Airtel

Gidi Up

Gidi Up

Sunday, September 15, 2013

Check out Rick Ross' new look...

Is it just me or has Rick Ross lost a lot of weight? the pic on the left is Rick Ross some months back and the one with Diddy was taken a few days ago. See the difference?

209 comments:

1 – 200 of 209   Newer›   Newest»
Anne said...

Chai! Wat excess meat....

Cute G said...

This one na GORODOM.

Anonymous said...

His still ugly with his pot belly*Smh*

Sayo said...

Hehe...he rily has sha...

Anonymous said...

Madness of d highest order. Happy Sunday to you all!

morientes bassey said...

Big fat nigga with an ice watch, yes he did lost some weight for medical purpose.

Anonymous said...

Gross!
~D great anonymous!

BONARIO NNAGS said...

wow love his new look,but he lost that bossy fierce look.

~BONARIO~says so via NOKIA3310

Anonymous said...

It suits him, Keep it up Ricky Rozay. #Boss. *in Ricky's voice* Hun!

Anonymous said...

Officer robert !!!

Anonymous said...

What abt all ds tatoo, dos show dt u are big boy or what..Rubbish#

leonard vince said...

My advice; Rozzay biko ejo stay fat cos it fits u beta. He luks sick by d way

janelicious said...

the only differnce am seeing is on one pic he is topless and the next he is not.

Anonymous said...

Wooops....waooooooo, the guy have really shed some weight! Guess his bra size will change from 4ize 36A to 32b...lol

Anonymous said...

Ok

Anonymous said...

Gross

Anonymous said...

Linda wc difference again nw? If porokoto lose weight true-true, TMZ or E! For done carry am circulate am since na. We need more pics to be sure. (5th to comment btw)

-Urs Truly!

Anonymous said...

Even this one go get baby mama. Women dey try oooooo

Anonymous said...

Linda he still looks the same. Guess its just you.

Anonymous said...

wow this guy has really well to the main issue...>>> click here to discover how singles in Naija are meeting their dream partners.

Anonymous said...

Am sure he wants to try shading dos fat..lol

Innocent said...

Ross .........dats d boss....INNOCENTpreten

Chinedu Mgbemena said...

no

Anonymous said...

Boss of all Bosses!!!

Chinedu Mgbemena said...

No

Stephanie e said...

there's "a little" difference
www.blogsvila.blogspot.com

Stephanie e said...

there's "a little" difference
www.blogsvila.blogspot.com

Anonymous said...

Linda pls its just u ooo,lol.his side view is what u are looking at with Pdiddy

Anonymous said...

Maybe he's sick

Mich said...

No much difference if you ask me.
He appeared almost the same at one of Meek Mill's shows last week.
Lyrically,Ross is average but when it comes to flows?I think he has one of the most catchy flows in the game right now.

Anonymous said...

Yeah! He has shed some weight oh! Vry nice. Lookin good.

Adewumi said...

linda you are right he has really loose some weight.good of him.post ma comment o.

Anonymous said...

abeg post my comment,nothing concern me about rickross.linda,why do u always allow does dat hasnt chop critize sm1 dat has made it.africa best(dbanj) album was just reviewed on newyork daily time.i just read it on bella naija,u neva did dat but if na negative thing na u go first publish am

joel king said...

I see wat u seein ma dear.....wts nat changed na d belle...*same XXLsize

Anonymous said...

Saggy tits is all I c!
Billie jean

Anonymous said...

Nice one ricky d dude is cul now....bracezee

Anonymous said...

Mba

MAB said...

Yea he's lost so much weight, if he can do it others can also do it, even fat joe lost weight tho he looks weird

leonard vince said...

Post my comment wil ya?

ogechukwu nzenwa said...

We talking money dey are talking nonsense eat money ricky and diddy luv u guys #no homo linda better post dis comment oh or else I ga ahu

Anonymous said...

Nwoke a na aso oyi

Anonymous said...

It would rily be interestin 2 see him cut down.But I must state here d@ I wonder how some peeps com up here only 2 beg linda 2 post dier coments, som tyms witout makin any coment regardin D topic @ hand.I've neva begged Linda 2 post ma coment, yet I alwyz see ma coment.Calebsy!

Anonymous said...

woow first 2 comment.any way gud 4 hm,he riwi tried o lolz

Anonymous said...

Big fat black nigga#mastermind#

Anonymous said...

DaTs D Boss..RozaY...i lyk him..And i LuV his Music

Anonymous said...

Same size,side view!. Nwasoweto

Anonymous said...

Good for The Boss....MASTERMIND!

Oluwabibs said...

