Choi! See what an electrical pole did to a parked car in Port Harcourt | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Saturday, 5 December 2015

Choi! See what an electrical pole did to a parked car in Port Harcourt

An SUV parked in front of shops on Okuru/Odili road was partially destroyed after an electrical pole fell on it...*sigh*



66 comments:

aproko manager said...

End time pole

tesh peters said...

Ha. You call this partially destroyed??? Thank God no life was lost. The damage can be fixed.

Anonymous said...

This electrical pole e be like say them send am o - Check some similar pictures here

nextiebee said...

Endtime gbese, who wil clear d bills? Suv owner or pole or pole owner?

Gloria .O. said...

So sad!

irabo bobby fera favor said...

Shit! Men!

Olivia Ngene said...

Ghen ghen















#iT wiLL oNLy gET beTTer
#It MuSt eNd In PrAise

Onuchukwu Kingsley said...

Ehyaa I pity the owner sha.

#Dakinzz

Afolabi Eradajaye said...

Chai double expensive!! Who his he gonna accuse now he will be the one to repair his car by himself Abi govt go help?

GREAtson Vieriche CJ said...

Heeya! Who is to pay for this now?

Native Doctor said...

NawaaaO!


Sincerely speaking the mind of Amadioha

edDREAMZ said...

a.k.a EDWIN CHINEDU AZUBUKO said...
.
This is disaster 101 though no doubt....
.
.
***CURRENTLY IN JUPITER***

Ucheagwu Sylvester said...

Eyah...ts nothing to serious though...just windshield...



#AmNewHere

Kingsley Ogbuanube said...

I'd sue that pole to court if i were to be the owner of that car....

sincere heartfelt sorry to the owner though

FredLaw said...

In saner climes, the agency responsible for that pole will pay a heavy compensation.

Anonymous said...

When you buy a car with stolen money "yahoo money or Asia lala" that is what you get. The "mugu" is crying for vengeance.

Comment frm ROYAL PRIESTHOOD (royalpriesthood007@gmail.com) said...

Hmmmmmm. Dis is sth else!

Comment frm ROYAL PRIESTHOOD (royalpriesthood007@gmail.com)

anita gold said...

Nawa o

anita gold said...

Nawa o

Juliet Iwuno said...

Dats something I always avoid when parking, thank God no one was inside the car. Linda take note!

Ogbewe Godfrey said...

Joruba witch reach pH,

Moye Asek said...

Thank God no one wasinjured........


Moye says so via BB Passport courtesy LIB....

PRESIDENT's DAUGTHER said...

Chei na waho

Anonymous said...

Juliet iwuno, when parking ur what? Keke napep?

Anonymous said...

Bad Market.

Like this Blog, thanks Linda

5 signs a woman just got laid

victoria anyim said...

Heya, pele mr owner, insurance can cover claim if car is insured

thosyn said...

Insurance will pay now, but if e no get insurance and big gbese b dat oooooo

etochi21 said...

Village people at work....

Don Pafegs said...

Too bad

WARNING! Don't do this after eating

Anonymous said...

Linda you be real aproko,meanwhile the pole did not just fall,a truck carrying sand fell brake or lost control and bashed the pole and the pole now fell on the car. The truck Guy tries to run away but was apprehended

Anonymous said...

Linda you be real aproko,meanwhile the pole did not just fall,a truck carrying sand fell brake or lost control and bashed the pole and the pole now fell on the car. The truck Guy tries to run away but was apprehended

Chimezie Okafor said...

Safe journey SUV

Comment frm ROYAL PRIESTHOOD (royalpriesthood007@gmail.com) said...

Thank God d pole didn't fall on someone if not dis wouldn't b d case!

Comment frm ROYAL PRIESTHOOD (royalpriesthood007@gmail.com)

Fan Emmanuel said...

Don't mind the stupid hype.Where she even see keke? Okwa Juliet nkaa aguu na afio onu ka onwu Juliet ozo? Clowns everywhere!

*Linda's best friend*

Darrel tom said...

Hehe. Jui Jui so u ve a car? We ve rich libers ooo. Dash me just 10k na. End time car owner.



Note:for healthy living today, drink 8 glasses of water and mind your business on lib


Linda's last son

Jasmine Joseph said...

Kai a whole land rover, If Na jand, express sueing. But it this Naija nothing for person

sarah ij said...

Lmao..u no go leave juliet,anon...U never can tell who owns a car..

ary said...

Her Keke! LOL. Aproko master, you and this end time crap!

sarah ij said...

Or nepa,lol..na to jejely carry his car..

Awawu Anuoluwapo said...

It is well

chioma oranebo said...

Lolz .....wizard frm village

Godwin Ugee said...

You lack sense. Envy has nothing on you.

Anonymous said...

Parking her keke napep or okada.. Lol

Anonymous said...

You just dumb @aproko manager,every little thing is nah end time thing bah,mtcheeeew

Anonymous said...

Lie lie juliet 4 ur dream! Pant on fire.

Anonymous said...

Lie lie juliet 4 ur dream! Pant on fire.

Anthony Obi said...

Sooo funny, you mean big girl as julet iwuno can't afford a car? Juliet take note.

Victor Emeka Isaac said...

Whose gonna pay for the damage now








Also Check Vabadon's Blog

oil_prince said...

This one na SUV? Lol...

@lwkmd_naija - follow on instagram/twitter said...

END TIME

Jules Louis said...

Lmao! Abeg u all should leave juliet alone o.
Lwkmd!

Edem victor said...

Unfortunate!

Anonymous said...

Oloshi, everything nah end time, get a life pls

Joshua Onyedikachukwu said...

THATS NIGERIA FOR YOU.... APC HAS SAID DICKSON SPONSORED ALL THE ATTACKS THAT HAPPENED TODAY KILLING MANY. SEE HERE

Vic Chinoo said...

Only in Africa. I hope no one died in that horrendous accident!!!

Anonymous said...

Thank God nobody was inside

Joachim Agha said...

"Electrical pole" I was even thinking it's "electric pole"

Amaka Ngenegbo said...

Lol....abeg make una free my Juliet 'Linda take note' Iwunor joor.






















#TeamBlessed#

Amaka Ngenegbo said...

Thank God no one was in the vehicle when this happened. Life has no duplicate o.






















#TeamBlessed#

Anonymous said...

Jst bcos someone comment on here like her life depends on Linda's give away does not mean she can't own a car, Lib readers pls take note! Lmao!

TAMARA SPLASH said...

Lol at end time pole

Seun Olayiwola said...

R.I .P suv

victor uche said...

Loool

Treah E. said...

Hahhahaha@endtime pple, endtime car owner... Libers u guys have no chill oo

-D great Anonymous said...

Lwkm y'all are high on harmattan free the juliet
~D great anonymous!

Ade Olasengbe said...

Gbese, but still thank God nobody was inside

Recent Posts