Airtel

Gidi Up

Gidi Up

Thursday, August 15, 2013

Photos: Kim Kardashian finally makes full post-baby debut...

The reality star finally showed her face in public since giving birth in June and TMZ got the exclusive photos. Kim, Kanye, baby North and a nanny were photographed going into an LA medical facility yesterday Wednesday August 14th. They all look really happy, especially Kanye. See more photos after the cut...




227 comments:

1 – 200 of 227   Newer›   Newest»
★★PRINCE CHARMING™★★ said...

The look happy, there are still hiding baby North though, I am sure they wanna sell her exclusive pics for a billion dollars or something with all this hype about the baby's pic.

Anonymous said...

Y is her baby ol covered ?

BONARIO NNAGS said...

awwwww! am very happy for them.

~BONARIO~says so via NOKIA3310

Peace said...

Hmmmmmmmmmm, well done Kimye and baby Nori.

lawrence genevieve said...

This people sef...y are dey covering d baby?beyonce n jay z neva did lik dat oooo

Mich said...

The skies didn't fall,did they?
She should go into caves next time and hide properly.
Kanye needs to get his lyrical beast mode back up and stop all this Hollywood Britney Spears initials...BS!

Anonymous said...

Awww...kimye...buh y did they cover up baby nori dt way,op she dsnt suffocatez...

Banana said...

Nobody told me Kim was a dwarf tho...

Anonymous said...

And they look very ecstatic..... Happy for them
fibroid and infertility???.

Chinemerem said...

But hang on ,why are they covering the baby like something else.This people and there show off

bullet! said...

Hiaaaan hiaaaan ds baby go suffocate naaa! Abeg W̶̲̥̅̊e̶̲̥̅̊ ve quit d search fr his or her face! Kindly open it! Ah ah looking fr highest bidders! Rubbish! Dnt make me hate d baby! (˘̯˘ )

Anonymous said...

I just wonder if his mum was still alive if he would have had a baby with Kim let alone marry her.

Emmie Jay said...

Debut.. weird world with a lot of weird people living in it

kiki said...

cute!kim k still looks pretty.

sylvia amamong said...

They look really happy and lovely!!

Anonymous said...

Before nko? Na black woman go be nanny na?#eyesrolling#

Anonymous said...

I want to see the baby. Not kim!

Nilla said...

Good for her.

Anonymous said...

awww he's a great guy... carrying her bag et al. they really look happy... and she doesnt look so bad. bless em

Gee said...

Am sure Joan Rivers wld hv a very funny way of describing dis her outfit on fashion police! Lmao!

Anonymous said...

Hw sweetttt

Anonymous said...

Eyyyyyaaaa, she's looking good sha. 'tho she hasn't lost all the baby fat, it will be hard 'cos of her body type. Whatever sha #dyra

Anonymous said...

Hapi family GOD bless emm

Anonymous said...

So sweettttt

Anonymous said...

She looks amazingggg :*

Anonymous said...

Gud for dem

Anonymous said...

They should continue to cover the baby until she becomes an adult. Lolllll

Anonymous said...

I love dis couple menh you go guys

@omo gorgeous said...

I commted bcus of d shoe cus dis celebrties b lik dey er d fashion star i nd my sister nearly but dat shoe 2 yrs ago but we refusd buyn it we said it waz 2 old nd outdated nd look at wat am seeing lol

Anonymous said...

They should continue to cover up the baby until she's adult. Lol

Anonymous said...

kanye looks like kims's bitch carrying that bag..lol

Anonymous said...

Duhhhhh...like we care ...... who are these trashy people.... Prince William sef we don see dia pikin

Anonymous said...

This nanny must be a specially trained anti terrorist and personal security human dynamo, under that outfit must be packed all sorts of muscles and combat techniques...

Lucky Kim!!!

Anonymous said...

Which one is the baby?

The one in the wash basket or the one in the hand bag?

~ Pkaythinaicus

Anonymous said...

