Welcome to Linda Ikeji's Blog

News, Events, Entertainment, Lifestyle, Fashion, Beauty, Inspiration and yes... Gossip! *Wink*

Friday, 18 April 2014

Is it over with P-Square?

I've been hearing a few stories about Peter and Paul Okoye of P-Square having issues for a while now. I hear they disagree on everything now...songs, videos, ideas etc...but because they are twin brothers, I figured well, they will sort things out...so I didn't write.

On Wednesday April 16th, I gathered exclusively from industry sources that the brothers fought each other physically during rehearsals. They had to be separated by their dancers. This is fact! But I decided to leave the story alone because which sibling doesn't disagree sometimes, right? But now their older brother, Jude Okoye, who is also their manager, just tweeted that after ten years he's done.


I hear one of the wives is causing some of the problems between the brothers. *sigh* Dear P-Square, don't even think of breaking up. You will break the hearts of millions of people...including myself. Please stay together.

567 Comments:

  • At 18 April 2014 at 13:13 , Anonymous jaybeyblu said...

    Women!!! Eve don enter matter now. Smh

     
  • At 18 April 2014 at 13:14 , Anonymous Anonymous said...

    Pls let them don't break up #bright bravo#

     
  • At 18 April 2014 at 13:15 , Anonymous Anonymous said...

    They should break if they want to kill their career.

     
  • At 18 April 2014 at 13:15 , Anonymous Anonymous said...

  • At 18 April 2014 at 13:15 , Anonymous Anonymous said...

  • At 18 April 2014 at 13:17 , Anonymous aikay said...

    i knew it will surely happen. i have just started ringing it into my brothers ears to beware of women we will marry

     
  • At 18 April 2014 at 13:17 , Blogger IshOlawale 2faceManiac said...

    Oh they said MoNEY is the root of all EVIL and Money is the root of many HappiNess.....'Ey had better not break!

     
  • At 18 April 2014 at 13:17 , Blogger D J STELCH said...

    Well, Blood Is Still Very Much Thicker Than Baileys!! They'll get over it... There Senior Brover can move on, but he still can't be far from them, he'll still support as at when needed..

    ……………..
    .
    .
    .
    ¤GROWN MAN IN A YOUNG BODY¤

     
  • At 18 April 2014 at 13:17 , Blogger D J STELCH said...

    Well, Blood Is Still Very Much Thicker Than Baileys!! They'll get over it... There Senior Brover can move on, but he still can't be far from them, he'll still support as at when needed.. And the two wife's dare not come in to settle them, na WAR ooooo..

    ……………..
    .
    .
    .
    ¤GROWN MAN IN A YOUNG BODY¤

     
  • At 18 April 2014 at 13:17 , Blogger sarah isaac said...

    Can't believe dis o..please stay together..no woman should separate you guys..May God intervene and bring peace between them...its well

     
  • At 18 April 2014 at 13:17 , Blogger Jane Oddih said...

    I knew it would happen,bad women!

     
  • At 18 April 2014 at 13:18 , Blogger whitefalcon said...

    Women!! What can't they do?
    And please,the Okoye brothers should learn from the story of Samson and Delailah. Don't let that Delailah bring u two down.

     
  • At 18 April 2014 at 13:18 , Anonymous Anonymous said...

    Women

     
  • At 18 April 2014 at 13:18 , Blogger Sunmola Oluwatosin said...

    Woman re devil..

     
  • At 18 April 2014 at 13:18 , Anonymous Anonymous said...

    seriously na only woman fit separate brothers..

     
  • At 18 April 2014 at 13:18 , Anonymous Anonymous said...

    This has to do with lola omotayo and anita,They didn't want peter to marry lola because she is a yoruba girl,That was why jude didn't attend peter's wedding but he attended paul's wedding but tried to hide from the cameras!

    Lola and Anita should better bring back their senses esp. Anita,That girl is not a wife material

     
  • At 18 April 2014 at 13:19 , Anonymous gistm.com said...

    www.gistmi.com

     
  • At 18 April 2014 at 13:19 , Anonymous Anonymous said...

    When I started reading this piece, what came to ma mind was that one of the wives cld be responsible for all these. I wasn't wrong afterall. It is well.

     
  • At 18 April 2014 at 13:19 , Anonymous Anonymous said...

    women..we r d actual root of al evil uno..
    I hope dey don't brk up cz dey won't mk it separately..dey ain't dt gud on a gud day,if Nt 4 dance,beat et al..vocally n lyrically dey ain't dat gud so separatin l only bring disaster...dey practically live in d same aos cz so shii l always hpn,,dey shld suck it up n settle der ish..
    dey r guyz nw,twins 4 dat Mata so dey beta settle der shii



    betsytohbadt

     
  • At 18 April 2014 at 13:20 , Anonymous Anonymous said...

    My mom loves them. It won't be fair. They are the only people my mom listen to if it's not gospel. Biko come back together

     
  • At 18 April 2014 at 13:20 , Anonymous someone said...

    Lemme not say much or dey will know am d one. Yes! One of wives! D stupid girl has no respect even...girl! D stupid woman.

     
  • At 18 April 2014 at 13:20 , Blogger Maria Ocheja said...

    PSquare, it is family first and call your wife or whoever to order please. As Linda said many hearts including mine shall be broken I beg.

     
  • At 18 April 2014 at 13:20 , Blogger Abayomi Ibikunle said...

    That's no good news @ all.
    Pray dey work tins out.......

     
  • At 18 April 2014 at 13:20 , Anonymous ONE HUNDRED KAY said...

    Ok na we dey wait

     
  • At 18 April 2014 at 13:20 , Anonymous Anonymous said...

    please don't break up and make me cry...

     
  • At 18 April 2014 at 13:21 , Anonymous Anonymous said...

