Saturday, July 6, 2013

Iyanya wishes Toolz Happy Birthday with custom made cake

Iyanya wishes Toolz a happy birthday with custom made cake. The cake features the OAP in a hip-hugging red and black dress with headphones on. Toolz is a year older today July 6th. Happy birthday to her.

185 comments:

mummy kim said...

Lovely cake, happy bday toolz

Cintetic said...

Cool bday cake

BONARIO NNAGS said...

hmmm my Toolz of life,plz be careful that dude loves waist more than anything.

~BONARIO~says so via NOKIA3310

Anonymous said...

Awwwww! Dis is so sweet. HBD Toolz.

Anonymous said...

from yvonne nelson to toolz

Anonymous said...

HAPPY BIRTHDAY TOOLS.

Anonymous said...

hehehe... i see d picture, i laf so teeey. d person wey do am try. aunty linda abeg post my comment oo

chizzie said...

Hmmm toolz dnt be decieved o! All he wants is ur waist! Useless boy

Myra said...

Iyanys stop eyeing another man's property o. U even had the baker get the curves to a T! This was a really nice gesture tho. Happy birthday toolz

Anonymous said...

Heard shes in gambia. She posted beautuful pix

Anonymous said...

Captain Demuren come get yo girl o! The playboys are sending gifts o!!! Dont say i didnt warn u o

brandy said...

Wow my bday mate. Happy bday to us. We d 6th july r hippy. Wish us LLNP tho am celebrating mine @d orphange ryt away.

Anonymous said...

Her bobo no propose?abeg linder go find dvborthday pics make we see wetin she wear.If I fit pinch that cake chop I know exactly the part I go pinch chop#winks

Anonymous said...

Toolz nor gree for am. All he wants is your waist. Say no to his advances when (next) he comes around.

Anonymous said...

Happy bday toolz, dat is a nyc present iyanya......

Rita said...

Aww how nice...iyanya & co are taking the famzing to another level, couldnt they wish Toolz happy birthday in private instead of posting pictures all over instagram? mmg are making it obvious that they buy favour in the nigerian music scene, maybe they are trying to force Toolz to play that foolish emma kobo terrible songs on the radio...MY DEAR TOOLZ PLEASE NO GREE TO FOLLOW THIS TALENTLESS JGAND PEOPLE AND THE RUBBISH MUSIC WAHALA!! I BEG!

Anonymous said...

Yur cake yur waist

tega enai said...

OK..

Collins Alimasunya said...

Wow......dis de best thin I have seen today #kudos Ladies Man @iyanya!!!

zainab said...

Awwwwww... The cake is great! Happy birthday hun! Hope ure getting married soon tho..

pixiedust said...

How sweet...but d designer no try

Itohan Tlove said...

HBD 2 u dear!!!

Anonymous said...

Its alright!!!

Anonymous said...

Can ui have a piece of that curve? ..

BLOGLORD said...

Is she his next target???
foolish boy!

BLOGLORD said...

happy birthday toolz o jaree

★★PRINCE CHARMING™★★ said...

How lovely! Beautiful cake! Happy buffday to her!

precheygift@gmail.com said...

Lmao!the cake is fine shaa imagine the hips of the image.

ade baptista said...

Hbd toolz God bless d july born

Anonymous said...

Woww! its a life sized cake. n Toolz, girl u got it on wit dat dress. Apy bufday

precheygift@gmail.com said...

Lmao!the cake is fine shaa imagine the hips of the image.

Anonymous said...

Mehn person wey do that cake good gan,ΨђåƮ a nice cake,pls I need ma share of Τ̣̣ђё cake oooo hhahahahaha lol

precheygift@gmail.com said...

Lmao!the cake is fine shaa imagine the hips of the image.

Anonymous said...

So cute

Anonymous said...

Happy bday toolz llnp...OMG see hip.eyes rolling..

somadina obi said...

Awww, this is so so so Lovely, if I were Toolz I wount cut this. But Toolz, Run for safely cos all the Calabar Dude wants is ur Waist.

