Wizkid meets Rev Al Sharpton | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Monday, 26 March 2012

Wizkid meets Rev Al Sharpton

Some people pose with mannequins, while some pose with the real people...lol. Wizkid with Rev Al Sharpton and Bill Thompson, NYC mayor candidate, in New York some days ago.

55 comments:

Zicolo said...

Lols.... Abeg Linda who and who dey pose with Manequins? U...? I doubt it. Congrats to Wicked all d same

Atobatele said...

O ga o....abeg to all those naija guy marrying thir grandmother can they pls learn frm ds guy. Wateva u found urself doing abeg put ur effort in it. Happy for Wizzy

Anonymous said...

This boy has no idea who these 2 men are! He probably thinks they're record execs

jescci said...

Def taking and learning words of wisdom noni.Lin Lin u sef abi u don get anoda story?

Anonymous said...

Good for him.
But Lindo I have a question o.....why is this news??? Hope u answer me o!!!

Anonymous said...

It is news cause lin posed wit mannequine nd wiz posed wit d real thin

Anonymous said...

lool..does he know who Al Sharpton is sef? *wink*

Anonymous said...

Ok, good for him, but why is this news. It's not a big deal, if I want to meet Al-sharpton tomorrow, I'll meet him.
Linda...you're a certified bush girl!

Anonymous said...

Lmao! U'r sooo right!

Oluwaseunara said...

It's definitely a slow news day, otherwise linda wldn't have posted something like this. You guys should not blame her oo.

Anonymous said...

ok... Nice.
And who is WizKid?

Anonymous said...

abegi rubbish

Anonymous said...

Seriouly Linda?

Chaunncy said...

It shall be well

Naija papi said...

So Wizkid still no take JAMB on Saturday? These pikins no dey hear word!

Anonymous said...

That's good. People might say Al does too much but he's one of the civil rights leader left fighting for blacks. Respect for civil rights leaders, and Nigerians/African should be educated about not those stupid oyibo history we read.

BLOGLORD said...

lindastic ikejegbish! na ur self u de laugh so oh, i hope u know?
na only u go wax museum go pose with wax work...u better tell wizzy wiz to show u way. lol

NorBekee said...

Pple dey vex for here o!!

NorBekee said...

Lool! Pple dey vex for here oooh!!

Anonymous said...

U no say linda na bush girl na she snap wit mannquins

Anonymous said...

Seriously, who takes pic with Al Sharpton? This little Wizkid is just "star" struck!

tosin said...

Lwkmfh...abeg leave linda alone oo

Anonymous said...

Lol!!!!! No be small thing. Thanks for answering o!!! Lindo,well done there-next time pose with the real thing o!!

Anonymous said...

Ode! Mumu!! Wannabe oshi! Go take the pics na.. Make you distribute am for internet. These men are inspiritional my friend. Who be your popsy sef... See the mouth "if I want to meet Al-sharpton tommorow, I'll meet him."

Anonymous said...

Ode ni e oooo..!

Anonymous said...

Lwkm

Anonymous said...

Ok make I yarn the whole shit. Na Susan P dey pose with Mannequin

Unknown said...

INTERESTING!!! Nice one Whizzy... E ma dami duro, emi omo baba olowo... Sing along joo, Oya!... Kan ma dami duro, emi omo baba olowo, ema dami duro...

Anonymous said...

Everybody has his or her life to live

Kemiismyrealname said...

And some pose with cell phones.....

TruSon said...

Reminds me of your posing with Obama dummy during your last vacation in the US..lol

Anonymous said...

Bill Thompson the corrupt politician ---spare me. I had lunch with NYS Governor Cuomo, try to top that.

Anonymous said...

Linda, u know how many celebs me sef don meet? Dis no be news na. Next pls...

RealDealMeal said...

Seriously, does he even know who Al Sharpton is? I doubt it.

By the way. this is just weak news lol.

Anonymous said...

The boy should enjoy his fame while it lasts. What he lacks in voice he has made up for by being a good entertainer.

Anonymous said...

@Anonymous March 26- So if u want to meet Sharpton you will tomorrow abi? See your big head go and meet him first and send us picture naa! mtsheww. U people will never appreciate good things all u do is to downgrade and mock! Wizkid naa nii carry go jare until u snap with Obama or win grammy before their eyes will open sey u don pass their levels.....

Anonymous said...

Do u think they dint put efforts in finding d women!!! Nor be everybody fit sing na

Anonymous said...

HmmMm, ehen!!! Tell me something,,, educate us!

Anonymous said...

How is it not news

candylove said...

Hahaaa,u must be a big boy ooo.mshewwww

Chrisilicious said...

All this men in illuminatti, hmmmmmmn Wizzy be kiaful

SUE JORDAN said...

LOVE HIS MUSIC. I HOPE HE SUSTAINS IT...

damsel said...

U r a fool. U r d bush goat. How dare u inslut my linda like dat. Nonsense

Anonymous said...

Thank God he has finally gotten yankee visa..... lol.

Temitope said...

Lmao....

Modupsy said...

Errrr.....That was Davido.... This is Wizkid.

Fatimah said...

lolz @ kemiismyrealname, hahaha.

Anonymous said...

lemme start wit d IDIOTS calin Linda a bush gurl.Anonymous 6:55pm n 8:28pm.wot do u know or wot av u achieved ehn?see dt one sayin if he/she 1ts 2 meet Al-Sharpton 2moro,he/she will meet him.Ode!!!nutin 4 u.pls do us a favour,meet him,take a pic wif him n send 2 us den we can nw applaud u!Oloshiiiiii wananbe.....

Anonymous said...

Sitting on wizkid's lap L♥√ him die

Anonymous said...

Tell this bamidele goat, reminds me of oversabi high school kids

Ms Flinstone said...

Mr Bamidele alwys jumping d gun, Modupe tanx 4 correcting him jare, omo baba olowo ko, omo baba elepo ni.....

Anonymous said...

All dis bad belle people wey dey come Linda. Which mark una don leave for people? go do your stuff and stop doing the PHD

Too much envy running wild in this place

Anonymous said...

Seriously dude,STFU!!!ur comments are always effing clueless and boring! *YAWNS

Anonymous said...

Pls y r u doing this me. I'm laughing so hard my body is paining me. Lmao. Abeg too funny

proudnaija said...

Wizkid, don't mind all these bad belle losers. I like the pic, I hope you will go and read more about African American history to enlighten yourself about who you posed with.

Recent Posts