    If truly it's a woman then dey r fools,ten years together as brothers and as team.Marriage that has not lasted upto a year .mtscheew

     
  • At 18 April 2014 at 13:21 , Anonymous Anonymous said...

    'One of the wives' na wa oo,WOMEN.they've been together for years without breaking up,now that women r involved,wahala don dey happen.Why did God create women sef????? Women should go into extinction ! Hian

     
  • At 18 April 2014 at 13:21 , Anonymous Anonymous said...

    The power of Women!!!

     
  • At 18 April 2014 at 13:22 , Blogger FiNEWiNe Chi said...

    I'm praying hard this doesn't come 2 pass. IJN.

     
  • At 18 April 2014 at 13:22 , Blogger egwuh maureen said...

    I can't believe dis...y can't most women be like me? I like psquare. Pharrell My son likes them. Even my davis does too.

     
  • At 18 April 2014 at 13:23 , Blogger Jenyking Ekemezie said...

    And i know is lola...

     
  • At 18 April 2014 at 13:23 , Anonymous Anonymous said...

    Sigh! OBINRIN!......

     
  • At 18 April 2014 at 13:23 , Blogger bonita bislam said...

    Oh no,this guys wana break my heart.Women hmmmm,they shouldn't allow them destroy a career they've built over the years.I'll be so sad to see Psquare fall like samson.Smh

     
  • At 18 April 2014 at 13:24 , Blogger Endy said...

    Women wahala,I knew this will happen once we women get involve,pls my dear p square leave women and stick together...I love una song die

     
  • At 18 April 2014 at 13:24 , Blogger Omoba Adetoun said...

    Oh No!!! Not Peter and Paul, please, dear Lord

     
  • At 18 April 2014 at 13:24 , Blogger Aisha Musa said...

    Wow! Pls this shldnt happen between these two...God will help them I pray

     
  • At 18 April 2014 at 13:24 , Blogger laurine said...

    the bitch is lola am sure

     
  • At 18 April 2014 at 13:24 , Blogger Swaggcino said...

    I am a woman and I know how we behave I just knew dat dis ill happen since they got married but will dey be single forever, pls guys just work dis out cous u guys don't only share music but also blood abeg o

     
  • At 18 April 2014 at 13:24 , Anonymous chinero said...

    U guys shouldn't try it oooooo....fight all u want but stick togeda....its certain things would change immediately you both get married...u guys just have to deal with it maturedly...I wouldn't buy a peter or a Paul albulm...all I want is a p square albulm

     
  • At 18 April 2014 at 13:24 , Anonymous Anonymous said...

    Hmmmm.... How can woman matter be affecting their work relationship? I'm sure it's paul fighting peter over lola's mata. Bros na u marry her? Go manage ur own wife na??? Abi Wetin dey worry all these ones sef?
    I love their music abeg.... leave woman mata and FACE UR WORK. Anyway sha, I believe they'll work it out just like twins usually do.

     
  • At 18 April 2014 at 13:25 , Anonymous Anonymous said...

    Phew!lindiway...even before opening d news..I said it loud dat its gonna be d wives..women hian na wah for us...dey shld just think of how their mother would feel if she had been alive.dnt break up pls...forget d women palava abeg make una no jeopadize una hard earned career breaktru..no other person can manage u guys better than ur blood brother!

     
  • At 18 April 2014 at 13:25 , Anonymous Anonymous said...

    They *woo* men...that's women! #sad!

     
  • At 18 April 2014 at 13:25 , Anonymous Anonymous said...

    Some women bring problems between siblings in d family especially those doin combined biz like psquare...I pray they sort it out or they'll end up loosing a lot of things cos it wnt be easy for 1 of them to do it alone ...they re beta as a pair

     
  • At 18 April 2014 at 13:25 , Anonymous Anonymous said...

    Must the wife be blamed all the time?

     
  • At 18 April 2014 at 13:27 , Blogger Theophilus Momoh said...

    Hmmmm unbelievable,no matter the conflict,they should try and settle it amicably btw themselves.nw their mum isno longer alive2 settle dier grieviances,who else cn help?U gies cn neva do it alone,u nid each lk the p*ssy& d*ck.Ask Dbanj,face&black face to gist you more.U gies u shud caution ur wives,der are after your money

    ################GOD################################# punish##############devil#############

     
  • At 18 April 2014 at 13:27 , Blogger delphine Chinyere said...

    Jst wat ihad in mind,dt hope ds twins won't seperate after getting married...women n dere wahala,y can't u ppl jst let 2 brothers who hv bn in peace 4 a long tym,stil b @peace despite dey r married.n I definitely know d wife dts causing ds whole mess bt I won't mention names.Bt pls P-square u guys hv come a long way 2 let a woman cause a rift btw u 2.I jst hope u ppl can c ds.u r rily goin 2 brk d hrt of ur fans.u guys can sort it out pls....

     
  • At 18 April 2014 at 13:27 , Blogger BONARIO NNAGS said...

    I pray this is not true.
    Women sha,fear anything creature that bleeds for 5days and still stay alive.

    ~BONARIO~says so via NOKIA LUMIA

     
  • At 18 April 2014 at 13:28 , Anonymous Anonymous said...

    OMG this wont happen in Jesus name,my heart is so broken as ive also just read d tweet too. Hmmmm see d damage our aunty yellow pawpaw has caused,anyone in the entertainment industry or any close ally will knw Jude has a reservation for Lola.I wish they settle asap!

     
  • At 18 April 2014 at 13:28 , Anonymous Anonymous said...

    The problem could be from Aunty Lola. Togetherness is what makes them rock. The evil that some women do! They were siblings 1st before u became a sugar Mummy to 1 of them o. Just remember that. Msheww

     
  • At 18 April 2014 at 13:28 , Anonymous Anonymous said...

