Sunday, August 18, 2013

Hot or hot: Singer Victoria Kimani's purple hair

That's an unusual colour to wear on your head but Chocolate City first lady of Kenya Victoria Kimani is sure rocking it. That's the Edee Beau hair in purple which goes for about $1,500. Would you rock it?

125 comments:

SolaDunn said...

suits her!

amazing stuff on my style blog www.soladunn.blogspot.com

★★PRINCE CHARMING™★★ said...

Very hot! She looks resplendently alluring! And about the price, its worth it if you have the bucks!

NEVAEH said...

I wud rock it and it looks good on her

BONARIO NNAGS said...

I choose OR

~BONARIO~says so via NOKIA3310

Anonymous said...

Cold jorh....she be like something way wan expire

Anonymous said...

V Hawt!
~D great anonymous!

Mz_PreshDiva said...

Wow! I luv it *muahhhhhhhhhh*

Anonymous said...

Yep looks 9ice

Anonymous said...

"An usual"..? I don't understand you! And stop being sooo sentimental!!!


By the way, where's Billie Jean? #MyCrushOfLife

Anonymous said...

Yep looks 9ice

Mama Ifu said...

Too much money....

Anonymous said...

She is hot

joy george said...

Hot! It looks good on her

eddy michael said...

The hair is burning HOT.

Anonymous said...

Nice!

Ayo Oluwa said...

Some people can do anything for fashion,na hot joh,Exclusive Visit Angel Maryjane David Blog.

Ameriestyle said...

It's not unusual, people rock purple hair and they look nice in it. See how to rock your suits and look edgy/chic here www.ameriestyle.blogspot.com

Anonymous said...

Bruv..this blog is an informal community..quit with all the stupid vocabulary and stick with words even the dumest person here would understand..I don't know who you're tryna impress..kmt

Anonymous said...

Cute

Anonymous said...

Linda linda.. Is it "an usual"? Or "an un-usual". If u lyk don't post my comment

patalex said...

It looks unusual but its nice, I can't take that away from her

alluring belle said...

Nice hair

sonita said...

I miss billie jean

dudette said...

Awwwww this is luvly!

Anonymous said...

She looks cul

rasheedah oyewuwo said...

absolutely gorgeous....mwaaaaaah!!!

Anonymous said...

Suits her so I guess it's okey

Anonymous said...

I love her hair

Anonymous said...

veryyyy hot!!!

Lani said...

Looks nice

curvy ZO said...

Looks lik a pornstar. Very Crass. (Check meaning, dullards).

Anonymous said...

Love it 2 bits....wld b my next look

morientes bassey said...

She look gorgeous on it, I doubt if she bought it wit her own money, sugar daddy tins

Anonymous said...

Hawt!!

madosky said...

She is so cute on it,quite an unusual colour but mehn she rocked it well. And who is dat one dat said she look like an expired stuff,u sure look like ur comment

seno said...

Yea d hair is hot but too expensive

Anonymous said...

Yep I would surly rock d it.d colour that is, not d hair it self before my husband go trowe my ghana must go outside. She looks yummy!

Anonymous said...

It so suits her,I love.

Anonymous said...

Hot

Anonymous said...

Over hot dey worry am

Anonymous said...

Over hot dey worry am

ivybel said...

Sweet lord, dis hair rocks!!! N I'd b damned if I dnt get dis hair, by d way she looks hot wit it. :*

Anonymous said...

Lovely

Cindy Andy said...

@PRINCE CHARMING and BONARIO NNAGS.each time I manage to open this blog I must see ur comments, does it mean u guys r jobless or what?? Anyways, if u guys are, federal civil service commission is recruiting. @PRINCE CHARMING with all your big grammer, u should b a proffesor in the Cambridge. Lol. #just saying#

Anonymous said...

I will rock dis hair any day any time! Infact am getting mine! Hater it suits her o! Not too shouty! U wey be like cold agidi! Idiota!

yk said...

"Resplendently"? It is resplendent

Anonymous said...

Loooove it, sooo cool. I want.

fave said...

Beautiful mehn

TobiNigeria said...

Medusa?

Anonymous said...

