Cuteness overload - Tayo Faniran shares new pics of his son... | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Saturday, 2 May 2015

Cuteness overload - Tayo Faniran shares new pics of his son...

This little boy is going to be a heart-breaker when he grows up. So cute!

124 comments:

OLOWOLAGBA said...

That's so cute.. Infact, I shld use anoda word that is greater in meaning than cuteness..
.
.
.
.
.
.
Signed,
DeoGratias

OLOWOLAGBA said...

That's so cute.. Infact, I shld use anoda word that is greater in meaning than cuteness..
.
.
.
.
.
.
Signed,
DeoGratias

OLOWOLAGBA said...

That's so cute.. Infact, I shld use anoda word that is greater in meaning than cuteness..
.
.
.
.
.
.
Signed,
DeoGratias

OLOWOLAGBA said...

That's so cute.. Infact, I shld use anoda word that is greater in meaning than cuteness..
.
.
.
.
.
.
Signed,
DeoGratias

African foodstuff and Raw Materials said...

Soooo cute, he can't stand well yet dey had to support him, God bless me soon too IJN..

Unknown said...

Cute lil boy.

Maye73 said...

Linda babe you have said everything,the baby is soooo.. Cute

@MEETD®EALEVANS™ said...

PARENTAL ADVISORY
***explicit content***


Wait o DAT new born baby DAT day or pls, some1 correct me if am wrong

Unknown said...

Cutee...cool.

Unknown said...

Adorable

Unknown said...

Awwww so cute

Mzz_Mary said...

Oh lawd
Cuteness

Unknown said...

Cutie pie! Munchkin!

Unknown said...

Cute,handsome,lovely baby

Unknown said...

Xo cute

Unknown said...

awwww. cute boy

pamscrib.blogspot.com

Anonymous said...

This a cute baby, not those ones they over dress and snap here

Unknown said...

I love this

MADE IN NIGERIA said...

Oh dear Lord!!! He is so adorable......

Goziem Oh LORD said...

Cute indeed

Unknown said...

Wait why does he look white??? Cute boy

HRH Jefixx�� said...

Awww real cuteness overload! Am lovestruck

Unknown said...

He is going to be too refined to break hearts. I mean the kid will love and treat women like sisters. Na prayer. Toye too fine joor and we have already forgiven him for future hearts he will break. Hehehe. Imaginary son of mine.

Neymar said...

Over cute dey worrry dis boy Oooo!

Jules said...

Cute little boy! Isn't this haircut too much for him?

Unknown said...

Baby's cute and will be handsome for years

Unknown said...

Yes, he is cute indeed, lovely

Unknown said...

Cute

5 Ways To Get Over Your Ex Girlfriend Easily

Manuel Kunmi said...

Cuteness oozing

Unknown said...

He is such a cutie...

Anonymous said...

Too cute... His mum must be light skin. Tayo ur son is so so cute.

Unknown said...

Luks like a Chinese dude..
* * * Linda's 1st Daughter * * *

Unknown said...

Awww his so cute, but wait pple that dnt have fine children do they also show them off on instagram and co

Unknown said...

Dat is eh! Girls go really suffer. Linda take note!

Anonymous said...

Oh my God! I feel like hugging him and giving him a kiss. He is so so cute. In fact i feel like stealing him. He is too fine abeg. Ajebota pikin. Abeg make them bring am come 9ja jare. Watin he still dey do for that yeye SA we dem no like us.

Anonymous said...

Thiss baby will not grow to be cute. He will be very short boy his mother is an oriental (Chinese, Korean, fillipino like short people) That's the truth. Asian men are the least liked men in the world.

Unknown said...

Awwwww...he's sooo cute...

Unknown said...

Over cute dey worry this little boy.

Unknown said...

Na correct cuteness overload

Ify said...

U SURE THIS IS TAYOS CHILD?check well well oh.jst saying

ebony said...

So so cute

iyke cindy said...

Dis lil man is cute for days# my son is gonna be more cute tho# side eyes....

Anonymous said...

Wow his soo cute

SMURF said...

When he grows, he would be super cute and really light skinned, i'm sure if he is tall like his dad he would be a model!! Some gals would suffer oh.

Unknown said...

Pls who is tayo faniran + is this kid's mum asian?

Unknown said...

Which kind wife tayo marry sef .. i need to see that woman

Quiny said...

Gosh hez such a cutie...

pbaby said...

Cute baby

Anonymous said...

Chai! Chai ! This boy is sweet..I love him so so much...Tayo pls can you be a sperm donor for me?!?!yes o...your product na exclusive.All this ugly men disturbing my life better find Tayo ask am wetin e diet be like.Sunny clippers, okey boutique,Nnamdi drink drink...by now una go don sabi who dey talk!

Unknown said...

Wow...so cute!
Anty Lin wch kind heartbreak b dat na?

Unknown said...

Wow he's such a cutie




Heaven on Earth

Sonipinky said...

Wow!

Unknown said...

Wawooh,dis baby grow so fast...

mel20 said...

Too cute, love him soo much.

