Between Bobrisky and Tunde Ednut! | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Monday, 3 July 2017

Between Bobrisky and Tunde Ednut!

Bobrisky seems to have an ongoing fued with Tunde Ednut and it doesn't look like they're going to settle anytime soon. The male barbie, who claims to be getting a butt lift surgery soon, took to Snapchat to drag the singer, alleging that Ednut wants his attention. See more screenshots from his insult laden attack, after the cut...


40 comments:

Oghenetega said...

Osheeee Baddest...
Tunde Ednut wanna be the 1st to taste ur new Butt Lift with his small prick at least..
Isn't that sweet.?
U guys shud get a room already..
Una be the same size before sef..
Smallie.. shanko things..

kolawole akindele said...

See English, chai

Anonymous said...

Bob to risky.

Anonymous said...

LMAO

tsalz said...

Fcuking dick heads

Anonymous said...

This Bob risky is a big fool.i wonder how his abi her mother will be feeling.some1 s child.the way the world is going nw,if u give birth u ll quickly arrange gf for ur boys and bf for ur girls make dem no bring disgrace to u like bobrisky

NaijaDeltaBabe said...

Yeye dey Smell.


...Merited happiness

Anonymous said...

are u sure he is a graduate.. happy i never graduate from Unilag

OSINANL said...

*SIGH*

oge said...

All this boy curse nà "idiot",nawa!

Anonymous said...

bobrisky is so foolish and can insult for Africa, I wonder where he gets his words from.

Anonymous said...

This guy is so stupid. I'll advice you get a sound education rather than the butt lift you intend doing. First of all, get salvation- it is absolutely FREE!

Anonymous said...

Bobo yi ti pa Ednut. Haha, from singing he jumped to comedian, from comedian, jumped to blogger, from blogger jumped to where-Lagoon or moving train.Bobrisky, this your wishes for Edut is are too risky o.Make you forgive the guy o. Bi omode ban se bi omode, agba na asi mase bi agba. Omode ko ki mo eko je koma ra lowo. Ki o je ebure, awo olugbebe.

Anonymous said...

i dont blame him, i blame us who made him famous by talking about him. bobrisky pride goes before a fall never forget that

Pearl said...

I really don't know why people actually make him relevant, I mean no body is perfect but bobrisky meeh your English is terrible and you are scary jeez.

Starr Chy said...

The level of moral decadence in our society is alarming, how did we degenerate to this level? That a nonentity who cannot even construct clear English has become news and is celebrated! This is super worrisome as I fear the impact this kind of twisted virtues will have on our young ones and generations unborn!!! Let's quit glorifying trash today. A word is enough for the wise. #Lindaikejitakenote.

sir vicz said...

Haha haha haha haha haha haha

Anonymous said...

But the 'head nut' joke almost entered. Just that bob's English is poor. 😂😂😂😂

Anonymous said...

Bobrisky needs to go back to school,wtf is he typing bikonu!

JIMMY FAWKS said...

My friend wee u keep quiet!! Go & hustle your own, let God be the judge.

Nigerians and their bad belle. Smh

Anonymous said...

bastaard

Ella chandelli said...

See how a man with penis in between his legs is insulting himself.. Chai, social media don fuck up things. How I do wish someone will grow balls and go beat the hell out of this faggot when he insults them.. *smh*

Anonymous said...

Bobrisky sef ehn earn money reliably http://nightjob.online/?id=77703

Exotic Ray said...

Bobrisky why are you so insultive? If you continue like this you will not end well. Just a few word of advice. You only live once

Anonymous said...

Is anybody going to point out to this bobrisky guy that his English is really bad. Or maybe it's just his write ups..... It's messed up and he will be using to shade people up and down.... Like if u wanna shade someone,the least u could do is for ur write up to be at least good and not poor.

BABA DON said...

Chai bobrisky , which one u be self, short Bob or mini Bob, cos as I dey see things now ,you be used weavon chai,Iya ee ti fi obo Jo naa,

Anonymous said...

Always writing blunders..stupid man/woman.shameless

Anonymous said...

Nd d fact remains, you can't even throw a shade to save your licking ass hole, with your very poor English#buypampersfuckingay.

Kokodeen said...

From singing to comedian....osheee

J Precious said...

Two confused people.

Anonymous said...

Nawa for this stupid boy English.

Anonymous said...

You are fool for saying that who English epp?

Anonymous said...

I agree, terrible English. Instead of him to educate himself he's going back and forth being stupid..... SMH

Anonymous said...

You'll have to be a fucking stupid little bitch, bringing his mother into your bullshit, go mind your own fucked up wretched life, who the fuck do you think you are, stupid bitch ass, basic motherfucking negro.

Is a Bobrisky a thief, murderer, rapist? Or did he fuck your partner? Jealous ass bastards, running off your mouth, with IQ at 1.

Bob, live your life, let these hoes and fuckboys, go fuck themselves.

Anonymous said...

Thank you @ Salvation. There's so much confusion in the world today because most people do not know their purpose in life. Salvation through Jesus is free.

Anonymous said...

Tundeedunt dose not mind his business good for him Nothing wrong with chat English its different from a sa or test paper

dee boi said...

Oyinbo hardball dis boy nonbe small ooooo... dee

victor kelvin said...

The English is so soo wack... can't even read the sentence... had to use google translator self...

Unknown said...

Punctuate your words correctly before you insult the greatest institution in Nigeria. Plus, it's 'graduated' not 'graduate'.

okoye princewill said...

I don't think his English isn't bad for a prostitute

Recent Posts