Linda,its "that is an unusual colour" not "that is an usual colour".....

Yemmie Oscar said...

HOT! HOT!! HOT!!!

Anonymous said...

Love it.... She looks cute, colour suits her well.

Anonymous said...

Who's she?

Anonymous said...

Not in a limelight!!

sean said...

Looks like a doll.... Shi* ass

Anonymous said...

Yea, beautiful. Looks good on her

FJD said...

Una don start again, $1,500....Well , you are aii...but, this na N170K (naira) smh...

cutemumm said...

Very lovely..I think for a celeb, the money is no big deal jor..am not a celeb yet i buy hair ova 1k too.

Anonymous said...

Lindodo,ah!dnt u see pple wearing it?Its usual.. Zinny

Anonymous said...

Lindodo,ah!dnt u see pple wearing it?Its usual.. Zinny

Anonymous said...

An usual...guess u meant "unusual"

She looks hot! Love it! Wldnt have thot but the color looks lush n fab!

Myself said...

Its not an unusual colour of hair, Linda! Purple hair has been worn for a while now. And yes, she looks good.

Anonymous said...

Guy u hav a serious issue u shld look into..wat bowt dis ur pic naw?? U jus dey do lyk idiot,wil u change dat shit n stop been a dickhead





Jamal

Anonymous said...

Lyk hell yeah!!! Aside d fact dat purple z my fav colour bt she rily looks HOT!!!

Anonymous said...

Wats unusual in dis weavon? Just love it!! Cute on her!!

SYLVIA MARTINS said...

She looks good. Fucking hot, I LOVE!

Angel Aruna said...

looks good on her.... but that's my one year rent she z carrying on her head.

Anonymous said...

wooowww!!! too hot! amazing!!! i want!

omacioux said...

Will definitely {{{ROCK}}} it. It looks super cool on her.

Lagosmobile Blogspot said...

Looking Great..:)

Anonymous said...

I think u av a very serious inferiority complex...with all these stupid oyinbo

Alicia says... said...

I kinda want to do this kind of hair next, but with a more reddish tone to it.
NICE!

Anonymous said...

Don't different from rocking a blond weave....

funmi anthony said...

Looks rily great on her. I love it! Signed:#QUEENTY#

shakarah.com said...

HOT!!! .. no need for plenty grammar

Anonymous said...

ok

Anonymous said...

1500$ for hair extension. Thank God for my natural hair!

Anonymous said...

Oya naija babes,colour purple all the way...........blond don fade!

Dada Oluwatoyin said...

Its lovely.

Anonymous said...

225000 naira! Hian! Baba God do it for me

Opium said...

why the hell would you pay that much for hair??? all these girls buy hair from AliExpress (chk the website) for as little as $150.00 for 3 packs oo..then they will come and sell to these yeye girls with ridiculous mark-up prices...abeg you girls better wake up, do a bit of research, cut out the middle man(unless reasonable priced $1,500 IS NOT REASONABLE)and get the damn hair yourself!! sheesh!!!

Jessica Mbagwu said...

She's hot.

Anonymous said...

Kelly osbourne wanna be

Anonymous said...

Please lib readers wo knws were one can get d hair?rily レo√乇 it bt will prefer d black 1 n its affordable

Anonymous said...

Love the hair!

Bamgbopa Folarin said...

sweey

Anonymous said...

Barbie doll

Anonymous said...

....In other entertainment blog. Visit www.amebonetwork.blogspot.com

Anonymous said...

Oniranu okurin...ma lo wa ise se o

Anonymous said...

The weave on looks TOO HEAVY on her head. This is the reason why many sistas loose there hairline and start developing Mama Iyabo in there 30's.

Even the natural Asian and Caucasian hair is not that heavy laden.

Anonymous said...

seriously hair does not cost that much, nice purple hair please. I am from Atlanta and we have good wig stylist andhair stylist, it does not cost that much to do... like seriously, $600 will get you a good wig or hair in purple.

Anonymous said...

Hot hot hot!!!! Really nice.

Anonymous said...

Unnecessarily expensive

Anonymous said...

Its amazing! I love It

Anonymous said...

