Check out Doyin Okupe's hilarious reaction to OBJ's endorsement of Buhari | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Friday, 13 February 2015

Check out Doyin Okupe's hilarious reaction to OBJ's endorsement of Buhari

OMG! These politicians will not kill somebody with laughter. Lol @1 vote in Ogun!

158 comments:

Unknown said...

Lmaooo hahahahaha..Funny man......................#6God

Unknown said...

IMA see his reaction when PDP looses

Unknown said...

Lolz politics is taking over

Anonymous said...

Even OBJ and Iyabo lost in their ward during elections in the past.

BONARIO NNAGS said...

Its a pity he's been used for the dirty job, he ought to have learnt a lesson from what happened to Labaran Maku.
Surprisingly this same position was once occupied by Late Remi Oyo during Obasanjo's administration and we never saw her behaving like this.

~BONARIO~says so via NOKIA LUMIA

Unknown said...

Buhari has won already, we are tired of cluelessness,change is about to come, GEJ has done his best,let him go,another 4yrs with GEJ will b out rightly disastrous...though i don't like buhari,but he's a better option dan GEJ

Unknown said...

Baba talked and has not done. Some politicians don't do what they talk. Text Fortune to 33020.

Anonymous said...

We shall see at the end
Keep on shifting the election day
Anytime anyday we are for buhari
Igbeyin lo ma ye oloku ada

@MEETD®EALEVANS™ said...

Kikikikiki, epic

Tope said...

we shall see

Unknown said...

Doyinokupe dandy!

Unknown said...

So where is he heading to with his story.......mumu

Unknown said...

Yea just 1 vote, GEJ all the way...

Unknown said...

HAHAHHAHA...dis dude is a comedian

Unknown said...

The retarded loudmouth is so scared of the Deity (OBJ). I ve always known that the coward will never insult the Oracle. Dude Okupe should go boil two eggs 4 him n that bum FFK.

Anonymous said...

The man with an indomie brain

ary said...

Jokers

www.glowyshoes.com said...

This man again

Visit my blog
www.glowyshoe.blogspot.com

AMIJEZ said...

Hahahaha,that's just one vote.

Anonymous said...

The most stupid man in d world

Unknown said...

Thank God he knows every vote counts

Anonymous said...

Very true. Only 1 daft vote

Unknown said...

Eya
E pain una wella o!
Una dooh!!

Unknown said...

na dem sabi !!!

MJ

Unknown said...

Lmao......funny man.......comical, that's Nigerian politics


:::::::::::::::::::QUEENMAYA:::::::::::::::::::::::::

Unknown said...

Agbaya oshi, no need to rush. Time would tell! Linda take note!

Unknown said...

Agbaya oshi, no need to rush. Time would tell! Linda take note!

Unknown said...

Agbaya oshi, no need to rush. Time would tell! Linda take note!

Unknown said...

Doyin can talk... Lol.

Unknown said...

Choi! Badt man

Unknown said...

Old and clueless talkative

Unknown said...

Hehehehehehe only one vote?

Jerry Cole said...

Obj is a bitch ass nigger and irrelevant ,the punk ass is angry because he fail to control GEJ form his farm.this is new era , games has changed . we no send mudafukas . GEJ till 2019 or else

Unknown said...

Trust me Baba get more than one million votes...

Okowright Balaxy said...

OBJ has denied endorsing Buhari, that man is a clown that shouldn't be taken seriously. Old age is really affecting him and Buhari. They should allow their children rule, they ruled as head of state and wasted their reign without achieving anything. Both Buhari and OBJ should go to HELL for Nigeria to move forward. Enough of their stupid opinion.

Unknown said...

Funy man but stay out of social media.

eka said...

lol..
EPIC SHADE..........
Naija politics = None like it

Anonymous said...

That's exactly my thought when I heard the endorsement! He just took the words out of my mouth! One vote off for GEJ in Ogun State. He's failed in his third term presidency by proxy. Next is to kick against the man that refused to be used as proxy. We got it Chimp! Sorry Obyy..

Unknown said...

You see, that's the problem with president jonathan. who is this PIG Okupe to talk back at OBJ. senseless and clueless goats

Unknown said...

One vote in d whole Ogun state? lol!

Unknown said...

1 vote pere!!...... issokay!!

win said...

And that is what it is. Lol

Unknown said...

Funny!

Unknown said...

This man is just funny... He predents alot. We know u very well. We even hate u more than jonathan u r cuasing jonathan more harm than good.. Thank God my vote is not for jonathan.... Change on my mind...

. <<100%Nigerian>>

Unknown said...

