Saturday, June 15, 2013

Beauty of the day: LIB reader - Adaeze Obi Aguwa

Stunning Ada was a banker based in Abuja before she relocated to the US to join her husband.

163 comments:

Tammmmmmmm said...

She's alright poo. Linda, u and this ur beauties" of the day...smh!

florence said...

Nice skin! She is beautiful

Anonymous said...

Abeg abeg! She is jst der jor! Nothing stunning

Lindaikeji's husband said...

Beautiful.......

koko said...

she try..

Sincere George said...

Beautiful

bruzzy said...

first to comment!!! she's luking gud tho...

Anonymous said...

So?

nkiru beryl said...

Linda,plz hw this girl take fine now??.....abi ure carried away with her personality.nawa o

chycassey said...

So,wor happened?????

Anonymous said...

She try for her age

Anonymous said...

I even was scrolling to c if dere was a story,wetin concern us na,give us gist dnt carry ur friends stories n b giving us,if I may ask,who's adaobi to. Society.

Anonymous said...

Stunning?! Not really.. X_X

And by the way, where's Billie Jean? *lovestruck* #CRUSH


Killer_Keed!

Anonymous said...

Et Alors ??????????. Je sais . Next page .

Anonymous said...

I hear. Ist to comment

Anonymous said...

I hear. Ist to comment

Anonymous said...

what's beautiful about her......., her long face n big nose maybe

Babajide Oni said...

Hmmm... She's beautiful

Anonymous said...

Shez cute and stunning- I like d 3rd and last pix** is dis beauty of d day or night** linda is ds nt niight?

Anonymous said...

Where's the beauty in this manlike structure! Linda dnt knw hw yu talk sm times! If yu ℓi̶̲̥̅ke̶̲̥̅ dnt post ♍Ɣ comment oo

Anonymous said...

Hmmm... she's beautiful

Anonymous said...

pretty

Anonymous said...

I no see baeuty of the day or did u mean apunanwu of the day?

odobo grace said...

Because she fair, she turn stunning! Just there!

Anonymous said...

Ada bumbum

Anonymous said...

Biko there's something wrong with her face. (˘̯˘ ).

Anonymous said...

Banker........how? She only served (NYSC) with Zenith bank.

Anonymous said...

Linda u wan find wahala for dis beauty of d day? Let d bleaching and fake hair comments begin loool. I just pity d poor lady.Isorite

Anonymous said...

shes ok...

BLOGLORD said...

pretty! I love the last two pics more...

Anonymous said...

This is the first girl I have seen that lace-wig does not look nice on!before now I tot lace-wig looks nice on every chic.anyway she is a beautiful girl

Anonymous said...

Anty linda, I would have love to send in my pix too but don't want ur readers to wash me wit dem insults Loool.

Anonymous said...

so?is she d first?

BONARIO NNAGS said...

She's just fair in complexion,nothing unique.

~BONARIO~says so via NOKIA3310

CHIKA NWOKEDI said...

beautiful lady

Anonymous said...

This linda can be so annoying,what's stunning about dse pics now, is it the nose that is wide like frying pan or what...linda abeg no vex me this evening,already in a bad mood

Anonymous said...

Stunning! Beautiful! Igbo girls fine shaaa! * tongue out if you ain't igbo*

QueeNNY said...

Lolz Linda !!! SMH. Guess sometimes you just wanna make people smile. One question: "was she the person who sent this pix of herself or a neighbour did? How wicked of the neigbour

Oke Oluwatimilehin said...

Wat is d lesson or news here? Arrant nonsense

Anonymous said...

So?

Anonymous said...

Nothing spectacular,typical igbotic babe*moving on*

CHOPPEY said...

Biko, Ada is just there...

Anonymous said...

Good 4 d two of u...

That Girl said...

I like d lace wig ONLY.

Anonymous said...

Ladies and students are the ones that come here writing hateful comments more I have always known

Anonymous said...

She's a flat-nose beauty!
~D great anonymous!

Anonymous said...

Beautiful love ur 1st picture those side pose not fine always show ur full face It fit u

Linda O said...

