Check out this optical illusion of Adele that has gone viral | Welcome to Linda Ikeji's Blog

LI_Leaderboard_4

LI_Leaderboard_1

LI_Leaderboard_2

LI_Leaderboard_3

Saturday, 27 February 2016

Check out this optical illusion of Adele that has gone viral

For those using their phones.

72 comments:

michael George (the Fulani Prince) said...

Illuminati. Mind control. Lol

Afrilix Movie Streaming said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Charles Okafor said...

Geez..
So scary..
I had goosebumps













Enugu's second shoe designer

STERN said...

Just ordinary picture going viral..MOST HYPED

dj banti said...

Nice

Posh Queen said...

Kinda creepy. Her eyelids and lips were turned upside down.

PEPPY said...

Scary

BONARIO NNAGS said...

wawuu! was expecting to see a better image of her when turned.


~BONARIO~says so via NOKIA LUMIA

Agukwe Dominica said...

Magical

tina tina said...

Scaryyyyyy.....

Anonymous said...

Amusu!

Y.F.C. Omrex said...

Noticed and dunno what happening.

Eric Nesty aka LIB'S FINEST said...

Omoh na wetin be dis?
She be like witch...



#FINEST

JAYISM said...

WOW!!! Almost through my phone away!!!

kamustaka79 bluestone said...

Lol. Ewww.. scary sh*t!!

Nenyechi said...

Hmmm,nothing wey I no go see

favour ezeh said...

Just like that.Abi linda!

Anonymous said...

Really Creepy . . .

Juliet Iwuno said...

Nothing spectacular biko. Linda take note!

Omolara Martins said...

Illuminati koor, Sule oshi, it's nice jere linda I had to turn it upside down severally

Flawless Ricko said...

Is this really for real

golda awosika said...

Jeez dats freaky



#*karlishah*

Maureen Mordi said...

Linda u be winch oh

Eddy Ogbunambala said...

Ghost

Rhoda Osemeke said...

Omg... Damn, I was a lil scared

ruby said...

Afraid jus catch me

niny said...

Wz scared ooo

@MEETDREALEVANS® said...





PARENTAL ADVISORY
^^^Adult Content^^^



Rubbish what do u expect when d upper eye hair was photoshoped to be upside down....



That's not any f**king optical illusion....

Anonymous said...

Still in shock

Anonymous said...

WOW!!! Almost through my Lapi away!!! Linda you for pay

Jamila Shaibu said...

Hmmmmmmm na wa ooo

Vivian Reginalds said...

Lol turn ur laptop upside down
-D great anonymous now as Vivian Reginalds

Psalmuelle aka Samstone. said...

Wicked people! Who turned her to this? Still DOPE

#LIB ADDICT#

Uche Bolu said...

Lord save us from karashikas

Ogbukwa Blessing said...

Scary

Aniekwe Ebuka said...

Nawao

Aniekwe Ebuka said...

O di mma

Black Belle said...

It's graphics.. work of graphics.. calm down

Elizabeth Adeshola said...

Oh boy...

Chizzy Liz said...

************yhu dar hell did this to my Adele ???????????

Olaide Davies said...

Me too.lol

Olaide Davies said...

V scary.

Pearlie said...

Oops!!

Precious Christian said...

Scary but nice..

daniela desmond said...

Omg!!!

chommy said...

Seen. Linda observe!

Man of the people said...

Linda so U don join illuminati U even they advertise am?

amakaluvlyG said...

Aunty Linda!! assuming ma sis break ma phone hmmm! I for trek come banana island but bfor anything u go first gimme dat porridge and eforiro wey Sandra cook ma download den we go talk about d phone matter ...warris dis mehn.....# inspired by Linda

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Adaobilinda her sexcellency said...

Scary look when turned

chyyy said...

That name Adele is ful of wahala.

Precious Oguamah said...

It's horrific. I was scared

Teemah Salau said...

Lol

RareMe shabz said...

Pure evidence illuminati is real n it in adele cos turning ur fone up side down you get scared at first

cynthia kama said...

Scary.

Okbye.

RareMe shabz said...

Pure evidence illuminati is real,n it in adele,turnin d pic arnd at first u get scared...

Anonymous said...

wow

Amos Mohammed said...

WTF !!

Vulcan Moore said...

Go back to school

Perpetual Eli said...

She looks more like a Monster wen turned upside down

Sylvia said...

For those using desktop... Kneel in front and turn ur head

Belladonna said...

I said it this girl is illuminati

General said...

Freaky! Still gives room for the conspiracy theorist though

Anonymous said...

A graphic artist just got away with messing with ur minds! Her eyes and lips were inverted in the pic. If u notice,her superior eyelid creases are positioned inferiorly, as well as her lash extensions.
Think constructively guys and stop acting as illiterates!

Sidney Izulu said...

Scary!

Joy said...

Lols... Ojuju Calabar

dee boi said...

Lovely pics jhare... dee

Ogbewe Godfrey said...

Beautiful, too positioned

Ogbeni said...

Lwkmd for this comment, chai!

Odiri said...

Ode,we all know it's for fun. Stop being a party pooper and relax abeg.

Anonymous said...

Evans relax abeg, no give yourself hypertension for no reason.

Adams Faith said...

Dey just tampered wit d eyes n lips

Recent Posts