She looks cool, I love it.

Anonymous said...

"An usual"? or "An unusual" Linda!!!

Anonymous said...

i love it!! wanna follow suit...

Anonymous said...

Love the hair...not the face!

Nod said...

These Kenyan girls are something else. Spend $2,500 on thid thing on her head?

Anonymous said...

$1500? That purple shit better be able to suck my dick n swallow my load.

Anonymous said...

Didn't u mean "an unusual"? Or "a usual"?

Anonymous said...

Not hating o but I see no reason why M.I/chocolate city will go all d way2 kenya (a country dt look up2 naija in music/entertainment)to sign a female artiste wen dey hundreds of goodlooking taalented female artistes in naija looking 4breakthroughs n opportunities. Also 9ja hardly supports female arts so wot makes him feel dey wil support r?..waste of money if u ask me but back2d topic, lovely hair..n @linda purple is not weird o.

Anonymous said...

No b say u talk kelly osbourne wana b

★★PRINCE CHARMING™★★ said...

Are my comments tied to you people's destinies? Jeez! If my Grammar is understood by you, then keep shut, if you understand words I use why do you feel another person wouldn't? Stop worrying about other people! If you don't know the words I use then learn, its that simple! Or you guys can just ignore my comments!

@YK; Stop displaying to the world that you don't know a thing about Lexis pls! Google is your friend if your dictionary is too obsolete, google the world "Resplendently" and shut up!

Anonymous said...

Hahaha rotfl mumu! Crass na your highest English ba? Take out d "C" then pronounce it, even my gate man knows what it means in 9ja speak. Go meet PC to school u, then u can truly dazzle d "dullards" like urself #JayBeyBlu

Anonymous said...

Her hair is fa...bu...lous (in Guilliana Ransic's voice). I lov d hair n I can rock it all year round n its worth da price.

aisha elyass said...

yesssooo!!!! Nice hair indeed

Anonymous said...

Hmm

Anonymous said...

Nigerians hate themselves. Very soon these same countries will be insulting us, as if they haven't already been insulting us. How can they leave a talented nation of 160 million people to go to Kenya to pick one lousy female artist like that. If they wanna find a way to dominate the music scene in Kenya, they should have picked a better artist. Mtchewwww.
Just my 2 cents.

Anonymous said...

O boy!dis is d far cutest colour jor,suits her wela!I want....

Anonymous said...

Linda this is bad, , ladies will rush purple hair now and my babe will add 150k to my bill.

Anonymous said...

Ewu!! Dats all u know,ewu anumanu

Elegant living by Carlen said...

love it

Anonymous said...

nah nah nah

Dee said...

YES I WOULD, ITS BEAUTIFUL & SHE LOOKS GORG!!

golden said...

Your father is my sugar daddy, n guess what? He's too stingy** like u. Don't have a sugar mummy. Mtchewwwwwwww

Anonymous said...

Looking like the owner of d store just that she isn't YELLLOW!!

Anonymous said...

Aunty Linda haff make mistake ooo. An usual :p

Anonymous said...

It's N225K (naira) pls.

Anonymous said...

trust Naija Babes already doing the calculations lol!
Omazo

goodie said...

Lovely hair.. buh 225,000k haba.. stil lovely du

Anonymous said...

Hmm,Well am learnin frm u sha...yh..nobody knows everitin..buh u stil av 2 bring it down bcos derez no point tryin 2 communicate wen nobody understand wot u re tryin 2 say bro..Jst express urself in a simple nd correct english so pple wil not alwayz b afta ur mistakes....Google d Word..Not. *World bro..

Anonymous said...

Blind bats! Its 'an unusual', Lindy got it right n yea I can rock it wen d money comes. Make money, spend money

Anonymous said...

Y r u guys complainin? Like seriously? If u don't understand,ignore. If u want 2 learn, u learn d words dat seem so mighty 2 u..stop lettin ur shallow minds keep u in d dark..to some pple such words aint no biggie. Abeg move on or die stuck on inferiority complex

Anonymous said...

Edee beau despite her make up is so ugly dammmnnnnn.never seen a cute photo of Eddie.suits d singer