    Like seriously, it would break ma heart if they part ways.

     
  • At 18 April 2014 at 13:28 , Anonymous Anonymous said...

    plsssssss we luv u p-square..dnt break

     
  • At 18 April 2014 at 13:28 , Anonymous unique lady said...

    Gawd!!! Nooo pls nooo noo pls nooo,peter n paul okoye dnt do ds *sobbing*

     
  • At 18 April 2014 at 13:29 , Anonymous Anonymous said...

    Women are just necessary evil. I am a woman but hate them with a passion. They won't change even after giving Adam Apple to eat. it's because of them we are suffering today. They have been together before they even met their wives now that they have married them they will cause issues. pls face your marriage and leave their career alone abeg.

     
  • At 18 April 2014 at 13:29 , Anonymous Anonymous said...

    Hmmmm dis is serz oooo,d devilis a liar,just as if I knw tinz like dis will com up,since dere both married now,dey won't understand each other again,bcos women r d devil between dem,I mean dere wives dere d devils now,pls dis guys should not allow dere wives 2 com in btw dem oooooo.God will help dem,big broda dis is not d time 4 u 2 leave ur young ones,d lord ill dircet u,n show u wat 2 do,

     
  • At 18 April 2014 at 13:29 , Anonymous gozibe said...

    God!biko dis shuld beta nt b true o! I love p square, pls stay together!

     
  • At 18 April 2014 at 13:30 , Blogger Zenki Brown said...

    wives plx dnt cum btw these two. psquare plx dnt separate naaaa. it will be hrt brokenif u guys go ur separate ways. plx plx plx. work things out amicably. tnx

     
  • At 18 April 2014 at 13:30 , Anonymous Anonymous said...

    Wow...... dis does not sound good. Am shocked. I Pray God settles the dispute amongst these two brothers. #lovetheirmusic.

     
  • At 18 April 2014 at 13:31 , Anonymous EBY said...

    God pls let it not be true,I pray INJ name amen.

     
  • At 18 April 2014 at 13:31 , Anonymous tomisyn said...

    Omg! Ds can't be! My p-square pls don't do ds...I can't take no heartbreak 4rm u guys! Tbh I saw ds coming buh idw imagine it pls No!!

     
  • At 18 April 2014 at 13:31 , Anonymous Anonymous said...

    Y won't dey disagree wen woman don enter d picture? After God fear women!

     
  • At 18 April 2014 at 13:31 , Anonymous Anonymous said...

    They can't break up... That's d beauty of family!

     
  • At 18 April 2014 at 13:32 , Anonymous That Function Gurl said...

    Oh no!!! Woteva it is, fix it abeg!!! Biko, Ejor!!

     
  • At 18 April 2014 at 13:32 , Blogger Chinenye Okoli said...

    Ok, this is Gbege at it's height. I love u both together, cnt dre jst be a difference. Must all duos end up in breakup? No Mata who is d reason behind d breakup, u both shud make up. Umu nwanyi..........

     
  • At 18 April 2014 at 13:32 , Anonymous Anonymous said...

    Please p-square dn't even think abt it.

     
  • At 18 April 2014 at 13:32 , Blogger Aisha Musa said...

    This must nt happn.....hnmmm things like this are expected tho cos they nw married...hnmmm its well

     
  • At 18 April 2014 at 13:33 , Anonymous Babycake$ said...

    God pls help them oo, pls watever it is pls its d devil's handwork, resolve it as soon as possible.

     
  • At 18 April 2014 at 13:33 , Blogger wilheminna moses said...

    Exakli wah I tot wen I was reading dis! Dere wives! Am a woman buh women? Gosh! Most are evils! Causing probs evrywhere! Why wud de let strangers tear dem apart? And na lola go de cus am, 4give me if am wrong! P square dnt make us hate u guys, twin @ dat mata! Abeg lin u wan spoil my day? Nxt!!!!!!!!!

     
  • At 18 April 2014 at 13:33 , Blogger shittu oluwaseun said...

    Dt is woman for u

     
  • At 18 April 2014 at 13:35 , Anonymous Anonymous said...

    Both brother weren't supposed to live in d same compound with their wives. Women!! We can bring down a nation with our wahala

     
  • At 18 April 2014 at 13:35 , Anonymous Anonymous said...

    women has come into their life... nw problem has come in... peter okoye once said dey will neva split sometimes in 2013 now wht is happenin... pls dont split ooo... woman are just so devilish.... haha nt even up to a year of upgrade all this is happening between the greatest duo in the music industry....

     
  • At 18 April 2014 at 13:35 , Anonymous Anonymous said...

    Lol, y do i feel paul's wife is the problem... lol... make dem settle o

     
  • At 18 April 2014 at 13:36 , Anonymous Anonymous said...

    You've got to be kidding me! They shouldn't let neither fame,wealth and even women come in between them. A kingdom that rises against itself shall surely fall and scarter #mylittleadvice# Ify

     
  • At 18 April 2014 at 13:36 , Anonymous Anonymous said...

    Linda i can vehemently tell u its Lola #trust me

     
  • At 18 April 2014 at 13:36 , Anonymous Anonymous said...

    why do i feel its lola? that woman never smiles always seem bitter and angry. women are evil sha biko my brothers stay together but then change is inevitable

     
  • At 18 April 2014 at 13:37 , Anonymous Anonymous said...

    Women,women,women,women,women,women.how mant time did I call una?

     
  • At 18 April 2014 at 13:37 , Anonymous Anonymous said...

    Now This is Where The Wives Steps In !!! One of them has married a bad woman who has been turning their back against another ..Shame to you guys if you break up !! SHAME

     
  • At 18 April 2014 at 13:38 , Anonymous Anonymous said...