I J E said...

Sooo Cute...Muaah

Unknown said...

Love love, chubby cute babies are the best mehn!

Davido's driver said...

Baby mama business booming. Lindaobsv

Unknown said...

Dis baby is cute oo

Unknown said...

Heartbreaker kee, Lindodo, God forbid. D boy is cute indeed, lolz

Unknown said...

He's so cute but they should free him of that hair,it too much for the lil boi.
Faceoflib

Roman! said...

Handsome looking boy*

Miss Ferragamo said...

So cute.... is his baby mama white?

Anonymous said...

cute

slimshaddy20 said...

Linda which kind yeye prophecy b dat for my Dau future hubby. Abg he will grow to luv my cutie

Teun said...

The baby na Chnqo?

Unknown said...

HMMM cute boy

Unknown said...

Awwwwww see cuteness...this boy will be a player when he grow oo..so adorable lil 1

Anonymous said...

So so cute.

Anonymous said...

So cute lik my son

Anonymous said...

So so cute.

Anonymous said...

He can't b a hrtbreaker madam linda,who knows he might b a priest

Unknown said...

Dis is really cuteness over load. God bless dis lovely child, and see him thru his childhood to become a mega star IJN.

Unknown said...

Cutie pie.





Is d moda oyibo?

Unknown said...

This boy is so cute...TAYO pls datch me

Unknown said...

Kai. Seriously, cuteness is an understatement. This guy is awesome.

IBK OF GOD said...

Heartbreaker lol

Anonymous said...

OMG!
He's JustTooCute.com
tickles my ovaries ♥




<< LIB Addict >>

Unknown said...

Wow! Very handsome

Unknown said...

Oh my, wat a cutie

TurnItUp said...

Choi! Cuteness overload

Unknown said...

so cute

Unknown said...

Chai speechless

Anonymous said...

Awwww, so cutie cutie.... Muaaah! God bless u baby.

Unknown said...

Cute n stylish

SWILL MARTIN said...

Seee as e frooooosh.

Unknown said...

The boy is cute!!!

Unknown said...

What a cutie!

knowurway.com said...

Lol @ lindiway, @ this little boy is going to be a heart-breaker, don't worry he can't be a heart-breaker ok?

Unknown said...

Omg wat a cute baby... Lawd plz I need cute babies lik dis Amen

Lib freak

Subomi said...

see, now thats a cute baby

Unknown said...

Bia Tayo this ur son MUST marry my daughter dt is on d way sha!!!!

Anonymous said...

When he grows and breaks your daughter's heart, you'll be the 1st to swear for him. Keep wishing him well o

Unknown said...

Tickles ur what? It's as if u are high on cheap dope

ROSY said...

Only for dis baby į will agree to be an early mom sooooooo cute

Unknown said...

CUTE is d word


Moye says so via BB Passport...Courtesy LIB....

Walata said...

So the photographer no fit cut off that hand that they used to hold him so dat he won't fall lol okay na

Unknown said...

I just want to eat him up....awwnn

Unknown said...

Dat boy is over cute, kisses 2 him jare

Anonymous said...

Get the fuck outta here!!! Is your own children you are referring to.

Anonymous said...

Adorable,cute,handsome, I love him,i wish he could be mine.lolz

Bolateethole.blogspot.com

Davido's driver said...

I love this lill man. Lindaobserve

Anonymous said...

I can't jst get my eyes off dis boy....He is damn sweet.

Cicee said...

Hilarious!

Anonymous said...

People dey grow, dey move forward, u dey here dey comment! U've forgotten there's a real world out there

tinashee_ said...

I pray he doesn`t become arrogant like his father. #CuteBoy

charmz said...

Cuteness overload

@MEETD®EALEVANS™ said...

PARENTAL ADVISORY
***explicit content***




Jummai@ Jesus Christ

IBK OF GOD said...

So bcos he is cute now,we should wish him bad right? Is it his fault or was he d one dat created himself? And u will b a parent too abi ...continue!

Anonymous said...

Hehehe wilheminna.

Anonymous said...

Akintoye of life....so cute

Unknown said...

Oh Goodness! This baby is soooo cute.

ary said...

Wow, serious future heart breaker.

Anonymous said...

Just shut up

Unknown said...

Lol text me your pin

Unknown said...

Cuteness raised to power 12!


OKORO UPGRADED**

Anonymous said...

Plantain head talking rubbish fit for trash!!!
Biatch!!!

Unknown said...

Awwww..so cute

Anonymous said...

Anyone who can't appreciate the good in others can never have it . D discription u gave is urs ewure

Anonymous said...

cute like his dad....i hope he has his smile too....and no he wont be heart breaker...that is not a blessing

XRISTOBELLE B said...

This is what I term 'OluwaSwagLord'

Unknown said...

Hehehehehe.....

Anonymous said...

definition of cute

Unknown said...

This boy too fine abeg

Akwaugo said...

His dad is not a heart breaker so Toye will nt break heart too. Tayo is a definition of a faithful man so will his son I pray.

Recent Posts