Oh dear! See the photo The Game just shared on his IG page | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Saturday, 13 February 2016

Oh dear! See the photo The Game just shared on his IG page

See the full photo after the cut...




212 comments:

1 – 200 of 212   Newer›   Newest»
STERN said...

LOL I feel like slapping anybody who believes this.

Unknown said...

Fuck boy!!

Unknown said...

Nekwanu amu ya

michael George (the Fulani Prince) said...

Oya Aunty Linda and eggplant you deserve an award u know how to acquire kin pics

@arkiss said...

Shiiiit

Anonymous said...

Hmmmm.. dou shall nt let me commit fornication!!! Amen

WeALTHY ChIC said...

Na wah .

WeALTHY ChIC said...

Na only u waka come.

Anonymous said...

Really looks like banana abi plantain.

Unknown said...

Mtchewwww

Unknown said...

Mtchewwww

Unknown said...

nice size

Unknown said...

He kept banana there joor mtchew

Anonymous said...

J hood too ooo! Goan sheckkirout!

Unknown said...

Wats he advertising? D size or length? Craziness here n there (global word) wit different pple n character

CherishD said...

This guy will not kill person, ehn. Well, if you've got it, flaunt it. He is massive down there.

Anonymous said...

Na this kind thing dem dey see you.......smh

Unknown said...

Fake.

Bae said...

Yeeeeeeparipaaaaaaa!!!!!! Wetin be this? **running440**

Unknown said...

d game oooooooooo

sanrock said...

Na wa oo....shinekeme

sanrock said...

Na wa.....na so life be??

starshine said...

Its fake jor

Unknown said...

Hmmmmm

MummyChristmas said...

Chaiii, Linda this can make a woman faint. Hehehehe

Unknown said...

12am you are still awake looking at eggplant. Odiegwu o.

Pidgin Mistress said...

WTF!!!

Unknown said...

This guy carry o

Olatee said...

Nice 1 bro.....wish I can share mine too on social media, I'm gonna hurt somebody

Unknown said...

Moses rod..Linda observe carefully

Ooh-marh said...

ahhhhhhhh

Unknown said...

Dats wat they call manhood .

#LibBadBoy

Anonymous said...

ahhhhhhhh

timedgist said...

Naked moslem girls Muslem girl chase imams from the stage click here for video. http://timedgist.blogspot.com

Debbie Chelsea said...

Lindodo sleep

Unknown said...

Strong thing!

Anonymous said...

Dis guy fit kill person with im thing ooo. Choi!

Queen Kay said...

I need that like fish need water to live

Ann said...

Woah........

Unknown said...

Noticed.

Unknown said...

K


OKORO UPGRADED

Anonymous said...

Mumu Pikin

OLAYINKA said...

HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Anonymous said...

Is that banana abi na plantain.... i cant deal

oluwatoyosi said...

OMG!!!!! Thank God have got something similar to that....

Unknown said...

Linda u like big things oooo

Unknown said...

Childish tho! Imagine your dad or brother doing that.

Anonymous said...

Waoooo. I love this

Anonymous said...

Waoooo am loving this

YOUNGBUHARI said...

This dude is crazy

Unknown said...

Madness

Unknown said...

Nice...

#FINEST

Anonymous said...

Yup, If girls can show cleavage and wear yoga pants, mean we guys should start showing off too

Unknown said...

Hmmmmn Linda na did kind thing u dey like, go sleep no come wake me up here biko.

Unknown said...

U dey always carry first class for such news omo been starring at something o.

Shelterlovely@gmail.com said...

Only a person with low self esteem that needs attentionthat does a thing that that.This dude has kids for Christ sake.He has no respect for them at all

Unknown said...

my man the game. girls I'll love that ur rod

Anonymous said...

Just had d worst sex ever...dude couldn't even have an erection let alone penetrate...wanted to rub saliva on me#hellno#yet was bragging he was good in bed...na konji hold me ooo...havent had sex in a while...no foreplay nothing...Just messed up my night...Ain't gonna see him anymore.

Anonymous said...

Na was o, this guy carry am o

officialmodelamaka said...

chisos!!! get well soon brother

Unknown said...