    Lola Omotayo!!!!

     
  • At 18 April 2014 at 13:39 , Anonymous Anonymous said...

    Women! Why always women?

     
  • At 18 April 2014 at 13:39 , Anonymous musty said...

    I don't see that happening...Mayb its just a series to their "ALINGO" cartoon...Kip calm fans and flex P~SQUARE music!!!

     
  • At 18 April 2014 at 13:39 , Anonymous Anonymous said...

    Am going to be so heart broken up to.

     
  • At 18 April 2014 at 13:39 , Anonymous holuwagbenga said...

    I bliv dy wil sort it out nd get bak on their feet

     
  • At 18 April 2014 at 13:40 , Anonymous Anonymous said...

    This is really sad but knowing how unfair life is,I'm not surprised. Yeah...when women cime in the game sure changes.jealousy,envy,suspicion etc...why do I feel lola is the troublesome one?I'm so hard broken.i just adore psquare.plis guyz seek God's face.jude is childish to hav gone on twitter like dat.
    Princess from cameroon.

     
  • At 18 April 2014 at 13:40 , Blogger Zenki Brown said...

    Dear Psquare. dnt even tink of tinking of breakingup.

     
  • At 18 April 2014 at 13:40 , Anonymous Anonymous said...

    Eve don enter hauz n destroyed a peaceful family.

     
  • At 18 April 2014 at 13:40 , Anonymous chummy yummy said...

    Abeg make dem park well. Who cares. If they wan separate b4 nko. For 10 yrs we naija don try, dey buy deir music. Thank God phyno and d rest dey. Let dem keep giving me the beat. Linda Next......

     
  • At 18 April 2014 at 13:41 , Anonymous Anonymous said...

    Pls linda dose guys wuld only kill dier fans psquare pls dnt afta ten yrs u guys shuld kwn hw 2 settle it.pls m beggn u guys r d only reason i still listen 2 naija hits pls

     
  • At 18 April 2014 at 13:41 , Anonymous Anonymous said...

    Am stil thinkin who wil be d problem...hmmmm i strongly believe da d problem z lola da old woman.lol

     
  • At 18 April 2014 at 13:41 , Anonymous Anonymous said...

    Women ennnnnn, U guyz shud settle joor .

     
  • At 18 April 2014 at 13:41 , Anonymous Anonymous said...

    Na their wives go dey cause all the wahalas...Lola use your old age settle this matter oh.i ve twin boys who dot on each other so much that me their mama dey jealous...I don pray,I still hold my ofor for hand that their future wives must swear not to destroy. T he bound they share...like seriously.....

     
  • At 18 April 2014 at 13:41 , Anonymous Anonymous said...

    That lone of the wives is causing some of the problems between the brothers" is Lola aka BLEACH MOMMY! Hahahhahahahahahahahahahaha!!!!!!!

     
  • At 18 April 2014 at 13:41 , Blogger osatuyi idowu said...

    They shouldn't even think abt it.breakin up ke...they need to pray and stick 2geda coz family dat pray 2geda,sticks 2geda.women though...hun. *««*CROWD PULLER PLEASER*»»*•

     
  • At 18 April 2014 at 13:42 , Anonymous Anonymous said...

    M sure its Lola with that her strong face, mshewww....Psquare please oh don't breakup biko

     
  • At 18 April 2014 at 13:42 , Anonymous Anonymous said...

    Any woman or person dat would want to cause breakup between dese brothers it shall not be well with dem. Pls brodas stay strong be togeda. Dnt let anything come between u. If I had married peter na shey nothing of dis sort would have happened *wink*... Well pls God dnt make dem seperate it would kill me

     
  • At 18 April 2014 at 13:42 , Blogger Abe Alex said...

    Linda I don dey notice sey u dey fear to write stories after that Olamide ish......get over it abeg even if dem sneeze we won know

     
  • At 18 April 2014 at 13:43 , Anonymous Anonymous said...

    The wife will be Anita. Because I can see it in her eyes. On. Her. Wedding da when she was dancing on stage With Lola, Lola. Was. Trying to be. Friendly with her. While dancing but she was kinda stiff her body as. If she Is better Than Lola. But they shd pls settle nd not. Break. The. Heart of their million fans. Women I fear ooooo

     
  • At 18 April 2014 at 13:43 , Blogger Albert MAY said...

    I saw dis coming, Hmmm women sha, smh

     
  • At 18 April 2014 at 13:43 , Blogger @edDREAMZ said...

    If i could remember in one of their interviews yrs back, they said nothing will ever break them not even their future wifes but only their mum could break them up.... It seems like the opposite of what they said is what is happening nw.... Well all i will say is that any woman that wants to break them up will never no peace bcos she is trying to destroy 12yrs of hardwork.... Pls dont break up though...
    .
    .
    .
    ***CURRENTLY IN JUPITER***

     
  • At 18 April 2014 at 13:43 , Anonymous Anonymous said...

    Obviously their wives. Where they expecting things to remain the same after marriage? Lai lai....

     
  • At 18 April 2014 at 13:43 , Anonymous Anonymous said...

    Psquare pls dnt allow those bitches dat u guys married to spoil all d yrs of hard work n love.They r gold diggers

     
  • At 18 April 2014 at 13:43 , Anonymous Anonymous said...

    HMM I JUST KNEW IT...WOMEN N THEIR WAHALA...YOU GUYS SHLD NT LET DIS GIRLS DAT DONT KNOW D HUSSLE U GUYS WENT TRU TO BECOME DIS GOOD TO SCATTER UNA O...

     
  • At 18 April 2014 at 13:44 , Blogger nicoleswizzi. said...