Anonymous said...

Beautiful cake


Bucky said...

Nice Cake... HBD To her... The Cake is Nice and very Funny.....Date a Millionaire In Nigeria, Sugar Mummy and Daddy, Rich Kids and Meet A Millionaire Friend Today

Ayo adeshina said...

Nyc cake...hbd tools

bitchplis said...

Do u want her waist too?

Anonymous said...

Nice one sugbon iyanya love waists oh no allow iyanya have ur waist o......... U got a huge waist sha be careful o else e go hold am tight d waist go turn to leg



Na me say so

kattie said...

OMG... Dis I̶̲̥̅̊s̶̲̥̅̊ lovely

Anonymous said...

Toolz, please stay far away from Iyanya bcos soon he will be saying he was using u for your thin waistline. He is a dangerous person o

SalmaLena said...

Am of this woman, this bitch is FAT not curvy........blind Nigerians.

Anonymous said...

Cute shape buh from d cake does it mean she is a radio broadcaster? Cos am not familiar wif the name nor face.

Anonymous said...

Really linda!!! How is this news???I love ur blog bt u really need to your priorities straight! Blogger first, friend of "celebs" second!!! Gosh!!!!! And if u like dnt post my comment

Anonymous said...

His on d move again hmmm!!! Dis waist pass am ooooo!!!

Anonymous said...

Wow! Nice! But was it a surprise cake? And if it was,how did he know she'll be wearing dis dress?

Anonymous said...

Iyanya dn dey eye toolz waist aswear,mumu boy

oprahruthie said...

Iyanya??see strategy nah!!
Imakwana shoe nwere size??tools is nt your size..
U think she's yvonne??park well jar

Anonymous said...

Lovely cake,happy hip day I mean birthday toolz.lolzzzzzzzz

Anonymous said...

Toolz...na ur waist o,Iyanya dey find

Onyiii said...

Ds linda nwa ikeji's besto again, gd4dem... Nd bia linda nwa ikeji, I ga abu ogbenye buru amusu all @ 1s? Shey u no fit employ pesin mk e help u, whs wf all dese delay???

Anonymous said...

iyanya... Hop ur nt 'eyein' dat waist... Hmmmmm
#bitessugarcane

Anonymous said...

Lovely cake nd happy bithday toolz...

Anonymous said...

Wow! That is a very lovely cake

Sunday Otuns said...

Toolz ma baby gurl.Dont let hollywood movies distract you that all men trip for only slim and strip bikini sluts.happy birthday ma baby.

Anonymous said...

His next target for Jangolova!!!

Eny said...

So Inyanya is no longer wanting Yvonne Nelson's waist but Tolu Oniru's hips??? Someone should berra warn dis small boy o. Issokay!

Anonymous said...

Dis babe's hips tho *sigh*

Anonymous said...

Waoh! Ds s beautiful

Anonymous said...

Linda,pls approve my comment

Anonymous said...

he probably want his waist..after Yvonne N. nothing last forever not even fame.. this guy should grew up.

ojimsclaxic said...

Hbd,LLNP...We wanna knw hw Old she is????

princess ST said...

Happy birthday dear @ iyanya good job

Nk said...

Really nice

Debby Akinola said...

Hmmm........lovely cake. The hips on the cake na to die for oo. Its so lovely. HBD Toolz....LLNP

Anonymous said...

*cleraing throat* she has a boo inyanya! Face ur mess up wif YN n clean it up. Anu mpam

Anonymous said...

Wow dis is beautiful nd nyc

Anonymous said...

Whao.....nice cake.....hbd toolz.

Anonymous said...

Wow nice cake oo!iyanya is nice oh,ope ur nt eyeing her waist sha lolzz...I lov Toolz,HBD Toolz

Anonymous said...

Happy bday Toolz
But Iyanya nd D customized cake hope he's nt hoping for her waist cos he cant get it

Anonymous said...

