Airtel

Gidi Up

Gidi Up

Sunday, June 30, 2013

Beautiful couple! Nonye Uba and Anyim Udeh wed

The bride, Nonye Uba, is the beautiful daughter of billionaire business man and politician Dr Chris Uba. The groom is Anyim Udeh jnr, the son of multimillionaire businessman and senator, Anyim Udeh. Their massive traditional wedding held yesterday June 29th at the bride's home in Uga, Aguata LGA of Anambra state.

Billionaire marrying millionaire. You see why thousandnaires like us are still single? Lol. #IKid. Happy married life to them.

148 comments:

BONARIO NNAGS said...

Congrats to them,wishing them a free and fair married life devoid of rigging.lolz

~BONARIO~says so via NOKIA3310

★★PRINCE CHARMING™★★ said...

Lovely lovebirds! Their kids are assured a lovely face, for sure! #HML

Anonymous said...

Billionaire bizman daughter and millionaire bizman son=business partnership. I hail ooo!

Omoshalewa Ogunmbo said...

HMMM!!! Congratulations to them.. Millionaire Date Millionaires.. Thats Nigeria for You. LOL!.. Linda Tell LIB Readers to Click This Link To Date a Millionaire In Nigeria, Sugar Mummy and Daddy, Rich Kids and Meet A Millionaire Friend Today

Anonymous said...

Wen moni wed moni ..........wetin dem go born?..........so happy 4 them

Anonymous said...

Ibo people must always marry ibo people.....chris Uba really terrorized anambra state

Anonymous said...

Money jam Money

Anonymous said...

Money meet money. Issoke

emmanuel jack said...

The rich marrying the rich good for them

Anonymous said...

This boy called junior anyim ude has always had his eyes on girls from rich homes I don't know why.

oprahruthie said...

beautiful people everywhere I go!
I key into this blessing!!!
Smh 4 poverty!
Am born to win,born to rule in life.am no ordinary person,am destined for greatness!!

PowehNg said...

Lovely, Congrats!!! Billionaire vs Millionaire.....

Meanwhile:
Actress Rukky Sanda shows off tattoo again, goes shopping in Miami See photos

bookey codes said...

When Money jam money.....nawa. Marital bliSs to dem though!

Anonymous said...

Money marrying Money!! Na wa oo.. Dez rich dudes won't go after average babes..lol. God dey. Nice couple tho.

Anonymous said...

Gbam! U obviously know him well

Anonymous said...

Bonario u no go fit kill me wit laugh.u r so funny .btw hml

jealousGirl said...

The question is must d rich always marry the RICH**na wa oh........dey go born trillionare**

Anonymous said...

Aunty it is well Ur DP says it all

Anonymous said...

I wonder if I shud catch FIRE becos of deir wedding.***IDGAF

seno said...

I wish dem d best. Deir children go shit moni b dat

Princee Dee said...

i 'm a billionaire to be!Congrats to them.

Anonymous said...

na so mk ona cari go.

Anonymous said...

Linda humble yourself and stop waiting for prince charming #thankmelater

Anonymous said...

Oh yes! Its true! U knw him. Wella.

Anonymous said...

True! I knw him

Dende said...

Omo na who ask me to chop beans dis nite,i don take mess scatter my nose under dis blanket even d mosquitoes take off...oh hml 2 d couple n pls avoid beans on ya wedding nite.

Anonymous said...

So he should date poor girls with their plenty beggie beggie mentality and hoards of anticipating family members looking for the next "paypal" mugu to latch unto

Anonymous said...

Junior you and rich girls, from Sam egwus daughter to odilis daughter , it is now chris ubas daughter, na you Biko, what do u even tell these babes, short man like you.

Anonymous said...

Yes because you are still digging for unreachable gold.....

MYRAYA SAYS said...

Congrats rich kids...
MYRAYA

Kate said...