    Na wa oo..I knew it must be one of d wives...d que is which of dem? But her juju won't wrk..Lol

     
  • At 18 April 2014 at 13:44 , Anonymous swytchinny said...

    OMG!!!!!.....Pls pls pls pls God let dz nt b true!!!!!... I will seriously b heartbroken!!!# sadface#.... women n dia division problems!!!!!

     
  • At 18 April 2014 at 13:44 , Anonymous Anonymous said...

  • At 18 April 2014 at 13:44 , Anonymous sisi said...

    they had better stay together.. hian! @wives i suspect peter's wife , i watched an interview where paul referred to lola as peter's babymama and peter wasnt getting any of that. phew.. i hope they dont.

     
  • At 18 April 2014 at 13:45 , Anonymous Anonymous said...

    So I take it that the wife behind this drama is the Yoruba woman. Behold, there is an enemy in our midst, who has come to destroy us.

     
  • At 18 April 2014 at 13:45 , Anonymous Anonymous said...

    Abeg d country is facing a bigger problem dan P square's.

     
  • At 18 April 2014 at 13:45 , Blogger Bunmi Suru said...

    Hell no,dat is what I was telling my friend,dere wives will be their sucess,am sure its Lola!*rollingeyes*this had better be a joke psquare,

     
  • At 18 April 2014 at 13:46 , Anonymous Anonymous said...

    I hear it has to do with Lola Omotayo but I don't want to believe.

    Dear P-square, I am writing in tears...please Stay together for the sake of we your "Super fans" pls put your differences aside and stick together...I can't imagine P-sqquare breaking up *crying* please

     
  • At 18 April 2014 at 13:46 , Anonymous Nwa Aba said...

    Lips are sealed

     
  • At 18 April 2014 at 13:46 , Anonymous Anonymous said...

    Na dem sabi

     
  • At 18 April 2014 at 13:46 , Anonymous patti labelle said...

    Na wa oh dey better not try dat

     
  • At 18 April 2014 at 13:46 , Anonymous Bimmy said...

    It will be so ridiculous if they allow their wives to separate them. And to you their wives if this guy's should break up. You are a failure.

     
  • At 18 April 2014 at 13:46 , Anonymous Anonymous said...

    In d voice of Okon lagos 'iyami

     
  • At 18 April 2014 at 13:47 , Blogger SIMPLYCOCK said...

    Please stay together P-Sqaure...please!

     
  • At 18 April 2014 at 13:48 , Blogger osatuyi idowu said...

    This jude guy should prove his maturity.he's the eldest,he dosent need 2 choose side.all he needs to do iz to make peace."U're done",bro,u can't be done with ur family.u guyz love eachoda,work it out.talk 2 ur self man.woman...hun. *««*CROWD PULLER PLEASER*»»*•

     
  • At 18 April 2014 at 13:48 , Blogger Gonna said...

    Hmmmm umu wanyi!!!! Kai!

     
  • At 18 April 2014 at 13:48 , Anonymous Anonymous said...

    Their breakup is the beginning of there down fall people want P square not Peter or Paul . I have a feeling is that Omo whatever that is causing the issh. If they stay together it those no increase my account balance but rather will be best for them. So GUYS separate business from family cos you are married now. Brr kiki

     
  • At 18 April 2014 at 13:48 , Blogger @edDREAMZ said...

    Technically, if this break up is for real then there is a possibility that there wedding will no longer hold very soon has earlier planned....... For christ sake this dudes are what made africa music what it is today...... No doubt many hearts will be broken if they really break up..... frm nw hence forth, no gal should talk to me again bcos yu people are bunch disasters no doubt......
    .
    .
    .
    ***CURRENTLY IN JUPITER***

     
  • At 18 April 2014 at 13:48 , Anonymous Anonymous said...

    Oh mehn,nothing last for ever,then ladies don't get me wrong,including you Linda,but I Strongly believe the women in their is made the huge difference,because they now have new confidants each,so whatever happens,at night on bed they get different advises and that will surely stirr up the continuos missunderstandings,its high time they go their separate ways,but that'll be the begining of a big drama scene to hit the newss,because sharing all what they've built together will take another toll,I wish them the best and pray their proposed joint wedding will still take place despite this little fracas

     
  • At 18 April 2014 at 13:49 , Blogger BigFoot said...

    Please Linda don't say it is bcos of one of the wives. Isn't the said brother man enuf to make decisions? Well, family could have issues but for Jude to say he is done. D devil is seriously at work. Wish their mum were alive. Some1 to talk some sense into the both of them. #brothersforlife! Ain't no woman gonna cause a problem. Plus they need patience and if possible sacrifice to forge ahead. Please don't break up. Please!

     
  • At 18 April 2014 at 13:49 , Blogger Gonna said...

    Hmmmm umu wanyi!!!! Kai!

     
  • At 18 April 2014 at 13:49 , Anonymous Anonymous said...

    It ve to be one of thewife, once woman enter matter tinz dey change. Dey can not make it without each other. So dey shld better stay together n settle dere differences.

     
  • At 18 April 2014 at 13:49 , Blogger Agharese Collins O said...

    Please P Square don't break up...women oh women.You guys should not allow your wives into your business affairs.

     
  • At 18 April 2014 at 13:49 , Anonymous Anonymous said...

    *sipping my kunu and reading comments*

     
  • At 18 April 2014 at 13:49 , Blogger Diggah E said...

    Why do women always want to manipulate things to suit their narrow interests, even though it will to their own detriment?

    If these guys lose fame money, the women will be the first to stop cooperating!

    George Clooney is a wise man.

     
  • At 18 April 2014 at 13:50 , Anonymous inspireify7D8AEBE9 said...

    one of the wives causing the problem? Some Women sha!!!!....any where dey enta....destruction follows

     
  • At 18 April 2014 at 13:50 , Blogger Kelly Babatunde said...