Nice...cute..d gymin..gud one...Liky.Wink

Anonymous said...

There is no baby here

B Bangs said...

They are all looking cute nd seem happy, but damm celebrity life is fucking too demanding, wat is it with covering da baby?

Anonymous said...

They should continue to cover the child up until she's adult. Lol

Anonymous said...

Pls Linda, don't start tormenting us with Kim K stories again abeg.

Anonymous said...

FTC!

Anonymous said...

Kanye is all smiles!!!! Awwwwww!

Anonymous said...

Cute

rosy kay said...

Yeeaahhh!!!I'm so happy for my gurl. May God keep them inlove and keep baby North safe ijna! Guess u all haters who were spreading rumours that kim wasn't pregnant will learn to investigate/talk from d right source next time??! Pfft! Nigga?!

Ama said...

Lin Lin,wey d baby nah? na only baby carrier i dey see for here o, why dem dey cover d baby sef???

Anonymous said...

See him holding her bag?! If we tell u kobo kobo boys to hold our bag now una go give sermon. *eyesrolling* #JayBeyBlu

baby lawyer said...

Atleast shez not dat fat anymore

Anonymous said...

Happy for them,at last they show smiling faces,linda but y dem cover north west na?

Immaculate said...

GOOD FOR THEM, WHY COVERING THE BABY'S FACE? NAWAH OHH

Anonymous said...

Oooh ma swit kimmie finally looking gud as eva.kanye west is so swit cool daddy.I wish dem well

Oluwakemi Hannah said...

Yeah, u right Linlin, they all look so happy, that's the joy of parenthood, plus Kim has really shed some weight, dat's cool.

BLOGLORD said...

#long yawn

Anonymous said...

She still looks fat! Esp her legs. Her boobs are so huge. Wrong outfit. But why will she make her debut by roaming about a hospital? Thought she was gonna make a huge appearance at her mum's show maybe wearing a tight ass bodycon gown and stuff? Kim is confused.

FEMME FATALE.

Anonymous said...

I am beginning to suspect that is either this baby is headless or incomplete hahahahhaahahahhaah......i am just wondering why all this protection.If Willy and kate can show of baby,...........can't watch. they should keep hiding the baby dt one concern dem.

Anonymous said...

North west don die?abi y dem cover north her?

Melvina Owoh said...

So why dem wrap the baby like dat????

55 'CENT said...

Where is the baby?

Soul said...

Finally, the queen, her royal highness has graced us with her awesome and divine presence! Rme. She should have continued hibernating ooo. And, a black nanny? Once you go black, you never go back... LMAO

Anonymous said...

Oneday na oneday,we go still see that baby face.

Anonymous said...

finally ooo baby Nori and her mother are out....i was expecting Kim to come out when she has completely lost her baby fat...lol

pearl ikeji said...

Why are they covering d baby like that? They want her to suffocate

bold 5 said...

Y dem cover baby north like dis naa

Joy Chidinma said...

We re not interested anymore we ve seen Kate & William's bae, baby Nori and Kim can hide for a century! #NoHate Meanwhile Are U leggy n' pretty, a fashion designer or Makeup & Nail Artist? The Hunt is On for Miss Variety 2013, grab ur forms now1 for more info:08096078206 or email: jonnytfame@yahoo.com

Anonymous said...

Kanye's doting. Cute.

Anonymous said...

SUPERDUPER..... fornication.. mtcheeeww, any child outside wedlock is a bastard......Linda POst oo make i no call armadioha for u

iamdidi said...

I love this pictures. Mr West looking so happy and helping Kim with her bag I can't help but smile. The next pictures we wanna see is Nori

Ovie said...

Whew! Finally! Wey d pikin na?

Anonymous said...

K

Chumarh said...

Kanye is a darling..Look @ home he grabbed Kim's bag..

Barbie said...

Can't see baby north west ooooo

Anonymous said...

That baby will suffocate o. Wetin sef,even the future king of england sef wasn't covered. Southeast my ass! Btw,kim na dat sweater you use tie belle from showing?mtcheeeew.