Ada are u married to the Aguwas from Mbaise?

orela dimples said...

not bad

oisa said...

She is a regular normal person,d last pics is gorgeous.not hot!!!

Anonymous said...

The last picture is very fine. The other ones, her nose come be like 'mkpo rub'.

Shyla

MYRAYA SAYS said...

Hmmmmmm.... Ok o... I don't see anyfin special o... Shez just der ... Linda pls am gonna send u my pic also o...
MYRAYA

Anonymous said...

Dats gud, we attended nnss Ojo togeda, nice pix but she surely do v beta pix dt shows her figure cos she's nt all dat facially.

Anonymous said...

Beauty n brain....linda biko post my comment na.

♚ ₳ӢϮì-βυℓℓȿħîϮ ♚ said...

I see a different person in every pic (⊙.◎)

bbdatouch said...

She is beautiful lindaaaaa i will send my pic too *wink*

★★PRINCE CHARMING™★★ said...

First and last pic are good, she looks lovely in them, second and third pics are something else.

Anonymous said...

Linda,y is dat u put up pic of Lib readers dat r based abroad,let's see the beauties we have in Nigeria,livin here in d different weather condition we r in n not those who v left n in good conditions

Adekunle Kazeem said...

She knows she has an attractive face. The first pic look real without make-up or just mild. Nice pix but no full body length.
discover secrets to losing some weight and eating healthy

Nekky Cynthia said...

Yay! See my friend. Ada u go girl.

Have you wondered whether WEIGHT LOSS DIETS really works? Click Here said...

stunning

Anonymous said...

She no fyn joor,hanhan linda,how can u use r as beauty of d day,if u c beauty wetin u go call am?

Anonymous said...

Is she related to Georgio Armani Aguwa?

Anonymous said...

D last pics Is good, but her beauty is too igbotic abeg. Mgbeke things in d second pics.black is beautiful. Nothiing special abt her, my gateman wife fine pass her.Oya libers waiting for ur insults*bbm talk to d hands*

Anonymous said...

Haters ehhhhhhhh!dts ma bestie&shes beautiful biko.die die die die al haters.ada luv ur hawt!#NMAHANZ#

Anonymous said...

Mbok linda wetin fine 4 dse pics, na the bright skin de confuse u

Anonymous said...

She's not dat wow abeg..with her opened nose!linda,u are jst carried away by her personality!I can feel it in my bones mbok!!!

yy said...

Lin this babe is not beautiful at all.I'm really dissapoined u will call this beauty even a blind man will knw she is jst a normal girl jeez. It means half of lag girls should be on ur blog every hour as beautiful.get over urself abeg

Anonymous said...

@nkiru beryl,biko show us ur pic mk we c nah!bad belle geh.biko go&sit dwn.team adaeze al d wayyyyyyy!lol #nmahanz#

Anonymous said...

Lmao nikru beryl show your pic na! Ugly tadpole

LindaIkeji's man friend said...

she is fine

Anonymous said...

Beautiful

Anonymous said...

She is jst there! Nothing special jare..

Anonymous said...

My friend my friend my friend

Anonymous said...

When i saw the first and second pix i said a big No,but the third and last pix are cool even though they look air brushed.she's just an okay fair girl nothing wow

PRETTY GIRL

Anonymous said...

Wetin fine for here? With her big mouth. *Smh*

Anonymous said...

Lovely but she's TAKEN!!

Anonymous said...

She's prettty jor..........abi u dey beef her,#wink#

Anonymous said...

Bia make una no insult my girl for here o!Cause I fit wound person!...

Anonymous said...

Not all dat

Anonymous said...

Plz let's post our individual pics....ifmu she's nt fine plz show me ur definition of beauty. Nwanyi aga alu alu abi Shea taken alrdy

Lanceslot Alanza said...

She should be focused on making her husband happy, rather than advertising herself on social media..... Linda dis ur beauty of the day thing is suppose to be for single peeps oo.

Chinedu Mgbemena said...

husband??? My heart is broken

Anonymous said...