This man sef..... can't he just Rest and face his work? why always on social network. I pray PDP wins or else you'll be the next they'll come for.

Unknown said...

Haha. Probably lose one vote in ogun**



OKORO UPGRADED**

Lady C said...

Dis okupe always saying gibberish

Unknown said...

He's a drowning man

Juleslouis said...

And its true sha. But some his inner caucus people will vote where he votes. U know nigerians knows how to feel familiar with rich people.

Anonymous said...

l taught okupe is from yoruba region?he should know proverb says. OPA KAN NI FULANI FI NDA IGBA MALU. meaning. is only one stick that fulani always use to control millions of cows. endorsement of buhari by obasanjo is endorsement of of all northerner in PDP . MR OKUPE! UR DAYS IS NUMBERED IN OFFICE OF CORRUPTION. I KNOW U HAVE A CASE IN COURT... ENJOY UR IMMUNITY!! LOL

Helena said...

Funny

GALORE said...

Lol



don't mind @Obj....he is a jester..... His vote is nothing...







We are still keeping it real for @Good luck EBELE Jonathan





@Galore

Pere jay said...

Hilarious indeed, am beginning to LIKE this Doyin of a person. But come to think of it he maybe right cos OBJ has only 1 pvc to use.

Anonymous said...

Rubbitch! And for his info, that one vote that he is disregarding could mean a lot!

Unknown said...

Dey r nt only losing 1 vote in ogun, dey r losing almost 80 percent 2 APC

Unknown said...

Dey r nt only losing 1 vote in ogun, dey r losing almost 80 percent 2 APC

Unknown said...

Obj own

Unknown said...

If only he knows the gravity of Obasanjo's statement. We shall see come March 28th

Unknown said...

Lols this man is a big clown

Unknown said...

Dis guy dey ova calcu....bt votes wey den go loose 4 ogun go plenty

sodablog said...

Dis man is so hilarious. Which state is he from?

Unknown said...

Every one is entitled to their opinion, obasanjo has spoken and okupe should go and sit down.

Unknown said...

Ahhahahaaa...this Okupe funny die....I laugh at your ignorance, wake up man you are losing millions of votes not just 1.

Unknown said...

Hahahaha... See as old fool Obasanjo is just disgracing his old age. I recommend him to old people's home asap..the old man is losing some nuts..

p said...

Indomie head on it again, one vote in ogun? obj who single handling put jona in power. what a foolish group of clueless people

Unknown said...

Lol.

knowurway.com said...

Idiot moron, we don't need people deceive people again in Nigeria politics

bedinodblog said...

hilarious....... fuck u.... news gist visit www.bedinodgist.com

Anonymous said...

Noodle brain.... Agbaya!!!

knowurway.com said...

Okupe the Idiot moron, we don't need people deceive people again in Nigeria politics. All what we need in Nigeria is #change#!!!!!!! PDP nd corruption no electricity, insecurity must go

Unknown said...

go away okupe u re just eating Nigeria's money. Linda consider my marriage proposals.

Onyx's Girlfriend (he isn't gay pls) said...

Dis man shuld go n siddon somewhere jare. All dis public ish aint necessary. #happyfriday

Anonymous said...

Lol....always tot OBJ had like a million votes. So he has just one vote...WTF

hassan whassiu said...

Sir u don loose, u knw that,u r jst lookin 4 attention here n there,its written all over ur so clld inactive boss who feels he has done so well to deserve second chance,GEJ knws it, he said it dt he has faild his generation he has faild nigerians,so why are you always on media rantin rubbish sir... Av u forgoten how people wantd him to be d president despite PDP failure 2011,sir u can buy d whole radio station in nigeria to mke GEJ advert cus we knw countless of time he's advert his made per day compared to 2011,d diff is clear, nigerians don't want him anymre, sir u also knew dat d admistratn was wreckin but due to ur pocket all u dd was to kp shrt n now u don't want to leave God will unleash u all,NIGERIANS DON'T WANT MEDIOCRE GOVERNMENT.GEJ MUST LEAVE....

hassan whassiu said...

Sir u don loose, u knw that,u r jst lookin 4 attention here n there,its written all over ur so clld inactive boss who feels he has done so well to deserve second chance,GEJ knws it, he said it dt he has faild his generation he has faild nigerians,so why are you always on media rantin rubbish sir... Av u forgoten how people wantd him to be d president despite PDP failure 2011,sir u can buy d whole radio station in nigeria to mke GEJ advert cus we knw countless of time he's advert his made per day compared to 2011,d diff is clear, nigerians don't want him anymre, sir u also knew dat d admistratn was wreckin but due to ur pocket all u dd was to kp shrt n now u don't want to leave God will unleash u all,NIGERIANS DON'T WANT MEDIOCRE GOVERNMENT.GEJ MUST LEAVE....

