Let's zoom into Amber Rose's face for a minute...(photos) | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Saturday, 23 May 2015

Let's zoom into Amber Rose's face for a minute...(photos)

Amber pictured yesterday hosting a gig in Las Vegas. Does her face look like..maybe...she had botox or some kind of cosmetic surgery? Or maybe it's the make-up that made her face look so tight?

72 comments:

Davido's driver said...

Hmmmmmm

Davido's driver said...

No offense but the first pic looks like deadbody wey de rise....

STERN said...

Her face looks like p**sy..lol

Anonymous said...

Job searching? Sign up on www.mapleservices.com.ng

Unknown said...

Oooo

Davido's driver said...

Plastic plastic plastic, looking like a toy

Unknown said...

She looks ugly,ewwww

Anonymous said...

She kinda look old and ugly in d 1st pic

Unknown said...

Not my problem..hers rather

Unknown said...

Lindyway,lets zoom into urs too and see.#na u dey see everything chai
*iyawo Obama

Anonymous said...

Linda its natural bronzer she used. Go and buy one and use so you can have that effect seems you like it.

BONARIO NNAGS said...

In Omawumi's voice "if you ask me, Na who I go ask"

~BONARIO~says so via NOKIA LUMIA

Unknown said...

She looks lik "Mama Omolata". She must hav enhanced her face wit their normal scissors for we never can tell.

Anonymous said...

Wat more can i say



DO YOU WANT TO MAKE SOME STEADY DAILY INCOME WITH YOUR PHONE? CLICK HERE AND SEE. IT'S NICE

AC£S said...

Wish I know....none of my business

Anonymous said...

What the hell are u talking about for once ? Same face still looks like Amber

Akin' Odunsi @gr8akin said...

Linda, if U want us to look at the face thoroughly, don't include this kind of pix (2nd pix) cos I can't concentrate on the face when there's something else to look at that's more important! Ha! Na wah for you o!

Unknown said...

Zooming is the new black here....okay na

Anonymous said...

Maybe the tongue she was sticking out

www.glowyshoes.com said...

Surgery or no surgery..She is a fine woman..

www.glowyshoe.blogspot.com

Do the walking and let your shoes do the talking
www.hawtshoes.co.uk

Unknown said...

She looks lik those Yoruba women dat bleach their skin. Definitely she d cosmetic surgery.


She is aging, and no choice but to enhance her face, and looks.

Banji said...

She's looking uglier with those sagging boobs.. Wizkalifa don swear for her lol....

Banji said...

She's looking uglier with those sagging boobs.. Wizkalifa don swear for her lol....

Unknown said...

Linda ina enyochaka....pls can we zoom in ur own face for a second? Guess nt!

eka said...

D zoom in shows how a wrong lifestyle looks like...

Anonymous said...

Linda abeg enough wit dis babe biko. Seein her pic alwys mks 1 think of porn. Abeg i wan go heaven. +Bonario u r getting rili annoyin wit ur comments. Iv bn observin dem 4 sumtime nw n dis isn't d bonario we used to knw. U sound extremly boring nw #ntdtuwerefun. Mayb u shud reduce d way u comment. U mustnt alwys comment abeg.

Unknown said...

Bonario Oree mi,how are you na?

Anonymous said...

De woman is old and struggling to stay relevant and look happy at the same time.Shes also been used thoroughly from a young age.after a while,Botox etc no go help.

Anonymous said...

Forget di face, zoom into those boobs!

Unknown said...

Lol. Amber. Mtchewwww

NaijaDeltaBabe said...

Wats our own na?

Debbie Chelsea said...

Not looking nice @ all

MADE IN NIGERIA said...

Who cares?

Anonymous said...

sexy & hot

Anonymous said...

No biggie, she's aging rapidly otan.

Anonymous said...

So what.

Subomi said...

Don't care much

Anonymous said...

she don dey resemble man ewwwwww

Unknown said...

Linda are u a learner?... Ask asking us again

Unknown said...

lol

Unknown said...

So plastic hahahaha

Unknown said...

Looks like a it's a double, so.not her normal looks

Anonymous said...

LOVE ❤️

Oweibor Rachael said...

She looks like a Demon

Unknown said...

Linda, she look so beautiful . I don't see anything wrong with her face.

MlleP said...

Doesn't look like it

Manuel Kunmi said...

Ewwwwwww nxt pls

Anonymous said...

Her face always looks like that, stop reaching! It's not everyday force stories.

Anonymous said...

Hmm if she was a Nigerian, she'll look like all those benin babes

FLEX said...

Old woman. Grandmama baby! No matter how one tries to form youngie,when old age comes.. It can't be hidden!

FLEX said...

Shut up! Do u know how p**sy looks? Pervert

FLEX said...

Old woman. Grandmama baby! No matter how one tries to form youngie,when old age comes.. It can't be hidden!

ary said...

botox

Unknown said...

Surgery tins... looking old tho

yawanow said...

Nah looks different

SWILL MARTIN said...

He whalla abeg not mine

Anonymous said...

It's the foundation...the eyebrows re barely seen. More visible eyebrows more younger

Anonymous said...

Emm Linda lets try zooming into your face. Most readers might run for their lives

Unknown said...

Dix Amber Rose is old jor.

Unknown said...

I think is make up.

Chicrystal. said...

Plastic get expiring date.

matleby said...

Why bother about her face there are better things to look at #wink#

Unknown said...

Lol her face looks like all those strong sheet that refuses to flush


@louiscarter91

SMURF said...

Linda, everyone knows that botox is a normal procedure for them now and everyone over there uses it like water!! Even some botox use it and regular pple!!

Unknown said...

Didn't see nothing.



#TeamBlessed#

Anonymous said...

Where her brows tho?!

Dobzi fingers said...

Who knows?

Check out my makeup blog
http://dobzifingers.blogspot.com/?m=1

Juleslouis said...

Either way. She looks old in d first pix.

Anonymous said...

I knw but dats not d issue!

Anonymous said...

Yes! it looks like u.

Anonymous said...

Linda she bleached her brows to blond.

Anonymous said...

It's the makeup. Plus she shaved her eyebrows.

Recent Posts