Photos from Salawa Abeni's daughter's 30th birthday party | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Wednesday, 7 November 2012

Photos from Salawa Abeni's daughter's 30th birthday party

This party happened a while back but the photos are just coming out! Candy 'Fabulous' celebrated her 30th birthday party on October 14th at Oriental Hotel, Lagos. All the party guests got Louis Vuitton gift bags with LV key holders, cufflinks, mufflers, phone cases inside the bags. More photos after the cut...


 
 
 
 
 
 
 
 
 

247 comments:

1 – 200 of 247   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Nice one but OOO boy , she needs to hit the gym FAST oo. I cant get pass those flesh laps. See tights, o ti po

** why do some young girls allow themselves to get TOO FAT , pls learn to step away from food

ebeano said...

E no easy oh nice ogbangbada combination

Anonymous said...

erm who is her dad ?
what does he do for a living
or better still what does the celebrant do for a living
to afford this lifestyle
btw shes a very pretty girl

Anonymous said...

Just like her mother.

Anonymous said...

Please who is she

LPS said...

Designer bags cakes are becoming too local for my liking..*just saying!

Anonymous said...

This is a party I'd definitely wanna crash

fikky said...

Happy birthday ooo, hair Looks better let down.

Anonymous said...

Mehn! Fat nd short gurl, hapi bday

Unknown said...

na wah oo shine shine baby! is it by force? and that hair hads got to go! that hair has go to go..omo salawa abeni and whats with the cake? nna men..e dey too razz

Anonymous said...

Hey Candy,

Goldmember called, he wants his jacket back. :-)

Kdj said...

Madam Abeni looks great love her ! Grew up listening to her
. Well my mum never stops playing her tracks. Wrong choice of outfit but still yummy mummy...

Anonymous said...

Awww preety girl

zino said...

Wishing you all the best Ma dear.... am in the UK at the moment so could not make it.

Zino

www.mykokoradio.com

Anonymous said...

She suppose use d money for d LV go register for gym Asap

Anonymous said...

she is too pretty for that hair

Anonymous said...

She doesn't look 30,she looks 22.Very beautiful girl.

Anonymous said...

kai!this is the right candidate for that Fat magazine cover instead of Adaora...nnem,biko,try ya best n do something abt this ur weight..ure a fine gal but if at 30 na so d fat be,hw e go be at 40?mba nu..!

Anonymous said...

All dis people with big belle. Wtf!!!

Anonymous said...

Hmm..ds babe thighs and tree trunk i no know who fit win o!!!abi na fat dey reign for naija now?biko men make una tell us o,make i go start to chop akpu weda i fit reach this state cos my eye dey red for husband matter n dnt worry,am a gud girl,no SSG tinz....

Anonymous said...

She's looks so posh, n she's vry pretty.beautiful skin too. HBD. She even looks younger

Anonymous said...

The babe fine o. She should be on the front cover of that plus size mag.

Anonymous said...

A big gal that knows how to hide her assets for once...not the likes of adaorah...lol

Anonymous said...

She's big and beautiful...me likey shaa..

Anonymous said...

BeautifULL

Anonymous said...

Proud mummy! I like the fact that Salawa is properly dressed cos decency in this country is becoming obsolete

Anonymous said...

Hmmmm LV bags as in the real LV bags ?

Anonymous said...

Made in china LV bags . . . Cheapest LV bag is £485 .

Unknown said...

Im tired of these Naija women and these Lacefronts...kill me now!!! damn!! Just get a damn sew in!!

Anonymous said...

@correctbabe congratulations babe, I love Salawa songs die.

That Girl said...

She looked much nicer with her hair down. Really pretty there. Louis V souvenirs? Lemme wear my Mogbomoya uniform and start party-hunting biko. Enough of the last-carrying. lol

Anonymous said...

nice

SUE JORDAN said...

WHO ARE THEY???

Bugacious said...

Congrats to her...but I'm surprised her breasts are not jumping out cos she sabi exposé sha.......

juiceee said...

lovely pictures...plus the souvenirs are very temtping,abeg linda dey try lobby invites to this kain places for pple like me lol

Anonymous said...

Na war o! Dis her lace wig looks like fowl nyash! Was it made in China or Aba? Anyways Looks like d party rocked HBD to her! Oh yeah I like d LV n JJC tins.