Henry said...

This Okupe guy is so daft to know that OBJ is worth more than a million votes by all standards. Instead of him to go to his constituency and campaign for his boss he is hiding behind social media doing hide and seek, and making funny posts when he is not a comedian. Shame on you!!!

Unknown said...

Lol...

Subomi said...

he use to work for OBJ and blasted everybody else back then, obviously whoever employs him next will enjoy the same "loyalty"

Anonymous said...

Why is doyin "indomie" Okupe so foolish,,so he thinks Obasanjo's endorsement translate to just one vote,i bet you will not know what hit you and your mumu boss by the time the election is over.

Unknown said...

MR EDDY said this heat wan kill person o.

This man should have been a comedian
^
^
^™THAT EDO BOY.COM~

Anonymous said...

Lol....always tot OBJ had like a million votes. So he has just one vote...WTF

Anonymous said...

Lol....always tot OBJ had like a million votes. So he has just one vote...WTF

Unknown said...

OMG.... can't stop laughing, one vote indeed, I do like dis guy sha

Walata said...

Dis man wey dey talk like woman haha

KINGBOY said...

hahahahahaha...our politicians are funny.

Anonymous said...

Yes just one vote. And when GEJ wins this election please expel OBJ for anti party activities. GEJ 2015

Anonymous said...

Kip fooling ursef Mr Okupe! U'll b shocked @ aw many votes U'll loose in Ogun

Unknown said...

If not, him b two pipo? One vote jare! Godone @ Doyin

Unknown said...

Lol.....love d shading.....stupid obj ...does he think he's God....he should watch and see good luck triumph

Anonymous said...

It is expected, obj hve been making fradulent allegations against PGEJ admin, parading him self a saint, we all know is he is a national criminal, his vote can't be heavier than others so let him go and drown.

Philip brown

Austin said...

hehe.. tho obj has lotta loyalists

Unknown said...

yea.....1 vote indeed.......



Moye says so via BB Passport...Courtesy LIB.....

Anonymous said...

Dr bastard Okupe, you won't seize to amaze me, though am enjoying you now cos u entertain me with your stupidity. So you all knew Obj is worth just 1 vote, why have you been begging him since to support you boss?
Many governors and PDP top chieftains even went and prostrated before him begging for his support for Jonathan, if he's truly worth 1 vote, March 28 will judge.

Unknown said...

Hehehehehehe dis man sha

Anonymous said...

Okupe why not? We also remember when you worked for 'Baba'and he told you he was ashamed of you - a prince ('omo oba') with a propensity for stealing! You must enjoy this job working with a boss who sees nothing wrong with stealing and has surrounded himself with the worst type of thieves.
.

Blog It With Olivia said...

Lol

Trish Baby said...

Lol...Nice reply.

Anonymous said...

suliminal shots from gej's dog. http://youthsalary.com/?user=12956

Unknown said...

This man always dnt make sense. LIB EMPIRE

Anonymous said...

Bitchy men disgust me....

NigerianStyles said...

THIS GUY IS NOT FIT TO BE A GOVT.OFFICIAL AS HE TALKS NONSENSE MOST OF THE TIME

Support us

http://applytojobs.blogspot.co.uk

dodo said...

Lol

Anonymous said...

Hahahahahhahaha....kakakakakakakakka.....seriously OBJ is a bastard...half d problems in Nigeria has been caused by the old fool...from way back...it has been him...why must OBJ think he is the King Maker of Nigeria.? old fools like Buhari,OBJ,Danjuma and co..should basically help a younger and qualified person become president and act as a good elder states man..not trying to become the president's urself or trying to selfishly appoint and annoint useless candidates...release d baton for d young generations..pls sirs

Anonymous said...

This dullard don't know anything. Obasanjo is more than one million vote.if Obasanjo endorse any body it means the road is cleared for that person.pdp dont know anything. You have gone already.

Unknown said...

Lmao. OYO for OBJ.




Busy Fingers.

Unknown said...

Its actually the other way round oga....u wil recieve a ballot of 1 vote on dat day.

BECKYS WORLD EVENTS /NAIJA BAKERS BLOG said...

Not 1 but all. An happy ya all in PDP can already foresee defect

Anonymous said...