First to comment haaaaa tongue out.y tatooin all is body now in d name of fashion .dat is too much.loss weight?hmmm i dont tink so

Anonymous said...

He has definitely lost weight,fat is very good.

-Blunt Ibo boy-

Jenny said...

Ugly Pig

Anonymous said...

I lyk d new rick...nice 1

Tunde said...

Yea!! He has lost some weight.

Mz_PreshDiva said...

Aunty Linda, Can't u see he's sick, Hahahahahahaha *run away*

onyebuchi Emma said...

Good for him

Anonymous said...

Yeaa he's decided to trade fat with muscle. lost ah few pounds due to seizures he had in the past. He blamed it on lack of sleep sha, buh we all knw its his weight.

Anonymous said...

Gud 4 him. He was jst 1 rich bolo. Ewwwww c tattoo




Mide

News In Nigeria said...

Yea, he has really changed. He used the $1M he won from Pdiddy to buy some ******* to looose weight read the story here at “It Ain’t Nothin”-Pdiddy Boasts After Losing $1Mill To RickRoss(Photos)

Anonymous said...

Yups he has.no one is rili taking chances did days,health first...

Anonymous said...

Lols..tiz nt u Linda..he's really reduced..looks good on him tho...(Linda plz post ma comment oo).

Anonymous said...

I think he has too...But it could Also be the picture and the angle it was taken from(talking about the 2nd pix)..That first pix really hurt my eyes though...If you're so fat with such a huge stomach why not keep your clothes on?And he even dared to tattoo his entire upper body...SMH








PRETTY GIRL

sarah said...

Thank godness he looks a lot better now

zyrilme said...

while ricky ross is makin he's money you too can make yours by cliking the link below

http://MegaStoon.Com/?share=125483

teewai said...

First to comment

HATERS-SLAYER said...

OMG!!!!

Anonymous said...

#rolls eyes...He wore a shirt that's why

*sexy diva*

Anonymous said...

Gud 4him

Anonymous said...

he has HIV..news just confirmed it

Anonymous said...

Yuck wat kinda tatoo is dat? Soooo irritating,he shuld shave off those beards of his. Preccyj in da building

Anonymous said...

Na AIDS

Anonymous said...

Gud wrk

Anonymous said...

Linda it is jst u. There is no difference pls. Z

Anonymous said...

He had better loose some ....i hope it nt d 'sort of' side view pose n d black clothes thats making him look dt way

Mr. Best was here said...

Yes he has gained a lot of weight. Lolz. Linda linda

Anonymous said...

Yes Linda i see the same thing, he has lost some weight good for him.

Kingsley dan-patrick said...

if he likes he shouldn't loose weight...how many timed has he had seizures? was he not put on a strict fruit diet?

THEOGEJ.. said...

Dis dude shuld respect his old age na...hiss

★★PRINCE CHARMING™★★ said...

Hehe! I would judge better if he was shirt-less in the second pic too, but from a general perspective he seems to have shed some weight.

inspireify272b3120 said...

Bia Linda biko dis guy dey puu bah? omooooooo!!!! den dis niga will lie untop of a girl? chineke mekwa ebere...

Raimi musa said...

Yeah he has....first to comment

Anonymous said...

Its d side view....dats y he look slimmer.plus dis dude can't get slim

Anonymous said...

I think he's looking much beta.

tfrutti said...

Mehn dis guy looks so dirty !!!ewl his body disgusts me#spits

Anonymous said...

I'm just seeing a pig......

Chinwe Nzewine said...

Let him loose more weight abeg, he's trying =D

Anonymous said...

Yes he has

Anonymous said...

Inspiration to whales like Toolz

Doggy

Anonymous said...

He hs rilly loss sum weight.pleeeeeeease post my comment.

Anonymous said...

abeg its the angle. he no loose nada

mr. jaff said...

thrs no difference b, its jst tha pic

chubbytj said...

If he has lost weight, I think it's gud 4 him...

kandy said...

Dats tianshi working,ℓ̊ Ɩȋ̝̊̅̄κ̣̝̇ε̲̣̣ that!

Rough Diamond said...

Wat is dis?
Throws up.

Anonymous said...

Dats is my guy. I like ur body dis way!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boss.

Anonymous said...

Nice look though!

Anonymous said...

who cares....... He makes is paper and am up also to make mine. When i get big you would also post same about me

Anonymous said...

Cancer of the skin lay in wait. Na Wah for human beings and the way they reason.God help us

Anonymous said...

*eyes rolling* nofin changed johr.

felando said...

Hahahahahahahahahaaha
First to comment
he must hv been working out

loudmouth said...

He wants to live long .... Btw diddy is d richest hypeman I know, does bout 50% of his own publicity himself...