Anonymous said...

Lovely pix... Love d red hair.. Fierce baby♥.. Me likey

Anonymous said...

Hmmmn! Okay ooo...i can't wait for what nigerians have to say about dis one

Uzo said...

Gosh!!!!!!!!! Is dat not Essence?? Whhat. Is wrong with this essence sef?? See how big she is now. Na wa o!

Anonymous said...

Bt lin lin, I never c d daughter, na d 45 year old mama I c oh, abet post pic of the 30 year old daughter.

Anonymous said...

Oh dear they(linda ikeji commentators) r going to RIP her in shreds oh dear oh dear oh dear me

Anonymous said...

Preety girl she doesn't even look her age.

Anonymous said...

Why all them con large like dis? Na waooooo!

Anonymous said...

she is so cute

Anonymous said...

Lol@ the gift, OFEGE Rege gidi, immitation was left out in your post linda

Anonymous said...

Hot!! Hot!!!

Anonymous said...

shey she dey work for LV? wey she just dey dash free LVs soverniers........

Anonymous said...

it can't be real louis vuitton sha

Anonymous said...

Some1 please tell JJC/Skill/wateva his name is, d@ thing he's carrying on his head is hideous... Tufiakwa,
D@ age?????

Anonymous said...

See how she's fatter than her mother...smh @jst 30

Anonymous said...

uhm oKAY WHO ARE DESE PPL N Y DO EY LOOK LIKE THIS

Anonymous said...

if Bonario doesn't comment i don't. lol

Anonymous said...

Biuriful sontehn

Anonymous said...

She's Pretty....My "Future" Husband, Tillaman Is Cute As Always.....

PHOTO OF THE DAY: WHY IS HE STARING AT LINDA IKEJI??? said...

Nice pic, happy belated birthday my dear

Anonymous said...

Trust me d souvenires are fake!!is it beans?!

Anonymous said...

But Why are all d babes Fat? *confused face*

RELATIONSHIP ADVICE: I WANT TO KILL MY SISTER TO MARRY HER HUSBAND. said...

Beautiful lady

Anonymous said...

Will her life change after sharing LV gifts? Hisssss Naija pple with unnecessary Hype. Wasting money,next time take such gifts to feed beggars on the streets it will add more value to ur life than LV gift.

Anonymous said...

I have no idea who she is. who is she again?

Baby F said...

Awwww she's so cute..

bee said...

Big! Bold!!! And Beautiful!!!

Anonymous said...

Super tacky looking party! Nigerians invented the word overkill!

Anonymous said...

Congrats gal...Those your gift hope no be Chine LV?9ja gals with paparazi

Anonymous said...

Who is Salawa Abeni?

anyhoo.Her 30th Bday to herself suppose be self redefinition from head to toes..

shouldipostmyname? said...

linda linda...just now we finished arguing about fine fat ladies...you post another fine fat lady again

Anonymous said...

D gul is too fat nd short abeg wot is dis goshhhh!!nd am sure she's nt married yet sorry 4 her SMH

Anonymous said...

My dear friends, if you happen to read this story on Linda's blog, I want you to know this from the bottom of my heart: Daddy must chop, mommy must chop, relatives dey call, so LV no dey. I look forward to giving you the same thing I give you every year I celebrate my life: FREE, UNCONDITIONAL, LOVE.

Anonymous said...

Pple whey get money make them spend

Anonymous said...

Is this not Okiki?

Anonymous said...

Lovely short lady.

Anonymous said...

At age thirty isookay... Them still dey share gifts am sure she's still breast feeding sef mschewww alianikanshe

Anonymous said...

Money will NEVER buy class. That is all I will allow myself to say

Anonymous said...

Hmmmm

Anonymous said...

who is she?

Anonymous said...

Money can never buy style or class. Look at her 2 cheese burgers away from an aneurysm. This is why all these wealthy Nigerians just slump and die because most of them cannot be bothered to eat healthy.

Anonymous said...

Who?

Anonymous said...

She has a pretty face,but on d big size.D mum is ageing beautifully sha.Happy birthday babe!

Rosellar said...

Babe has a pretty face. Meanwhile LV gifts or LV Replica gifts? The answer is clear.........lol

Anonymous said...