Congrats, nice couple, wishing you guys a fruitful marriage.
ff@rhodiesworld.

Anonymous said...

Hater!!! Dont worry your riches is coming!

Anonymous said...

Lol, he attempted ebonyi state governor's daughter and also rivers state governor's daughter,#bigeyethinz#.

Anonymous said...

carry go is there ancestor

Anonymous said...

dis junior dat was meant to marry njide odili.issorai!

Anonymous said...

I thought he was dating Adaku Ufere sef.

Anonymous said...

HML 2 THEM.

Anonymous said...

Abeg I wish them a happy married life, and I tap into their blessing in jesus name amen. Libers make una dey pray for me I'm looking for a good man I want to settle down for marriage

Jbankz said...

Linda husband full evrywhere ooooo,carpenter,machanicz nd naija thievez cald Politicanz

Anonymous said...

Congrats and happy married life. I envy dem oh!

Anonymous said...

If U̶̲̥̅̊ don't knw y,Goggle Į̸̸̨§ U̶̲̥̅̊я friend

Anonymous said...

Hmmmmmm!!! In 2face' voice#no be small tinz#
- NoraFab

Anonymous said...

Poverty is a disease he doesn't wan to b effected.

Anonymous said...

R u still wondering? Go catch fire immediately.

Anonymous said...

But they for spread dis money nah. If d babe marry one poor guy nd d guy anoda poor gurl life will go dey beta for some pple.

Anonymous said...

Thousandnaires looooool Linda you no well!

Anonymous said...

Lwkmd! Guy U̶̲̥̅̊ α̲̅я̩̥̊ε̲̣̣̣̥ so funny.

Anonymous said...

They look hot together

double vee said...

Hmmm, money meets money. D rich marry n d rich n then d feeding wt golden spoon continues infinito. Hml all d same, but seriouzly I nid a billionaire f a marriage bound r/ship. *eyesrolling*

Anonymous said...

See photos, no link smh

Anonymous said...

Lmao@devoid of rigging,u ehhhh,choi!

Anonymous said...

Fine couple...very big wedding...beautiful bride..

Anonymous said...

May God bless ur marriage wit all d gud tins of life in Jesus name Amen...

Anonymous said...

Because he was looking for a rich girl he went for her__in 10 years to come she will be less attractive ,then he will be running helter skelter for an average girl.my dear dis days all dis money love don't last,marry an average girl if u love her at least u can lift her family up___unattractive couple_happy married life joor......parents are politicians_it is our money ,taxpayers money..when she's pregnant now she will travel to europe or america to give birth and we are here suffering to push in dirty nigerian hospital while the nurses give u the beating of ur life while wasting time ,,,God where are u??? Locate me by fire by Force__Dbanj,Mikel,,,am still waiting,stop wasting my time...menopause is real..If u insult me,,,U will see me in ur dreams tonight flogging u with koboko

Anonymous said...

Abi o Aunty Linda! Or kobonaire like moi-self... Anyway e go better.
Biggest of congrats to them! Wish them a happy and blissful union..

Omotayo Alli-Hakeem said...

Linda, ma kpa mi, thousandnaire... Good for them, hope they make a good home.

Anonymous said...

another arrangee marriage, cnt dey marry average pple like us so that we can enjoy dis wealth too.... sigh!

somadina obi said...

They both Look Alluring, HML to them.

Anonymous said...

Congrts to dem... Linda u be Ekeibudun which1 be Bllion/Mllion nawa 4 u ooo

Anonymous said...

Is dat not d girl that went to fuck Chris Brown at Dantata's house that time?

Anonymous said...

i hope he doesnt dump her for Goodluck jonathans daughter in the future, because the guy i hear is crazy about big mens baby girls.

Anonymous said...

this young man is simply a gold digger

Anonymous said...

Congrats, may ur marriage stand d test of time! Gbam!

Anonymous said...

