Airtel

Slot

Thursday, June 13, 2013

Photos: Uche Jombo and hubby loved up at the airport

But this Mr Rodriquez is a hunk sha! Photo taken yesterday as she left the US. Another photo after the cut...



168 comments:

★★PRINCE CHARMING™★★ said...

Romanticism unlimited!

Omotola Ariyo-Olawole said...

awww, cute couple!

Anonymous said...

Nice one.......God bless you guys

Jossy A said...

Lovely...

Anonymous said...

Cute guy good 4 her

shennel said...

Nice.......me I go love oooooooo

Anonymous said...

I don't think the guy is as good looking as ppl make him out to be. Anyway they seem happy together and that's all that matters!

Anonymous said...

D huddy! Stunner!!!

Amazing stuff on my style blog www.soladunn.blogspot.com

Oby Azike said...

awww bless - this is so cute

obyazike.blogspot.co.uk

Immaculate said...

Cute couple. Love their style

Missy on the Blog said...

Happy couple, dear God remember me too....

Anonymous said...

Dis man fine sha

Oshoko Peace said...

Awww so cute..I likey��������������������������

annabel ada said...

Real love in da air. *hmmmmm

BLOGLORD said...

continue waxing in love you two!

Anonymous said...

Wow.. D guy is cute.. Nice 1

BONARIO NNAGS said...

Lindiway this is not News.

~BONARIO~says so via NOKIA3310

Anonymous said...

Wow.. D guy is cute.. Nice 1

Fanny said...

Hmmmm dey look lovely 2geda

Ariyike Sorinola said...

Dear God... Please let dis union last! Amen!

Emerald said...

congrats, baby!

Anonymous said...

All these our celebs be married to white guys so dat wen dey are divorced, they can get dia own share. Enjoy it while it last Jombo. Linda u sef go and look for a white guy oh.

wemimo adesemoye said...

Hmmm nice couple..er hubby is supa cute...love er prada glasses but aunty uche..itis hot here na..y d coat..lolz

naijababe said...

Abeg, which kin hunk? he looks like a regular spanish guy. Naija women and their razz wigs, weaves. Anyway, good luck to them

Anonymous said...

na wah ooo, so everytime she spends with her husband she must announce it through Linda ikeji ....... IS SHE FOR REAL !!!!

selected said...

i like this! congratulations

Anonymous said...

The two lovebirds re rilly hvin a swell time.wish dem d best in dere marriage

Ameriestyle said...

So cute
www.ameriestyle.com

Anonymous said...

Cute couple....happy for her

Anonymous said...

Uche, your husband is gay.

Anonymous said...

He looks like a fag

Lily said...

Two love birdz...i pray n hope it lastz...

Anonymous said...

Luvly couple

condom said...

Uche go and born pickin,dey dere dey do love,menopause is coming

Anonymous said...

Cute pix

@alozieeprecious said...

OMG hez so cute, can't wait to see their kids

Anonymous said...

Dis one na body guard oh.wish her well sha

Anonymous said...

Hmmmm igo love ooooO seem uche is really njoying it sha!!

Anonymous said...

Hehe, linda post my comment joor. Yay I'm 1st 2 comment.

Anonymous said...

awwww, they are soooo cute..loving them :*

Anonymous said...

Oshisco.

Arinola Ipadeola said...

Lovely Couple.

Anonymous said...

Who cares? Nonsense.

Anonymous said...

Oshisco.

3faya said...

Lovely couple.....

Anonymous said...

Cute couple....uche abeg do born,so u have cute hallf cast kids.

Anonymous said...

He sure is Linda. See me tripping for some1's hubby...
~D great anonymous!

Anonymous said...

Fine couple. Their babies will b so cute

Anonymous said...

I beg all these arrangee marriage things....why is her hair looking so terrible?No hating,I just feel dis is an arranged marriage for her to get green card.

Anonymous said...

I beg all these arrangee marriage things....why is her hair looking so terrible?No hating,I just feel dis is an arranged marriage for her to get green card.

Anonymous said...

Lovely pix........

Anonymous said...

Nice pictures nd cute couple

Anonymous said...

He sure is a fine specimen of manhood. I'm sure she has fantastic times with him. Lord, let me drop 'bad belle' envy and wish them well. I wish them well!

