Nigeria's strongest man | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Saturday, 28 May 2016

Nigeria's strongest man

Oluwatofunmi Fadesire a.k.a Olu-Heavy - Nigeria's strongest man is representing Nigeria at the Inaugural Arnold Classic Africa to be held this weekend from 27th - 29th May at the Sandton Convention Centre, Johannesburg, South Africa. It is one of the most anticipated events of the health and fitness spectacle, and forms part of the worldwide Arnold Sports Festival.

Oluwatofunmi will be participating with the full support of the Giant Nigerian Sports Betting Company NAIRABET.

60 comments:

Peter Dumore said...

Hmmm... I just dey observe.


New movies on www.afrilix.com. Watch Now

Anonymous said...

SEE how a man got stuck recently to the vagina of the married woman he was having sex with. SEE IT HERE

Dee Tee said...

Hmmm

Unknown said...

Gud to know..wish him luck

Unknown said...

Wish u luck

Yahaya bagudu said...

Seriously hmmm







WHY WASTE MONEY ON DATA?? VISTIT POP9JA FOR FREE BROWSING CHEAT CODES AND LATEST TECH TRENDS

Bas Michael said...

Well well well its either this or Champions league final tonight... I'm a patriotic Nigerian joor! Go go Olu heavy!!!! Whoop whoop!

Anonymous said...

Nah real olu heavy! Good luck man and make Nigeria proud IJN, Amen.

Unknown said...

i know this bouncer :)


































SCARFACE

Unknown said...

See muscle oh, Nna u strong even main looking at u. Hello beautiful people,virgin coconut oil is available for u, very affordable, when I mean Virgin, I mean pure frm mother earth. For more info on hw to get call 07032612007 or bbm on 2B4B527B‎

Precious said...

Mhh, I can beat that man. You should come check out first before you proclaim him the strongest man. Lols

By the way, is he representing nairabet?

Unknown said...

end time sign.
So we get a strong man for Nigeria and BOKO HARAMS AND CRIMINALS DEY KILL PEOPLE AS TOMORROW NO DEY?
YORUBAS NA WAH OH.

















#sad indeed

Unknown said...

Na wa oooiooo
Wish him all da best

Moye says so via BB Passport courtesy LIB

tsalz c.e.o said...

No b small tin oo

Unknown said...

Make person no finish now during old age u no fit walk again ur kids will be de 1 to be suffering it

Unknown said...

All the best to him. Linda take note!

Unknown said...

i used to be stronger than this man shaa. dont worry am coming back...

Unknown said...

Make naija proud

Unknown said...

More grease to his mighty muscles.

BONARIO NNAGS said...

Wishing him the best of luck.


. ~BONARIO~says so via NOKIA LUMIA

Unknown said...

Wish him.luck

Unknown said...

Wow! Scary and cool!

KingD said...

☆☆☆☆☆
•••••Strongest what????••••••
That one nah mouth....come my area nd see nigga dat will swallow u without even blinking...








#IMPERFECTME#

Godwin said...

Wtf😁 what of my grandfather wey break bicycle with barehand😂😂😂






*NWA 042*

Anonymous said...

good for him..

OMG..See What Niki Minaj Is Doing A Swimming Pool

Unknown said...

Hmmmmmmmmmm abeg no kill urself ooo...

Unknown said...

This is strength

Unknown said...

Welldone to him

But if this one give person slap the person go survive am?

Unknown said...

Welldone to him

But if this one give person slap the person go survive am?

Eddy Ogbunambala said...

Good luck to him

Unknown said...

Nigerian Strongest man indeed. Get your today's May 28th Saturday unique soccer prediction tips.. visit www.fortunatusblog.com

Unknown said...

Omo...this guy na beast....what da hell

Unknown said...

Omo if diz kind guy collect ur babe na to free both him n d gal ooo..

Unknown said...

Wow!

Unknown said...

Very good

Unknown said...

Good luck to him!

Unknown said...

QL: Happy Children's Day to all the rainbows of innumerable colours out there!
Get Jerseys, Polo T shirts and Jeans wears for your kids.
BBM: 2754B912, Call: 08130373753
Whatsapp: 08034334692.

neo said...

Good.

Unknown said...

Wow!

Anonymous said...

Lol I remember when dis guy was really on my neck so I could date him.......i still can't oooo am scared of his size mehn

Unknown said...

Very cool in the face. He tried

Unknown said...

Omo see muscle

Unknown said...

Hmmm
-D great anonymous now as Vivian Reginalds

LeaguePharmacy said...

Yay! I'm rooting for Tofunmi!! He is very dedicated to his craft! I pray all his hard work brings him success! All of us at League pharmacy are behind you 110%

Anonymous said...

Kenyan girl puts guys in temtation with her naked butt.

Anonymous said...

Nairabet always supporting good course.

Unknown said...

Wish you luck

Unknown said...

Go Elijah....ur nigger frm Aje str

Kachi said...

If this one handle u, u go fit?

Olaaliu said...

All the best,,the guy is just like me😀😀😀😀

oluchi said...

Good for dem

Anonymous said...

Very nice, good to know Nigeria canb be represented at the world's strongest man.#accomplishing wonders#

Unknown said...

Make nija proud

Anonymous said...

Did you win o. Nairabet and Linda. Update us oo

John Alex said...

Lols

Tomjoetech- Best tech blog said...

Wow. Good luck to him. Commenting from Tomjoetech.com

Tomjoetech- Best tech blog said...

Wow. Good luck to him. Commenting from Tomjoetech.com

Anonymous said...

wow nice one....
Hot Naija gospel Music on www.gospelholic.com

medialive said...

Very nice, good to know Nigeria can be represented at the world's strongest man.#accomplishing wonders

freshnija said...

Yay! I'm rooting for Tofunmi!! He is very dedicated to his craft! I pray all his hard work brings him success! All of us at League pharmacy are behind you 110 percent

Recent Posts