LIB Exclusive: Annie and 2face wed secretly yesterday (Photos) | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Sunday, 1 April 2012

LIB Exclusive: Annie and 2face wed secretly yesterday (Photos)

I almost didn't hear this...but fortunately for me one of the guests invited to the very private ceremony which held yesterday at the Ikeja registry, sent me exclusive photos which she took with her camera phone. I knew they were planning to wed quietly but I didn't know it would be so soon. Big congrats to 2face and Annie. Continue to see the exclusive photos...



Common guys, really? You actually clicked the read more button? Hehehehe. Y'all know what today is...*Wink* *Wink*. Love to you all and happy new month!

178 comments:

cressidachic said...

Linda I swear I'll kill you when I eventually get to see you!!!!!!!!!!!

No more visiting of blogs today!una no go give me heart attack!

RitziRitzo said...

Damn!This Really Got me for the 1st time in my Life!!!Nice one.

Anonymous said...

U try!!!

Ib naija ooooooooo... said...

Lol...Linda... Nice one. I dey vex sha.

Jerry said...

Shit !!!. You got me big time. Happy New Month to you too dear.

Danny King said...

Na my hand u wan fall?? U no reach. I knew it was dis april fool stuff. Be careful! Lol... Api new month!

Anonymous said...

Ah Linda i knew it was a big April Fool immediately u said in ikeja court because i saw one of Annie's Tweet yesterday that she is in the States and its was very cold.Anyways,good one

Naija Parrot said...

Linda na wa 4 u o.

Anonymous said...

Gosh, you got me...I'm such a fool. Nice one Linda!!

Anonymous said...

i knw it wz april fool. So much for pulling our legs. I op d hasten up b4 2face changes his mind anyway lols

Anonymous said...

Linda u tried o!I kept scrolling down n am like why r d stupid pics nt uploading?n my friend goes duhhh!its april fool!nice 1 babe

odev said...

Bia linda take tym o

Anonymous said...

linda gaan park o.. lmao

Uchefuna Chinyere said...

Lol, u really got me. Nice one.

Anonymous said...

Linda u so nailed it.. Goshhh!! I so believeddd.. =))º°˚˚˚°ºнaĦaнaº°˚˚˚°º‎​=)).. U try!!!

Anonymous said...

Lindaaaaaa,if I catch u ehn...ok o..lolzzzz

Anonymous said...

Senior linda na wetin i do u na? I be ur huge fan but u never post my coments, abi na wetin be ur criterias mk i upgrade.*feeling bad*

Anonymous said...

Wow mr and mrs 2face congrats pls don't hide ur white wedding am looking forward to attend!

Anonymous said...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeewooooo!!!! Linda!!! you are such a naughty gal.....you really catch me

Anonymous said...

Linda!ohhhhh u hv finish us lmao! Omg u got us real gud! Stil laughing my ass out!

Anonymous said...

Linda! Linda! Linda ooooo au many times did i call u? Ooooo serious oooooo.

bafy said...

Linda u ehnnn....... Na God go judge u.

Anonymous said...

Very funny! I knew it was hog wash!

Anonymous said...

LOL! As if Annie would ever agree to have a wedding in secret. You no know say na serious battle she win so. The world must to know biko!

sexy naija dude said...

Damn I fell casala for ds one, was almost gonna update it on BBM before clicking full story

Anonymous said...

Lindaaaaa! U got me on that!

Croixxx said...

I knew twas april fool linda *tongue out* hapi nu mnth to yu too

Anonymous said...

I'm such an idiot.I actually fell fr it.

Anonymous said...

Linda you are so not serious!!!!!!! Happy new month to you too.....

Anonymous said...

Linda na april fool be dis newer

Anonymous said...

Wishin dem HML ºoo...

Ayombo said...

Linda!!! U no well o!!!

Dobbys Signature said...

hahaha!!!!!!!!!!........lol

Anonymous said...