Na wa o...(adekaff56@gmail.com)

Anonymous said...

Omo..
I need to write my obituary and distribute it out before heading out for this hoe.

Anonymous said...

Omo..
I need to write my obituary and distribute it out before heading out for this hoe.

Anonymous said...

Omo..
I need to write my obituary and distribute it out before heading out for this hoe.

Anonymous said...

That's a real maaaaaaannnnnnnn. Oh my goodness.....@@@@BiaBia πŸ’‹ πŸ’‹ πŸ’‹ πŸ’‹ πŸ’‹ πŸ’‹ πŸ’‹ πŸ˜—πŸ˜—πŸ˜—πŸ˜—πŸ˜—πŸ˜™πŸ˜™πŸ˜™πŸ˜™πŸ˜™πŸ˜™πŸ˜šπŸ˜šπŸ˜šπŸ˜šπŸ˜šπŸ˜šπŸ˜šπŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Anonymous said...

Madness,this game own Don the too much.jumbo

Anonymous said...

That's a real maaaaaaannnnnnnn. Oh my goodness.....@@@@BiaBia πŸ’‹ πŸ’‹ πŸ’‹ πŸ’‹ πŸ’‹ πŸ’‹ πŸ’‹ πŸ˜—πŸ˜—πŸ˜—πŸ˜—πŸ˜—πŸ˜™πŸ˜™πŸ˜™πŸ˜™πŸ˜™πŸ˜™πŸ˜šπŸ˜šπŸ˜šπŸ˜šπŸ˜šπŸ˜šπŸ˜šπŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Unknown said...

Eggplant,

Unknown said...

Mtcheeeeeew so we shud die na cuz he show prick


Toni'Fresh West

Chiberry said...

Hmmm Linda that's all I can say#chiberry#

Unknown said...

He still look younger

Unknown said...

Am not impressed. It should have been bigger.. Not my type. Next plzzz!!!

BONARIO NNAGS said...

Dude is passing through a face, he has been misbehaving of recent.


. ~BONARIO~says so via NOKIA LUMIA

Anonymous said...

So Linda because of d!ck you still dey awake? Horny man eater!

Unknown said...

Aunty Linda u too like dis guy dick scara.....

Karlsson said...

Agbaya

Ubanagum

Anonymous said...

Wow!

Unknown said...

Take banana till u go yo...singing

Unknown said...

Instagram will soon close his account... Yeye dey smell !

Unknown said...

Instagram will soon close his account... Yeye dey smell !

Blessed Indeed said...

Imagine d waste if he ends up in hell fire with all this egg plant! Jesus Loves you!!!

Anonymous said...

Retard.

dj banti said...

Huge

Unknown said...

Can you Imagine.....what only one man is packing......Na wah o ladies una doh o

Unknown said...

Looks like u Masturbate a lot, Linda.
Go get some sleep Ms Ikeji' n G+ Rare on the Morrow 4 a private photo of my Dick, exclusively 4 u 2 savor alone.

Bollywood Movie Songs said...

Lol someone was feeling really horny :D

Davido's driver said...

Can he last one hour?

Anonymous said...

haba liln free this guy na

Anonymous said...

Wonderful!

@DGoldenJenny said...

May God have mercy on You....IS WELL

PEACE.

dacharles2 said...

Continue.. until U wake up one day and fine that Moses rod missing

Anonymous said...

LINDA....WHY DO YOU ALWAYS LIKE TO SHARE PENIS PICTURES?????

Unknown said...

Na wa ooo

Unknown said...

yeeeezzzz....dats too big a thing

Unknown said...

yeezzzzz,too big

Unknown said...

Game u r sick!

jebs said...

hahahhaha right exclamation. hahhahah

Anonymous said...

Face or phase..bush boy..smh

Anonymous said...

Look for a dido pig

Anonymous said...

Hey DM me..

Anonymous said...

That's not dick...its something else..you got good eyes

Anonymous said...

Am very sure she likes posting Penis pix just to cure her urge as she misses Penis. lol

Unknown said...

What's is that... That ain't real

NaijaDeltaBabe said...

