Brooklyn gets back at his dad, David Beckham. Posts 'embarrassing' pic of him | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Saturday, 26 December 2015

Brooklyn gets back at his dad, David Beckham. Posts 'embarrassing' pic of him

David Beckham's son Brooklyn Beckham on Christmas day decided to play a prank on his dad while he was asleep. David Beckham usually plays pranks on his son, so Christmas was a good time for the 16year old to pull one on his dad. After the Christmas Day festivities, Brooklyn uploaded a snap of his dad sleeping with chocolate warps allover his face and body wrote "Caught my dad asleep #kissesfromthebeckhams,"



125 comments:

Unknown said...

Onye nke a si no gini....










Enugu's second shoe designer

Unknown said...

Awwww.... soo cute! love d father and kids relationship.

preshlight (chioma okoye) said...

okay

Ruthcindy said...

lol. d pic isnt bad sef. buh d son is kinda cute.

Unknown said...

Yeye,lol

STERN said...

HAHA NICE

Okogba said...

Hmmm....dnt try that with a "Nigerian" father. Wish I had this type of relationship with my dad

annabelvinsaint said...

Is that a prank ?boy u be learner

It is well

casablanca said...

Fine boy!!!

Adaobilinda her sexcellency said...

Lolz funny boy. But no one tries this with our fathers over here ooo.

Unknown said...

lol nice one dude

Unknown said...

I love this kind of life.....



Wild flowers!

yourstrulyblogposts.blogspot.com said...

Ha hahahahahahaahahha

Eddy Ogbunambala said...

Still handsome with the Chocolates































































:D

Blog It With Olivia said...

Is this finny? May b









#it wilL oNLy gET beTTer
#iT mUsT eNd iN prAise

marycool said...

Omg! They are really having fun, but I'm Nigerian and we don't play dirty with dad lol.
*disturbingly normal girl*

Unknown said...

Merry Xmas to d Beckhams. Linda bestfrnd

Unknown said...

Good for her, Curvy n Bursty Ghanaian Actress Caught in the Act, with Fellow actor(Photos)...

Unknown said...

Kai..I knew when this boy was born ooo...Now he is a big boy...How time flies....Seriously am off to look for a wife or a baby mama any one..can do...Linda much Love/Linda take care.....

debutante aka who anonymous don help said...

play together stay together..nice one

Unknown said...

This is lovely,father and child bonding.......

Unknown said...

Funny

Unknown said...

Luv the connection.

Unknown said...

For him mind,nah get back be this

Unknown said...

Dis ppl don't ve worries
#needanalibitojoinmetastethenewgeishasardine

Jules said...

I love this bond between father and son...nice one

Unknown said...

Lol. He's such a hottie.

Unknown said...

Cute father= handsome son. Happy family

YOUNG BUHARI said...

And it made today's news?. Okay

Sucre said...

Who knows if it was all stagged

Ruphina said...

Linda my hostel. Linda do something

Unknown said...

Linda self, ,mtchew, this pic isn't embarrassing,, it's fucking sexy

akposgossip said...

Enter your comment...lol. Part of Joy of fatherhood

CHINELO!!!nellyjustnelo@gmail.com said...

This is d way it should be btw a dad n son

Akpos said...

aww. nice relationship. african dads should learn


Laugh at funny jokes, pictures and videos

Unknown said...

Aww... Lol

Unknown said...

Do me I do u...
"NeVeR SaY NeVeR"

Unknown said...

Nice joor...fada nd son love

Mayberry said...

Linda what is embarrassing in dis pix? As for me I don't see anything wrong,all I see is a son catching fun wit his sleeping dad

Unknown said...

Love play

Mab said...

Lil cutie

JAMES2LUCID said...

You dare not try this with African parents.

Dan said...

Father n son love

linda ikeji daughter said...

lol...cant try that in naija.

BOKO said...

na ur papa nt mine





attention seeker #

CHERYL (aka FROM GLORY to GLORY) said...

See fine boy

Unknown said...

And u call this one a prank.....mtchew!!!!





~make I go take one bottle of beer~

CHERYL (aka FROM GLORY to GLORY) said...

See fine boy

NaijaDeltaBabe said...

Awwwwww.. Dey r gud friends
Can LIBers see me at all? Am I invisible?

Crayice said...

Nice one

Crayice7@gmail.com

Unknown said...

Better thing!
One good prank deserves another.


Sincerely speaking the mind of Amadioha

Unknown said...

its no more news, cos white kids are mischieve makers....let dem continue...so long as its wat rock dia boats

tyra bank wannabe said...

We've hrd,tales of the rich

Comment of a naija model

Unknown said...

I see nothing embarrassing here.

Okbye.

Unknown said...

Why won't he plays pranks, is there something that disturbs him. Nna enjoy ur self na onwere ife Ina eche.

Unknown said...

looking forward to the day my future son gon play pranks on me

Peror World said...