Lol nice one u actually fooled me

chi chi said...

Lolllzzz Linda, u totally got me on this 1. Good April Fool prank!! Hahahah

obum said...

awwwww! this aint fair, linda

Anonymous said...

Foolish girl. I knew it was a lie. Cause Annie and 2baba has been in America for the past two weeks now. You didnt get me for this April fool!!!!!.

nutty said...

linda! linda!! Almost had a heart attack!! *I ve goot a crush on d guy *

obum said...

awwwww! this aint fair, linda

Anonymous said...

You see why I like you Linda? You're too much! I was actually looking for the 'see more' button. You win! Muuah!

Anonymous said...

Nice 1 linda

Amos said...

lol... u kinda got me... u no well Linda.. April fool

Anonymous said...

Happy April fool's day!

Anonymous said...

U got me

Yetinde said...

Lindaaaaaa,if i catch you eeeh

MWAC said...

Wow great.That was a bold step 2baba.I wish you guys the best and may God see you through.Waiting for the white wedding

Anonymous said...

LoooL linda fuck u!! Ahahahaha very funny!! U got me there ! I love u tho :*

Anonymous said...

Dry dry dry..........

Nma said...

I hate you for this Linda! Hahaha

Anonymous said...

You should have seen the excitement i had,Linda u no serious o lol.

Anonymous said...

Nyc one

I_m_Faiith said...

did i jst get fooled by linda? OMG....Neways dat ws nyc.....did dey do d real wedding tru tru?

Anonymous said...

FOOL ME APRIL. LOL

meroh said...

linda this is a new low for you. if they went to the trouble of having a private ceremony it means they didnt want the photos plastered on the internet i.e. your blog. and that friend at their wedding is not a friend at all.

Susan Peters said...

Hahahahah
Linda got me!
Anyways follow me on twitter @RealSusanPeters and get an instant follow-back from my fans.

Olabam'Ji said...

You definitely got me on this one. Good mind job! You just got me punked! Aha!

Nafisat said...

Congratz To Them...

Nafisat said...

Congratulation to them. Wishing them the very best.

Anonymous said...

Oniranu lomo Linda yi !!

Deola said...

Hahahaha! I believed this. I hate you Linda. KMT

Souleymon Sly said...

I knew it was April Fool when you Mentioned Ikeja Registry.
The crowd would been much to publicize it

Anonymous said...

I knew it!lmaooooo!2nd prank dt I ve fallen for 2day!isorai

Anonymous said...

Ouch...I fell 4 dat...hard....nice 1. Lol...

Anonymous said...

Lmao! When I saw the headline I knew it'll be april fool!

Anonymous said...

Linda I hope its not april fool???

Kayem said...

Wow! You got me.... Happy new month to you too and everyone else here.

Anonymous said...

Omg!!linda you got me there...seriously I couldnt wait to view the pictures..nice one girl.

Fatimah said...

You are an idiot! hahahaha, i can't believe i fell for that cheap trick, linda, u no well. hahaha. Love you! lol at every other person that clicks this link. Linda eh...

babyD said...

chai, Linda u caught me on this

Anonymous said...

Choi!!...That actually fooled me, Nice 1 Linda.

Anonymous said...

Linda april full, I was actualy looking forwasrd ‎​Τ̲̅ȍ the pics

kaychi said...

lol u got me

Anonymous said...

Linda!!! was really hopin 2 see more pix... nice 1!

Bill said...

I wasn't fooled! Am using a phone to access LIB...so all d pages came out at d same time *tongue out*

mogjee said...

Lmaoooooo! Nice one linda! U got me dere! Cnt stop laughin

Anonymous said...

LMAO....NICE ONE. Linda you try

Anonymous said...

LIB, i fell for it u got me.

Kitschai said...

: OOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGG!!! THE WAY I SCREAMEDDD!!! GRRR!!! Good one. :-(

Kitschai said...

: OMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGG!!! The way I screamed!!! Good one. :'-(

Nabzie said...

lol, i knew it was april fool. even if it had been true. i had already conditioned my mind that i wouldn't believe anything i saw or heard today. nice try though.

Anonymous said...

Gboza says:
Dis yeye Linda, u don kolo finish o! Don't provoke Annie to the point of going to twitter to rant on your head o! I wasn't there when it was posted o!

Anonymous said...

lol..... actually fell for it!

Anonymous said...

April fool to u too hahahhaha

Anonymous said...

See as linda turn me to ode. So you sabi do april fool like this

Anonymous said...

lol...chei! And i actually fell 4 it...kudoz 2 yew Linda u got me der.

Anonymous said...

my first laughter today. tks. at least am not giving query lik i normally do. am sure u wil post dis

Anonymous said...

LMFAO!!!!!!
Winch!!!!!!
See me longing for pictures... Nice.
Guessed I've been fooled after all...
But it's past 12 already... Wateva tho.

joan said...

Linda shame on u lol, big girl like u doin april fool, well it adds flavour to life, have fun

Anonymous said...

I knew you wanted to play "April fool" immediately I saw the heading. Nice one though.

Anonymous said...

Mschewwww Linda!I fell for it.

Anonymous said...

Hahahaha linda.......u caught me there.nice one

Anonymous said...

Hehe he he he he. Looooooool Linda. U no well at all. You actually got me. I was just wondering how they successfully evaded the press. Kudos. U tried 4 this one. Thumbs up!

Yaks said...

Wow linda you really played a nice one there. I was going to say your amebo don dey slack if you did not mention it before in your blog. anyway i fell for it.

Anonymous said...

Seriously..-i actually believed dat."Lol

Anonymous said...

Seriously dat was funny.. U got me

Preye Tito said...

OMG!!!!!!!!!!!!!!! I JUST DODGED ONE OOO, ONLY TO COME AND FALL INTO THIS ONE!!!!!!!!! LMAO!!!!!!! NICE NICE!!!!!

Anonymous said...

Sorry dint fall for dat!

Anonymous said...

O no! U̶̲̥̅̊ didn't. C'mmon Linda, I trusted u̶̲̥̅̊ nah. Ah! n 2 think this wd be M̶̲̥̅γ̲̣̣̥ 2nd fall 2day. ƪoƪ. -justme

Anonymous said...

I swear you'll pay back the money I used to open this story. Lol! Good one though. Happy new month darl. Ijeoma

Anonymous said...

OMG...I was schooled! Dammit!
Linda ur such a big clown!

Anonymous said...

Lmao!!!! U got me there. Chai!!!

Innoxx said...

Linda April FOOL he he he ha ha ha....lmfao lol!

man_eater said...

Linda Ikeji Waka shege. Hehehe.
I didn't fall for any of dem April fool scams, not even d broadcasts on BBM. You're good

Anonymous said...

Hahaha was about spreading d rumor  ‎​​♍Ɣ ‎​ cousin like am d first to hear it.=))º°˚˚˚°ºнaĦaнaº°˚˚˚°º‎​=)) Linda!that was gud.

Anonymous said...

Did d same for my roomate just nw nd she fell for it .. Lol can't stop laughing

Anonymous said...

linddddaaaa!! u got me, i like gossip o, i clicked it!! lol

Anonymous said...

R u criusly d@dumb? Musco..

Anonymous said...

Ur SAD!

Frenchie said...

ha ha ha ha ha
eeeeeh Linda you didn't get me oooh
I knew it was an april fool none of them even in naija right now besides why everybody use 2baba for april fool anyway????

Anonymous said...

I knew it was april fool when I saw Ikeja registry....9ce one sha

RAVEN said...