She is pretty. Ada please further your education and establish your beautiful self as a beauty with brains. Many Nigerian men import brides to start impregnating them, making them housewives and they eventually end up overweight and bitter faded beauties. You are a banker as well as a wife. Never forget that.

Jewel said...

If someone based in Naija sends der pix 2 Linda she won't post it bt if ders 'UK' or 'US' in d person's profile she will post it whether d person na beauty or beast. Linda ur cup go full.

Anonymous said...

Nothing special abt d gal. She's nt ugly and she aint pretty either. Jes an average gal. Pls get better pixs nxt time.

Anonymous said...

@ beauty or beat _____________
|/
| =))
| /|\
|_ _ _
| / \
|
___|___ laff don hold me 4here o

Anonymous said...

Fool!

I REPLY said...

First class ode! Did her husband call u 2 tell u dat he is not happy? Aproko... Dnt face ur frogish scorpion looking gf... Chief shephard oshi

Anonymous said...

She aint all dah pwetty.......#jxt sayin#

ejikebiggerdick said...

Omo! Dis ur profile name eeh...keep dreaming

Anonymous said...

Shez not fine yeah, but she's gota banging body,I can tell u daht

Anonymous said...

Lmao comments doe ! She is way prettier Dan dis! Pics r lovely doe

ejikebiggerdick said...

Ewu gboko! U want to tell us dat u even ave gate man? Hw does ur own wife luk like?

Anonymous said...

She is just there se becos she be oyinbo pepe.check out dis link.http://visitprofit.com/?ref=18901

Anonymous said...

Error

Anonymous said...

You are finer than her Linda and you aren't all that.

Anonymous said...

Yup yup,iv tapped dat,v nice body, face,not dat encouraging,but nice skin too

Anonymous said...

Beauty*

Joseph William said...

She fine die joor :-(

Anonymous said...

She's not Stunning @ all. Her complexion just helped to boost her Political career.

Anonymous said...

she is beautiful

Anonymous said...

Pls wht is smh

Anonymous said...

Ode dey decieve urself...some igbo girls are beautiful but not this frying pan nose LMAO

Anonymous said...

Swear down...the person rily wicked

Anonymous said...

She's aiight..... www.naijaofofo.wordpress.com

Anonymous said...

She's just dia biko! What's stunning hia? #nothating

KayDiaries said...

Those saying she's not beautiful, one request pls, I'd like to see ur picture, it will take a long time to change the way girls relate with other girls.

Adaeze Obi said...

Lmao comments doe

Adaeze Obi said...

Lmao comments doe

Anonymous said...

Linda,Haba! dis gal is nt fine nw beauty frm where nw am sure u undastand d word "beauty" Biko stop mkn d gal api 4 nothing nw.

Anonymous said...

Puff puff face of the day

Anonymous said...

Abeg tell Linda o!!! na wa for banker. It was for NYSC only jor

Anonymous said...

@linda O yes she is

Anonymous said...

Na ITK kill Ada so. She has a lovely body but Since she got to the US, bleach her skin plenty,no gree fix hair again&always wearing that wig she forgot her real beautiful body.

Anonymous said...

Don't mind Linda! She neva appreciates her readers! 4gtn dt we re d reason she's hia.

Ceecee said...

Linda, are you taking the piss???

Anonymous said...

How do u know her age

Anonymous said...

Linda,I'm finer dan her joor,but if I send my pictrz,since I'm in naija,u won't. Post it

Pretty Tega said...

Nice skin yes....Beauty of the day hell No her head looks big or is it just d pic?

Bukky said...

Adaeze if you posted this pics then you know try, but if someone else did knowing fully well you have better pics, I think he/she just wanted people to yab you #Shikena

Pretty Tega said...

Nice skin yes....Beauty of the day hell No her head looks big or is it just d pic?

Anonymous said...

U Better dnt let linda's Pple Advice u on Aw big and Need 2 trim u are.

Anonymous said...

She is very cute! U need to see her in person! Lovely cute gal with brains!

Prodigy1 said...

Moron is wat u r, blind dope

Anonymous said...