Anonymous said...

she should have waited longer nau yeye fake lady

Anonymous said...

I jus love kanye sytle!!

fify said...

Lol! Kanye be over excited to carry kim's bag! Are we sure the baby isn't inside that!

Anonymous said...

Is dt d baby in dt her big black bag??

Anonymous said...

kim wen are we going to see nori

mimi said...

what!!!! you got this news before dailymail. Linda i'm proud of you.

Anonymous said...

Lokin gud so happy 4 them

Anonymous said...

tripping for Yeezy!hw he took d bag from kim

Anonymous said...

Cool

bolanta said...

beautiful mama

Anonymous said...

Kanye really loves his baby mama and seems really happy being a father!

Anonymous said...

Awww... They really look happy. Wish them all d best. Kim even looks trim already. Sure she'd be back to herself in a couple more months.

Anonymous said...

Oh my! Am so happy right now! Kimye looks excited! Some cameras would try to use xray cameras to see d little baby north whom is obviously under serious cover!Baby North nanny too seems happy!am just too happy!!!!

esse valeria said...

they should continue covering the child o,and the day they open the child shame is thier portion.only God know wetin dem born.yeye people

morientes bassey said...

Datz ma nigga kanye, y ar they covering north west na

HATERS-SLAYER said...

still looking out for d baby, ino see any pikin abi nah car seat b d baby*confused* (logged in as ella-john)

Anonymous said...

Linda, TMZ says d other lady is Kanye's aunty and u say na Nanny. Which one shld we believe????

Anonymous said...

Hmm

Anonymous said...

She finaly makes an appearance. Let d Media whoring begin! Biaaaatchhhh!!!!!! Mscheeeewww oshisco!

arit edet said...

How come they don't want us to see d baby?,nawa o

me said...

Hah!!!! All in d name of hiding the innocent babies face?? Gosh!!! Kim abeg ur baby shouldn't suffocate ooo!!!!! Nawa ooo...*smh*

Dating And Romantic Blogs said...

am happy for u Kim

Anonymous said...

They look nice

Anonymous said...

Ok!NEXT...

Anonymous said...

Cute! Contact Me for 100% human hairs 33247B20

Anonymous said...

Y r dey covering d poor baby na wa ooooo north west abi east u don suffer ooooo

Anonymous said...

So happy for u kim k,

Anonymous said...

hoping North west gets some air sha!
-D great anonymous!

Anonymous said...

why Kanye nor go Happy, e easy to born pikin. Abeg leave the couple to enjoy this moments jare

Anonymous said...

See my kim k, looking really fine, I also love that bag, really cool.

Anonymous said...

I don't what to say.lol.I have two kids and am hotter than her.and am still breastfeeding

Anonymous said...

Dem dne tire she 4 dey hide continuosly shiooooor.

Anonymous said...

Dem dne tire she 4 dey hide continuosly shiooooor.

Anonymous said...

KIM LOOKS SO FAB, BEAUTIFUL AND GREAT. FORGETING THE FACT THAT SHE DINT MAKE AN IMMEDIATE POST BABY APPEARANCE. YOU HAVE TO UNMDERSTAND THE FACT THAT SHE WAS FAR BLOATED THAN KATE. KATE WAS SKINNY WITH JUST HER BUMP.
I LOVE YOU KIM. YOU ROCK ANYDAY.

-YINKA (NEWYORK)

Anonymous said...

So why did they cover the child as if they wanna use her for sacrifice?

Anonymous said...

He is even carrying her hand bag....I luv dt

famonzo said...

Mama North West. Lolz

Anonymous said...

At last.hapi 4 dem

Anonymous said...

Hmn..gud.dou..d nanny luks*lik sum1 who just gav bIrth tuu*1st to comment..linda Plsss..*post*

Anonymous said...

b4 nko....are they supposed to be looking sad? #rollingmaeyes

pwitie B said...

