Airtel

Tuesday, July 16, 2013

Diva Mariah Carey; wears matching glamorous arm sling at concert

Mariah Carey dislocated her shoulder about two weeks ago while filming a music video and when she was to appear at a concert this past weekend, she dressed up her injuries with glamourous arm slings, including a weird feather arm, (pictured in the middle) that matched her dresses.

She was trying to divert attention away from her injury, but the disguises made it way more obvious. Still cute tho!

65 comments:

Mischievous said...

That's my baby!.

Anonymous said...

good

Anonymous said...

All na still swag...she's looking cool tho'
D.R

forensic brain said...

LOVE IS PAIN! PLS STAY FROM IT!

Anonymous said...

Linda na wq 4 u o
waitin consine u???

Anonymous said...

Lol okay thanks for the advice

Anonymous said...

Nyc1 it fashionable

Anonymous said...

Linda u like aproko sha

oshione linda said...

Niceee

Anonymous said...

Big bird

anitachi said...

Dats shows hw courageous nd hardworkin she is.

★★PRINCE CHARMING™★★ said...

Fashion! All things just gotta follow it even its a matter of health! That's the life of a celeb!

charity said...

Swagalicious mama,hehehe me likey!

Anonymous said...

At least she dint disapoint them by not attending. Way to go babes!

seno said...

Celebrities always find a way to disguise d errors in dem n mk it look lyk a concept.hmmm

SANDRA EDEH said...

Awww! She gallant mehn.

Anonymous said...

Dats sweet,go girl

Anonymous said...

My numberone Divaso far!

Anonymous said...

Abeg leave d gall jor,she's looking great,I like her innovation (nelly)

Anonymous said...

Wow!I think the arm sling is sexy.me likey.

MY TURN said...

Disgustingly tacky.

Anonymous said...

Lmao at forensic brain! R u serious tho? U r gonna write that on every post? Loooool. Pele. Love is not for the soft-hearted, u must be an agbero by heart

Trust Mariah! Madam butterfly n bling, love the spirit tho, ever sparkly n pretty, but Mariah una don dey old, chill with the glitter n girly ish...

Anonymous said...

She's the best. Love her.

Anonymous said...

All na packaging n still making sense in it

Anonymous said...

Nice one though!

Anonymous said...

Ma besttttt female artiste.. Lov u mimi

Anonymous said...

No b small tin,money good ooo. She's looking pretty.

Anonymous said...

Linlin she's definitely not trying to divert attention from her injury,even the blind can see that she's got sthing wrong going on there. She's just being glam even in pain and i'll say it worked. Go Mariah!!!!!

Temmyt Balogun said...

Good thinking.... she still looks beautiful

Anonymous said...

Point of correction linda! She wasn't trying to hide it she only wanted 2 look perfect and cool even tho she has a broken arm...u don go copy all dis mumu way of talk wey d likes of *people's mag,playboy mag n d rest dey always talk* tk tym oh..*tongueout*

Dan

Anonymous said...

NASA Linda I disagree with you,it takes a lot to pull this kind of stunt.she look fab.............

Anonymous said...

No Linda, she wasn't tryna divert attention from her arm. Just tryn τ̅☺ make her sling glamorous and fab.

Anonymous said...

Pls explain what you mean by " Albert by heart" as a lady i need to know becos now im scared to love.

e bonto said...

OMG,I am so sorry baby,pls get over d injury fast.

e bonto said...

OMG,I am so sorry baby,pls get over d injury fast.

e bonto said...

OMG,I am so sorry baby,pls get over d injury fast.

Loisy said...

U sound like u just learnt those 2words and were just looking 4 an opportunity to use them. Well, guess u did.

Neni Stone said...

Mariah is a D.I.V.A.!!

http://nenisnaija.blogspot.com/2013/07/a-simple-tightening-and-toning-mask.html

Anonymous said...

Yep it is. You should get an arm sling next time you purchase a gown

**Twizzy***

Anonymous said...

I luv u Mariah carey...u always know how to do ur stuff. keep it up

Soul said...

This woman had shape figure for centuries though. Kai.

Anonymous said...

Actually no, it would have been more obvious with a regular sling!

C-X

Doyinsola bamidele said...

lynda u beta go hide coz dis pple fit kidnap u o. She's look gorgeous. C d pain on her face in d last pix. *crying*

Doyinsola bamidele said...

lynda u beta go hide coz dis pple fit kidnap u o. She's look gorgeous. C d pain on her face in d last pix. *crying*

Anonymous said...

Lmao! Take heart yo!

Anonymous said...

She put the D in Diva with those matching arm strings.

Jade said...

Gorgeous gal#kisses Mimi#

Anonymous said...

She's look? Wow

Anonymous said...

dats cul

Anonymous said...

Ohh dats my girl... Go Mariah Ur d bomb u look fab dear.

KayDiaries said...

Mehn! Never notice Mariah was so curvy.

Anonymous said...

Diva!!! Am in love.

Anne Ojumu said...

Shows how intelligent she is.....
Fashion in another dimension
Hehe....me likey

Anonymous said...

I luv dis lady...linda ur talkn shit

Anonymous said...

WITH THIS, I MUST SAY DAT SHE HAS WON MY RESPECT! SOME ARTISTS MAY EVEN WITHDRAW FROM CONCERTS BECOS OF A SLIGHT INJURY

Anonymous said...

Once a diva always a diva!!!

Anonymous said...

Trust Nigerians...they wud soon copy.watch out!

LadyF

Blessing Omagbon Yovwe said...

a yes 4 me!!!.....she look Divaish & gorgeous.

Anonymous said...

THATS HOW U KNOW A DIVA! SHE IS SUCH A DIVA, A DOLL, A BEAUTY! LOVE HER!

Anonymous said...

Linda u b village girl.u don't like posting pple's comment.kip it up till u loose ur customers.if u like post dis one

thanar said...

OMG...... Chei c hips.... Ds shape fit mk me turn lez *lol,,,,,, nice one

Pinky-Swag said...

Hmmmmmmmm......abeg jst passin jwor

Pinky-Swag said...

We hv heard ooooooooooooooooooo let ha b

Anonymous said...

she wasnt trying to divert anything. She's just a hard worker. And she had more injuries than that!. Respect to her for still showing up for her concerts!

esty neji said...

Sorry dearie, soonest recovery. I love ur style.