Photo of the day: Two fighting | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Friday, 12 August 2011

Photo of the day: Two fighting

See these ladies fighting in public because of clothes. The taller one stole from the other one. Someone please stop them...:-). BTW, this happened in Uniben.

52 comments:

1960 Chick said...

Pure comedy! Are they fighting over women's clothes? cos they one on the left is in skinny jeans and a cropped top...tranny much?

http://that1960chick.com

Anonymous said...

can imagine

Pointless Celebrity said...

Oooh shit !!! There's riot in Nigeria.

Anonymous said...

look at hw they re fighting lik women.lazy men

Anonymous said...

Is this real?

Ebere said...

oshi,can u imagine.

ifulicious said...

OMG, this's really funny! How and where do you get these pictures? lmfao!

Anonymous said...

linda who tell u uuuuuuu

ifulicious said...

OMG, this's really funny! How and where do you get these pictures? lmfao!

Anonymous said...

rotflmaooo!! r u sure they really ladies ?? they look like 'em trannies I have here in Singapore!

Leo said...

More fotos pls.

Anonymous said...

Too funny.. the one in without any clothes on looks like a man with boobs... yeyeeeee

momoh adeola said...

no b real jo!! dey just dey code am jare

Anonymous said...

@Anon 12:55p...lazy men ?? that's women in case your eyes were deceiving you..

Anonymous said...

what do you expectfrom UNIBEN before smh

lululoveslollipopz said...

the naked one is a man .. Cant u see ?? Look at his arms ... How is that a woman .??? *confused face

Anonymous said...

Anonymous 12.55 they ARE women

jenny said...

hahahhahha.....omg!!!!! Linda, where u find this picture????

Amaka's Notepad said...

Wait oo, there is something i see. something that looks reddish like blood. the one wearing a yellow top is holding on to it. make e no be say the other one dey fight for her 'time of month oo'.
That said, i just feel sorry for the scantily dressed one cos her back will brush on that fence and bruise the s**t out of her! fight? @ that age? shameful!!!

Noella said...

someone stood there taking pictures..didn't they try to stop the fight from escalating??? smh

CITY GIST said...

Amusing...for the weekend

Anonymous said...

SHAME!!!! The wan wey dem dey beat resemble man sef!

sincere22k said...

This is insanity,

Anonymous said...

sad sad sad. Over clothes. na wa oh.

ledynamite said...

ha ah aha ahha i am lmao,i cant imagine this ohhhhhhh

ledynamite said...

ha ah aha ahha i am lmao,i cant imagine this ohhhhhhh

Alicia says... said...

these look like men, ewww. everyone about the naked one looks like a man minus the boobs. yuck. i find this pic somewhat disturbing, really.

Anonymous said...

they look like men... look @ their biceps... kai akrika pikin them...lol

Anonymous said...

why anyone would find this funny is beyond me. i think its sad and trashy

Anonymous said...

Ha ha ha. Linda u just made my weekend!!! Too funny!!! ROTFLMAO!!!!

Anonymous said...

poverty!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

two fags.

Madame Sting said...

They don't look like ladies to me.

Anonymous said...

OMG... they just disgraced themselves..

Anonymous said...

If these are ladies, then they must be transvestite....WTH!

kemisola said...

this aint no woman! dis looks like men in with boobs

TWO MEN said...

THESE ARE MEN. THE BOOBS ARE SUPERIMPOSED. TAKE A CLOSER LOOK AT THEIR ARMS.

ITS ALL STAGED. WHOEVER DID THIS NO GET WORK.

Anonymous said...

they aint men oooo... can u se the later bulging breast?both of them re women

kekere said...

hIlarious. This is so funny. @ amaka u ve gud eyes. I noticed the reddish stuff too. Seems to me that d mannish lady is on. Wow! N d other lady is holding it ewww how gross.

Anonymous said...

Abeg... roll the video make we laugh.

kekere said...

And wat is the rope like thing the naked one has round her waist? Is that supposed to be her g-strings? Smh.

Anonymous said...

Linda lol, this is really funny........

http://www.goalng.com

Iyaeto said...

Are those man boobs????

Anonymous said...

Those ain't women, they are trannies with permed hair! And which is the tall one by the way. Annoying.

Anonymous said...

lmafo!!!!!!!!!!!! dis is jokes bare funny

Ade_Cool said...

u sure those are women...jeez so muscly!!..and agree with @1960 Chick tranny much

Didi said...

OMG! I HOPE THEY REALY ARE NOT GIRLS!

Anonymous said...

If she stole her clothes she should n turned in to the police. This barbaric and childish.

Anonymous said...

lol! OMG! Hilarious!!! My advise to them..(**cough** Trannyz) ease up on the garri soaking and drinking!
Lol! Eyya! why she tear her cloth na? Is not good o! Lol!lol!lol,lol!
LMAO! chai!


Lady H

Anonymous said...

Any video to this?

Feisty Archer said...

Was in serious doubt of their gender but seeing their method of violence ie ripping each others clothes of...they are definitely women. Men throw blows, women pull clothes. Yup!!!! Definitely women. Shame though!!

Anonymous said...

cant just imagine that some two stinky beaches could be fighting because of some trash in the name of cloth.fuck them mama and papa them all!

Recent Posts