It has been predicted dat dere is no vacancy in aso rock.Buhari is trying hard but he won't win dis presidential election.This man of God predicted dat dere won't be election come feb 14 and it happnd.he said APC will lose governorship election in lagos state.he said jimi agbaje will be elected.he said PDP will rule for years and d millitary will take over. God has ordained it.GEJ is full of luck and its like he would win dis election.whoever drag wit him,d person always end up loosing.I think we shld allow him use another 4yrs and let him go.buhari tried draging wit him once and he failed.I pity him dis second time.I jst think God luck is wit dis GEJ.those who has ears,let them hear

Unknown said...

Nawa for these "poli-tricktians" sef

Anonymous said...

You are right ,

Unknown said...

VERY FUNNY AND IRONICALLY DISTRUCTIVE.....AKA....I CANT SHOUT

Anonymous said...

Mr.okupe u need to venture into comedy sir!

Anonymous said...

Mr.okupe u need to venture into comedy sir!

Unknown said...

Lwkm!this man is really funny.

Eze911 said...

Forgive them.
Fani Kayode, Okupe, Reuben, Omokri and other, lying to their countrymen is their job definition at this time as long as the money continues to flow into their pockets.
Right now, they are PDP errand boys.
They eventually write books containing more lies including where service chiefs had guns to their head to force them to cook up lies for GEJ and PDP. One would also site been high on narcotics as reason for his rants, the other would site food requirement to maintain his morbid obesity and so on.

Anonymous said...

for the sake of this indomie headed guy,i am not sure i wud vote GEJ, There are too many clowns around this govt

didimayanra said...

This man is a clown.

Unknown said...

Absolutely right

CELEB said...

This man and all his bad political moves!

Unknown said...

Hahaha

Unknown said...

Linda, u are laughing abi? Nah true him talk Nah. Chai, one vote is something nah.

Cindy# said...

I can't help bt 2 laugh. I luv his comment

Linda's Elder Sister. said...

As far as I know politics doesn't involve just one party,but in Naija them no wan hear say u a not with them na waa oh.

Me said...

Lmao. He has a sense of humour

Anonymous said...

Hahahahahaha.
Exactly what it means.
Is Obasanjo ogun state?
All dem endorsement is beginning 2 irritate me,as if de person endorsing shit is God.
By de way who is Obasanjo sef?
Mtcheeeew
#oneandonlynwa@gmail.com#

Anonymous said...

Hahahahahaha.
Exactly what it means.
Is Obasanjo ogun state?
All dem endorsement is beginning 2 irritate me,as if de person endorsing shit is God.
By de way who is Obasanjo sef?
Mtcheeeew
#oneandonlynwa@gmail.com#

Anonymous said...

Hahahahahaha.
Exactly what it means.
Is Obasanjo ogun state?
All dem endorsement is beginning 2 irritate me,as if de person endorsing shit is God.
By de way who is Obasanjo sef?
Mtcheeeew
#oneandonlynwa@gmail.com#

Anonymous said...

Hahahahahaha.
Exactly what it means.
Is Obasanjo ogun state?
All dem endorsement is beginning 2 irritate me,as if de person endorsing shit is God.
By de way who is Obasanjo sef?
Mtcheeeew
#oneandonlynwa@gmail.com#

Unknown said...

GEJ till 2019

Unknown said...

Oohh..... Not him again!!!

Anonymous said...

hahahha..na wa oo..politics shaa..make this election come and go in peace oo

Unknown said...

Afterall this shows OBJ is irrelevant to PDP. So it mak no difference if he support his party or not.

Definitely OBJ wil regret this and he wil wish he never dare this. I feel for him bcos wht await him wil b incomparable to shame.

What a BIG SHAME!!!

Unknown said...

Afterall this shows OBJ is irrelevant to PDP. So it mak no difference if he support his party or not.

Definitely OBJ wil regret this and he wil wish he never dare this. I feel for him bcos wht await him wil b incomparable to shame.

What a BIG SHAME!!!

Unknown said...

Afterall this shows OBJ is irrelevant to PDP. So it mak no difference if he support his party or not.

Definitely OBJ wil regret this and he wil wish he never dare this. I feel for him bcos wht await him wil b incomparable to shame.

What a BIG SHAME!!!

Unknown said...

Afterall this shows OBJ is irrelevant to PDP. So it mak no difference if he support his party or not.

Definitely OBJ wil regret this and he wil wish he never dare this. I feel for him bcos wht await him wil b incomparable to shame.

What a BIG SHAME!!!

Unknown said...

Even@home they don't hav support and love frm their own people.

Unknown said...

Afterall this shows OBJ is irrelevant to PDP. So it mak no difference if he support his party or not.

