Price Check

Friday, May 17, 2013

"Jarron Collin's T-shirt: Inappropriate or funny?

Jarron's twin brother Jason Collins (left) recently became the first active basketball player to come out as gay. Jarron (right) also a basketball player, was photographed leaving the “Jimmy Kimmel Live Show” in L.A with his twin brother wearing that T.Shirt...letting the ladies know his preference. You know they are identical so he doesn't want to be mistaken for the gay one. Lol

I personally find it funny because he obviously loves his brother and supports his lifestyle but there are those who feel the T-shirt was inappropriate. They feel like if he's truly proud of his brother, he shouldn't try to distance himself from his homosexuality. What do you think?



75 comments:

Anonymous said...

It is funny. Take a chillax pill people.

Anonymous said...

i think that people need to mind their business. it has now reached the stage where dey r making noise about somebody's shirt. as if it sets gays back 100 years.

Anonymous said...

i think that people need to mind their business. it has now reached the stage where dey r making noise about somebody's shirt. as if it sets gays back 100 years.

Lynna Jade said...

It's funny nothing inappropriate about that

Nekky said...

Lol! Its actually necessary. My advice is dat he shld get tons of dem and make sure he wears dem everyday.cos really i wldnt want to be mistaken for someone whose gay, esp since its morally and biblically wrong

curvy ZO said...

Its not inappropriate...damn these white pple n der dramatic lyfstyles,he jus wants peeps to knw d diff btw him n jason.....

★★PRINCE CHARMING™★★ said...

Its not inappropriate at all! If I was him I would do same, you don't wanna be mistaken to be gay too just because your twin brother is sick enough to be gay.

BONARIO NNAGS said...

I find it funny and even more appropriate.
like the bible said "flee from evil"

~BONARIO~says so via NOKIA3310

Coco said...

LOL.

I love the t-shirt. Yep, he should definitely wear it.

And if people don't agree with it, let that be their own headache.

He and his twin are identical, so people will think that he is the gay one, when he truly isn't.

Oluwabunmi Ajigbotola Oluwagbemi said...

Well, I think it's appropriate, it's all about having your own separate identity, it doesn't mean you don't identify with others or respect their identity. He is saying," I am not homosexual in case u really wanna go after an homosexual or u may prefer me."

Anonymous said...

its actually funny.i don't know why people over analyse things

Samira said...

Totally misunderstood...Jimmy Kimmel gave Jarron the shirt ON the show as a joke. There's nothing inappropriate about that!

Anonymous said...

Well dey dnt look dat alike. D straight 1 is finer,less pimples n his mouth aint twistd as if he has a muscle paralysis. Unlike his gay broda. But I get d t shirt(funny)Just sayin...D Curious1

Anonymous said...

Linda send us his digits ;) hot hot

Anonymous said...

He has every rigth 2 do wat he did,if I was d one I wuld do d same..let some dude not make d mistake of pressing his ass tinking he can get laid...Nice bro.

bitchplis said...

I don't blame him o...wat's inappropriate about it?he's tryin to let ppl know he isn't gay...is dia anytin wrong wit dat?

Anonymous said...

Nothn wrong wif it 2 me...
Don't wanna be mistaken 4 a poofter..
I'll do d same if I was him..
His bro takes and gives it up d ass and he doesn't..
Get that str8..
Billie jean

Anonymous said...

Hilarious!

BUCHO wogzie said...

In asmuchas he still loves and support his twin bro despite his sexuality d@ doesn't mean its his style to be like his bro. I mean he's a man and so has d full right to choose the life style he dims and @ d same time support his bro whose in anoda style'.

Anonymous said...

Linda abeg go jor! If it was d gay one dat wore a shirt saying 'I only do guys' she it won't be inapropriate? Why must there be a 'wat do u think'? About dis? Abeg dis gay fools should go a hug tranformer! Everything is offensive to them!

Anonymous said...

Exactly!or tapping his ass or winking at him. Hahahahahhaahaha

temitope anisere said...

Lmfao, dis guy don kolo oooo lol

Anonymous said...

lol..I find it funny tho

Mz MAE said...

the straight on looks funny buh love his height tho... Dnt fink nothing is wrong with the t shirt tho

Anonymous said...

if his bro can come out and say he is gay what is wrong with the other coming out to say he is straight

Dvickiey said...

He probably would have asked his brother if he was ok with him wearing a t-shirt like that. The shirt is really funny.

Anonymous said...

That naija half caste John Amaechi was d first active bballer to come out years ago before he retired. Not this Jason guy. Pls correct your post Linda. The T-shit is harmless fun and I don't blame him for wearing it. There's freedom of expression. People that don't like it can go to hell where gays belong!

MAMI* said...

He is seriously funny

Anonymous said...

Gay or no gay...one love 4 brotherhood

Anonymous said...

My thoughts exactly. Why worry about such issue when apparently the brother doesn't appear to have any issues with it..

Anonymous said...

My sentiments exactly!

Anonymous said...

there is nothing inappropriate about it, the man doesn't want gay guys harassing him na...........lmao

@IwuGideon said...