Heeeey hey! Iyanya bawo! Abeg, park well well for your side. Tools ain't in ur league you dirty boy! You think you can get a feel of her hips with your dirty hands? Money and tashere fame can't ever buy you sophistication dog! Cake ko, cage in. Na Jedijedi go kee you! All females shouldn't have a thing to do with this idiot.

seno said...

This is sexy bt toolz,u gotta shine ur eyes bf iyanya makes a move on. U knw his kind of moves

Anonymous said...

Lovely,iyanyan is liking toolz hummmmmm

Anonymous said...

omo shape hapi birthday to u sexy mama

Vivian said...

Happy Birthday to Toolz my Bday Mate and Happy Birthday to Me. I thank God for the Gift of Life.

Anonymous said...

Happy Birthday Toolz.... ur Hawt no doubt! Ur packaging too is tight, we all have to package ourselves as women.....But sorry, Pls i noticed Ur girdle is bad ass# can u pls tell me where u got tit from? I need one too Thamks....just post it as an anonymous person pls. Thank You.

GLAM ME PRO said...

Iyanya Don De target her waist oo. HBD toolz.

Anonymous said...

Hbd days toolz

gbemisola said...

Nice cake... iyanya really knows how to please a lady

meemah said...

Her hips on the cake na die!!! ~MEEMAH says so~

Anonymous said...

I guess he wants her waist too,lol

Anonymous said...

This woman always appear like sea fish abi na dolphin

Anonymous said...

That's a lovely dress in a sexxy figure...

Anonymous said...

She carry front, she carry back, she too package. Toolz to bad. Happy birthday duuuhhh LLNP

segun amuda dennis said...

Iyanya, abeg wetin be your own? Na you be her boyfriend? I no say all you want is her waist. Lols! But this waist fit break your spinal chord o. (Olojukokoro)

Anonymous said...

Gud for her

Otota Ovo said...

Dis 1 wen Iyanya don dey send customize cake to Toolz, I hope d Calabar boi never dey eye her waste? Cos I go brk im ribs personally

herby said...

Lovely cake

Anonymous said...

Nortica shape to bad

Emeka Victor said...

what a cake.exceptionally beautiful

Anonymous said...

Toolz runnn! He only wants ur waist

Anonymous said...

Hips dont lie!!!

Chicadimples said...

Happy Birthday!!!!
Toolz of life!
love love love dat cake!

odobo grace said...

The cake is fine. Can bake better sha. HBD toolz

bomah said...

Money talking !!no money !! No story

EMERALD said...

Wao, it's such a nice cake. The hips tho', I hope Iyanya doesn't want this waist o?

Anonymous said...

Dis toolz shape na die!!!!! Hbd dear..wullnp.

Anonymous said...

What does he want. Her waist. Her waist. Just like Yyonne. But this one go swollow you

Anonymous said...

Sorry, but i dont like this toolz of a girl. she's too rigid and full!!!

oma said...

All thanks to Cakes by Tosan! <3

BettyChrislav said...

Cute

Anonymous said...

Too much curves! You want make car crash??? Na wa, happy birthday oooo

Anonymous said...

Rili nice

Natasha O said...

Evidently he only wants her waist...

Anonymous said...

Iyanya.. Badt guy

Anonymous said...

9ce

cutie said...

Awww soo gud of him btw toolz u shud hav waited till 7th so as to be my birthday mate. I guess u where in a hurry to see de world. Hapi birthday dearie n hapi birthday to me in advance. Linda post my comment oo use am do birthday present for me. Thank u

Anonymous said...

Awwwwwwwww iyanya is a very cool friend. Lovely cake. Happy birthday Toolz toh badt

Anonymous said...

She touches the headphone and her ........ To show the power of voice and .........
Iyanya,u be bad dwarf G

famous Amos said...

hmmmm wetin we go call dis one now,waiste things.lol!z

Oscar Ojelade said...

Abasi Mbok!!

Anonymous said...