    These guys are the best 'cos they are together. Separation will only mean they're going down. Even if they don't, their carrer will surely take a dip. I will just advice the wives to steer clear of their husbands' business if they really love them. Will advice the duo to also exhibit maturity. Things will surely change a bit since they are now married but they just have to adjust and never allow their wives to adversely meddle in their affairs.

     
  • At 18 April 2014 at 13:50 , Anonymous Anonymous said...

    SQUARE BROTHERS PLEASE YOU GUYS SHOULD OVER COME THIS SHIT, DON'T LET THESE GIRLS THAT CAME TO BREAK YOU GUYS UP...
    I AM SO AFRAID.. I DON'T WANT THIS TO BE TRUE AT ALL.

    HEART BREAK...

     
  • At 18 April 2014 at 13:50 , Blogger Chinenye Iloegbunem said...

    Some women sha. That's if its true. I wonder why brothers tend to have problems once they marry. Not all though.

     
  • At 18 April 2014 at 13:50 , Anonymous Anonymous said...

    I said it on facebook sometimes ago when this kind of issue sprung up but many people said i should forget it. They said it is not possible.

     
  • At 18 April 2014 at 13:50 , Anonymous Anonymous said...

    SQUARE BROTHERS PLEASE YOU GUYS SHOULD OVER COME THIS SHIT, DON'T LET THESE GIRLS THAT CAME TO BREAK YOU GUYS UP...
    I AM SO AFRAID.. I DON'T WANT THIS TO BE TRUE AT ALL.

    HEART BREAK...

     
  • At 18 April 2014 at 13:50 , Anonymous Anonymous said...

    I knew it would be their wives, you see why stars don't marry? Stupid women. Shame on them.

     
  • At 18 April 2014 at 13:51 , Anonymous Anonymous said...

    E no go pass dat old mama wen 1 of dem marry, she looks like 1 dat would bring Up issues. I really hope de can sort d issue on ground cos family is everytin.

     
  • At 18 April 2014 at 13:51 , Anonymous Francis Beacon said...

    Disagree to agree Brothers!!! It seems like no music group last 4eva... Prove people wrong Peter

     
  • At 18 April 2014 at 13:51 , Anonymous Anonymous said...

    Please Ps don't allow your wives to come in between you guys Biko

     
  • At 18 April 2014 at 13:52 , Anonymous Anonymous said...

    Psquare,let ur mum ne happy with .yu..dont let women women women Ève Is evil...destroy yur career nd ur love

     
  • At 18 April 2014 at 13:52 , Anonymous Francis Beacon said...

    Disagree to agree Brothers!!! It seems like no music group last 4eva... Prove people wrong Pete

     
  • At 18 April 2014 at 13:53 , Anonymous Anonymous said...

    Hmmmmm. It must be mummy Lola who doesn't know her age bracket.mtcheeeeerwwwwwwee

     
  • At 18 April 2014 at 13:53 , Anonymous Anonymous said...

    They re both married now, what do you expect.. The devil (woman) is a lair

     
  • At 18 April 2014 at 13:53 , Anonymous Anonymous said...

    Linda,you re Amebo,they would soon settle their differences..anywhere a woman is present,there is always trouble


    Ayo

     
  • At 18 April 2014 at 13:54 , Anonymous www.meejay.com said...

    Never vouch for any man till he is in the arms of another woman. NOT EVEN YOUR FATHER!!! please visit my fashion blog, www.meemjay.com

     
  • At 18 April 2014 at 13:54 , Anonymous Anonymous said...

    Okoro Linda, When that winch of a wife break de up finish, she go come de find food shop na, as she go talk where the money go de come from. Women, una nor get sense at all...Fools.I know she will be telling her husband, dont worry u came make it on your own, at least you are the one doing everything now.Women are Vultures, you see sometin so perfect and you come in like a serpent to spiol everything, NA WAH

     
  • At 18 April 2014 at 13:54 , Anonymous Debbie Chelsea said...

    ☹ news....pls u guys shuld not quarrel ooo...Lindodo pls let us know d wife involved in dis shit!!!

     
  • At 18 April 2014 at 13:55 , Anonymous Anonymous said...

    Women! God created man and rested, but since the day God created woman neither God nor Man has rested.

     
  • At 18 April 2014 at 13:55 , Anonymous NennyD said...

    Please Peter and Paul don't allow a woman like me come in between you guys. Believe me its not worth the pain. I love you guys.

     
  • At 18 April 2014 at 13:55 , Anonymous Anonymous said...

    If this story is true then that wife is nigeria's yoko ono

     
  • At 18 April 2014 at 13:55 , Anonymous Anonymous said...

    P- square plz dnt break up....

     
  • At 18 April 2014 at 13:55 , Anonymous Anonymous said...

    P square, I beg u God's name, dnt try this! U guyz shld not evn try this, if this is a rumour, let it just remain as such. Don't Eva try breaking up, cos u will be breaking d heart of a fan too. I'm a die hard fan of P square, dnt allow any wife of yesterday come between u brothers. Remember where n how u started? Right from d womb! Abeg dnt allow any wife seperate u guyz, u re blood first, before any wife came along. Like I forsaw ds Linda. #sad face#

     
  • At 18 April 2014 at 13:56 , Anonymous sure boy said...

    Nutin lasts 4eva. U get 2 a level in life that u even fight urself so please its not unexpected.

     
  • At 18 April 2014 at 13:56 , Blogger Dee Tee said...

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 18 April 2014 at 13:57 , Anonymous Anonymous said...

    Women are found of bringing confusion in a family. Well done

     
  • At 18 April 2014 at 13:58 , Anonymous Anonymous said...

