Photo: Kris Jenner spotted on dinner date with young black man | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Thursday, 23 October 2014

Photo: Kris Jenner spotted on dinner date with young black man

59 year old Kris Jenner went on a romantic candlelit dinner date with a hunky mystery black man at Casa Vega in Sherman Oaks, LA last week. (See here) Radar Online just got a pic from inside the restaurant and Kris looks smitten. A fellow diner told Radar Online...
"Kris was playing with his bracelet, acting very flirtatious, she kept laughing. 'They were holding hands, it was clear that they were on a date.'

64 comments:

Uche Emma said...


who is Kris Jenner please?

Anonymous said...

U r never too old

Unknown said...

Mother and daughters do have a thing for black dudes.
Faceoflib

Unknown said...

Oh seems she's happy with this one...


ILcity's finest

Unknown said...

Hmmm see enjoyment

Rose John said...

Kardashian nd black men. Rozay talking

Anonymous said...

Hian

OSINANL said...

Fame whore...

BLAJO said...

Good luck to her, wonder what she wants in man

Unknown said...

Good for her.
⌣̊┈̥-̶̯͡»̶̥♡thanks ⌣̊┈̥-̶̯͡»̶̥ 

Sylvonce said...

Dts why she doesn't care who Bruce Jenner dates....

Unknown said...

This family are obsessed with black men...

BORN TO SHINE!!!

Tetrina said...

....she does look smitten. Look at her body language!..Love is such a beautiful thing.

Mercylicious said...

Ashewo

Unknown said...

This old woman sha...

Unknown said...

Wow like mother like daughter

seunLondon said...

Am sorry, but do 59 year old women still crave for men??? Enlighten me pls...#SeunLondon

Unknown said...

This k.k family i dont what the saw in black men's laps as old as kris families of sodom an gomorah

Anonymous said...

Agbaya somebody!

Unknown said...

K

Anonymous said...

Madam D madam...Kardashians & black dicks sha..

Unknown said...

Linda she went on a date with a guy, what has the age and the colour of the guy has to do with this? That heading is really not nice,...

Livvsreamblog said...

Na wa o

Anonymous said...

Take a chill pill momanager 4 crying out loud u just got divorced let the pu*** breathe a little #whew

Easy-E said...

Thot she hate black dudes...

Anonymous said...

she needs a super sex from a young black man.d pussy is yawning

Anonymous said...

never posted a comment on lib buh I just have to.....i mean! she shud gt a life, d nigga is old enough to b her son....its so obvious she thinks shez stil in her youth..she suppose sidwn dy reason aw she go handle her youngest daughter...mtchewwwwwwwwww

Anonymous said...

Which time dis mama go take retire from active service?

Unknown said...

OLD KANGO. *****QUEENMAYA*****

Unknown said...

OLD KANGO. *****QUEENMAYA*****

Anonymous said...

hahaha she is seeking the black kondo.

Anonymous said...

she is seeking for a black kondo lol...

Anonymous said...

Like mother like children.... Whatsoever a man soweth that he shall reap. I guess this is why he divorced her husband cos of dick.. The kardashians are so shameless

Unknown said...

At 59? Wow

@MEETD®EALEVANS™ said...

Publicity stunt...

Unknown said...

Who cares

Anonymous said...

Dis woman no wan old.she too like black dick coz dey r big.anywy,she shld enjoy n iv long.
#NAZZYLICIOUS

Unknown said...

Ok like her kids she wanna taste the black mamba lmao

jommie babe said...

To Kris Jenner, age is just a number. Flirting with a younger lover, what kind of example is she showing to her children. What I can see is that the Kardasians like black guys alot cos they sabi how far. Ask Kim.

Unknown said...

Obviously, they got taste for black guys...

Neks said...

Ashewo woman, Kim took after her obviously, she going black never going back again.

OMG!WOMAN said...

Lol. Free mama Kris pls

OMG!WOMAN said...
This comment has been removed by the author.
ary said...

THESE WOMEN LOVE THE BLACK D.

Walata said...

Okay oh Wateva that rock their boat

Subomi said...

life is short.... get your grove on Kris, sure she is curious what her girls are getting from black dudes... wink, she wants a taste of the ....

Anonymous said...

mtcheeeew who cares? linda abeg next news

Anonymous said...

Like wtf us wrong with this old hag?! Doesn't her own mid-life crisis ever end? Like :&

Unknown said...

a.k.a EDWIN CHINEDU AZUBUKO said...
.
Baddoo.... Enjoy urself abeg....
.
.
***CURRENTLY IN JUPITER***

Mzz_Mary said...

Dis woman shaa

Unknown said...

This woman will not stop!

Anonymous said...

Abeg this woman u don old for this kind thing if dat guy maute u na die u dey

Ok said...

He looks uncomfortable

Unknown said...

Two words: MIDLIFE CRISIS

Anonymous said...

If you go black... You can't go back.na so my oyibo friends talk. Hehehe

APPLE said...

They love black gbula.

Unknown said...

Konji is already dealing with her...chai sorry nne kris, agadi nwanyi.

Admire said...

Ur grand mother frm d village.. Askn annoying question.

Oscu Uhunamure said...

Hmmmm... †ђξ kardashians nd black d*ckz....nawa










#LIB brand ambassador

Unknown said...

*is

Toronto Finest said...

Blacks all the way!

Anonymous said...

hmmmm na wa o, this old woman wount leave this young guy for girls like us.lol i knew she wasnt satisfied with bruce ....

Anonymous said...

hmmmm na wa o, this old woman wount leave this young guy for girls like us.lol i knew she wasnt satisfied with bruce ....

Anonymous said...

hmmmm na wa o, this old woman wount leave this young guy for girls like us.lol i knew she wasnt satisfied with bruce ....

Recent Posts