Wow! U mean u guys can fake ur dicks too? Ah!


...merited happiness

Unknown said...

The game chose to remain a child. You can never see JZee,Kanye,50 cent etc displaying like this.







Busy Fingers.

Unknown said...

Linda pls we dey for season of lent abegii oh let's suspend this till easter. Biko.

Unknown said...

Linda pls we dey for season of lent abegii oh let's suspend this till easter. Biko.

OLAYEMI said...

There are different kinds of penis. Prick, manhood, dick, cock, thing,eggplant. But I think The Game own Falls into the category of. Cock.

OMIDAN ABBY said...

I believe it! Come and slap me.
Now, I'm horny..

anony said...

Phase my dear, phase.

anony said...

Wow

OMIDAN ABBY said...

Lol pele..
U sure say na man?

Unknown said...

Who dash monkey banana

Hhhhh said...

I'm certain he put a dildo there, cos this size can scatter a thousand and one things abeg... see oka4stecia's blog

Unknown said...

Ma Mehn Game......Dude is Crazy like that #ChuckzTaylorAllStars

Unknown said...

Really... Plsssss do

Unknown said...

Hmmm mm

Unknown said...

Hmmmmm , how does this affect my garri
?????????

Unknown said...

Linda shared a foto of game with a small dick sometime last year, how come his dick grew this long. Omo na fake oko be this

CherishD said...

Phase. Thank me now.

LIB REP (δΈ­εŽδΊΊζ°‘ε…±ε’Œε›½) said...

Real Fuck boy...THE FOOL

H S C said...

Aw meeeehn! Somebody's gonna get THAT for Valentine's Day. Chineke

Unknown said...

Lekwanu packaging ooo

linda's bestie said...

Mscteeewwwwww

chommy said...

D tin fit comot person for mouth. Linda observe!

Unknown said...

That's a banana. he wants to deceive us

Unknown said...

Come make I give u

Unknown said...

Exactly, its not real.

Eddy Ogbunambala said...

Mr endowed

Frank Henry said...

hahahahahahahahaha pls is dia a like button here, cuz i need to like sum comments here..lol

Unknown said...

End time fins. * it's well*

Profiteer said...

Na waoh.so bad game boy.(Obama's eye)

Unknown said...

God!

DashenDuch said...

what is this?
disgusting much

Unknown said...

Am not sure this so true abeg.... God help us all....

Unknown said...

SMH
-D great anonymous now as Vivian Reginalds

#KING_KHALIFA said...

Next plssssssss 😈

Unknown said...

That's huge!!!! Could be real

muhad said...

Pervert...Na d only thing he sabi do b dat...Mtschewww....

Unknown said...

So? He shud use it and prepare okro soup na mitcheeeeew

charles!!!! said...

Enter your reply...Hahahahah, but do know u messed up, not all guys gain erection without foreplay. Ok. you should have turn him on and have a good time. lol

Anonymous said...

End time.. You won't believe what this Small boy was doing with this Big Lady(18+)

Danny said...

He really needs d mercies of God

Naija delta babe said...

The fact say ur own small no mean say na fake.

linda's woman crush said...

Enter your comment...oluwa oooo!

Unknown said...

For your authentic fixed matches contact me on fb www.fb.com/ahquad or message me on whatsapp > 08079156791
100 % guaranteed for winning
heavy stakers

Unknown said...

Omoooo.is dis real,abi na only my eye dey see dis one





#spritual

Anonymous said...

Lolzzzzzzz

Anonymous said...

I need this in my life right now......

Tha Prettiest said...

Rubbaish

Unknown said...

Oh dear ..Linda has spoilt mi !

Unknown said...

Oh dear ..Linda has spoilt mi !

Anonymous said...

SOMETIMES I FEEL YOU ARE USING YOUR PLATFORM TO PUSH SATAN'S AGENDA. WHICH IS TO RAISE A NEW GENERATION OF SEX ADDICTS.

Unknown said...

That's why Donald Trump will deport all of them IF elected as the president of USA.

Unknown said...

That's why Donald Trump will deport all of them IF elected as the president of USA.

Mufliat said...