Dis is swit

Anonymous said...

toolzl b warned he only wants yur waist.

Ademijuwon Adebola Rapheal said...

ℓ̊ knw say dat guy •̸№ ​Đє̲̣̣̣y̶̲̥̅̊ dull himself....he wan take style ​Đє̲̣̣̣y̶̲̥̅̊ run Toolz package ßє̲̣̣̣ dat Ooº°˚ ˚°ºoO

Anonymous said...

toolz b warned he only wants yur waist

KayDiaries said...

Chei, Iyanya wants toolz to burst then, I guess.

Anonymous said...

Her waist her waist. This nyaya self. This one go swallow you..o

Anonymous said...

Y b say na tat figure 8 come out pass for tat cake .........abegi toolz no let diz iyanya boy enta ur legz coz of diz token ooooo....coz I don't want u end up lyk Y.nelson......and linda hw is it going in dallaz........eedrizz say so

Anonymous said...

Woaw,nice cake nice curve,oops can stop looking. Ay sexy mama

ebi said...

Beautiful cake nyc iyanya hapi BD toolz of lyf wishing u many yrs ahead.kisses

Anonymous said...

@iyanya Al I want is your waiste again?. Ease oo load dey there oooo...

Anonymous said...

Be careful, this guy needs ur waist.

Anonymous said...

Al I want is your waist. No wonder you benn gynm load dey there oooooo

Anonymous said...

Thats nice to the celebrant

Anonymous said...

Make iyanya pack for one side jo, who beg am for the cake, abi he wan chop toolz like he chop ynnone nelson. Mtsheww!

Anonymous said...

from yvonne nelson to toolz...

Anonymous said...

THIS NA TOSAN CAKE

jeffchika said...

Ur waist Ur waist all i want is ur waist.....HBD Toolz!!!

babyface said...

Hapi birthday Toolz, really lovely cake u got n i so love ur shape. Kip it up love.

Anonymous said...

see yansh... na shit full am




monic

eby said...

Hmmmmmmmmmm, is Iyanya

babyface said...

Hapi birthday Toolz, really lovely cake u got n i so love ur shape. Kip it up love.

mirasexy said...

Happy bd toolz LLNP

Anonymous said...

HDB my desire's birthmate. God bless yu more and mydearest.†̥ђε̲̣̣̣ cake is lovely.

Anonymous said...

This your english ehn...*whew.."Her waist"&"grow"..

Anonymous said...

"Waste" noni..

Anonymous said...

Her waist! Her waist! Her waist! All he want! Her waist!!!

princess said...

Yvoone nelson is dat you????huh

Anonymous said...

Nyanya God don catch you now, you don exposé yourself, if you try am dis one no be YN, dis waist go KILL YOU be therefore WARNED....The MANDARIN says so..

Anonymous said...

Yvonne Nelson, I'm quite sure this is you.


****Twizzy***

Anonymous said...

Lmao exactly her waist fit dislocate d spinal cord

Anonymous said...

Shes wearing corset ooooo,dats y ha waist is so slim.look at da pix properly,d line is visible in front.

Anonymous said...

Many many hmmmmm N yaya...nice

Anonymous said...

Hmmmm!!!! Tolu! Tolu! Tolu! pls don't let iyanya buy ur waist wif his cheap cake,he is immature @ †ђε moment,U̶̲̥̅̊ fit dey love up but rem YN saga(pasan ta fi naa iyale wa labe pillow fun iyawo o) wait 4 a couple of years when his fame has gone down jes a lil bit or till he grow up.
Yun nooni

Sunday Otuns said...

Anon 8.32pm,one mans meat is another mans poison.

Sunday Otuns said...

Anon 8.32pm,one mans meat is another mans poison.

Sunday Otuns said...

Natasha,every woman is ready to donate her waste for this hunk superstar.or you wan tell me say if he ask for your own you go say no?

Anonymous said...

toolz happybirthday, lyanya cake is a gift but pls know u pass the guy loo%

Anonymous said...

waist guy...always looking for waist

Anonymous said...

