Airtel

Tuesday, August 13, 2013

Super Eagles player John Ogu shows off his hot body

The 25 year old Super Eagles attacking midfielder plays for Academica De Coimbra of Portugal. He is currently dating singer, Adokiye. Nice abs, huh?

131 comments:

esan abiodun said...

He try small,buh our bros no too fine.. Adokiye dey try o o,,so na all dese muscles dey pummel am on top bed

Anonymous said...

Will reserve my comment for the ladies.

Don't want to be labelled gay

sQo said...

Lol. Ebora

Oluwayemi Odubote said...

He should stop showing off lol.. His gf go dey jealous o

Anonymous said...

My friend put some cloths on.

Anonymous said...

All these celebs sef,una go shit Linda go post4 una...hillarious,sexy indeed,ONWU!

★★PRINCE CHARMING™★★ said...

Is he the same dude in the last pic? That pic is scary! Well, let the girls in the house compliment his "good looks"

Anonymous said...

Flat chest! Hehehehe! Rough Diamond

inspireify272b3120 said...

Bikini or Kinibi or wat u peeps call it, is becoming kids play.....guess dis guy is not busy as a football player

Abeke said...

I hate! *in bassey's voice*

Anonymous said...

WHICH DIRTY HOT BODY HERE? MTCHEWWWWWWWWW

Gistyinka Blog said...

Nice Packs

BAD-DOOO said...

25??? If I hear!

bitchplis said...

Irritating....

Anonymous said...

I dey keke dey pass!

Anonymous said...

He looks like a poisonous weak rat

pealie said...

No comment...Jesus is lord!

Ify Ejim said...

Nice abs! U can say dat again Lins. D body hot oooooo, La Bobo La hot. But d first pix meeehn, hmmmmmm.... unscrupulous mataz.

Anonymous said...

He really looks hot nd sexy lol

Ope Careem said...

Nice abs....he's hot!

Anonymous said...

Mad Abs. Cute boy. By my man lol

Anonymous said...

Guess i nid glasses,cos i cnt c well.Next!

Anonymous said...

Miss Jade said...
Wats hot abut dis body? Cheap boxers!

john jacb yaktal said...

Pls John Ogu 4 say u no b my namesake eh? I for don laff u tire. Pls concentrate on cementing ur place in the national team rather than looking for cheap publicity. Pls u're not in same class with Yobo; u 've got mre 2 offer

♚ ₳ӢϮì-βυℓℓȿħîϮ ♚ said...

#le Struggle

Anonymous said...

Put some clothes on

johnson ogine said...

nice packs, i luv mine more

Anonymous said...

I don't see anytin hot here,wit his bonga fish body,abegee

Anonymous said...

Hot hot hot hot

Anonymous said...

Hmmmmmmm I nor fit shout

Cute G said...

He looks like an escapee in the last pic.Is it mandatory to show off?

Anonymous said...

Guys shld learn from him, Naija guys and their big tummy, mchewwwwww

Anonymous said...