Well, she has a very pweety face, but she should ve put on a beautiful gown, instead of trousers, showing all her flabby thigh. Hapi buffday to u sweetface.

Anonymous said...

But salawa's outfit is beautiful, she looks good, & gorgeous!am sure she's a proud mother seeing her daughter clocking 30! Wow mavelous.

Anonymous said...

Funny enough she doesn't look 30 she looks younger not until when u see those thighs! She is pretty, am an advocate of loving yourself but she should just loose a little weight on the thighs cus she is not a tall lady. She doesn't have that height that can accomodate the thunder thighs! Other than that, she is pretty!

Anonymous said...

Wow!!!!! So cool.

Anonymous said...

she is cute bur she is a bday freak.am not expectin a bday party.thought weddin would av thrilled me more.jus sayin my view.

Anonymous said...

Oya were is my own bag now? Beautiful chubby lady... Wish u all za best...

Anonymous said...

Wow ...dis is lovely

Anonymous said...

It has come to my notice that plus size women,I don't use the word'fat' have got the prettiest of faces..she's indeed beautiful and so long as u r comfortable in that body,keep werking it girl..
Fat,slim,poor,rich...God made us all.

Desiree said...

Shez sooo pretty facially and am glad she is open about her age unlike sum 25yrs wanna bees!funny enuf, she luks 25yrs sef wif her lovely babyface!go girl,wishin u more beauriful yrs ahead!

Anonymous said...

NEXT!!!

Anonymous said...

lv gift bag?? not to hate but abeg she should use some of that money to hire personal trainer to lose weight. #priorities

Anonymous said...

Looks like a SWEET-30 party to me. Lol!

Anonymous said...

She's fine. I like em' built like that

Anonymous said...

I hope that girl is not single. Because there is nothing to celebrate singleship at 30. Her mates are already married 0. Linda u go and marry jor

Anonymous said...

happi bd. but pls u re dew 4 marry

Anonymous said...

She's cute.Big,Bold and Beautiful.

Web_evangelist said...

What's this hype about Louis vuitton every time. See Louis Vuitton written on the birthday cake all over. Abi Na Louis Vuitton dey do birthday ni?

Anonymous said...

Who's she please?

Anonymous said...

Cute girl.

Anonymous said...

LV is not cheap n they are never on sale! Linda, u nid to indicate if it is copy or original.......Aunty Fabulous,Happy Belated Birthday.One love Nigeria! Dazzling.

Anonymous said...

Waaaay too many fat chicks. TF!

Anonymous said...

Cute pics! Bt she should go 2 d gym,look @ how 4ny she looks in d midst of dose slim girls

Anonymous said...

Wao #lipclose#wat a beauty but...............



Sadey

Anonymous said...

FAT Girl...STEP AWAY FROM DAT CAKE!!
Lmao..
Ok let me TRY 2 b nice...
Mmmmmmmmmmm....*thinking* ermmm..ok..
Her hair wen let down looks cute wif d colour!! I guess!!
Question..who is Salawa Abeni??
Y is her daughter looking like a Toolz and Adaora Ukoh Fat-combo??
At 30 and I'm sure mummy still buys her candy and sharwama and ice scream!
BooOoooooOoooo....
Billie Jean

Anonymous said...

Happy belated birthday..

Anonymous said...

@30 she's looking like dis? Huh? Girl u berra watch that weight,hmmm why celebrate 30th birthday so extravegantely?nigerians and show off SMH,meanwhile some people cnt afford just one square meal a day,the rich getting richer,so how many lives have u impacted,here u are lavishly throwing a bday party,rubbish tins abeg linda we dnt wanna see NEXT story PLZ!!

Anonymous said...

be reasonable! LV phone cases are 170 pounds each. the real thing that is. Does this person look like they can afford it for all the guests. dubai knock offs as usual abi? u guys should stop parading fake bags in Naija.

Anonymous said...

Hbd girl but lace wig no be by force na..lol

Anonymous said...

Team plus size...hehehe....cute pics tho luv em

Banger said...

how come uti is not here?#just asking# anyway nice party and sweet pictures.

Banger said...

Nice party pictures.waowww shared LV gifts??? hmm hope they are the main Origo?I wonder why Uti is not here cos I always expect to see him @ all events.Nice post Linda

Ajose Olasupo said...