Linder wi didn't si d baby's face oo.

Omalicha KayJay said...

LOL!...the way they covered the baby is like even a little air would make it disappear from its cot!...chei!!...emmmu, bet Mama North looks good by the way o!. *#LipoTinz....& Papa North is as happy as any new Dad would be....Congratulopia!!! to them again..

Anonymous said...

I really wanna see if the baby is a black kardashian or a white kardashian. Whose gene strong past. Kim or Kan?#Asoge#

Anonymous said...

So Kanye cannot carry his daughter himself? Even the Prince of England, carries his sons carrier himself. Mumu pple

Anonymous said...

Why hide d baby?i think d baby is deformed cos which couple wouldnt want 2 showcase they baby 2d world in proof of d

at nine months.Linda there is more 2 dis.n by her looks she added serious weight.

lil miss sunshyn said...

abeg ooo, y dem neva open d pikin face naaa...#jstsayin

prince d preacher said...

welkm, at least u now see d joy of being a moda. Linda wont u join her?

Anonymous said...

Make Dem no worry we are not in a hurry to see d baby cus we wuld see enough of her in Kuwk dah..

Lepa shandy said...

I was at dsame hospital with them that very day and I saw d baby,so why do u wanna suffocate her in that shopping basket? rubbish! the baby is pretty tho.
Linda how are you? pls tell the goats blog visitors to stop insulting me or I curse their generations

Lepa shandy said...

I was at dsame hospital with them that very day and I saw d baby,so why do u wanna suffocate her in that shopping basket? rubbish! the baby is pretty tho.
Linda how are you? pls tell the goats blog visitors to stop insulting me or I curse their generations

Yemmie Oscar said...

Where's the baby? Just asking out aloud!

Anonymous said...

Oshisco. The royal family presented their baby to the whole world. What are covering. Is d baby deformed or what.

Lepa shandy said...

I was at dsame hospital with them that very day and I saw d baby,so why do u wanna suffocate her in that shopping basket? rubbish! the baby is pretty tho.
Linda how are you? pls tell the goats blog visitors to stop insulting me or I curse their generations

blingz said...

u people should not kill d baby while hiding her abeg ooo

Anonymous said...

HAPPY COUPLES!!

ammy said...

She looks like she has lost a lot of wait but also its like she is hiding something wt day bogos shirt she is putting on.All d same all dat matas is dat dy r happy.

Irene said...

Hian! Kim K!!!!!! we wee sha see this baby one day one day! Tofia*ingboascent*

Holla Oye said...

Lord have mercy,see as them cover pikin like say na dog dem carry,i wonder what dem re hiding.

Juliet said...

Lol. I hope this baby is ok oooo. This one that they are hiding her. Even Kim doesnt look good herself. I wish them the best.

Anonymous said...

Thats the nanny Guliana and Bill interviewed but eventually didnt hire. The woman don hammer, it just shows you that when one door closes, a bigger one opens. Selah.

Anonymous said...

Awwwww...Sobs

Anonymous said...

Hmmmm I don't think covering up the baby like a toy makes any sense cos sooner or later d general public will c fotos of the baby.

Anonymous said...

The pikin. Na picnic food?shooo,which be d covering abi she nor go breathe?God abeg o,linda posts it

Anonymous said...

Nice

Anonymous said...

Did KIm employ these Nanny to breast feed the baby or what see boobie naw.

Anonymous said...

Yet Prince William and Dutchess Kate showed the world Prince Gerorge, Jigga and Bey (music royalty) showed us Blue Ivy.....but these Unroyal commoners who will never be royal or close to bn royal are busy covering their baby. Oh well....different strokes for diff folks...make una sew hijab for her sef #EatsNkwobiHappily#

Anonymous said...

Wu care.wen prince gave birth he show d baby without demanding for anytin

Anonymous said...

U go fear happy couple. Nice one. Happy for them. Kim has lost weight oooo. Happy for her

Unknown said...

BS!