Too rocky... Lol.

~~~SugaKenny• BluntOwerreDude says so~~~

nifemi said...

Wondaful, na wa o,

Anonymous said...

Coolies

Tim said...

LMFAOO!! linda why u dey cast this guy na! the pictures look dirty. on sum brick layer P. hehehehehe! his gurl is cute tho!!

Ogechi Ikwunagu said...

I'm pretty sure his appointment endowed *lol

Anonymous said...

Coolies

Ogechi Ikwunagu said...

I'm pretty sure his so endowed..

Anonymous said...

Coolies

richie fisayo said...

25 years old ?
S......M........H.......
Must he go ds length? You have d 6packs and so what?

Anonymous said...

nigga you gay?

Anonymous said...

More like gross abs (•ِ̑•̅)

BEN said...

Adokiye is 'IN' for it!

Anonymous said...

E try sha....

Apple said...

No this one no hot for me at all.

Anonymous said...

E nor answer abeg.

SOUTHERN BLOG BUG said...

Put on some clothes Nigga! U look like a bricklayer.

BONARIO NNAGS said...

Lindiway this guy is not a Super Eagles player.
Super Eagles players are in South Africa for the Mandela match.

~BONARIO~says so via NOKIA3310

Anonymous said...

Hmmn dos pants look heavy..@ least its nt only female models nd actresses showin off bodies! Footballers too haff joined..okk we nid more! Lmao

Anonymous said...

Where are the oda footballers oya tym to show off hot bod..

Anonymous said...

Oops did ℓ̊ just puke

Anonymous said...

So so dirty

nazzy said...

Nice pix....dat one don pass 6 packs

Anonymous said...

Is this one hot.....na wah oo...varieties of hotness........

joy george said...

Abeg were the hot body??? #searching#

Anonymous said...

Ceriously he is lookin hot but more hotter downwards*smiling*

Undisputed Pash said...

E try small, Wrk harder boy!

Anonymous said...

Ugly abs

Anonymous said...

There's nothing hot about dis body pls. Do some more work or u cover dat ugly body. Boring abs...

Ify Ejim said...

Linds post my comments now now now

Ayo Badejoko said...

My guy,concentrate more on your on-field actions and leave this off-field antics to nollywood stars.

Anonymous said...

Hot body!! Hahahaa!!!

Anonymous said...

Pls wat is hot abt dis one? Pls un2 d next one abeg.umuagbara wit ten packs...

Anonymous said...

There's nothing nice there!he looks rough

Anonymous said...

Yawn... Next!!!

Anonymous said...

This Adokiye boyfriend again?

Gistreel said...

Na his blockcoss we dey see so? Issorai, like girlfriend, like boyfriend.
Nice Abs tho.

Anonymous said...

Ewwwwww....he looks dirty, smelly boxers!

Anonymous said...

Pls d guy is not hot

Anonymous said...

this pic r freaking old linda........get the new and improved pic of john ogu

Anonymous said...

Nothing freak me!

-Blunt Ibo boy-

Anonymous said...

This guy should go n put some clothes on abeg, what is all ds body, bod nonsense about?

Anonymous said...

Is he playing ball or showing us his Manhood.
Where does he live Linda?

Anonymous said...

And let the comments/insults start rolling in *sips peppersoup* hope my friends name won't b mentioned here again'o lin lin like the last post about this broke footballer don't show us abs show us achievements.

Banana said...

Linda please what so hot about him? He looks like a standing prawn, sorry buh daz all I can see! Moreover d second pic is so stale...he should eat more food please, his bare body aint for the public! Post my comment oh, dunno if we dey beef

Anonymous said...

Dis is wat a real fuck is. He b like sometin I can't comprehend. Please som1 should advise his gehfrend should advice him that goin topless on a two year old pant doesn't look good on him. he is like a patient wit some kind viral disease. Pua!

Damochedxb said...

This dude needs to Concentrate on his football, so he can get better and have the opportunity to play for a bigger and better club. He's in the media too much for an up and coming player. Which sports man doesnt have abs? Except the heavy weight ones ofcourse.

Idahosa Osayemwen said...

Wetin dey worry dis one????? He doesn't av sense!!!! Y are dey gettn naked dese days???? Mtcheeeew!!!


@Bobo_Edo

Anonymous said...

Pls what is hot abt dis body n when did he play for Nigeria, cos he's name n face doesn't ring a bell

Anonymous said...

LoL,He luks like an armed robber... Eyez rolling!

Anonymous said...

he kinda luks dirty

Anonymous said...

im not feelin it at all.i like very built pple nt skinny abs lik dt.he should eat up abeg

Anonymous said...

His not, relaible source #winks

Yemmie Oscar said...

Mtcheeeeew! Not good enough, pls.

spunkyliciouz said...

Jesus umu mmadu! Next!