Lorl! Linda, I guess ure ready 4 LIBers 2finish u ds holy morning? BTW, wishing y'all the best month of July. Cheers!
~D great anonymous!

splendidsolo said...

this looks like nollywood arange-you must marry from a family of your class. lol these two must be good fans of the nigerian movie industry.

Anonymous said...

Lol@ her dp says it all. I just checked her profile and she put her mattress on the floor. It's is well, try and upgrade ur boyfriend.

Qcu said...

Do i häng myself now

Anonymous said...

My namesakes doesn foil hands...I'm getting there.

Anonymous said...

Hmmmmm this Life is truelly not fair! Congrats to them though...

PRETTY GIRL

Anonymous said...

Before nkor if rich no marry rich na me daughter of retired civil servant dem go marry?how???? Smh

temitope anisere said...

HML 2 dem, linda baby ur tym will surely cum

Anonymous said...

Lmaoo

Anonymous said...

HML to them.


Hollywood actress Uche Iwuji gave birth to a baby boy on Monday the 24th of June.

Anonymous said...

U guys shud atleast marry from poor family..It is called charity ok...
~FIRST BORN OF MAMA AFRICA ~

Jay Blaze said...

Isnt this the same guy that wanted to marry some ex governors daughters(njideka odili and chiamaka egwu)!but they bounced his ass like a cricket ball.na this one you say make you manage abi.Remember if e no be like panadol,e no fit do like panadol.

Anonymous said...

Choiiiiii! Lmao! LIBr una get mouth ooooooooooooo.

Anonymous said...

May their marriage b fruitful.

edinrin said...

If a guy decides he neva wants 2 suffer and so marries a 'big man's' daugther how does it concern u?once big men's kids get married,pipo start hating.No man wants 2 suffer again biko!no man wants liability,u marry a girl and marry responsibility,train her and her entire family b4 u think of starting your own family.if ure not from a rich home,struggle hard and make name for yourself,guys luv hard working girls too.

oprahruthie said...

@anonymous6:42,lol
Swthrt u expert me 2 go 2 poshe hotel rooms n take shots 2 impress u?smh!if evri1 on lib cn afford a bed n mattress,then 9ja is a better place.mayb durin ur sch days u had it all?
However darl,a guy wt money is merely a bonus,not a ladder of upgrade..

Anonymous said...

She was my classmate in secondary school.nice gal.HML nonye

frayoo reaper said...

Happy for em, make una contact me for show during the white wedding, FRAYOO D-REAPER 08062209111. Rap artist

Anonymous said...

And they look alike, or is it just me? Hml

Anonymous said...

Lozzzz! Me I wanna marry mikel obi,someone pls gimme his contact*crying*

Anonymous said...

Hmmm! Dis Nonye has grown oooo! Hope u can cook now? Those tyms @ FGC Enugu whn u gist dat u can't cook cos their re chefs nd servants @ ur beck nd call. It is well. No man want's liability anymore, gone re d dayz whn poor parents hav hope nd look @ their beautiful daughters expecting a rich in-law. Dat 1 don kpaa! The question now is 'WHO IS UR FATHER?' God help we 4rm average nd poor homes.

Anonymous said...

At anon 12:54am U can lie for Africa! Haba! Rivers state Governor doesn't a daughter and his 3 sons are still teenagers so where did u get he attempted Rivers state Governor's daughter? Smh for ur destiny!

Anonymous said...

Why so wicked? What have u achieved?

Anonymous said...

Ibo marry ibo meaning what?

Anonymous said...

ROTFLMAO! My dear, it's well

Anonymous said...

Contact me @ sean_workings@yahoo.com

Anonymous said...

Hollywood? Who dash monkey coat?

tasha x said...

Lmfaoooooo,,chai!una no go kee person..her profile pics trully says it all..lolzzz

itsekiri's finest said...

adaku ufere from where bico?

rosy kay said...

Beautiful couple... Congrats to them.