Anonymous said...

Me likey

Anonymous said...

It baffles me when you guys call this guy a hunk or "so pretty" like you guys need travel out of Nigeria and see real hunks and not this Arab look alike! And by the way I am married to a real white guy and he is what one call pretty and our kids are models that actually got discovered just from family day at the mall. You guys need to stop with this pretty shit!

odobo grace said...

She nor dey act again?

Florence Anegbe said...

LOVELY!!!

Anonymous said...

She been talk for one interview say "all men are dogs"
Good to know say she don finally find her own dog.

nelly agbogu said...

Nice couple

Follow my weight loss journey

www.nellyagbogu.com

jeberry said...

They compliment each other. .lol

Anonymous said...

uche you dey carry arabu dey follow every where abi?

Anonymous said...

Which hunk? Linda biko warn yaself oooo. Lol

Anonymous said...

I hope this doesn't turn up someday to be a scary ordeal. The guy looks too fine for her and i'm very sure, he's gonna be cutting behind her back. Then why the goggle?? I sure hope its not a cover up for some bruise arising from punch to the eye!!! These Caucasians (not sure though) could be funny and scary atimes

Anonymous said...

Somebody tell this guy to cut his silly hair,he would look better and matured

hugobabe said...

Yea first †̥ comment,dancing etigi.the two re gud together

Anonymous said...

Awwwwww, very cute

Anonymous said...

CUTEE!

Anonymous said...

Awwwwww, very cute

Anonymous said...

Uche d Dirty girl!!
Billie jean

Chinedu Mgbemena said...

ok

Apple said...

Too much posing no good, they should now face the business of marriage!

joy said...

Nice pix, sweet couple

Anonymous said...

Cool pic, d guy looks younger then her though

Anonymous said...

Awww they look soo gorgeous and happy together, cute couples to crown it with.

Anonymous said...

Hmmmm......lucky gal

Anonymous said...

Cute couple. Uche do make you born for this fine boy nah! Gini ka I na eche?

Anonymous said...

Luvly couple, uhmmm.....Linda, i saw on paper today dat Fatai Rolling Dolars has passed on...

Anonymous said...

Rosie Said.....This Trans-Atlantic marriage....Na Wahoooo, Anyway they look good togeather.

Anonymous said...

OMG! This Mr Rodriguez is so f***ing cute

kayla chanai said...

I love the fact that they are keeping well and having fun in their marriage. This is how it should be. I wish her the best.
visit: kaylachanai.blogspot.com

Anonymous said...

Good for them!

Jenny Amy Akums said...

Hmm...Uche Uche, Eku Enjoyment ooo. Nne carry go, its ur tym. Enjoy it while it lasts. Wishing u all d best in ur marriage.

QueeNNY said...

Cute guy

Anonymous said...

I go love ooo. Yeah, he might be a hunk to you, Linda but he's not my own definition of a hunk. Nice biceps tho.

See how Uche dey glow....I go love o!

Morgan.

Anonymous said...

I love this! God bless your union.

somadina obi said...

Her hubby is very Cute, no homo

Jessica Mbagwu said...

@Uche Jombo, pls takecare of urself more......another girl would take him away 4rm u. Dress well Biko!

somadina obi said...

Her hubby is very Cute, no homo

Anonymous said...

He is sooooooo cute! He can definitely get it!hehe

Rabeeyat said...

Cute couple...Uche looks so happy!

Anonymous said...

So cute

Anonymous said...

Amba ....first to comment
Loving them, looking gorgeous.

Adanna Kristie said...

He luks younger than she is #smh#

Anonymous said...

Dis dier love looks fake whyyy naaaa

Anonymous said...

cute hubby though..nice

Anonymous said...

Uche dis ur hubby fine oh.I pray he has come to stay.he looks like a gold digger

Anonymous said...

Ds uche don gv ds man 'african stuff' chop. D guy is so much in lov wt her as if de jus got married ystdy. Biko uche i nid dat 'stuff' too!

Anonymous said...

If he is a Hunk, how come it is Uche Jombo's credit I am only seeing all the time. Is she paying to be happy??

¤Ozone baby¤ said...

Love love love d 3rd pic, they look so yummy.