Yeah, lovely pictures, She look like her mum but she added extra pound flesh. CUTE!!!!!!!

Anonymous said...

Beautiful. Didnt know Salawa has got such a pretty daughter like this. Congrats( gentle lady)

Anonymous said...

Why dint she invite me? not too late sha as per star mates *Libra* she's forgiven. Next year better don't fall my hand ohh

babarazy said...

just wat i was thinkin

Anonymous said...

Whether is LV original or Copy it is still a gift. And am happy that she rocks her body. Is difficult to see a plus size lady rocking her body and being happy in her body.

In addition everyone is not created to be slim. She is happy with herself that is what matters

Even those that are forcing marriage, getting married is not the ultimate. Is better to be single and be alive than to be married and be dead.

Anonymous said...

LV gifts.....ahahahahahahahahaha........I'm dead!

Anonymous said...

@Str8frmdahips said..
U can't keep bashing people who made their own money..its their prerogative to do whatever..they not the psycho Govt..stealing all ur funds..sending their kids to choice schools abroad and living in mansions..u applaud dem tho..on those blogs that highlight their lavish weddings tho..
If I want to treat myself I do..I work damn hard 4 it..

Anonymous said...

N who dey help her?

Anonymous said...

Alot of LOOSERS!!!Y d harsh COMMENTS.d lady is beautiful,bold n she looks gorgeos!!!go fuck ursefs DOUCHES!!She's RICH...hope u guyz choke on THAT

Anonymous said...

Idiot, is marriage everything?? Olodoo rabata "dew for marry"
Preposterous!

Anonymous said...

U are a fool, so even if it's fake linda wld indicate dat? Ow foolish can u be.. Pls stop hating,

Anonymous said...

Oloriburuku, ntn good ever comes out of dt soak-away hole u call mouth....

Anonymous said...

she obviously gave out FAKE lv souvenirs!

BONARIO NNAGS said...

looolz anon,so u're d one troubling me all dis while,like I screwed ur Boo.

~BONARIO~says so via NOKIA3310

BLOGLORD said...

Big can be beauriful as well. nice one.

Anonymous said...

All LV bags are made in asia. Abi u think say na italy or france.cost of labour

titi said...

If she wants to wear trouser she can, she might b fat n healthy, there r so many haters on LIB gosh. Don't hate, appreciate

Anonymous said...

Fake n origin .

Anonymous said...

Things like this helps to increase the greed and thirst for material things these days (especially amongst women). Girls wey attend the party will start wishing they could have a bday parry as "glamourous" as that. And the ones wey no fit afford am will resort to the only means they know how - RUNS.

Not only girls wey attend the party. Even the ones that visit this blog.

Bdw, she's too fat. No be curse but she needs to lose that weight for health reasons. Google is your friend and it'll tell u "fat kills"!!

Groove said...

Quite agree wit U̶̲̥̅̊‎​ ...bt she's J̲̣̣̣U̶̲̥̅̊§τ̲̅ ♏γ̲̣̣̥ age-mate...guez 1 of us ȋ̝̊̅§ J̲̣̣̣U̶̲̥̅̊§τ̲̅ older with some hours or minutes or §o....congratz τ̲̅ȍ her though!

layo said...

U hv moni, talk less of class! Next!hater!

Anonymous said...

Some of you people commenting on here can be very funny,can't u judge by the size of her boobs that she is naturally chubby?constructive criticism pple.*rolls eyes*

Anonymous said...

Bad belle!*snake hiss

sola said...

Mum! Nt dad? Didn't u read lindas post, Salawa abeni's daughter, google who salawa is.That wld answer ur silly ?.

Anonymous said...

Okiki is 30! She use to bully me when i was a kid, when her Mum use to roll wiv one MRS Bisi Shabba.Aww small world. I wish u all d best babez, btw she has always been big o, leave her alone.

kemsugar said...

Beef# lol

Anonymous said...

Shut up! U don do any b4? Stop hating. Local gal like you.

Anonymous said...

Dew kor rain ni. Olodo

Anonymous said...

I wonder y some people like bringing others down. So Just cos she is nt married now she shouldnt celebrate her bday. Seriously some of u need to grow up. She is big, bold and beautiful. To all d bad belle, celebrate ur bday and lets see ur souvenir.