Anonymous said...

Should we marry your people?

Dora said...

Lol @Anon 6:42 nothing is permanent...@oprahruthie God dey,we al al destined for greatness

Dora said...

am 1 in the makin...we should marry ooo

Blessing Omagbon Yovwe said...

a yes 4 me!!! i wish them success......

Anonymous said...

Lolz una sabi jnr well ooo! Even Sulivain's daughter too! Anyway he went home fullfilled after trad! Mission accomplished! #gbam#

Anonymous said...

This guy used to date Odili's daughter that just married a few weeks ago ... what happened to them? Seemed altar bound!

Anonymous said...

Linda dis gurl no fine oo! If u see her life! Hmmmmmm! Na money dey talk shaa! HML to them +oo!

Anonymous said...

Lol. Una sabi junior wella. E don dey engaged to like 5 rich chics wey I know for this abuja. Kai. Junior I hope you stay faithful in this marriage shaa. Nonye all the best.

Ivan said...

Congrats Guys! Happy Married Life, sorry couldn't make it down. Would sure be there for Part 2.

Anonymous said...

oprahruthie u are definitely a member of miracle assembly in benin ....lolz
HONNEY

jane said...

LMAO @yle d nurses give yu d beating of ur life. Libers are jes too funny btw hml to dem

Anonymous said...

Nonye was in my graduating set in fgcenugu..She has rily changed from this pix..Congrats to them

Anonymous said...

Junior the smart guy, congrats ur runs dey really pay off. Ur popsy became senator under Sam Egwu unto future in-law, u moved to odili did some contracts unto future in-law, moved to Adenuga pikin now to Uba pikin. Good moves mehn! Kip it up n chop knuckle. Bless ur hurstle.

Anonymous said...

Pure cheatin o.linda post ma comment or else rat go chop u

Anonymous said...

Linda wants to marry a millionare dats her undoing. She 4 just manage Bonario and bring him up. I know he's a broke ass but together they can move up. Afterall, he's a big fan of hers

Anonymous said...

@Edinrin July 1, 2013 at 8:14 AM, You are very sensible! i dont blame the guy at all and this is coming from a lady! nobody wants liability! I am a lady and i can never marry a poor man! i dont want to suffer.. i want me and my family to be able to afford to basic things in life and live a decent life biko!and Linda, you are being damn too choosy .. i know this cos you cant tell me there are no better toasters chasing you.. you dont have to marry the richest man in the world.. just make sure he has a descent job and can provide!

Anonymous said...

this boy and rich girls, so finally he caught one. naija boys these days are now the goldiggers not the girls anymore.

Anonymous said...

Nigerian boys have all turned to goldiggers.

Anonymous said...

Na waoo too much haterzz in one place. Is it there fault they come from a privileged background. Many of u will give ur right arm, left eye and even your right leg to be in their position. Maybe if some of u guys spent less time trying to know about or gossip about other people's business you might be able to reach your full potential and not need to marry “rich man pikini”. Fyi, junior does well for himself if you forget the family status. So people less negativity, always wish people what you will wish yourself then maybe more blessings will come your way. Junior & nonye happy married life!

A-boi

Anonymous said...

And your point is???,

Anonymous said...

Happy married life. Joining d cliq soon. *wink*

Anonymous said...

Happy married life guys. Will join d cliq soon. *wink*

Anonymous said...

Lol. Nice one

Anonymous said...

Happy Married life! Wishing them the absolute best!

BLOGLORD said...

HML to the couple

ogo sharon said...

Linda this year must not pass u by o,position urself very well for anothr popular international blogger to see u,let that one be our xmas package for us.

Anonymous said...

Anonymous 9.17, shatap there, former rivers state governor, her daughter njide to be precise, who just got married recently. So shake ur damn big head for ur life.

Anonymous said...

Yeah...ur right!!!

Anonymous said...