Anonymous said...

They look gud 2geda.

BARBIE said...

Hes cute nd he seems 2 really love her.I wish her a blessed home

Anonymous said...

1st to comment
Lovely!!

Anonymous said...

hmmmm.good for them

Anonymous said...

The guy looks guy abeg!!!

Anonymous said...

Amen and me too

Anonymous said...

Bad belle... I can bet my left kidney that you are as single as f***

⌣»̶·̵̭̌·̵̭̌✽̤̈̊Buzzygirl✽̤̈̊·̵̭̌·̵̭̌«̶⌣ said...

Cute couple

Anonymous said...

That is not what u call a white guy!

Anonymous said...

Y'all looking at d guy, me d ibo get looking at d atm card in Uche's hand, hoping n praying its d guy's own n not hers.

Anonymous said...

Uche na Bush girl wey dey look 4 American kpale naa!! This guy nor get job.........living off Miss Jombo Mofoe!!

Anonymous said...

Its official.U are the biggest fool on earth.Arranged mariage?green card?like seriously?uche jombo marrying for green card?I can't believer ur stupidity sha and pls what's wrong with her hair?if its not that u are also partially blind.U need Jesus SMH

Anonymous said...

They just dont look good together. Let the guy come meet me.

Monic

Anonymous said...

@Anonymous 6:14. Na wa for u.show ur face & let see if u are finer than the guy. Stupid idiot!

TobiNigeria said...

We would be here waiting! This celeb marriages follow a pattern!

Anonymous said...

She looks ridiculous.

Anonymous said...

U are God nau.conceieve for her wit ur womb.Useless fool.marriage is not all about having kids.at least they are happy together.

Anonymous said...

@Anonymous 6:14. Na wa for u.show ur face & let see if u are finer than the guy. Stupid idiot!

Anonymous said...

Pele o

Danz said...

Jossy, queen blogger! Dee la 1

e bonto said...

Na so o,carry on my sister,love in Airport,just try give am a baby ok.

aproks ltd said...

when them go born pikin abeg?

YeahISaid-And? said...

Am Looking at the picture and Mr Rodriguez, thinking GTFOH,? Whattttt??????

Wendy Williams where are you - u gotta see this. I will bet a million dollars on this one. .................

Aint no way in helllllllllllll ................


Poor "BLIND" Uche.

(Thank God I live in Atlanta GA and i got it, Had i never lived here, I woulda been blind. You Cant fool me dude.)

Anonymous said...

R pipo serious?am i the only one who s bold enuff to scream out that this dude is fr.%&£#@ G.A.Y? Oohh boy she went n gat haself a homo..lets watch n learn .

Anonymous said...

Heard this White Guys Gat small d**k and don't last Long on Bed.. can this Dude Hit Uche Jombo's G spot.. Just thinking sha.. Hope to see signs of Pregnancy soon.. great couple tho

Kamsi said...

Can people just be happy for her and wish her well? Why do we have to start thinking of what could be? Is this bad bele?

Anonymous said...

Y is uche's atm out? Pls don't tell me she is d one paying d bills in dat relationship? Nd wat does her husband do 4 a living?

nikky hope said...

Lovely couple, ᵇᵘᵗ as for me,,I don't think white men r  ᵇᵉˢᵗ!

Anonymous said...

I totally agree with you , its because he is a foreigner .

Anonymous said...

Nice... I like them, Did my CPR training at Kenney 's, he talked about his wife a lot.cute couple

Ugo Chime said...

Wen ur husband fine like this, itz easy to be all lovey lovey

Anonymous said...

And y did Ɣ☺ΰ open to comment since its nt news

janelicious said...

carry on dear lovely couple

Anonymous said...

This guy looks too good to be true as far as Uche is concerned. Hope he doesn't finish her money and head for one "lepa" beauty queen somewhere else.

Pam said...

He is a baby... Uche looks way older than him. Love them neways.

Anonymous said...

Uche is 43 only

Anonymous said...

So what,if shez the 1 paying the bills??....incase u don't knw..marriage is about couples complementing themselves*and as for the guy's profession,just knw he is not a barrow pusher like you....Ochokoshi

Anonymous said...

Bitter bastard,fall down and die.

Anonymous said...