Omg! Linda.................................jst d same tin dat happen dis morning wen Tonto posted a pic of her and said she is 2months pregnant for Wizkid.lolz

Anonymous said...

ahhhhhhhh linda u got me oo, wait a minute, sum peeps can still get its april fool sha. na wa o

Croixxx said...

Plz change ur name 4rm meroh to daft

Atobatele said...

Geez!!! And av made up my mind not to be fooled by any1. Linda u got me!

Uch' said...

nice one

Anonymous said...

Lindaaaaaaa!

Temple

Anonymous said...

Let him do it fast b4 he gets more April fools about him... However, happy new month dear.

didi said...

Pls who is dis capital mumu? Can't u read???

Anonymous said...

QF.
Wch kyn levels na Linda...nd I ws so xcited...anyways hapi nu mth too..lols

Anonymous said...

Dang...you got me Linda!!

Anonymous said...

Oooops that was a huge one...u got me

Anonymous said...

I swear mehn! Real sad! Mtcheeww

Anonymous said...

Fool of the day...#TeamIMustCommentFirst

Anonymous said...

Ngwanu clap 4 urself....

R4 said...

Linda,

Earlier today, I scanned your latest posts, but didn't read any of it due to time constraints, etc, then I sent you that message, etc.

After I got off the phone, I had the feeling you'd already posted your April Fools Joke. I had a feeling it would be the none obvious post. My mind went straight to the 2face / Anne's "wedding". I came back to it :)

It was a good and believable story, but, I'm very disappointed that you didn't allow the story to run for atleast a month :) Imagine all the phone calls of congratulations and big big gifts Anne would have received from well well wishers :)

You're damn too impatient. lol

YOU didn't get me this year :)

Anonymous said...

@meroh...Ode n la ni sha! Can't u read ni or ur processing system is down! Btw linda d@ was a gud1! I fell flat 4 dis.

SOLA said...

omo mehn, I don forget today na April Fools' Day ooooo!
I chopped the gist die! U try gan

Uchlady said...

Chai!....After hurrying to go get a bowl of cheerios and balance well to view the pictures!...U got me!....Have a beautiful April dear!

Anonymous said...

Linda u dey craze o... winsh...

Jehovanni said...

Hmmm! U tough oh....Annie Macauley tweet all yonder?? U de really trek round internet oh! I commot my gele for u!

truth (Loyal LIB fan since 2006) said...

Happy new month Linda!!!!!!

Keep moving forward!!!!

Anonymous said...

Thank God I opened the link. I would have spread the news not knowing it was a rumour.

Tracey said...

Linda!!! Linda!!!

Cynthia said...

Linda u won't believe you played April fool on lots of people in my house today.. We just returned from the church where we went to dedicate my baby. Checked my phone for updates on ur blog and immediately i saw d headline on 2face, i screamed, broke d news to everyone dat came with us from d church, opened d story, was scrolling down 4pictures to prove my point to them & then i saw its all April fool. I vex small sha but we all laughed over it........ and wow Linda u b bad girl. How did u know such a headline will get us? Good job.

Dapsonjoe said...

Whoa! You actually got me on this. I just love you Linda. Keep up the good work. Kudos!

Anonymous said...

Catch am be what. Jeez every 1 dat tried faild. Na all we aprocos fall victim,lol

Anonymous said...

I tink he/she is dumb...Yinka

Anonymous said...

LINDA!!!!! Thunder!!! Kai. see me even gifting my husband who already calls me a rumor monger.. Imagine how i felt when i said it was april fool.. ur just a cat! good one..

Anonymous said...

Lmao aunty susan susan. Linda dnt follow oooo...Yinka

Anonymous said...

lolz.nice one linda. Fun some greater fools still don't get it.

jennietobbie said...

Linndddaaaaa!!!! Arrrgghhhh

Momen said...

Linda, I waited till 7:pm to click. Did you still get me??? LoL...you try shaa

Anonymous said...

linda i always like your april fool gbam amean wetin you wan the other 2 womaen in tubaba's lfe to think now you dey find trouble ohhh don't say i know warn you

TruBrotha said...

