Photos: 42-year-old unemployed man wins Zimbabwe's Mr Ugly pageant | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Saturday, 21 November 2015

Photos: 42-year-old unemployed man wins Zimbabwe's Mr Ugly pageant

42-year-old unemployed Maison Sere was crowned Zimbabwe's ugliest man at a pageant in Harare today November 21st. Sere, who has several missing teeth and dressed in torn overalls, beat 5 other contestants for the $500 Mr Ugly prize - a large sum in a country facing massive unemployment.


"I want to thank God for winning this title, last time I came fourth. I just want to thank the judges for recognising me as the winner," Sere told journalists during a night of festivities attended by 200 revellers.

Show organiser David Machowa said he created the pageant in 2012 to celebrate "beauty in ugliness". "The show last night was very successful, and I still have plans to host Mr Ugly world," he said.

66 comments:

Davido's driver said...

Wilhemina's dad

YUCEE said...

Oh no!!!

Davido's driver said...

Looking like a cannibal

Bonita Bislam said...

Haha choi there's money In ugliness oh.About time I go for that contest Lol.
Kai but no be lie,this guy deserve the title.

Habibat Idris said...

Lol Watch sextape of busty Nassarawa Poly student that's gone viral

Unknown said...

BLOOD OF gOD! Linda this is quite unfair cos you know very well that we would be going to sleep soon. I hate nightmares.

SMURF said...

He looks scary though, and why would anyone participate in such.

STERN said...

ROTFLMAO...this is the funniest thing i'v ever read here. Geez i'm dying...don't kill me plsss

Unknown said...

Oh blood of moses!

Unknown said...

For real?
Lmao!!
$500 only?
What a poor country

Unknown said...

Nna, its a well deserved title. You over qualify sef. Congrats to him! Linda take note!

Unknown said...

Honestly Linda this is not fair on us at all.

Unknown said...

Nna, its a well deserved title. You over qualify sef. Congrats to him! Linda take note!

AbokiDaWarriBoy said...

Rotfl..... ugly and proud , congratulations to him.

Unknown said...

His ugliness paid off! Good for him!

Unknown said...

Hehehehehhehehehhe ugly kwahhh Congrat Mr man u'r fearfully made..okay

tahar said...

Na rake be this,abi na teeth?na wa

Anonymous said...

Wtf is dat?!?

Blog It With Olivia said...

So ugly pageant is now on board? Αи∂ †ђξ man is really ugly, he won't even be dragging ugliness with sm1....End time things

















#It wiLL oNLy gEt beTTer
#IT MuSt enD iN prAise

Unknown said...

lolzzz,na wa oooooooooooo,there is nothing surprising in this world again..

Unknown said...

Congrats Woju Crooner Kiss Daniel releases new song titled Good Time Listen to KISS DANIEL new song titled GOOD TIME

Unknown said...

Lmao mr ugly pagent lmao !! Really I'm laughing here like cray he's so ugly lawd

Sauce Key said...

Poverty..is a crucial disease

Unknown said...

Nawaoooo!!!!!!!

Anonymous said...

Nothing person no go hear.....Linda pls am tired of just reading Gist without commenting,have bn so loyal to this blog snc 2010 in fact my friends hv successfully change my name to "Linda ikeji's blog"....how can I get a blog ID biko,,i need clue

precious olumolawa said...

Are you for serious? Mr ugly peageant lol.

Unknown said...

Lmfao!!!! We still have to find humour somehow in an evil world. smart innovation

NaijaDeltaBabe said...

Chimoo! And dis one has a wife too o

Chiisunshine(carolips) said...

Indeed u deserves it

Anonymous said...

Flabbergasted......Wonders shall never end

Anyway shah, he deserves it, congrat to him
Nija should also encourage d ugly ones by organising diz type of contest

Chiisunshine(carolips) said...

As i dey read this, i just use my finger to cover the man's face cos i no fit look at him o. Na so my stomach just dey pain me

Unknown said...

Aboki's teeth....ehehehehehh...

Unknown said...

Lol
Okay nah! As long as the winner is happy.


Sincerely speaking the mind of Amadioha

Unknown said...

Can't jst help it bt laf.

Anonymous said...

This man isn't ugly, he just has bad dentition + poverty and hardship

loudmouth said...

TF is that....shii,

CHYGURL from CHYNA said...

Lekwe nu njo. Nwokem, ijoro njo n'atu ujo. Pls o mk I fit sleep o

Comment frm ROYAL PRIESTHOOD (royalpriesthood007@gmail.com) said...

OMG!

Rock of ages...
Am so speechless and I must still comment bcos dis pageant is a big disgrace to their national.

Wht sort of insult is dis...?
No congrats frm me ooo bcos dis is really scary and unacceptable to me.

Comment frm ROYAL PRIESTHOOD (royalpriesthood007@gmail.com)

Unknown said...

WTF!! he really deserves the title....coz he wowo
die

Juleslouis said...

Seriously, this is crazy!

chyoski said...

Hei Chim...just negodu

KWEEN said...

Good Lord. He really deserves the title.

Alloy Chikezie said...

Wtf! Lol, you just can't hear enough of the weird things. Congratulobia to him.

Your comment will be visible after approval

Unknown said...

He is really ugly and I fear for his children. Don't they feel scared just looking at their father?.. This is ugliness raised to power 3

Unknown said...

He is really ugly and I fear for his children. Don't they feel scared just looking at their father?.. This is ugliness raised to power 3

Unknown said...

Hahahahaha he sure deserves it

Unknown said...

Tufiakwa!

Unknown said...

Tufiakwa!

NAIRACODED said...

Zimbabwe and Mr ugly

Copperbeech said...

No be small thing ooO...

Unknown said...

Blood of God! And he marry a very beautiful wife! Power of fame and money!

- Ken.

Order for your FAB Active Boost Energy Drink-mobilesms77@yahoo.com said...

Holy Jesus...We are all beautifully made

MADE IN NIGERIA said...

Jesu ooooooooooooooo!!!!!!!!

Anonymous said...

Just passing

Anonymous said...

This is disturbing.......

Anonymous said...

That's uncalled for and very rude

WeALTHY ChIC said...

He's the most handsome not only ugly.

Unknown said...

Guy is not ugly ugly abeg....he jus has problem wit his dentition dats all.I bet u guys have NT seen an ugly person.

christy said...

Blood of jesus

Unknown said...

Aboy this guy ugly

Anonymous said...

So you will pass if someone offers YOU 500$? Do pretend Nigeria isn't BETTER like YOU think. How many people lose their life for less than 500$ are drowning trying to face a BETTER life in Europe. I hate when people pretend. The whole African continent is a big mess!! Its the international discourse that make certain countries look like they are BETTER off, but those in the countries should at least be honest enough!!#STOP#pretending

Anonymous said...

Best comment on this article!!!

People forget how must celebrities used to look with less money in their pockets. Poverty and hardship makes one age quickly.

Unknown said...

Eeyah....

ary said...

I have seen uglier men! LOL he is not that bad! But really they have a :most ugly" competition?

Anonymous said...

Horrific

Unknown said...

He really deserves the award

Recent Posts