Really?what strip bar did he pick you up from?

Anonymous said...

nansense with that toy boy she calls a hubby mschewwwwwwwwwwwwww

Anonymous said...

Wats ur biz if she pays d bills go and hug a transformer,, u are just been jealous and wat her hubby does for a leaving isn't ur biz heaters..

baby said...

@anon 7:05,pls ooo wat ur own weda her atm is out or dat shes payin d bills!do nd get married nd wen u do make sure ur 1kobo dont slip out 2ur hubby/wife.pple nd comments sha.

Anonymous said...

#SingleGals be like====> "Which kind hunk?. He is not cute" Smh

rosy kay said...

Loving this couple, but uche why are u always covering ur face with a big sunshed???*bbm sarcastic face* he's cuter than u as we all know, but he's ur man...u own "all that"don't fret!

Anonymous said...

Bloody liar!!!you wish...mumu!

MY TURN said...

next

Poett Brymoh said...

why is she always the one with the atm card? hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.......i rest my case. PB

Anonymous said...

Is dis guy uche's younger brother? Am just saying

Anonymous said...

Chei!!! I don laff troway my ijebu garri o...damn ur eyes too sharp

Anonymous said...

Billie jean,the jobless goat.

Anonymous said...

Evil spirit!return back to the evil forest,IJN amen

Anonymous said...

How won't you recognize a gay man,when all the men in ur lineage are homosexuals

Amanda Babi said...

this guy na semi-white not a foreigner but a turkey guy that stays in Puerto.....

guys don't be carried away because of his colour......awwwwwww!

Emeka Uwanna said...

Sorry people who is Uche Jumbo? They look happy.Cannot be bothered to google. I must say when will Nigerian women STOP wearing horrible weaves that make them look like casting rejects from the first 3 installments of the hit 70s movie Planet of the Apes..LOL.

kazeem rasheed said...

U too go born purity stop doing rubbish

MizAnonymous said...

Notice that the guy has added weight since they got married

MizAnonymous said...

Uche jumbo u don't have to reply everybody, ok?

Anonymous said...

Uche's u suppose show say u be sharp ibo babe, dis guy na ur money or nothing oh, as u dey come nig him go go back to him white babe, stop fooling ur self, no time for ladies, old age oh, word enough for d wise

Anonymous said...

Its Linda dt keep pocknosing into deir private lifes.

Anonymous said...

Anon fool u gave er 43 rite?

Anonymous said...

Exactly my tots o...like d guy is not matured enuff 4marriage

Anonymous said...

Bcs u can see it now makes it all d time?Aye o

Anonymous said...

So it is only d guy dt shd be spending,Naija mentality tho!

Anonymous said...

Did u jst make sense? Wasted comment! Smh

Anonymous said...

As in child abuse

Anonymous said...

What YeahlSaid-And is trying to say is that Uche's husband is on the down-low. If this is not a sham marriage to a gay Puerto-Rican ese (man) for american citizenship, then in fact she does not know her hubby is still "in-the-closet" aka down-low.

Anonymous said...

She don get the US 'kpali' yet? I highly am suspicious of this marriage and think it's a sham

1. He looks like he is gay
2. They look like BFFs
3. She looks like she's just trying to get 'kpali'
4. Good luck to her hustle whatever the case is

pretty T said...

@ anon 7:46pm shut up u fooooooooooollllll. babes just be hating unnecessarily. u must have some serious inferiority complex! my husband is what u wd call pretty,my kids.... blah blah... here's a shocker: NO ONE ASKED YOU!!!!!!! we dont fucking care. till we see them right here, then we'll judge.most of you married to white men are just either gold diggers or ppl with serious personality issues. we don't need to leave nigeria to know if someone is cute or not. a person is either or he isnt! uche is doing good for herself. her hubby is cute. i don't remember her hubby ever making any press release that he's cuter than anyone. its media that hype him and its ok. its his luck and hes cute btw. "not these arab look alikes"?? really?? racist swine u must be. mind u that arabs are just hotter than hell on fire. u must be one bitter witch. seriously! Linda , better post my comment

Dee said...

HUNK MY ASS, U MUST BE BLIND LINDA. HE LOOKS GAY SEF. UR EYE SERVICE IS TOO MUCH JARE