    Nawa. O money the root of evil

     
  • At 18 April 2014 at 13:58 , Anonymous Anonymous said...

    Women are found of bringing confusion in a family. Well done

     
  • At 18 April 2014 at 13:58 , Blogger Olaleye Adisa said...

    Woman! Woman!! Woman!!! Watever it is you guys should plssssssss setle it amicably. ⌣̊┈̥-̶̯͡»̶̥♡thanks ⌣̊┈̥-̶̯͡»̶̥ 

     
  • At 18 April 2014 at 13:58 , Anonymous cuci said...

    I'm not impressed with Jude - he seems to have had issues with his brothers even before now. Why tweet it? This should be treated as a family problem first. Anyway, I pray the twins resolve their differences fast and as for the 'wife' that's causing the problem, she needs to be careful cos blood no matter what will always be thicker than water.

     
  • At 18 April 2014 at 13:59 , Anonymous Anonymous said...

    O'seti go O'setie!

     
  • At 18 April 2014 at 13:59 , Anonymous Juls said...

    I think their wives are the cause of their misunderstanding.

     
  • At 18 April 2014 at 13:59 , Anonymous Anonymous said...

    If it is true, it's nothing new. The Everly Brothers broke up.

     
  • At 18 April 2014 at 13:59 , Blogger infipacific said...

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 18 April 2014 at 13:59 , Blogger ojobo mercy said...

    God pls let them not break up ooh, it won't be nice at all. God pls help

     
  • At 18 April 2014 at 13:59 , Blogger Jerry D'poronsi said...

    What women can do.


    ~~Success Has No Limitations~~

     
  • At 18 April 2014 at 14:00 , Anonymous Anonymous said...

    U guys can sort out ur differences nah. Don't allow any woman come between u guys

     
  • At 18 April 2014 at 14:00 , Anonymous Anonymous said...

    this is hrt broken..

     
  • At 18 April 2014 at 14:00 , Anonymous Anonymous said...

    Linda u forgot to include dat dry would break their mothers heart too dey shouldn't even tink of it at all nd people said it at some point dat wen dis two get married dey will separate

     
  • At 18 April 2014 at 14:00 , Blogger Amanda REGINALD said...

    Ahhhh I just knew such willl happen.
    Am not one to condone fornication but ther r some career pple that shd remain married to their jobs cos once they marry human beings the partners begin to interfere.
    Lola is jealous of anita's youth and figure ahile Anita is jealous of Lola's financial independence and how Peter worships her.
    Its obviouse d wives will put d baddest twins that ever singeth at war.
    They have put a knife on the things that held psquare togethr and now they have fallen apart.
    Tears
    Tears and more ...
    Tears. #sniffs

     
  • At 18 April 2014 at 14:01 , Anonymous Anonymous said...

    Am sorry to say, but some women r evil.

     
  • At 18 April 2014 at 14:01 , Blogger success igbinoba said...

    Na wa ooo if dey break up will be a big shame dat a woman is coming in between two brodas dat have fought over d years to remain strong n united. I just pray dey don't break up oooooo

     
  • At 18 April 2014 at 14:01 , Anonymous Anonymous said...

    I sensed a little tension when Peter mentioned he was not named after Paul's son at the recent wedding...it seemed it was something that really hurt him cos he mentioned it in public..so if its one of the wives that's causing problems,then it's too bad!

     
  • At 18 April 2014 at 14:01 , Anonymous Anonymous said...

    Nothing last forever.

     
  • At 18 April 2014 at 14:01 , Anonymous Anonymous said...

    Call me a tribal chauvinist or whatever. ..its my opinion and advice to single peeps; its always better to marry from your tribe and if possible your own state...it doesn't mean you will have the best of marriage; but it makes conflicts and differences easier to resolve and understand. Bring a bad woman into a home and she tears the family apart....single guys be guided. And for u, peter and paul...blood is thicker...marriages may fail....but a brother is for eternity. Good luck.

     
  • At 18 April 2014 at 14:02 , Anonymous Anonymous said...

    Its always women,may God have mercy on us. They should better avoid allowing the wives to pull down what they have spent years to build together....if the wives cannot help to build their career with them,then they should keep them away from interfering ....period. Na their business shaaa,wish them well anyway.

     
  • At 18 April 2014 at 14:03 , Anonymous Anonymous said...

    We all fight, have disagreement, quarrel, shout and all that, but bruv(P-Square) I want to warn you..DONT U EVER THINK OF PATHING WAY, pls mum call them to order, family and friends with influence pls wade in....just an advice just in case this is true.

     
  • At 18 April 2014 at 14:03 , Blogger alpha tun said...

    I always had a feeling it will come to this, it's usually women, we women ehhh we get capital WAHALA

     
  • At 18 April 2014 at 14:03 , Anonymous Cher said...

    some people are just plain evil. it is a job of a woman to unite a family. but i guess a woman who has no decent family background can only tear it apart. #notallthatglittersisagem #ndiofemmanuadironma

     
  • At 18 April 2014 at 14:03 , Blogger cassie king said...

    Ahhh pls don't split o!

     
  • At 18 April 2014 at 14:03 , Blogger horluwatosyne said...

    Dey wn't breakup ijn........Amin

     
  • At 18 April 2014 at 14:03 , Anonymous Anonymous said...

    This breaks my heart already.... There is no perfection in life, siblings fight and argue all the time, they get over it and move on.... Pls u guys should stick together no matter what.... Sort ur issues out at home and give us good music to ease the hustle and stress in Nigeria, please.... Psquare has been there for ages, u guys made it as a duo, dnt stop now please...
    Post my comment pls
    #Aify...

     
  • At 18 April 2014 at 14:04 , Blogger joy Egbunu said...