worldJournal said...

Adokiye you are finished *FinishHer* in Mortal Combat'sVoice.
This boy will use you and Gym in bed. He hot sha oh. I no go lie.

Anonymous said...

Yh his gay,fortune is his partner all this adokiye na jus stunts this nigga is gay af.

Anonymous said...

This one better pass Oba Martins Abs na.
Oba get Spiritual Abs, this one sound well well. We kukuma don tire for girls and their Bikini body, Oya show us more.

Anonymous said...

Jesus oooh!
See that "D"
Oh baby come to me
I love yu
Ahhhhhhh :*

Anonymous said...

Jealousy go kill una, the boy try Biko

Anonymous said...

I want you Ogu! Tears ! Tears! Tears! I want you so bad

Anonymous said...

I envy the singer girl sha, it is well!

Anonymous said...

Oba goal any day, there not mates please don't compare.

entrepreneurs factory said...

the guy is cute.
at least, u guys shld compliment him if nt for the display atleast for the fact that he is carving a niche for hímself.

Kels Obah said...

Lol! There is venom in ur comment

Kels Obah said...

Nigga looks like an Aba boy

Maxxie said...

Ugly duckling things. Hian!

Maxxie said...

Ugly duckling thingz! Make e wear cloth Bo.

emike austine said...

linlin hot abi

Anonymous said...

Lmao. He is cute and got great Abs. End Of Discussion. Nice Bod

Anonymous said...

He is ugly and dick looks big

Anonymous said...

Nna mehn onye a atago ezigbo afufu #inphyno'svoice# if not for some papers who knows where he would ve been. Maybe a truck pusher in alaba market.pls put some clothes on...linda post my comment o hmmm

Anonymous said...

Lindz if he likes let his dcik long reach jericho, he no fine! #well a man is ne'er ugly after all!
~D great anonymous!

Anonymous said...

I can't seem to match the face and the abs together. Dis dude is really ugly choi.....and looks really razz.DAMMMNN

Anonymous said...

Yay see how this guy is getting buzz cos he is dating singer Adokiye , hmmmmm, I want to date a singer too o so I can get this kind of buzz! Linda nothing do am jare, John flex on jor

Anonymous said...

His package looks big.

Anonymous said...

Hian! wetin this wan come mean na???????? Abeg put back cloth jor make person see road! some thing una don commot cloth stand like ukwa...hiss!

- Brella

Anonymous said...

This guy should better not make me vex.... Wetin be dis...

bruh mee said...

*claps* what's next linda??

bruh mee said...

The first photo is uhhmmm, idk!!

tammy said...

Looks like an agbero with abs, yuck!

Anonymous said...

He his in SA as we speak, watch out for jersey Number 4 for tomorrow's match btw Nigeria & SA. Cheers!

Otaru Samson said...

He is a footballer.....wat shld we expect....a big tommy?

Anonymous said...

Who is dis ur friend????

Anonymous said...

Serious footballers no get time 4 all this xhibition,u don ever c messi dey pose 4 this kain picture.my broda b wise.

janefrances said...

So no hope for Ordinary people again like me?
How will the world go round, when Celebrities date themselves? Nonsense, it won't even last.

chikito said...

My Guy they hating on you cos they can't be you and maybe can never be you. Ride on jare,
Give them more. Ezibote David Beckham, Abs and Boxers things

Anonymous said...

Not nice joor

Anonymous said...

What's hot about d body pls? There are no abs dia

Anonymous said...

EWwwwwwwwwwww!! Big time turn off... Looks kind of dry and dirty.SMH

Anonymous said...

Shawa Ghana

Eva said...

Nigga put on some clothes... YOu look funny my dear... Is it me or does anyone Else think he looks like an urchin?#mshewwwwwwwwwww#

Anonymous said...

Babalwa Mneno, former South African BBA contestant known as Barbs is married to John Ogu she's added Ogu 2 her name n she says she hopes SA wins in d friendly against 9ja but wants her hubby John to score

Harmstrong said...

Hope Adokiye is seeing this?
She'll sue you and Barbs. Lmao

Anonymous said...

leave d mugu...im dey form...SIX PACKS..na wen..d idiot see..BATISTA..d wrestler...im go understand say..he no folo for.SUPERMAN

Anonymous said...

Ona wen dey talk rubbish so,moni ona nor get reach am,make ona paste ona dirty body whether e go fine reach,u gals,if d guy come say helo na,ona nor go rush open ona smelling toto for am?nice dick jor

Anonymous said...

He plays so so well! I watched his Game today.
Love you John. Take kiss

Anonymous said...

Guy U̶̲̥̅̊ re †̥O̲̣̣̥O annoying...fuck off already

Anonymous said...

Bloody Gay, thou art!

Anonymous said...

tramadol 50mg taking tramadol for dogs - tramadol dosage dental pain