Nwosu said...

Lol at least I helped with 1 rtweet yday. Hope say the jam go mke sense.

glowy shoe said...

Lmao..nigerians are somethingelse entirely...Nice one

www.glowyshoe.blogspot.com

Do the walking and let your shoes do the talking
www.hawtshoes.co.uk

SANDRA said...

Tomorrow is sunday, I'll host a thanksgiving Mass for him

Henry Ekene Obianika said...

Nigerians are dramatic.. Lmao!

Linda Cogitate

christie benjamin said...

Lol...good 4 him.

ONYX linda ikeji first son GODWIN said...

They dragged him but also gave him good publicity for the song...it doesnt matter wat pple are saying -shout or praises.. What matter is dat they are talking.. Thumbs up sultan

Karlsson said...

Nigerians n their ways
Ubanagum

Nana smooth said...

Hehehehehe its all but fun

Maxwell Akalonu said...

Been too busy lately that ah devote zero of my time to nothing..

CHUMMY BERRY said...

Strategically,they made the tweet & album more famous.....they wanna drown dey don't know he is a seed.

Davido's driver said...

Hmm so u have sense today?

Pidgin Mistress said...

thanks bro. One free copy for u

ROYAL PRIESTHOOD said...

Dis is great news, and am happy for him. Thumbs up to him, and more power to his elbows.

Nigerians should learn to celebrates their own. Thumbs up guys.

ELVIS EMEKA said...

Good marketing strategy.

Subomi said...

knew he would, he is too cool not to

ONYX linda ikeji first son GODWIN said...

Driver u no get work kwa? No go crash davido car oo..no Linda ikeji blog in hell wen u die n reach dere cos u dey blog n drive..tell devil what's up for me in hell..mumu

Creamy Cherry said...

ROYAL PRIESTHOOD me i want to "celebrates" you specially

Chicrystal. said...

Good for him

NaijaDeltaBabe said...

Lol. He sha got wat he wanted

Nancy Ihenacho said...

Dats great. Congrats to him

Juliet Iwuno said...

At least he finally got it. Linda take note!

Don Jon said...

Nicur fucked up. That was just lame.

Oluchi Lambert said...

Good for him, after reading about him here, I went to twitter to retweet

emike marian said...

@Linda,why did u sigh? for dragging d jist 2 ur blog...u r guilty as well.

Zenki Moye Brown said...

Cool.......Nice strategy

Moye says so via BB Passport...Courtesy LIB....

Teemah Salau said...

@least he got d retweets

ary said...

Hahahahaha if na me I no go release am, I swear.

Anonymous said...

Linda to the rescue. If you hadn't stepped in, he'd still be getting mocked instead of retweeted. That's the Linda Ikeji effect for ya.

Anonymous said...

Where's the song? I didn't find anything after the cut.

cynthia chukwu said...

Good for him but he should watch it because next time

Anonymous said...

What's lame about asking for a retweet from his fans?





<< LIB Addict >>

Anonymous said...

Thanks Linda
He made it cos you posted here on LIB. Dragging or not, he got the publicity for his single.




<< LIB Addict >>

israel david said...

Lool...Finally he made it.

Anonymous said...

Congrat to him.
Barca Stars Celebrates With Cesc Fabregas As He Clocks 28th

Man City on alert with Luis Enrique set to leave Barca

Griezmann wants Chelsea move

Walcott will not leave Arsenal this summer, insists Wenger

Jules Louis said...

Lmao! After 24hrs or more. *sigh*

Anonymous said...

IFY Says:------

Ok ooo Linda I get your massage oooo

it not like I really don't have work to do. when I comment .. be nice to post it I don't use inappropriate language on your web: Never

Jasmine Joseph said...

Awww that's nice finally. Kai Nigerians can so fall person hands

Sxilachi said...

Na him sabi

Chidinma Okereh said...

Good: for him

scarletblue said...

Buh onyx were u trying 2 b funny or u r jst normally ds shallow... 'tell devil what's up 4 me in hell', Really? Really?? I guess ur weigh more dn ur IQ mehn #mumu'naya

Oluchi sampson said...

Finally

Ogochukwu Anyanwu said...

gud for him.

Recent Posts