    Let d publicity stunts begin!!!

     
  • At 18 April 2014 at 14:04 , Blogger mobis Chima said...

    if this is true...its really very sad. How can a woman break a home that have been together for yrs. I pray is sorted out soon!

     
  • At 18 April 2014 at 14:04 , Anonymous modest said...

    Is vry vry bad to hear about this but am not surprise cus the coming of women in a family most times comes with big problem is a pity I jus pray they will still be together after this

     
  • At 18 April 2014 at 14:04 , Anonymous Anonymous said...

    E go bad o for me p square

     
  • At 18 April 2014 at 14:05 , Anonymous Adaeze said...

    ''You hear one of the wives is the cause''. Linda, STOP insinuating! Now ignorant people will start pointing fingers. Please be careful.

     
  • At 18 April 2014 at 14:05 , Anonymous Anonymous said...

    no please, i will take this as a joke

     
  • At 18 April 2014 at 14:06 , Anonymous Anonymous said...

    Lol but why cant Nigerian niggas act like the mafia for 1ce in their lives and let the extent of their woman's involvement be kitchen, family and shopping.

    she is not supposed to meddle. i mean its not like any of the wives are mrs. new booty. these guys been tapping that for about a decade each, so kini big deal?

    if these guys see d kinda black tail im seeing nowadays then na to go join boko haram sponsor be dat.

     
  • At 18 April 2014 at 14:06 , Blogger Tunde A said...

    so, I shouldn't have lunch? Dia prob.

     
  • At 18 April 2014 at 14:06 , Anonymous Anonymous said...

    Abeg o!pls...eh...women stay away from business tinz!!let dis guys handle it o...hummmm...how can peter and Paul be solo...it won't b sexy...

     
  • At 18 April 2014 at 14:07 , Anonymous Anonymous said...

    Oh no! Family first boys! Don't let your wives get in the way pleaseee! I'm a woman & believe I have a different personality from my hubby so i do my thing & he does his. My mom loves them so much! Please eh! For the sake of your fans. Abeg Jude shld act like an older bro joor, no be everything de go twitter

     
  • At 18 April 2014 at 14:07 , Blogger damilola fambegbe said...

    Blood is thicker than water,they will sort things outt

     
  • At 18 April 2014 at 14:07 , Anonymous Anonymous said...

    In anything u do be it with friend or family as soon as either of the partner involves the wife, be rest assured that it will not be for long any more. Women are evil, devil, the start thinking what u are not thinking for u, and u in the other way will be reasoning with their thought, and believe me the never have good thought.
    The best is to settle there differences and shot out the women in their business if the want to grow.
    this is fact.

    Hmmmmmmmmmmmmmmmm

     
  • At 18 April 2014 at 14:10 , Anonymous Anonymous said...

    Hmm........women & their wahala. I knew It, its only women that can make em breakup

     
  • At 18 April 2014 at 14:10 , Anonymous Krystal said...

    E no go pass LOLA. She has this jealous heart. Anita is the complete opposiite of Lola. Women!

     
  • At 18 April 2014 at 14:10 , Anonymous Anonymous said...

    Am of the same opinion. Dat fair wife & d family were even against him marrying her. Ifott mpok!

     
  • At 18 April 2014 at 14:11 , Anonymous Anonymous said...

    P square............my favourite entertainers/ favourite Musicians!! p square, p square, p square, how many times I call Una? Make Una look before Una leap o!! Don't dnt allow split. If ds is a rumour, let it remain so n shame to rumour mongers. But if it is true, u berra bury that ugly hatchet n call it a truce. Don't ever think of splitting up, cos one is nothing without d other! There is no peter without Paul n absolutely no Paul without peter. Even d teeth n d tongue de fight, so it's normal to see twins fight, but wen u fight n it's starts affecting ur lives an careers, u guyz must have a re think. This is not time to blame any wife, cos it's completely stupid to do so. P square, dnt allow anyone betwn u guyz, wife or no wife. U people shld be matured enough to handle ur emotions. Lola n Anita, it's ur job to help both brothers to continue to live in love n harmony, I wonder who is that bad wife? Make Una respect Una selves. This brothers have lived in peace of the years, d moment they married u they are developing bad blood for each other, both of u better sit up. * see d way I'm ranting, I guess my heart can't take a split from p square* I'm a die hard fan.

     
  • At 18 April 2014 at 14:11 , Anonymous Anonymous said...

    R u 4 real?

     
  • At 18 April 2014 at 14:14 , Anonymous Anonymous said...

    Peter & paul.... u r nothing w'out each oda. I wud buy psquare music. Not peter O or paul O music.
    Don't let sm1 sow seed of discord with ur OWN blood. U know wat uve been thru? When did she come? Think....
    Pray...

     
  • At 18 April 2014 at 14:15 , Blogger mirian raymond said...

    What hell no...why naa infact I will commit sucide if they break up lol

     
  • At 18 April 2014 at 14:15 , Anonymous Anonymous said...

    U r a big fool! I cn smell your breath frm here, disgusting creature! Guess u dunno d difference btw a halfcaste nd bleached humanbeing. Ram!

     
  • At 18 April 2014 at 14:16 , Blogger ritus said...

    Pls I will say PSquare u r matured now, and don't forget how you struggled 2gether to be what u r today, let no man or woman put asunder in between u, stay cool

     
  • At 18 April 2014 at 14:16 , Blogger deb cologne said...

    Y r u people calling lola,am not a fan of anyone of dem buh plsss stop judging lola for d fact dat she doesn't laugh or smile doesn't make her evil

     
  • At 18 April 2014 at 14:16 , Anonymous Anonymous said...

    That can't happen because if it does happen, they are going to break a lot of hearts mine including and I'm sure they wouldn't want to do that to us

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home