Anonymous said...

Shut up hoe!

Anonymous said...

Hi hater! No wonder you are ugly. 

Anonymous said...

U that ur married are u happy hisss, bad belle

That Girl said...

Who d hell is this impersonator?

Anonymous said...

@Anonymous 8:57...well said, I knew it was only a matter of time before some itk comes along to judge why & how the subject lives her life. And how there are plenty people suffering in the world because she celebrated birthday.
When will we learn to attack the government instead of private people? Privates can only do so much, charity helps but Fundamental problem is the system.

Anonymous said...

there is nothing wrong with bn big.And who says marriage is the ultimate.She is bold and beautiful and i must say looks young 4 her age. pls stop the hating.

Anonymous said...

@anonymous 9:41. Yes she might have been naturally chubby, but she sure as hell is overweight now. Big breast or no big breast. Constructive criticism is hit the gym, try stay healthy & away from cakes etc, and maybe you'll avoid health problems.

Anonymous said...

Chunky turkey

'Laide said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

So fuckin wat!!!!!!

Sadey

Anonymous said...

Foolish question....ask google



Sadey

Anonymous said...

As if say she ‎​ŊO̶̷̩̥̊͡ go collect if dem give....keep dreamin




Sadey

Anonymous said...

Kill una sef..lol

franceslovesfashion@gmail.com said...

Tacky hair biko. Congrats to her anyways.

Unknown said...

Lolo of flytime tv...what the fuck are you wearing?for your mind now,you look goog abi?mtcheew,all you know how to do is to expose artistes that don,t understand english.#]
my sweet birthday gal,you try sha,but you need to watch out for that shape mehn,remember you are short...ngwannu...bye bye

Tosin Smith said...

Hater alert.

Tosin Smith said...

Awww where you tryna be funny? Dry af.

Anonymous said...

HBD gal I really lyk ur style keep ur chin up and one love to ur mama...I adore her!

Tosin Smith said...

You're tired of naija women? You can't possibly be for real. If you're in yankee or jand you know that's whr shit lace fronts get real so stfu.

Tosin Smith said...

Lol at mogbomoya uniform.

Tosin Smith said...

Google them dummy.

Anonymous said...

Don't you wish you could have her life? Dummy

Tosin Smith said...

You're an idiot. The girl looks way younger than 30. She's big alright but defo doesn't look 30 on the face. So quit the bullshit.

Anonymous said...

Pele oh, sha ma shubu. Odensin.

Tosin Smith said...

And when you find out its the real deal what will you do? Kill yourself?

Anonymous said...

Like seriously go n work. Lady J

Tosin Smith said...

She's the one LI blogged about. Meanwhile you reamain anonymous. Dumbass

Unknown said...

Not evryone likes to look skinny or moderate..... Many fat women mek lot of money act "THICK MADAM"

Tosin Smith said...

Nigerians this, Nigerians that. Where exactly are you? I will point you in the right direction, ratchet ass parties and white trash as well. So pls kindy STFU.

Tosin Smith said...

Did your search engine break?

Anonymous said...

Anon that is perfectly skinny and married and happy. Your husband is doing fat chicks, just FYI.

Anonymous said...

Wait you called her alainikanshe???? Lol odensin you have nkan to shey yet you took out time to look at the pictures and hate in the comment section. You sef pray make u get small change. Dodoyo

Anonymous said...

Anon you still haven't figured out why you have no money and you only ever dream of having class? Its your hating my dear. Bad belle kill your goodluck finish.

Anonymous said...

You've style and class, why not open a free fat clinic?? You are just another hater really. Wanna educate people about the dangers of anything, do a damn PSA and quit leaving crap comments they won't read here.

Bi's kit said...

She's pretty but need to work out those thigh pls

Anonymous said...

She is beautiful...I dont know why some ediots are hurling abuses at her body shape..its not nice you know. Itz her birthday..please give her a break.

Anonymous said...

The magnitude of your stupidity with this comment is just unquantifiable. So marriage is all and a slice of cake? Idiot didn't you read abt the cheating married woman yesterday?

Tosin Smith said...

Its pretty obvious why marriages fail on the regular around these parts now. With women and men cheating like its a damn competition. You people get married for the wrong reasons. Its sickening.