Truthurts said...

U blind? He hasn't lost jack, its just the angle of the shot duuuuuh.

ibrahim bello said...

jhoooooooo...na how many weight baba don born

loudmouth said...

He wants to live long .... Btw diddy is d richest hypeman I know, does bout 50% of his own publicity himself...

Anonymous said...

Its just u

Anonymous said...

Linda its only you oh, me i no see anything

Anonymous said...

He has,most def!looks better in a way!!

Anonymous said...

Pöverty is knockin at rick ross door.

Anonymous said...

liposuction things joor

opeyemi careem said...

Jes jez too fluffy abeg...dose tattoos are arrrrggggghhh disgusting...looks like a beast! Also Read Juicy Mad Hot Splendid Gist HERE

Anonymous said...

Nice. He's had a gastric band fitted.

Anonymous said...

What's my own ke????!!! 27B61B1D

Anonymous said...

There is something about his tatoo
Leveticus 19:28

Anonymous said...

Ojuju *runin away*

Anonymous said...

There is something about his tatoo
Leveticus 19:28

Anonymous said...

This ones are lost already

Anonymous said...

Hmmmmmmm....not bad tho...lukin better

Anonymous said...

His tatoo is full of the Head of demons look closely

Anonymous said...

Hope u ar not sick

Anonymous said...

Ojuju, *runs away*

Anonymous said...

He really nid 2 lose weight d 1st pics is bad he luks lyk dunlop tyer wit those tattoo on his bodi make him luk lyk a dragon

Diary of DiDo said...

Ewwwww!
He looks hideous....

Anonymous said...

una no want to post my comment abi.....

Anonymous said...

HOLY MOSES!!! seriously? what did he take/use

Anonymous said...

He's wearing black na

olamide said...

Yeah. He is loosing weight. The stretch marks are going to be mad.

Anonymous said...

No difference Linda. Wait for a pic of him without his shirt.

Anonymous said...

The guy no loss weight jo,the first is a close up shot which shows his actual size while the other is not.

Anonymous said...

Hehehehe laf wan tear my belle,him don tire 2 chop burger?I no knw say weight loss bin dey him agenda..good 4 hm atleast he looks a lot better.~sylbydesign~

Bunmi Suru said...

Well I can't totally see the weight loss but if he really loss all that weight what will happen to his tats?

Anonymous said...

OMG! What happened to the Boss..? Are you sure this pic was taken some days ago cos Diddy looks a bit young. Anyway, sighting the ciroc they are holding... Feel like having a taste...

Anonymous said...

It's just you.....

Anonymous said...

Tink its de pic n de way he is standin

Anonymous said...

Good for hım

Anonymous said...

first to comment,pls post it oh.he looks almost gud in this his new look

Anonymous said...

I see NO difference.

Anonymous said...

It's him oh, can't believe it but his skin is sooo saggy I wonder how d stomach will b like, lol, Yaaaaaaaaaay first 2 comment finally have achieved that goal let me face d others on my list

Anonymous said...

It's him oh, can't believe it but his skin is sooo saggy I wonder how d stomach will b like, lol, Yaaaaaaaaaay first 2 comment finally have achieved that goal let me face d others on my list

Anonymous said...

He looks very very irresponsible. Funny enuf women chase them around like this even with his horribly looking tattoed body. What is really the beauty in drawing tattoo???

Anonymous said...

Linda its a lie, can't belive it. He look sick, he looks better wit his fat tommy. Na wa ohh.

Anonymous said...

sexy, actually laf my ass off.....

Anonymous said...

is dis fresh or lame?

Anonymous said...

Ok, is there any such thing as a "slim" whale?

aziz babatunde said...

Change is the only constant thing..I guess the big boss deserve this little change....

Onyekachi F. said...

Not really, Linda. I don't think the difference would be more than a couple of pounds.
The second picture is just a dark n unflattering pic of him and his dark dressing isn't helping.
Even diddy looks a bit heavy there. That's what poor camera do to u.

Joke Joshua said...

if he has lost weight that's good for him

Anonymous said...

Hell yea!!! That's wat am talking abt. Way to go Ross!!

Anonymous said...

Hy linda,I was wit him some days ago in mayami,he is still d same fat bad guy

Anonymous said...

dats sharp...

Adesegun adebowale said...

I hope this wont affect his music career negatively cos same thing happened to fat joe immediately he lost weight his music was over roooooooooooooozzzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawyyyyyyyyyyyuy

Anonymous said...

Ummm...Linda,Nigga aint lost no weight o, d only difference is dat he's wearing a top..I mean bra, in d second pic.