@Anon 9:25, person no go speak him mind again? If someone says his opinion, y'all wil just assume he or she is beefing. That girl is just dere, she's not as pretty as Linda makes it look. As for Linda, every body is stunning to her.

Anonymous said...

She is just dere jare

Anonymous said...

Beauty of the day?Sigh!!!
Am sorry this isn't a wow factor at all
On to the next pls

Anonymous said...

Ocha ka omaka

Anonymous said...

@jewel you aint even as fine as her feet so relax! Don't hate

Anonymous said...

Shake my head

Anonymous said...

@anon: 10.39 u ve not tapped nothing so do not say trash here

Anonymous said...

Haba una wicked o,wetin! She didn't bleach jor,na d weather make her fair more,its vaseline lotion she uses sef!

e bonto said...

Linda,linda,linda,how many times I call u?no b 3 x,pls dey show full llength,make we dey c their sexy legs.

OlᵘwᵃDᵅᵐ!lᵒlᵃ said...

Buhahah! Chai! beauty or beast? Rolling on the floor.

Anonymous said...

That lace wig is so cheap and the hair line is horrible . It looks so fake !!

Yemmie Oscar said...

Yea nice skin....but beauty of the day? *drops phone

Anonymous said...

I know her from Uniabuja,If there's one thing Ada is not,its intelligent,so just shut it!

Anonymous said...

Daezy don't mind dem.u are the perfection of God's beauty. Mrs Endowed Aguwa...

Anonymous said...

@anon 11:36am Adaeze is tha u? Vaseline kor

Anonymous said...

Omo ada don vex post comment oo she's adaeze obi check down!!! We went 2 uni 2geda n she's just so full of herself abeg she just has butt dat gets in2 her head 4gettin dat orda girls have it all! Mk she rest 4 d matter

Doyinsolar da Candy said...

she is fine,she is ok. Since people like this are termed as beauty of the day,its high time i sent my own pix.

Anonymous said...

abeg...no jx decieve ursef o...cos na dat ur pic dey gve ma system virus ryt nw sef.. :(

Anonymous said...

no...shez related 2 baba suwe...ode

Anonymous said...

gateman ke...wen u stl dey stay 4 dat face me i face u wey dey near poultry...no dey decieve ursef jawe...

Anonymous said...

'disappoined' abi...no worry,ur case dey common entrance exam...

Chika Nwaigwe said...

She is just there. Not really beautiful

Anonymous said...

no one wants to ooh and aaahhh over married men and women...why cant u just have single young men and women, so atleast the comment would boost their self esteem (thats if they are really good looking)......i think being married sort of defeats d purpose of being a beauty of d day

Anonymous said...

@anon 12.11 if u know her, y not put your name! She has got brains, I know her too and she was in my dept! Edu so shut ur trap

Anonymous said...

Lol. Political career ko,

Anonymous said...

So y r u both getting upset! Shebi if u fine, ur pic for dey close to ur comment! Lmao cheap haters

Eze Chukwumereze said...

Married peeps should stay out beauty of the day, or should we be wowed?

Anonymous said...

Nah, dis one is a no no for muah, linda abeg where d beauty dey kwanu?

adaeze lemmy said...

All ye beefers, farabale,, kilode.. The casting is too much..

Anonymous said...

Anon 7:33 PM. Billie Jean was arrested for having sex with a married man. She is still in detention.

Anonymous said...

Anon 10:51 PM. Smh means shaking my head.

Anonymous said...

ada fine jo u didnt capture the whole beauty trust m e from someone who knows her

Anonymous said...

ONE WORD.... "POLITIC".

Anonymous said...

������������

Anonymous said...

lmaooooooooo she's jst der

wemimo adesemoye said...

Lmao no be only wash dem go dryclean u...libers I hail una...

Anonymous said...

Beauty indid...Mtscheew,she no try jare!

Anonymous said...

Beautiful in and out. Warm personality too. Dis pix ain't doing her justice doh but Fine or No fine, she's happily married to a correct husband. Wetin u get calling her 'just there'. Keep hating bishes! Neeq