Aswear LIBERS no go kee person wif laff newais happy birthday Toolz wullnp en success in all dt concerns u as 4 dt Johnny Bravo sowie I mean Iyanya am sure ur not thinking of her waist buh airplay 4 ur songs let me tell u she wee chop d cake en not play ur songs :p

Anonymous said...

Heeeey hey! Iyanya bawo! Abeg, park well well for your side. Tools ain't in ur league you dirty boy! You think you can get a feel of her hips with your dirty hands? Money and tashere fame can't ever buy you sophistication dog! Cake ko, cage in. Na Jedijedi go kee you! All females shouldn't have a thing to do with this idiot.

wendy said...

iyanya wetin u dey find ??????????

Anonymous said...

Toolzzzzzz....pls miss curvy run! All mr iyanya wants is your waist. In fact he wants more than your waist. I beg pick race. Then pls someone tell me why is that many guy are chasing after Toolz(miss curvy Orobo to badh).

Anonymous said...

Hbd Toolz if only Y̶̲̥̅̊o̶̲̥̅̊и̣̣̣̣̥ b 7th ѱє̲̣̣̣̥ 4b bday mate. Hbd to M̶̲̅ε̲̣̣̣̥ as well representing #JULY 7#

Anonymous said...

Hbd toolz...buh just a quick question: how do u wash ur yansh after taking a dump???

Anonymous said...

One kid and this toolz will look like a sumo wrestler

Anonymous said...

kpesh! Toolz hbd bt u gona definatly pay wit ur waist,all he's targting is ur waist.

kadi said...

Omo diz toolz boobs no b here ooo! Dat breasT gats get NAFDAC number

Anonymous said...

hmmmmmmm ikj

okpaga sunday said...

linder do u base here or not

Anonymous said...

Pass ur waist 2 iyanya lyk ronaldo.itz all abt ur waist datz his aim

okpaga sunday said...

linda i wish you use this to preach christ

baddo badmus said...

I smell rat . Ur waist ur waist all he want is ur waist ... I knw Tools wud be wishing iyanya cud ...... Clears throat .if u complete am na u sabi ..

Scott Russo said...

not elegushi loading again....tools is loading 80%

Scott Russo said...

not elegushi loading again...sorry nelson loading but toolz loading....-lipsealed-

Anonymous said...

wats with all the hype with this one now again....

Anonymous said...

Hahaha no be lie. Na the waist Iyanya dey find ohhhh

IRENE BERNARDS said...

Choi. Somadina,somadina. U dey here?

Jesuwale Israel Femi said...

Be sososososo careful of that guy o. Its true o.
You know you are still a Virgin bah....

Apple said...

Happy birthday! Please don't give him your waist O!..hmmm.

Anonymous said...

Really? Buffday? Coming from a whole prince charming?olodo!!!

Anonymous said...

Olodo!!!

Anonymous said...

All he wants is the large waist.

ademola ogunbamowo said...

My mum's birthday mate. Only mum's eons older. HAPPY BIRTHDAY BABE...

ademola ogunbamowo said...

My mum's birthday mate. Only mum's eons older. HAPPY BIRTHDAY BABE...

Anonymous said...

yes oooh hips don't lie

Anonymous said...

Congratulation to u Toolz.

Anonymous said...

Happy birth day to u Toolz.

Ichechi said...

Yea yea hbd.... Tools needs to lose weight period.... It's only in Nig that people think being fat is cool n they actually promote it.. That's BS... I can't get past her weight...sry! Gives me a freaking headache man! Get healthy man!

Miss Diva said...

Correction from Yvonne, Tonto, Emma & Toolz..hahaha..

Miss Diva said...

Very useless boy...Later he say he don't know or had anything to do w u..like he did to other girlz...In my lib voice...na ma own...I na say dere ooooo...my name ooooo...

Bayo said...

Lovely cake

Anonymous said...

Happy birthday wishes
Greetings.net