Hmmm, someone leaks naked photos of Wonder Woman...wanna see? Lol | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Sunday, 9 July 2017

Hmmm, someone leaks naked photos of Wonder Woman...wanna see? Lol

Gal Gadot is the biggest female blockbuster actress of 2017 - so far - as her movie Wonder Woman has grossed over $700million. This weekend, someone leaked an old naked modeling pics of the former Miss Israel, who is now married with two children. See the photos here and here

53 comments:

Dupsy B said...

The person is an enemy of progress. And you Linda wetin the breast wan do now? You sef nor good. Lol.

uniquechic said...

like seriously linda on a sunday!!!! u dont even leave one day for God..its all about money....u just let some news/posts slide...not every must u post..
wanna see koo..PERV!

Anonymous said...

I like small tits

Anonymous said...

I like small tits

Benson Upah said...

Miss Israeli not Miss Greece

Amos Mohammed said...

Celeb jihad ke!

Anonymous said...

Linda why posting dis on a sunday morning? Respect God pls even if u don't go to church,there are people dt are willing to worship God today

EDWIN edDREAMZ CHINEDU AZUBUKO said...

Am seriously crushing on this lady, i dont know, may be because she looks like my eternal crush....

Ogwologwo said...

Whaoh! Those boobs are gorgeous, unlike naija girls, these days you can't even differentiate between a girl and married woman here, sagged breasts everywhere

Ike Louisa said...

Nawaa.

Dele said...

she would use it to increase her popularity like kim kardashian. after all the whole keeping

get a bigger penis using penis exercises. click here

up with the kardashian tv show is an off-shoot of the sex tape that she had with ray j and her boobs are not impressive at all. it is more like a small A cup that most men don't really drool at.

Gabriel Ede said...

😍😍😍whoever did this had promoted her more... See natural beauty

Oghenetega said...

It's no Big deal...
Atleast she's looking Hot than ever..
Bad belle ppl everywhere.

Anonymous said...

Of what benefit will it bring to me?

Joyous babe,Linda Ikeji First Cousin said...

Nothing new.

Anonymous said...

Maybe one of these days, we'll get to see Linda's naked pictures posted too... Seems there is an obsession with nudity and obscenity on this page nowadays.......😠

Anonymous said...

What's naked in what u showed

Mira said...

Madam Linda, She wasn't Miss Greece o, please get your facts right. She was Miss Israel.

Gideon Okorie said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Gorgeous woman either way. Bad belle people everywhere.

Diana Emmanuel said...

Wow so hot though

Blac chyna looking so hot and sexy in new one photos

kaycee said...

Linda linda

Life Coach said...

Bitter piece of shit ...Mr Ogwologwo.... You need to settle your issues with whatever gal that dumped your sorry ass!!!!...

Anonymous said...

Adorable

Ikenga said...

Nice boobs

Comedy Videos Official said...

Some people get mind ooo.

Penis Enlargement Medicine For You

Is this real???

Specs Price Review said...

Is this really the wonder woman???

Specs Price Review said...

U see????

Specs Price Review said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Need a cute toy boy in Abj reach me on 55816A0E

Anonymous said...

Thank you jare!

Mr 47 said...

I suspect the fucking Lebanese

Mr 47 said...

I suspect the fucking Lebanese

Anonymous said...

Former Miss Israel!

christian Uzodinma said...

Mad manπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‰































































OMG!!! [ Photos / Video] Man Slaps Opponent To Coma In Slapping Competition.

Anonymous said...

Thunder fire you

christian Uzodinma said...

So lovely.































































OMG!!! [ Photos / Video] Man Slaps Opponent To Coma In Slapping Competition.

Anonymous said...

Miss Greece Bawo? She's and Israelite not Greek. Okoro linda

Anonymous said...

Gal Gadot was Miss Israel and not Miss Greece.

historyworld6060 said...

Miss Israel oo

Yugo.com.ng said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Yugo.com.ng said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Yugo.com.ng said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Vivian Reginalds said...

nawa sexy bod
-D great anonymous now as Vivian Reginalds

aliu said...

Saw that coming

Bunmi said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

If I were her I will pop a bottle of champagne and celebrate, cos her tits are beautiful, and for the hater I will be like keep spreading it, cos am pwetty anyways.

Anonymous said...

Her breasts are perfect though.

Anonymous said...

It's a fake picture, look closely.

Anonymous said...

Lookat this fool @uniquechic. Did she force you to open the boobs link? When you saw the heading why didnt you passover?. Hypocrite OshiπŸ˜‚

uniquechic said...

@annon..am not ur enemy and I dont stoop so low to reply u haters dat keep sending disgusting messages and hateful bak n forth comments to each oda and curses..my only advise is u look in d mirror ur enemy is staring rite bak @u...d so called fool u mentioned..grow up..learn manners and stop calling ppl fools..
a bblogger is always facing critics.....every professional does...she doesnt send u dont waste ur breath being defensive...as u said why didnt u passover my comment..r u being paid by my comments....get a life bru/sis

chinakwaeze ifunanya said...

Miss Isreal

Anonymous said...

Miss Israel not Miss Israeli!U wey sabi correct person!Remove the speck in ur eye before u see the log in anoda person's eye! SMH

Recent Posts