Unknown said...

BS!!!

Anonymous said...

Kanye looks smitten, wow.. see him carrying Kim's bag and helping her to tie her sweater. this is nice. Kim is hiding her body by wearing big clothes tight? we know your plan, soon she will wear bikini to show how slim she is on the cover of a magazine. business woman.

Anonymous said...

Nawa o. See as she cover everywhere. Am sure all the baby fat never comot finish

Anonymous said...

I love

Anonymous said...

Why is she looking so unkempt? Guess she is yet to recover from North's delivery. Good to see her again sha

Anonymous said...

Kanye looks so happy. He is even carrying her bag.. happy family

Folashade said...

Its great to see Kanye smile!!! He's obviously happy with Kim! And its even more interesting to see Kim K looking like a mom!!!! Never thot I'll see dis day!!! D nanny looks Nigerian though #bbm naughtyface# Lin Lin, long time!!! Hw u dey?

Anonymous said...

Mscheewww next pls!

Anonymous said...

Why is the baby covered like she is dead? Why are they hidding the baby? For what purpose? Even the royal baby was revealed. Maybe the rumor that she delivered albino is true.

Anonymous said...

Lovely

Mz.Goldieluckz said...

yaaaaaay first to comment ........Cute Family .....and wat was that look on Kim K's face (3rd pix).....(the look be like "you dare not take dat blankie off lil sunshine North +y u smiling nanny)hehehehehehehe

Anonymous said...

Lovely

Anonymous said...

Kims hair isn't as long as bfor

Anonymous said...

Lovely

Anonymous said...

Motherhood sure suits her well. And she's still the same, just a couple of pounds lost.

Queen Bee said...

Is that why she's looking rough?

chiny gurl said...

good for them

Anonymous said...

Na d North I pity, see how dey b suffocatin her cuz dey r kim n kanye. Even queen b n jay didn't cover up blue lyk dat.

Ms Adaure said...

They luk rily happi.

Anonymous said...

she shld nt suffocate d baby o!shebi na dis life we dey, wen she tire we will still c d hidden baby...xcept cos d baby get comma 4 bdy as na premature,lol.

Anonymous said...

u want her to show u a tiny baby av u guys 4gotten d child came out prematurely so pls kween k b

Anonymous said...

​Loº˚°º≈º°˚ºol don't mind dem. Dey don't even have 1/100 of what he has . ​Ãήϑ most of dem will diss kanyE for dat singular act oo

Anonymous said...

Do something. Get a job. Get a hobby. Get a friend. Get a dog. Get a doll. Do something for pete's sake rather than spend all ur waking moment on a faceless nameless anonymous blog. Gosh!

Na ur mama I pity most. When she born u she go don rejoice. Not knowing her son's major achievement in life is to wait by his phone and comment on every fresh story on LIB. My good lord!

Nuvi Honey said...

Awwww.. I've never Seen Kanye smile, at least not when she was pregnant, is Kim that short?lol.. Nice pics but I agree with the anonymous that said there's no Baby there, I mean who would cover a baby ofa month+ like that, and a premature baby at that

Anonymous said...

She finaly makes an appearance. Let d Media whoring begin! Biaaaatchhhh!!!!!! Mscheeeewww oshisco! If u like suffocate d baby sef, after all na u born .Ǎ̜̣̍м̣̣̥̇̊ .

Anonymous said...

I bet they will! Criminals (the kardashians) they r! At this point don't even wanna c d baby again, they can eat her for all I care. Then again they don't know or care about me haha! #JayBeyBlu

Anonymous said...

She looks like she has post partum depression. ?.u can surely trust a black woman

Riyike SorinolA said...

Try and do ur homework before coming here to type rubbish...

orela dimples said...

na dia baby dem hide like food inside picnic basket sooo...
God dey
wish dem well
they look happy to me

Riyike SorinolA said...

Yea she is , but she's still taller than ur silly ass...

Riyike SorinolA said...

U ssound pained.. Na ur pikin?