N25m reward for anyone that delivers Linda Ikeji to me. She need to pay for this oo..

Anonymous said...

i like this picture of annie and tuface

Anonymous said...

Linda please stop using other people's life as April fool. As you can see from the comments some people still didn't get that its April fool and they'll start spreading false information about people's private lives. If you wanna do April fool, use your own life like you did last year. For example you could say you had a secret wedding, lol! Sorry that was a dig at you cos I know you're always saying you're looking for Mr Right but hey I couldn't help it.

Anonymous said...

Linda wher z M̶̲̥̅γ̲̣̣̥ comment? Me n u̶̲̥̅̊ go fight o. -justme

Anonymous said...

Lmao

bosbee said...

damn!! linda! Linda!! Linda!!! hw many times i call u, U be bad gurl,for d first time in my life,ds rili got me.but u rili tried.bravo!

Omalicha said...

hahahahha, u need to see the speed i used to open this stuff

ceecee said...

thnk God its a joke!

Anonymous said...

U got me Linda , love u lol

Anonymous said...

Foolish girl I thought I had escaped unscated. You got me real good and it hurts

cianci said...

linda, will bite off those your ears when i eventually see you. Menh, u got me real bad!

Nikki said...

omdzzzzzz Linda!

Anonymous said...

I almost started typing d gist 2 my bf (as per 1st informant) b4 i clicked 2c d pics myself n lo n behold...u f**led me!
Bee

Anonymous said...

OOPS, I forgot that I have read this once today. I got punked two times!

Anonymous said...

Nice one oo, U̶̲̥̅̊ got me oo.

Chidimma said...

LMAO excellent april fools joke

Femiluv said...

Dang,u got me Linda!!

Naira4 said...

Nice 0ne... if I catch u eh!....

Anonymous said...

Omigosh......im so not checking ur blog thru out dilz week.......*rollingmyeyes*

juliet igboekwe said...

you got me ohh even today wey be 2nd. olalinda ikeji hmmmm

Dave_gino said...

na so?

Ayo Badejoko aka ayoSpecie said...

I even fell for this a day after.
Hitting my head on the wall in anger.
Nice one.

Ebere said...

Linda Ikeji, lolzzzzzzzzzzzz.HAPPY NEW MONTH OOOOO

Fatima said...

Mumu nt full na fool! Olodo

Anonymous said...

Nice 1

Y.Tee said...

jezzzz, Linda, you are full of wee-wee. And see how i fall mugu too. Choi, i keep telling myself that Linda's blog and her gbeborun mouth will not run me down. Nice one sis.

Y.Tee said...

Hehehehehee. And i was gonna say "sharp girl" to Annie.
Peeps, check out Nimota's comment. LMFAO

Anonymous said...

OMG! bt am not among d fools sha, nice 1.

Anonymous said...

OMGGGGGGGGGGGGG.....LINDA U GOT ME TODAY ..YESTDY I WAS CAREFUL NOT TO BE TEASED.......MENNNNNNNN...U TRY..WELDONE MY NO I SITE.

TITI

jessica Ahire said...

ehn! i knew Nigerians dont believe in that private ceremony b.s unless you no get moni!

bimkky babe said said...

linda, even today 2 april, u got me. i even show the story t my girls at d office and we said alots of things about it, only for me to open to see the pix and saw that it was april fool. see, i will deal with u wen i see u

babyD said...

Lina why u dont post my comments

Web_evangelist said...

Linda,
u be mumu. My wife told me yesterday evening '2face ati annie ti wed sha' while going thru ur blog only to get to my office and found out it 's an april fool thing.
That's why i love u linda, u r such a foool!

Nigerian Recruitment said...

U didnt do this linda,Haba..............Its not fair ooh

ade(2g) said...

nice one linda, i was surely sold. smh for me

Recent Posts