He's coming out 'straight' doesn't mean to demean/distant himself from his twin bro. Since they look almost alike, it's better he let's everyone know his preference. That aside, one just wonders how many of this he's got.

Ela Nneka Mbaomah said...

My thought exactly

Anonymous said...

Mz MAE, what is this about tho, tho thing? Maybe you just gat the slang

Anonymous said...

Mumu like you.u think say na 080 hin dy use.u better call ur Aboki bf.

Anonymous said...

If na d oda 1 wey wear I'm d gay 1 now it wnt be a prob. D world rilly turning upside down and inside out, smh

Anonymous said...

@anonymous1.51pm John Amaechi came out after he retired, so you should get your facts right

Anonymous said...

I wonder o

Anonymous said...

God bless your generation...if he cud openly declare hs association wiv homosexuality,y won't hs broda do so?
Deep down hs brother isn't happy jason is gay
But to him,I guess he thinks he doesn't hav a choice
And to an xtent,he is ridiculing him
Good one!

Anonymous said...

Nothing wrong with it. People should stop over analysing things

otodelux said...

Nice one there!

Anonymous said...

Bros Bona, flee from vaseline.Linda post biko

Dee said...

DEFINITELY A FUNNY PICS, I DONT BLAME HIM 4RM SETTING D RECORD STRAIGHT THRU DAT SHIRT, EVEN IF ITS HIS BRO & HE LOVES DEARLY HE MAY NOT LIKE D FACT HIS GAY BUH HE GOTTA SUPPORT HIM NON D LESS.PPLE DAT TINK ITS INAPPROPRIATE I BET DIA ALSO GAY HEHEHE...

Anonymous said...

abeg they should chop shit. Everything is inapprioprate. Isn't homosexuality inappropriate as well. Hiss

--Teeteelahyo--

Anonymous said...

Funny!!! I actually laughed out loud. They are quite identical... Certainly Appropriate.

Agama said...

Funny to me

Nigerian Food Recipes said...

People need to stop getting butt hurt!

Subscribe to my food channel! This dude cooks better than ladies :-))

Anonymous said...

Shut up!! I live in atl! Hehehe :D

Anonymous said...

Funny. Dude is jst givin peeps a heads up, to avoid any unnecessary scenario noni.

Anonymous said...

I actually don't see it as inappropriate. They may be identical but they are definitely two separate individuals. So, if Jason could boldly declare that he is gay, then i think it is pretty cool for Jarron to come out and say he is not. That is the STRAIGHT-est way to declare his STRAIGHT-ness... Very STRAIGHT-forward...

Anonymous said...

On point!!!

prettysilvia said...

Just like u linda I tynk it is funny. People shouldn't make a big deal out of it.I tynk if his brother had a problem wit it den jason wouldn't be wearing the t shirt.he is just trying to live with it and still be able to laugh.abi no b so?

Akinpelu Emmanuel said...

he's just trying to let chicks know dat he's not d gay. lol!!!

Anonymous said...

People NEED to chill!! Jimmy Kimmel gave him the shirt as a joke!

Anonymous said...

he is coming out as straight!! .. Nothing wrong with dat

Anonymous said...

Yeah yeah. Since his bro did nt complain 'bout it, den pple shudnt mk him tink odawise... Humans sef! #BAMMY#

Anonymous said...

Rosie Said.......Yeah,Linda it was all a good joke, Jimmy Kimmel gave him the T shirt,I watched it.

Anonymous said...

i dont blame him o, na bad market be that. i love his idea, since the are twins, there is no other way fr the ladies to differentiate..

Omo Tlips said...

This is funny. It's just a joke pple, pls, chillll. Everybody too serious these days!

Tuns said...

Yinmu.you stay in Makoko u'r claiming to stay in Atl.God knows d address of ur house o.

Anonymous said...

D T Shirt was given to him by Jimmy Kimmel, just to be funny. He didn't wear it to spit his bro

Anonymous said...

Lol @ aboki bf. Una no go kill me for here ooo.

Anonymous said...

It's not funny, neither is it inappropriate or insulting! Dude is just passing a message across...if he indeed made the shirt himself.

Anonymous said...

Don't know why folks won't mind their biz.. Its not like he wore it to disrespect his brother. Or his brother wasn't aware.

Whoever doesn't approve should go drink acid water.

Chukwunonso Nweke said...

Abeg d shirt is appropriate. Una want make them ascribe to am wetin him no be???

Anonymous said...

The things is that he cares and love his twin brother,but don't like the sexual life style as gay.

bellani said...

IDGAF

bellani said...

IDGAF

Anonymous said...

bia Linda ke udiri ihia? all my comments on your blog are never posted. i don dey vex o.

Souljagurl said...

I tink he's just tryna be humorous and make light the situation.well,...

IkwerreBoy said...

they r fucking identical mehn I would do this ooo again and again to tell the mamalets where I stand ooo

mark said...

I hate gay people...lesbians are kool tho' :-D

Anonymous said...

Hehehe_ are lesbians not gay too? Or u don't understand the meaning of "gay"? #justaskingtho#

Sathya Murthy said...

Hey nice blog about Basic T Shirts!! Keep posting!!