Na dia business

Unknown said...

Aww!

This kind prank is good for them
Come naija and trythis shit...your pale go beat crase comot for your head

Unknown said...

Aww!

This kind prank is good for them
Come naija and trythis shit...your pale go beat crase comot for your head

Unknown said...

It works fine for whites. But if na average african do am, the son or whoever the person is will be in hot soup.


Mousa Mie-mie

Unknown said...

Happy Family

Unknown said...

Awwn

applegeniuz said...

attention seeker. #kpomkwem#

Mo said...

Not a serious prank jor. Cute tho..lol

Unknown said...

So cute! Pops and son
#*karlishah*

Chizzy Liz said...

Looking more like roaches

Unknown said...

Wow. Lovely family

Unknown said...

Okay..
.
Nuella saiz**

Unknown said...

sweet na news?

Anonymous said...

Naughty boy

Unknown said...

Nice family fun

Unknown said...

Wat a family....one white family dat makes sense...so cute

Lindaz in-law(my brother's wife)

JOYOUS BABE, Linda IKeji first cousin said...

Oyibo people,try such prank here in Nigeria wt ur dadyy ehee na koboko go be ur food.lol

Unknown said...

Enter your comment...lol,try am with nigeria papa

Unknown said...

Enter your comment...lol,try am with nigeria papa

Unknown said...

Enter your comment...Thats was stunt

Unknown said...

Funny

Unknown said...

Nice one #tit4tat#.

knowurway.com said...

Hahahhahahahahhahahahah nice one. I like it.

Unknown said...

Awww so much love btw them
-D great anonymous now as Vivian Reginalds

junia said...

Lol sleeping beauty

Nenyechi said...

Dis just reminded me of Ade and crazyclown u go so receive slap....cute boy though

Nenyechi said...

Dis just reminded me of Ade and crazyclown u go so receive slap....cute boy though

doraDora said...

See love for daddy #investingForEasterGiveaway

Unknown said...

Wow

Goziem Oh LORD said...

Na 11 draw nah

Unknown said...

Lol, its wife's turn.



~FromOutOfThisWorld~

Unknown said...

Hahahahaha,funny

Unknown said...

Lol...

Unknown said...

How many of y'all can do tis to yhur dad......ts all Good







#AmNewHere
#AmGettingOldHere
#LoveOfAFather

smiley said...

lolzzz, i love this family

Unknown said...

I just love parents that bond with their kids fa

Mudi said...

Na who get money they reason that one jare

URHOBO BOY said...

Father and Son

Unknown said...

Hahaha love that family.

Unknown said...

Pls visit my blog Bettykrislav.blogspot.com

Unknown said...

Pls visit my blog Bettykrislav.blogspot.com

Janet said...

Dad & son

Janet said...

Love btw dad & son

Unknown said...

Lol, father and son bonding #iloveit#sneh

Unknown said...

Well that I'll man looks like his dad

Uzosafetyblog said...

Can't try that in an African home. #IRepLIB

Unknown said...

nice family....(God bless nigeria)

Anonymous said...

I dare not try dat with my Palle.

Anonymous said...

nice prank

Unknown said...

.....wow....so nice.....wish me dad is still alive

Victor Emeka Isaac said...

Ok seen






Also Check Vabadon's Blog

Unknown said...

Man Exposed Lady catches husband and girlfriend cheating,grabs her on the boobs. lols

Unknown said...

Oyinbo go remain as Oyinbo

Unknown said...

Oyinbo go remain as oyinbo

Unknown said...

I LIKE THE BOND THESE TWO SHARE

passions said...

Lolzzzz. .....eseokodugha75@yahoo.com

OSINANL said...

He is so funny...

Unknown said...

Cool looking Beckam

Unknown said...

Love this

Ruth O said...

The dad must be dead to d world not to notice wen d one on his eyes n head was placed. Nice tho

Unknown said...

Do me I do u linda take note 2

Faith Ogaga said...

Sooooooo, who's the first shoe designer ?????!!

For ALL PHONE ACCESSORIES...
Nillkin /Spigen/Speck/ Mercury/ Fancy & Transparent Cases
in Leather, Rubber coated leather, Pc, PC+Pc, BACKCASES AND FLIP COVERS for NOKIA/SAMSUNG/HTC/LG / IPHONES &IPADS...

08122727970
Konga.com/SIM MATES accessories

FREE DELIVERY WITHIN LAGOS METROPOLIS

Demmy said...

Very funny comments

moss said...

I wish I to do dis to my dad too. Lol. Asap

Unknown said...

@ogaga.. The first person is the guy that taught me...

Gold's place said...

Try that on your Nigerian dad and you'll hear nwiii.

Unknown said...

Lol....

Unknown said...

@faith..The guy that taught me..

Unknown said...

lol...family goals


MISSVEE

Recent Posts