Tosin Smith said...

Billie Jean I will give anything to see a picture of you :). LIB please feature her on your picture of the day post.

Tosin Smith said...

Why not celebrate 30 so extravagantly ma?? And so because some people can't eat the people that have shouldn't? Please take you anger to the people you voted into power. Leave private citizens alone.

Tosin Smith said...

Please tell them o. We haven't forgotten Titi Arowolo so soon.

Anonymous said...

To all the 'perfectly skinny' bitter idiots hiding under anon. Here's one for you, why not go to the hospital and carry out a full physical. Get back to us on how really unhealthy you are then you will know skinny doesn't necessarily mean healthy.

Fat is bad, but there are big boned people who are very very healthy and she just might be one of them.

Tosin Smith said...

Yes constructive criticism is hit the gym, lose weight. Not gosh she's so fat like we are blind to the fact that she's big.

Ehis said...

so,how much is LV paying her for all the publicity and marketing she did for them?Conspicuous living on top nothing is just our problem in this country.Class is not about wasting cash in other to be associated with western brands rather its by creating FANTASTIC image that western brands will break heads to associate with.....lets keep fooling ourselves thinking we are REIGNING !

Anonymous said...

@Bonario,hope u realise talking to oneself is a medical condition that can be cured @ yaba left.

Anonymous said...

Her father is Fuji musician Kollington Ayinla, except I'm mistaken.

Anonymous said...

@ Titi u can be this fat n happy but certainly not healthy

Titi williams said...

People will always just hate, that's all. If she was not fat, you would say say her give aways are fake, or complain about derenle being gay or complain about jjc's hair or complain about the cake being LV or complain about even the venue. When you wonna hate, you just have to look for something to say. Yes she is big or fat as you all say but you can't say you have not seen bigger. Even the way linda sef wrote the story sef "nawa" carry story if you wan carry or leave am. People just love to hate, someone even complained everyone in the pic is large.lol.. Someone now asked a very stupid question like "who's is salawa Abeni" you're allowed to hate but don't play dumb like you don't know, who's Queen salawa Abeni? Google her. If she was a nobody, linda sure wunt be putting this up or is she the first to turn 30. I'm 35 but who cares, nobody.. Abeg enjoy your life girl. If you people do your own party, invite us and let's come and see your own.

Anonymous said...

That girl, shut the hell up. Whr is ut sense of humour? Ode oshi.

Anonymous said...

God forbid! Please nigerians if you don't know what posh is, just don't use the word! God forbid!! This fat tramp ugghh sick vomit face

Anonymous said...

Happy birthday my sister !but laern to stay away with food.

Anonymous said...

Happy belated bday sis....boo

Anonymous said...

All this jealous gals callin her LV fake becos u cannot afford it and she can.pls go and work harder

Anonymous said...

HBD OKIKI.....LLNP,haters will always hate buh we don't hear dem.love ya

Nikki. said...

she is big bold and beautiful, HBD dearie.

Debisi said...

Gosh! the hate here is so much....
to think dat some of u here actually crucified Aluu community is such an irony as d bitterness on dis site is HUGE.
Who is d spirit dat asked who Salawa Abeni is? i hav a free ticket for u to go watch Michael Jackson live on stage (just for you)!
C'mon guys, show Kiksy sum luv. she's such a sweet sweet girl. Life must not follow d norm school, work, marry.....not for everyone. so for those of you talkin b.ll cr.p bout marriage! STFU, go to d market n buy a life!
Kiksy's party was great! twas Fun, classy n full of LOVE. devoid of all d hate chai! thumbs up girl!

Anonymous said...

Linda!!!! You had to diss her by saying she gave away LV products when you know ther fear of replica Italian goods is the beginning of wisdom. Well since she gave away those items, let me give you another one...I slept with Kim K last night. Razz Okiki from Ilorin give LV away, she wan die??? NEXT!!

Anonymous said...

who is d dude in d blue denim shirt.....me likey!!!!!!!

Anonymous said...

Dream on ode...no be only future husband

Anonymous said...

Obi akpo.com

Anonymous said...

uuummmmm.....LIBers are full of haters hiding under anonymous. #Godiswatchingyouall#

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 247   Newer› Newest»

Recent Posts