Mumu like you be posting rubbish here,dont know why Aunty Linda approves comments like this.




#Hajia Mufliat

TheMonster said...

What a p.nis?????????? Ion believe it sha

Brume Blinks said...

This looks edited!!! Take a deep look

Anonymous said...

Let's meet. elastojk@gmail.com

OJAI baby said...

This guy is a mess up.lol. Always displaying rubbish

Anonymous said...

5c1ac972

Unknown said...

I didn't see anything






LIB ADDICT#just passing#

Anonymous said...

Give your life to Jesus Christ and close your legs till u get married n stop cumin here to show ursef Pls.

U-C-J said...

Where are the dare-devil ladies oyaa naa.
Linda mee k'anyi fu anya! @uchemacj

kGBL-BORGIA said...

i hate the word egg plant it is penis stop giving it name as if it is a factory and all the girls saying God is it bigger than the head of a baby ogbeni una like am stop saying God..naija gurls go dey form saint but for ikoro na so una go dey jump dey recieve..

Unknown said...

Dis is fuckin real

Unknown said...

Tank u jare.. Plss tell her

Unknown said...

Linda wil neva change from big Eggplant.... Sorry for u

Unknown said...

Linda wil neva change from big Eggplant.... Sorry for u

Anonymous said...

Can you last night 5mins? Boastful Yoruba boy, I know your type. All mouth.

Unknown said...

Sorry ooo.. It's well

Unknown said...

Mtchewwww carry ogede put inside boxer talk say na egg plant



AJ MAIN BOY...

Anonymous said...

Linda DOESN'T like sex. There's not one sexy bone inside her. That is why she can resist advances & prepositions from men, not because she's strong willed, but because she doesn't feel sexual. Whatch that video where she was dancing with her sisters on youtube and you'll see that there's nothing sexual about the way she was moving. She was dancing as if it was a task, like digging ground.

That's Linda's secret. If you like don't publish.

Unknown said...

I tell u....she is a sucker for d*cks...its a good thing sha

Cynthia Philips said...

Is this dick strong. Cos some are Big and can do the Job. Some are small but can do the Job, hit the Sport and produce result. lol

Anonymous said...

Yeepa!! But looks like he put banana in his boxers. Finding it hard to believe it is real but then, look at the cap. I mean the cock.. side eye.... but Linda, you too like eggplant matters.

Mo

Unknown said...

fake

Unknown said...

It's not real. Why is it whiter than the rest of his skin??

Adaobilinda her sexcellency said...

Fake d**k

Unknown said...

Guys u know better,can u fake ur cocky?just wanna know

Unknown said...

The guy get am oooppp,wayoallah.very massive,nice size,its not fake,its real oooo,nd why r u guys complainin?when women dey show their own wetin una dey do?

Unknown said...

Holy moses! Don't wanna believe this#Lindangwanu#

Unknown said...

Mumu

pokadot said...

Grow up

Unknown said...

Lol... childish

Unknown said...

Lolsss

Anonymous said...

I want......

Jerry Jnr. said...

Its not all that big self! Dunno what the fuss is about

Jerry Jnr. said...

Its not that big self! Dunno what all the noise is about

Unknown said...

@nobel Ajuz 12 am you are still awake commenting on eggplant odiegwu o

Unknown said...

@nobel Ajuz 12 am you are still awake commenting on eggplant odiegwu o

Unknown said...

@nobel Ajuz 12 am you are still awake commenting on eggplant odiegwu o

Peace nwadire said...

Hahahahah! Choi! Libers comments are the best antidote that can cure a depressed patient. Doc take note

sweetjoe said...

All you horny girls asking whether its real or not only feel like f@*king

Anonymous said...

why all the tattoos...Want To Naturally Reverse Type 2 Diabetes Click Here To Read
More

Unknown said...

That's the game

Unknown said...

That's the game

Anonymous said...

Baba na true dick be dis... ma lady's go gold mehn nd nd d Homo X

Psalmuelle aka Samstone. said...

Gross. Jeez. Next pls

#LIB ADDICT#

Anonymous said...

Thunder fire u dere idiot

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 212   Newer› Newest»

Recent Posts