Money smelling evry where. God pls do my own o. Hapi married life 2 τ̲̅ђe couple.

Anonymous said...

Looool pele...im so sorry that you are not rich like me!!! Hahaaa

Anonymous said...

Oprahruthie you are an olodo o! Expert? Lol.

Anonymous said...

Who dash her hollywood?

Anonymous said...

Yeah he is a gold digger although he is from a rich family!

Anonymous said...

They were only replying 2 ur dumb post sweetie,wisen up

Anonymous said...

D guy is a gold digger. According, to what I heard, he was desperate to marry before his snr brodas but Njideka dumped. He has no job!!!

Anonymous said...

Jnr, nawa for u ooo. So u settled for Chris uba? Not good to be desperate esp for a man! You've bn desperate to marry rich girl since. Ur broda Nnanna Ude, wife beat ur wife for fineness well well. How u think say u fit beat ur broda wife for selection? U dey craze????? Nonye, shine ur eye!

Anonymous said...

I know Nonye from school. She's short & he's short. Nawa. Ooooo. HML

Anonymous said...

I know both of them but Nonye, I jus hope u chose d rite guy cos Jnr has been looking for rich babe for a while.

Anonymous said...

@ he has two older brodas. I know them

Anonymous said...

I no wan hear story after oo! Make e be for better for worst oo

JAUNTYSMILES said...

Billoniare daughter weds a multimillioniare son! now dis is wat i call ALMAGAMATION

Anonymous said...

Gov Sullivans son married a girl from a poor home. Its not all big mens kid dat date thier fellow rich mens children..... me I want rich husband jor... no time lol

Anonymous said...

I support Politician o! #teamLindamustmarrypolitician. MFM prayer style activated.......fire! Fire! Fire! Fire

JAUNTYSMILES said...

Billionaire +multimillionaire=ALMAGAMATION

Anonymous said...

All the best lovely couples

hilda D Diva said...

Seriously,Naija guys r Gold diggers,God is watching dem

Anonymous said...

My dear eff off. U r still remembering something that happened in secondary school? Kai I can see u were envious. Go and make money to get ur own chef and steward. Ewu!!!

Anonymous said...

Gold digger or not, they have married! HML oooo

Anonymous said...

fucking vamps!!!!…. sure some of you anonymous bastards talking shit went to drink the Moet at the wedding….go make your own money…don’t care how you make it…just make it first and see how hard or easy it is to make a million.

Anonymous said...

Why r u using such language ? Has he ever made a million b4? Isn't it his father dat bot his car? Is he not living in his popsie's house? D guy puffs but doesn't hav shit. I'm nt his frnd ooo. I'm a frnd of a frnd of his. I no drnk d Moët ooo

Anonymous said...

Hard ke? Dis guy no get job oooooooo

Anonymous said...

Hahaahahahaha..ooo and to think I saw this nonye,her sister,her mother and their friend adaeze egboji all of them looking fine at the airport in lagos,and also flew baack to lagos with the adaeze girl,smh .heard this Uba people don't help their family even their friends,that they like their friends looking like house helps(thou their friend I saw them with was looking clean)but people who have been friend with then have confirmed it severally, especially this nonye and her two immediate younger sisters ,its not good o,with all una have,you will die one day ô ..nawa upon the "billionaire"ni,well from what am seeing here junior has come to show una how to do intelligent robbery.*evil laugh*HML

Anonymous said...

Can't stop laughing at these comments..una get mouth sha,but help me ask this nonye girl why her and her sisters won turn to micheal Jackson,Na bleaching dey reign?*confused*cos you guys look too white,uglier and older..skin cancer is real,and it kills rich and poor alike o.

Anonymous said...

Guy u no serious!Na him buy moet?Na chris Uba buy am abeg.we know all these.,this nonye Uba Sabi do mumu well,junior don use jazz and she no know!hahaha

Anonymous said...

Thats not Nonye Uba. Know the family well...