Definitely OBJ wil regret this and he wil wish he never dare this. I feel for him bcos wht await him wil b incomparable to shame.

What a BIG SHAME!!!

Unknown said...

Foul! Foul!! Foul!!!

U r far frm d truth and reality dear. I hav never disagree wit u b4 but dis I completely disagree wit u.

GEJ wil send GMB on a compulsory retirement by defeating him hands down. Just watch out. I hav never b dis bold and confident.

GMB has lost thrice and he is contesting again after giving his words dat he wil never contest again. Dis shows he is not a man of his words.

I SMH bcos dis grandpa wil b put to shame including his supporters come March. GMB is no match to GEJ even OBJ knows dat.

Unknown said...

Foul! Foul!! Foul!!!

U r far frm d truth and reality dear. I hav never disagree wit u b4 but dis I completely disagree wit u.

GEJ wil send GMB on a compulsory retirement by defeating him hands down. Just watch out. I hav never b dis bold and confident.

GMB has lost thrice and he is contesting again after giving his words dat he wil never contest again. Dis shows he is not a man of his words.

I SMH bcos dis grandpa wil b put to shame including his supporters come March. GMB is no match to GEJ even OBJ knows dat.

Unknown said...

Foul! Foul!! Foul!!!

U r far frm d truth and reality dear. I hav never disagree wit u b4 but dis I completely disagree wit u.

GEJ wil send GMB on a compulsory retirement by defeating him hands down. Just watch out. I hav never b dis bold and confident.

GMB has lost thrice and he is contesting again after giving his words dat he wil never contest again. Dis shows he is not a man of his words.

I SMH bcos dis grandpa wil b put to shame including his supporters come March. GMB is no match to GEJ even OBJ knows dat.

Anonymous said...

Hilarious and a very funny one from Doyin okupe. but seriously it is only in a country that somebody like obj can be talking and people will take notice, baba third term.

Unknown said...

Small boy, keep quiet. What do you know about governance and politics?

Anonymous said...

Amen! From Jonathan's number one fan

Anonymous said...

U're just a useless and senseless whore. Dt ur smelly and dirty pussy dt's as wide as a well

Anonymous said...

We shall see. Goodluck is with Badluck Jonathan and he accepted d election to be postponed. Sorry to say, u're as brainless as Badluck Jonathan. March 28th is around d corner. March4Buhari

Edith EBERE said...

i feel u.

Anonymous said...

U be goat man

Anonymous said...

We know say if pikin fail class e go repeat am again. But GEJ don repeat this same class before. We no won make e repeat again so he will be expell from scholl come march

Anonymous said...

This is a dumb comment. Every sensible nigerian knows that Nigeria's problems didn't start in 1999. Nigeria had issues way before then. If you say this about Obj, then what will you say about the likes of Babangida and Abacha? Think.

Unknown said...

Mumu Okupe! You'll be amazed at d numbers of votes you(pdp) lose in Nigeria as a whole...APC 2015,march4BUHARI

Unknown said...

Mumu okupe..up APC

Unknown said...

Mumu Okupe UP APC.

Unknown said...

Mumu Okupe UP APC.

gab2shoes said...

This okupe guy, dey taste weed....wetin dey give am stagmina sef. Em Neva sight person wey go nack am for ground.

The gods are wise
Gab2shoessaysso

Anonymous said...

@onyx ur a fool, I just found out where u live & make sure I pay u a visit & beat d shit out of ur Gay ass, trust me Linda can save u from my comments dat she deletes, but she can't save from the beating u will suffer at my hands dis coming week, Linda Pls post dis comment for onyx sake so he knows that a major beating is his portion next week...

Mallam Shekau said...

Obj is just playing save by sitting in between the fence. He knows if GEJ wins he will not be probed but he needs to support Buhari incase he wins he will also not be probed. That man OBJ is responsible for 9ja failures, he could ve started the country on a clean slate with a new democracy yet he modernized rigging, disregard for rule of law, corruption, no due process and his problem with GEJ was that the man was too democratic and that is were PDP problems originated. Court removed and place Amaechi, Oshomole, Amosu, Fayemi, Aregbeshola and all these are now PDP problems bcos GEJ obeyed ruled law and we in turn say he is week, we all insult him n nobody gets arrested we call it weakness but that is Democracy.

Anonymous said...

You guys are laughing like is a joke, what he is saying is that your votes don't count. If you like vote GEJ if you like don't vote they will win. We need to prove him otherwise. Is time for change

Unknown said...

GEJ till eternity u forgot? Kotinu!
Ur words will stand against u n smiling Jona.

Recent Posts