Anonymous said...

Gbagaun! gbagaun!! gbagun!!!

Anonymous said...

Am so happy for them

Lala said...

Awwwww. They look happy. Love is sweet jor!

Anonymous said...

Who ask u odeeeee.is nt outdated mehn old fashion r koming out.wear wateva dat makes u comfortable.#u r just mgbeke feeling funky olodo

Anonymous said...

na person dey force u if u no wa read u pass am no be by force\welcome bac kween k

Anonymous said...

They are "kim and kanye",not "beyonce and jay z"

Psychotic bitch said...

It's called hair extensions. Thank me later

Anonymous said...

A baby is a beautiful thing....but this Kanye dressing? It is hard to see class in it :-P

ykiluminati on yahoo plus plus said...

its so lovely to be a daddy... most especially when the baby is small.... this hospital pic is making me to think of impregnating another girl.

Anonymous said...

so becus he carry bag he luk lyk bitch chie ur metallity einh no b here \if not 4 ye she must b dieing 2 show dat child 2 get compliment still luv my kween k babe anytyn anyday

★★PRINCE CHARMING™★★ said...

@Anonymous 1:42; Keep on "Keeping up with Prince Charming" It feels good to know that someone somewhere like you wakes up and has it in mind to come on LIB and analyse my issue, you are a bloody fricking stranger to me, a nobody, an anonymous, but I seem to mean a lot to you, I commend your interest for me, your celeb! Maybe I can make you happy and sign an autograph for you someday.

Die and rot under the cowardice of anonymous!

Wanas said...

Hian! Oga gan!even prince Williams no cover dia baby,who these ones come be.*long hiss*

Scholar Ibhagbe said...

They look so gorgeous

Anonymous said...

Lmfaooooooooooooooooooooo asin!! Loool

JOE said...

Pikin wey we go still see tire... I.e, if they dont suffocate the poor child with all the covering... Shameless people, they want to make money with their baby pictures...

Anonymous said...

i love the bag tho

Anonymous said...

Ehnnn she should not take her child to the hospital because she wants to make big appearance for u ba? She obviously has sense and u obviously don't! #JayBeyBlu

Anonymous said...

FUCK THEM BRUV... WHO GIVE A FUCK ABOUT THEIR BABY PICS... A BLACK NIGGA ACTING LIKE A MORON....T

Anonymous said...

Fyi her babe was born premature hence she stayed in to look afta d babe and herself.. If u r well informed as a person,u will know that a premature babe will b indoors 4 a long while + she (north) still needs to be covered up.. So because she wants to pls u she should come out wiv her babe exposed abi? U try well well

Anonymous said...

Oh darling .. Go on and hate the baby 'who cares'? nobody gives a rat ass about hw u feel

Anonymous said...

Is she (Kimberley Kardashian) not a human being? Or are u n ur family better dan her? Mumu++ holierthanthou

Anonymous said...

We 've heard noww....gerrout jor

Anonymous said...

mumu people and their mumu drama...even Prince of England no cover face like this. see as they use table cloth cover the poor baby....mtsheeewww dram king and queen.

Anonymous said...

See ur mouth like "she's looking good sha" u fine pass her? "Cos of her body type" I can see dt u re a doctor... get lost already!

Anonymous said...

If he doesn't carry d bag u ll critisize nw dt he did u still critisize.. #smh God will eventually judge ur judgemental ass .

Anonymous said...

Jst shut up abeg

Anonymous said...

U re more confused cos u re keeping up wiv a "confused person" ode! Olodo rabata! kai U mumu sha

Anonymous said...

U, ur momma, ur papa ur family n all re d bastards!!! Na ds judge wey u dy judge naim go kill u!! Evilhuman being like u

Oluwakemi Hannah said...

Naughty you, dwarf ko, kukute ni.

Anonymous said...

You are all dumb for calling an infant car seat a basket and that's how infants are covered in a car seat when they're still very little.

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 227   Newer› Newest»