Anonymous said...

pls how is this news linda...tscheeww..if he likes he can evolve for all I care!

Chiisunshine said...

Who cares

johnson ogine said...

Really kul to see him look this way

Anonymous said...

no be small thing oh, the boss is sick o.

Anonymous said...

Linda if na joke abeg stop am.whats the difference.

diamond said...

Na wa o. Hmm... Comments reserve

Anonymous said...

The shadows and black shirt slim him in pic 2.

bubu endowed said...

Its d way he stood dats y

Anonymous said...

that's the spirit...nice move rozay

Maverick said...

The human mind n its creativity...

MaverickFS

Slimy said...

ok gud 4 u oga rick. NXT car je suis très triste.

David Davies said...

Dis dude is a real chazzer!

Mystique Makeovers said...

Jeez! Shey kosi...Nice tho he needs it.

Tammy said...

Better for him abeg...e don dey look e
mates,rich man wey be like bag of pure water

Anonymous said...

Na same joor no difference. @lyndalicious

chyko said...

All i can see is that the guy is really scarcing.

Paulette said...

Well a clear front view picture will help us answer the question, however wetin concern me concern d size of Rick Ross belly....

Anonymous said...

The two pictures are the same figure, its just the angle of the second pic that made it look like he has lost some pounds. Meanwhile that guy he is with is Bobbi valentino not Diddy... You are welcome.

snowflix said...

Good for him... What's my business with his new looks. He should have added more fats why is he trimming down mtcheeeeew

Psychotic bitch said...

Linda he didn't reduce. That's side pic. Btw u Neva post my comments , I'm getting tired of it, will switch to anoda blog soon since u guys steal stories from Eachoda after all I'll eventually read the same shit

curvy ZO said...

Dirty body

Anonymous said...

Dat is just his side view, how sure are we dat he has reduced? Anyways A̶̲̥̅♏ happy for him if he has lost weight cos he needs it. Aunty lili post mny comment ‎​Ooº°˚ ˚° ,

victor frank said...

He is ugly in d 1st pix, bt d 2nd is 9c

Anonymous said...

rickee baba.... luvin u jor

helena said...

Rozay has def dropped some pounds,great4 his health.Wait oh,does Diddy and Pharell Williams ever get old,damn!

Anonymous said...

Is the way he is standing jor

esthil said...

yuck !!! I feel like throwing up. I like rk though bt pls don't open dat body of urs again. It's so ...... So..... Not just fun to watch

Anonymous said...

Dance your way to fitness.Join us at 56 Opebi Road,Ikeja.Starts on the 28th of September 2013.For more Info call 07011553353.

Anonymous said...

No difference!!!

Anonymous said...

Its quite obvious Linda has no topic today at all.Why wld some1 say Ross has lost weight in this pictures..Linda rest today abeg and post better thing when u don get news.

Queen Barb said...

Trying 2 picture Rick Ross slim!!!! Hold on, Rozzay, I don't think slimming down is a good idea.

Anonymous said...

Dis is much more better 4 him nd his health!

Queen Barb said...

So how will u be doing ur "Am The Boss" ish if u slim down?

Anonymous said...

Diddy,s shadow was covering d other side of hs arm

No One.....1 said...

he looks the same to me Linda.

Anonymous said...

Shapeless ewwwwww irritating plz

etochi21 said...

Good for him

etochi21 said...

Good for him

Anonymous said...

Yeah i guess

Edwin Akwudolu said...

one word for Ricky. DISGUSTING
http://highteknology.blogspot.com

Anonymous said...

Happy 4 him though

Anonymous said...

God bless oh Linda, I c my comment well well, mchewwwwww after all d happy wey I happy say I b first 2 comment, tnx you sha no b ur fault

Anonymous said...

Hmm, y dis display

Anonymous said...

Good for him cos health is wealth

Anonymous said...

Good for him biko. He was too fat. Eww

Anonymous said...

Gud 4 him!! @ least his penis wud get bigger!! He tinks he's sexy like dat! Nt knwin gals are irritated fuck*in him if nt 4 d cash!! Oooo!! Or is it AIDS????!! Ooops! *busted* *ONYX GODWIN*

Anonymous said...

U r rily a psychotic bitch!

Chikaka said...

Anon September 15, 2013 at 4:21 PM; you can't even spell of the name of the place you supposedly saw him. In your dreams right?

Queenette Ononibe said...

Diddy is forever young.. D guy never grows old

Queenette Ononibe said...

Diddy is forever young.. D guy never grows old

Anonymous said...

ℓ̊ tink its jst his position..dah guy is FAT!!!..#val says so#

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 209   Newer› Newest»